Secretdreams anmeldelser

Secretdreams anmeldelser

7.8

Perfekt oplevelse

Alt er gået efter bogen lige fra at finde varen til den blev modtaget. Alt har levet op til forventningerne. Helt sikkert et sted hvor det vil blive handlet igen og igen.

Hurtig levering, god service

Det er betryggende, at får en mail med oplysninger om, hvor langt man er nået med bestillingen.

Lækkert produkt

Produktet lever rigtig godt op til mine forventninger, og var over men kærestes.. :D

Super service og hurtig levering og billig fragt

Ville lige give en lille vurdering, da jeg ikke er vandt til at mine net varer kommer så hurtigt som her. Jeg bestilte kl. 11 og kl. 15 fik jeg mail om at de var sendt.

Jeg kunne godt lide muligheden for at vælge mellem Post Danmark og GLS. Med GLS koster det kun 39 kr. Super nemt og lækkert man kan sparer lidt.

/Tina

SecretDreams ApS kundeservice

Hos SecretDreams er service i højsædet og vores opgave er at få dig til at føle at du handler et sikkert sted. Derfor har vi åbent på telefon hver dag og du kan skrive til os både aften og weekend. Vi gør alt hvad vi kan for at have en siddende og give dig svar så hurtigt som muligt.

Besøg Secretdreams

Vi bor Mønvej 128