Sakkara anmeldelser

Sakkara anmeldelser

7.1

Pænt udvalg, indenfor EU.

Sakkara.de sælger forskelligt udstyr beregnet på brug til orientalsk dans, tribal style og lignende.

Jeg har handlet hos dem ad flere omgange nu (tre) og har altid modtaget de varer jeg har bestilt, og indenfor en fornuftig tidsramme. Det er en tysk butik, og kommunikationen kan nogle gange være en udfordring men ved support har de altid været fornuftige at have med at gøre.

Kvaliteten er ikke altid helt oppe at ringe, billederne i kataloget kan godt snyde lidt, men ikke altid, og mht. prisen kan det godt betale sig at dobbelttjekke hos andre forhandlere, men et afgjort plus er altså at man helt sikkert kan regne med at betaler man for varen, så ankommer den altså også, og man bliver fornuftigt behandlet som kunde.

Er Sakkara din virksomhed?

Sakkara kundeservice

ob Bauchtanz, orientalischer Tanz oder Bellydance - über 3000 Artikel warten darauf entdeckt zu werden. Stöbern Sie in unserem Online-Shop nach Ihrem Bauchtanzkostüm oder nach Kleidung,...

Besøg Sakkara