Shirtstore.dk anmeldelser

Shirtstore.dk anmeldelser

8.3

Ingen problemer.

Super god handel som sædvanlig. Bestilte onsdag og havde dem fredag. Kvalitet og tryk lever op til mine forventninger :)

Leverer, dog et lille minus

Jeg fik leveret en t-shirt ret hurtigt, dog var det ikke i den bestilte størrelse.
Jeg ville ikke betale for returnering når det ikke var mig der havde lavet en fejl, og kontaktede derfor kundeservice på mail og fik svar indenfor 10 min. Fik en ny returseddel og har en uges tid efter fået den rigtige størrelse.
Udemærket service, men kan se at der ofte sker en fejl i størrelser på andres anmeldelser, hvilket man jo så kan undre sig over.
overordnet syntes jeg at leveringsomkostningerne er lidt høje. Men alt i alt et udemærket køb.

Jeg har ikke brug for andre

Shirtstore har det hele - god kvalitet, fin service og lave priser.

Super fed butik, meeeen....

Købte 6 t-shirt fra det gigantiske udvalg de har. De kom allerede 3 dage efter bestillingen.

Jeg er meget overrasket over hvor lækre t-shirtsene er i forhold til prisen. Jeg havde egentlig forventet noget lidt "discount"-agtigt, fordi priserne er så lave.

Min eneste problem var at en af mine t-shirts havde et 10 cm langt hul i den ene side. Men heldigvis er jeg fix på fingrene og kunne selv lave hullet (Det var en syning der var gået op, så meget let at fixe).Der er en returseddel med i pakken når du får den, så det virker ret enkelt af få den byttet, men behøvede det ikke i det her tilfælde:)

Imponerende kundeservice

Jeg købte 3 t-shirts i str. XL, men da de kom synes jeg at de var lidt små i størrelsen, så jeg returnerede dem og bad om at få dem ombyttet til XXL. Efter et par dage modtog jeg dem, men shirtstore havde kommet til at levere den ene i en forkert farve. Jeg sendte dem en mail og allerede dagen efter lå den rigtige t-shirt i postkassen. Kvaliteten af stoffet er middel, men trykket er god kvalitet og deres kundeservice er som sagt meget imponerende. Jeg vil ikke tøve med at handle hos shirtstore.dk igen.

Ok levering, men tvivlsom kvalitet

Jeg havde godt nok forventet mere kvalitet af deres t-shirts. Virker som t-shirts de har købt for 5kr og trykket på.

nemt og billige sted

nemt at finde det man vil have og bestille. og de er hurtigt til at levere varen

No problemos

Bestilte en t-shirt med billeder fra den mest awesome tv serie nogensinde 'Sons of Anarchy' og kæresten skulle da have sådan én!
Bestillingen kom afsted en mandag og om fredagen var den ankommet. Rigtig godt pakket ind, og med vejledning hvis størrelsen var forkert eller hvis der var noget andet galt. Kan ikke helt huske det, men mener også der var en oversigt om hvordan man vasker det så man på bedst mulig vis bevarer farver og motiv :)
Jeg ville ikke have nogen 'problemos' med at handle derfra igen.

Problem med levering - Efterfølgende SUPER service!

Bestile mine 2 T-shirts d. 7/3-13 og d. 18/3-13 var de stadig ikke dukket op.. Jeg havde bestilt dem til mit arbejde som er en butik. Jeg tog efterfølgende kontakt til Shirtstore via Email, og fik hurtigt svar. Det viste sig at der var en mindre misforståelse da der ligger flere butikker på samme adresse som jeg havde bestilt til .. Det blev hurtigt rettet og Shirtstore efterlyste pakken hos Post Danmark og sendte HURTIGT (DAGEN EFTER ) nogen nye T-shirts.. KANON service! Kvailteten på tøjet er også ganske udemærket prisen taget i betragtning..

Top Dollar

Super nem og overskuelig side med stort udvalg.
Hurtig betjening og levering

Totalt iorden butik

Den er 100% iorden den butik :-)

Modtager en vare, den er så trykt forkert, kontakter dem så via mail og den søde Sandra Olsson skriver tilbage, at jeg selvfølgelig får en ny og den trøje som jeg har fået tilsendt, den skal jeg bare beholde.

Det kalder jeg sgu service i top kvalitet

Dennis Hjortshøj

Lækker lækker :-)

Én af mine ynglingsbutikker når det kommer til tshirts med fedt tryk.

