de plukker dine penge for nul sex

SKOD STED.. DER SKER IKKE NOGET DER INDEN .. SURE PENGE AT SMIDE FRA SIG HOLD DIG VÆK!!!

Elendig sikkerhed.

Sikkerheden på Sex.dk er virkelig lav! Der er blevet dokumenteret at ejeren har oprettet flere fiktive profiler så mænd blev lokket ind på siden - ikke iorden. Samtidig er der blevet lækket over 5000 password's.

ELENDIG Sex side,

Fik afhvide af en admin at jeg kunne få returneret mine penge har ventet flere uger.. har du købt noget herinde kan du ikke fortryde det !!
Er du homoseksuel er det her en god side for der er nemlig ingen kvindelige medlemer...

Er SEX din virksomhed?

kundeservice