Santander anmeldelser

Santander anmeldelser

Lavt
4.9

fremragende

Fremragende service... har mit billån hos dem og det har altid være nemt og problemfrit.
Deres kundeservice er eminemt. Jeg skrev en mail til dem igår, og 10 minutter efter ringede den venlige dame til mig, det er altså hurtig ekspedition.

Keep up the good work.

De har ikke styr på inbetalinger

Santander consumer bank er den mest amatør agtige kludekræmmer butik jeg længe har oplevet. De har overhovedet ikke styr på de indbetalinger de modtager. Vi har har nu 2 måneder i træk oplevet næsten at blive "stalket" af den flok amatører fordi de mener at vi mangler at betale afdrag på et billån. Sandheden er så at vi stort set hver måned ringer til dem og fortæller at vi sætter flere penge ind på lånet end vi egentlig skal. De fleste måneder har vi indbetalt Kr. 10000 (vi skulle rigtigt indbetale ca. 1400/md). Jeg snakkede med deres "kundeservice" så sent som i formiddags, hvor de fortæller at de godt kan se der er gået Kr. 10000 ind, og de lovede højt og helligt at de ville gå vidre til deres økonomi afd. med det, meeeen, så bliver vi ringet op her til aften af en eller anden skoletøs, som fortæller vi ikke har betalt afdrag......det er sgu næsten til at græde over hvor dumme de er i den biks

Jeg kan desværre som minimum kun give en stjerne, havde det været muligt, så havde de fået minus stjerner

HOLD JER LANGT VÆK FRA DEM

santander forsikrings del er FUP!

De prøver at sælge en forsikring til din bilforsikring i tilfælde af man bliver syg eller af anden grund mister sit arbejde. Når du så skal gøre brug af den, så dækker den ikke alligevel. Grundlaget for at den ikke dækker er at man er syg? HVORFOR SKAL MAN SÅ FORSIKRING SIG MOD AT BLIVE SYG OG IKKE KUNNE ARBEJDE NÅR DEN SÅ IKKE DÆKKER IMENS MAN ER SYG??? GIVER INGEN MENING! Har kostet os extraomkostninger til forsikring på over 10.000kr.som bare er spild!

Forstår på ingen måde det er lovligt!

Ufattelig dårlig og nedladende kundeservice

Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Det er ikke kurser i kundeservice de bruger deres penge på, men det burde de bestemt!

Jeg har aldrig oplevet så flabet service. Nedladende og hård tone, og det er tydeligt at mærke, at de bare vil slippe af med en.

Jeg blev også indirekte kaldt nærig, fordi jeg ville have en forsikringspræmie på 125 kr. tilbage, som var berettiget mig.

Jeg tror det er et fint sted, så længe man låner pengene, men er der problemer eller man skal i kontakt med dem, så skal man forberede sig på at blive talt grimt til.

Billigt lån / Elendig kundeservice!

Vi købte sidste år bil og fik derigennem finasieret købet ved Santander. I denne uge er vi så i den situation, at vi kan tilbagebetale resten af lånet, og jeg kontakter derfor Santander både mandag og tirsdag for at høre, hvad vi lige gør, og hvordan vi skal forholde os.

Det er mildst talt en elendig telefonservice, som kommer til udtryk. Nedladende og bedrevidende. Da jeg påtaler det, så bliver det faktisk blot værre, og jeg beder, om at tale med en chef, som så bliver påstået til at stå ved siden af at lytte. Jeg håber ikke, at dette er sandt, da de så har et langt større problem ved Santander, hvis chefen rent faktisk kan stå ved siden af uden at gribe ind.

Jeg får i telefonen oplyst det skyldige beløb samt "at jeg kan overføre det til denne konto", som så bliver remset op i telefonen! Da det ligeså godt kunne være en privat konto, som der bliver oplyst, har jeg ikke lyst til at benytte mig af dette "tilbud". jeg beder som om at få det skyldige beløb opgjort på et girokort, således jeg kan betale det, så roder de sig ud i en lang forklaring om, at det tager 5 dage at fremsende med post danmark osv osv. Jeg spørger så, om ikke også de lever i 2013, hvor man jo kunne vælge at sende det afsted på mail, og at jeg så ville betale den i dag. Det glider de af på. Efter længere tids flabetheder, går de endelig med til at fremsende et dokument med de forskellige oplysninger, og denne kan jeg så sende i min bank til godkendelse samt jeg kan få overført. Alt det arbejde blot for at betale sin gæld!

Det er første, sidste og eneste gang, at jeg/vi vælger finansering gennem dem. Så hellere betale 1% mere i rente i banken, og så få en reel service. jeg håber, at de gør noget ved attituden over for deres kunder!

Vær opmærksom på væsentlig ekstraomkostning, hvis du kommer ud for totalskade af din bil

Vær opmærksom på, at såfremt du skulle gå hen og få totalskadet bilen, da skal den aftale du har købt bilen under først betales ud, hvorefter du skal oprette ny aftale på erstatningsbilen - og dermed skal du igen betale nærmest tilsvarende etableringsomkostning igen, for anden gang.

Jeg købte bil medio januar i år, var uheldig og fik totalskadet bilen første dage i april, og selv i sådant tilfælde accepterer Santander ikke undtagelse.

Jeg kommer derfor til at starte forfra efter kun tre måneder og skal igen betale etableringsomkostning på kr. 15.000 - spørgsmålet er så, om jeg har lyst til at det er Santander, der skal have aftale for erstatningsbilen, og dermed tjene dobbelt på det at jeg i princippet skal have finansieret én bil.

Såfremt tilsvarende erstatningsbil indgik under samme kontrakt ville Santander's sikkerhed være intakt, hvorfor sådant argument ikke kan berettige holdning om ny kontrakt med nyt oprettelsesomkostning.

I sådant tilfælde af totalskade vil du ikke have nogen form for fordel af at lade Santander finansiere erstatningsbilen, men kan ligeså godt vælge andet finansieringsselskab og se efter, at sådant ikke har samme holdning.

Denne regel hos Santander i tilfælde af totalskade fremgår ikke direkte af aftalen med Santander og kan heller ikke umiddelbart udledes heraf.

I øvrigt vil jeg, efter nærlæsning af kontrakt betingelserne, opfordre til at være opmærksom på, at Santander reelt har lov til at hæve såvel rente som omkostningssatser under tilbagebetalingsperioden. Hvor vidt Santander også på dette område har tilsvarende aggressiv forretningspolitik kan jeg af gode grunde ikke sige noget om, men ´Santander har taget forbehold for at have sådan mulighed, hvor årsag til forhøjelser har lov til alene at kunne henføres til Santander’s ønske om større fortjeneste.

Så længe Santander ikke udviser mere passende fleksibilitet og rimelighed ligesom afstår fra retten til forhøjelser der ikke har rod i omkostningsstigninger udefra, da kan jeg ikke anbefale at anvende Santander.

Super nemt og helt problrmfrit

Det eneste minus er jeg ikke kan komme på den danske hjemmeside men ellers syntes jeg det er super.. Nemt og total problem frit

Fordelagtige lån og god kundeservice

Jeg købte sidste år en bil, og fik hertil et billån, der var meget bedre end de fleste andre kunne give mig. Jeg fik strikket et godt billån sammen, der passede perfekt til min økonomi. Lånet var straks godkendt, og bilen var klar til køb. Alt kørte perfekt og betalingen kører flydende. Santander er bestemt et sted, jeg gerne vil benytte og råde andre til at kigge nærmere på.

Er Santander din virksomhed?

kundeservice

Besøg Santander