Fantastisk

Bestilte 3 t-shirts og 2 trøjer hos ShirtStore søndag 9/9. Jeg opdagede dog hurtigt efter min ordre at jeg havde bestilt en af mine t-shirts i forkert størrelse og skrev derfor hurtigt en mail til ShirtStore, hvor jeg beskrev mit problem.

Jeg læste dog samtidig på ShirtStores hjemmeside at der i hverdage ville blive besvaret mails inden for 24 timer, så jeg havde mine bange anelser at jeg ikke ville få svar før min ordre var sendt afsted til mig. Til min store overraskelse fik jeg dog hurtigt svar fra en af jeres søde supportere, som hurtigt ændrede min ordre så alle min produkter var i samme størrelse - fantastisk support må man sige!

Leveringstiden var også prima, da jeg fik mine varer efter 5 dage fra bestillings datoen. I forhold til kvaliteten af varerene er den også i top, med undtagelse af en af mine trøjer, hvor printet ikke virker så godt i forhold til de andre varer (og heller ikke når man sammenligner den med billedet på ShirtStores side, hvor farven b.la. står meget skarpere) og trøjen er samtidig også en kende mindre end den anden (begge trøjer er bestilt i large).

En mindre bagatel, men som dog også går mig lidt på, er at snorene i trøjerne på siden er vist som er hvide, hvilket dog ikke er tilfældet på nogle af trøjerne. Nu købte jeg ikke trøjerne på grund af farven på snorene, men syntes dog stadig er ærgerligt at de ikke er hvide, da det ser pænere ud ;-)

Alt i alt er jeg dog tilfreds og er ikke sidste gang jeg handler hos ShirtStore!

Utrolig god netbutik!

Shirt Store har et stort sortiment af t-shirts med alle mulige motiver i rigtig god kvalitet. Leveringstiden går ekstremt hurtigt, og der går ikke lang tid fra bestilling, til man står med varerne i hånden. Deres Kundeservice er 100% i orden, og de er meget hjælpsomme. Jeg kan helt klart anbefale Shirt Store!

100% iorden

modtog varene 3 hverdage efter bestilling.

T-shirt kvaliteten var over forventet til prisen, størrelsen & farver perfekte - alt i alt en super handel som bliver gentaget næste gang jeg skal have t-shirts!

Super-hurtig levering!

Shirtstore fortjener fem stjerner for at få en T-shirt fra Sverige til København på en dag!
Sandra havde på Shirtstores chat sagt at hun ville gøre hvad hun kunne for at få min t-shirt leveret på tre dage.
Allerede den næste dag lå den i min postkasse - det er service!
En fin kvalitet på t-shirt også.
Ville måske anbefale at pris på levering kunne sættes en anelse ned. 49 er lidt i overkanten. Men det er en detalje. Kan varmt anbefale Shirtstore.

shirtstore-du aner ikke,hvad du får

service ok,produkt er noget skidt-2 stk. xl. =2 forsk. størrelser og 2 meget forskellige kvaliteter
Shirtstore / HYBRIS Production AB

Besvarelse fra Shirtstore / HYBRIS Production AB

Hej John. Jeg beklager meget at du har haft en dårlig oplevelse med de varer du har købt hos os. Da vi sælger mange forskellige mærker fra forskellige grossister, kan både størrelser og materialer variere. Fælles for varerne er dog, at det sædvanligvis er af en rigtig god kvalitet som holder længe.

Der kan dog ske fejl og hvis du har fået en vare som du ikke er tilfreds med eller som ikke passer, så er du altid meget velkommen til at returnere varen og få pengene retur eller få en ny vare.

Ring eller skriv til vores kundeservice og sammen er jeg sikker på at vi kan løse problemet.

Med venlig hilsen
Peo Olsson
Shirtstore

altind var som lovet

ganske god oplevelse, alting kom til tiden og så ud som på hjemmesiden. Der kunne dog godt trækkes en halv stjerne, da hjemmesidens opbygning er noget gammeldags og bøvlet

GOD service

God Service og hurtigt lev.
kan kun sige jeg vil gerne brug dem igen =O)

Good service and quality.

I bought two same T-shirt as couple tshirt for my boyfriend and me. It was hard to find tshirts with same prints. But I had lot of options in Shirtstore.dk

But one problem is for guys the size is a bit big. If you normally wear M, better get S in Shirtstore.dk

Shirtstore Support

Nettets bedste butik med T-shirts og trøjer med flotte, sjove eller seje tryk. På få år er vi blevet en af nordens mest besøgte og populære tøjbutikker! Mange af vores designs kan du ikke finde andre steder!

Besøg Shirtstore.dk

KUNDESERVICE