Roselille anmeldelser

Roselille anmeldelser

Perfekt
9.2

Basisvarer

Jeg så gerne flere basisvarer.

Ingen problemer

Overskuelig hjemmeside. Hurtig og fejlfri levering

lækkert tøj

Flot tøj der lever op til mine forventninger og hurtig levering

Super fin service :-)

Hurtig levering og service - vil bestemt handle der igen!

Super smukt sødt tøj.

Jeg er vild med deres pigetøj, det er så sødt, at det faktisk bare kan hænge til pyndt, og se flot ud.
Så man behøver ikke at ærge sig, hvis ens prinsesse ikke lige får gået så meget med det.

Supersød gl.dags stil

Rigtig sødt og lækkert tøj.
Det er første gang jeg har handlet hos jer og fandt en del som var på udsalg til min datter på 10 mrd. Jeg ville nok ikke købe i de mængder med mindre det var på tilbud, jeg synes at priserne er lige høje nok.....Men super lækkert og yndigt tøj :-)

Lækkert tøj og upåklagelig service

Lækkert tøj og upåklagelig service

Super hurtig levering

str ser fornuftige ud og kvalitet er som forventet.

kvalitet hele vejen igennem

Prima kvalitet i produktet, professionel kundeservice og top leverig. Indpakningen helt unik og totalt gennemført. Der er intet at sætte en finger på - kan varmt anbefales.

Super god netbutik

Handler gerne hos Roselille igen. Rigtig lækkert tøj, kan varmt anbefales til andre..

Hurtig levering - super god service

Skønt børnetøj også til DRENGE

Jeg har handlet hos Roselille flere gange og har hver gang været super tilfreds både med servicen og det mere end skønne børnetøj.
Jeg har to drenge på henholdsvis 3 og 7 år, og jeg er meget kræsen i mit valg af tøj, da det både skal være "pænt", drenget og til at bevæge sig i og der er Roselille's drengetøj perfekt og så elsker jeg deres farvebrug.

Kvalitet!

Super kvalitet hvad angår både tøjet og servicen!

Super

Det er tredje gang jeg handler hos dem, tøjet er af en rigtig god kvalitet, og når de holder udsalg så mener de det!! :-) Tak for nok en go handel

Hurtig levering

Hurtig levering og fine varer. Super service. :)

Lækkert tøj og god service

Er helt vild med Rose Lilles kollektion :)

Hurtig levering - skønne udsalgspriser - kan det være bedre?
Glæder mig allerede til den nye kollektion

Super god service

Jeg har tvillinger og har købt 2 skønne dåbskjoler og 2 pandebånd hos Roselille. (1 år siden). De havde desværre ikke flere pandebånd på lager, men jeg havde forelsket mig i et billede hvor modelbarnet havde dåbskjole og pandebånd på, så jeg skrev om de havde andre pandebånd, og blev så ringet op af en sød dame som beskrev et pandebånd for mig som hun kunne skaffe hjem, jeg takkede ja og hun skaffede 2 bånd hjem til mig til så lidt penge at hun ikke kan have tjent meget ind på dem. Jeg fik derfor en følelse af at det udelukkende handlede om god kundeservice, og det er bare det bedste! Jeg har siden da anbefalet Roselille til mange og jeg ved der er en del der handler hos Roselille nu efter de har set de skønne dåbskjoler og hørt om min gode oplevelse. :)

Lækkert tøj i god kvalitet og hurtig levering

Lækkert tøj i god kvalitet og hurtig levering

Roselille har en fantastisk look, men størrelser er varierende og prisen for høj.

Kære Rosellille,

Jeg er i princippet meget stor fan af Jeres kollektioner. Kvaliteten er i top og kollektionerne er unikke:o)

Men...
Jeg har bestilt tøj hos Jer igennem en del kollektioner, og det er umuligt at gætte hvilken størrelse man skal vælge. Jeg har en dreng på nu 4 år og en pige på 2½. Sidste vinter (hvor min søn var 3½) købte jeg et par bukser til ham i str. 5-6 der stumpede (og det var ikke stumpebukser!) Næste gang købte jeg så bukser i 7-8, som jeg formegentlig kan gemme et par år! Mit budskab er: MEGET mere konsistens i størrelserne! Når man handler på nettet, skal man kunne regne med størrelserne. Ingen gider returnere ellers perfekte varer.

En anden ting er Jeres pris: Jeg har lige købt varer i forbindelse med Jeres udsalg - de fleste vintervarer fra sidste vinter er nedsat med 50% - det synes jeg er lidt provokerende, når alle andre danske producenter lige har kørt udsalg på deres sommerkollektion på 70%.
Generelt er prisen for høj efter min mening - jeg betaler gerne for kvalitet, men der findes mange andre danske producenter, hvor kvaliteten og de fede kollektioner er i top, men prisen en helt anden. Det er jo direkte nethandel og uden det fordyrende led - butikken - så i min mening er prisen for høj ift. markedet for børnetøj!

Ellers er jeg vildt glad for Jeres tøj, meget fin service - varer bliver lækkert leveret, og tøjet er skønt!

Held og lykke - jeg håber I får rigtig fin succes og tror jeg har beskrevet et par punkter ovenfor, der kan hjælpe!!

Mvh
Julie Grelck

I sender pakken meget hurtigt, og der aldrig noget med tøjet.. ;)

RoseLille er et super sted, at handle. Roselille har lige haft og har de vildeste fedeste tilbud, både til børn og voksne.
- Tøjet er fint og godt når det kommer med posten.
Pakken kom allerede dagen efter jeg havde bestilt, det må jeg kalde Luksus...

Så jeg kan stærkt anbefale, at gå ind på deres hjemmeside da siden er nem og let, at overskue... ;)

Top kvalitet, super kundeservice og kanon hurtig levering.

Kvaliteten af tøjet er helt i top. Stilen er så sød og folk standser mig i udlandet for at vide, hvor jeg har køb de yndige kjoler til mine piger. Har ALTID fået den mest fantastiske kundeservice og leveringen er bare kanon hurtig.

Rose Lille c/o Pekänjo A/S kundeservice

Rose Lille designer og producerer klassisk moderne tøj til børn i alderen 0-12 år. www.roselille.com Rose Lille er en del af Pekänjo A/S

Besøg Roselille

Ring til 70200307