SikkertHjem anmeldelser

SikkertHjem anmeldelser

8.3

Ekstrem hurtig og effektiv levering

I forbindelse med huskøb har jeg undersøgt forskellige muligheder for at få installeret alarm. Jeg har undersøgt g4S, Falck og Dansikring, samt en del SMS-systemer.
De 3 alarmfirmaer er meget dyre og de sætter ikke mange følere op. Med Sikkerthjem, er det muligt at sikre huset ordentligt. Vagthjælpen aftales med naboer. Det er langt mere effektivt end noget alarmselskab. Alarmselskaberne pågriber ikke tyvene - hvad mange tror - de kommer og konstaterer, hvad der er sket, alarmerer evt. politi, glarmester og aktiverer alarmen igen. Det kan en nabo også gøre og endda langt hurtigere.
Leveringen af det bestilte skete på 1 dag - vildt godt. Jeg har kun afprøvet nogle af tingene, men det fungerer helt som forventet. 5 stjerner er helt på sin plads (med forbehold for, at tingene skulle begynde at drille senere. :) )

god og hurtig respond

Havde problemer med simkort, fejlen blev hurtig vurderet og årsagen var jeg havde skiftet mailadresse og glemt at underrette sikkerthjem, så jeg modtog ikke anmodningen om fornyelse, hvorefter simkortet blev spærret. Måtte købe nyt kort som jeg modtog dagen efter så alting virker igen. Det var hurtig og smertefri. Tak

Problemfri handel

Alt fungerede glat. Varen blev afsendt under en time efter, at jeg havde bestilt, og den kom dagen efter som lovet.

TELEFONKAOS !

TELEFONKAOS !!! Man får en fin support når man kommer igennem til en medarbejder. Problemet er det næsten ikke kan lade sig gøre. Jeg har ringet 10 gange den sidste uge.Det er kun lykkedes 1 gang at komme igennem. Det er bare ikke godt nok.
SikkertHjem

Besvarelse fra SikkertHjem

Hej Peter,

Tak for at du har ville tage dig tid til at anmelde din oplevelse af os. Jeg vil gerne have lov at beklage den ulejlighed du har haft med at komme i kontakt med os mange gange.

Vi har igennem de sidste uger oplevet helt ekstraordinært mange henvendelse, fra kunder som gerne vil sikres inden påsken og samtidig er folk begyndt at åbne deres sommerhuse igen for sæsonen, hvorfor mange også ønsker at sikre at sikre disse.

Dette har beklageligvis resulteret i at vi ikke har formået at besvare alle henvendelser og at ventetiden på telefonen har været noget længere end normalt.

Vi beklager oprigtigt. //SikkertHjem

Venlig, imødekommende og kompetent kontakt

Har påpeget et par svagheder i installations- og betjeningsvejledningen som blev noteret.
Har uden problemer fået ombyttet et tilsyneladende defekt produkt.
Den kedelige: Rækkevidden på komponenterne . bland andet fjernbetjeningerne, som skulle kunne betjenes udenfor huset - er MEGET for kort. I vores almindelige parcelhus 18m x 12m måtte vi have signalforstærker.
App. til smartphone virker perfekt

En nem Alarm system

Sikkerhjem er nem og billig. Det som ikke fungerede fik jeg skiftet ud gratis uden at jeg skulle diskutere om det. Jeg fik det hele med post og med Email skriveri.
Selve anlæget skal man lære at kende og prøve nogle uger før man er sikker på den.
Jeg mangler stædig at får Nøgleringene til at fungere fordi jeg har ikke tid til at læse
instrukserne. Det kommer nok.
SÅ Den er go`

ikke brugervenlig

Jeres grej er meget bøvlet . Jeg brugte før lockon der bare virker
SikkertHjem

Besvarelse fra SikkertHjem

Hej Bjarne,

Mange tak for din anmeldelse.

Kan vi lokke dig til at uddybe, hvad som du finder bøvlet ved systemet. Som du kan se at vores mange anmeldelser, så finder langt de fleste af vores kunder G5 alarmen meget nem og brugervenlig, hvorfor vi er meget interesserede i at høre, hvor du oplever udfordringer, således at vi kan gøre dette bedre.

Som produktet er opsat nu, så forløber installationen af en alarmpakke således:

1) Isæt simkort
2) Tilslut strømforsyning og tænd for alarmen
3) Monter dine trådløse enheder/detektorer på de ønskede placeringer
4) Download vores gratis app og indtast de ønskede alarmmodtagere

5) Hvis ønskeligt, så tilpas alarmen via appen til at imødekomme dine personlige ønsker, forsinkelse, sirenevolumen, navngiv zoner osv. Dette er dog ikke nødvendige indstillinger, men kun for dig som ønsker at personliggøre/tilpasse systemet helt efter dine specifikke ønsker.

Ha´ en rigtig god dag. //SikkertHjem

Kvalitet til god pris

Systemet er nemt at sætte igang , og det fungerer upåklgeligt. Det har højst sansynligt allerede tjent sig selv hjem , da det har forhindret indbrudstyve i at få noget med sig ved et indbrud i vores garage.

Hurtig levering og god kundeservice.

Rigtig hurtig levering. Der manglede en PIR føler i det leverede, men jeg kom igennem til kundeservice på telefonen med det samme og de eftersendte den uden problemer.

En god oplevelse at handle hos sikkerhjem.dk

God service

Skulle have byttet en indendørs arlarm og der var ingen problemer Finn

Nemt

Skrev efter et sim kort mandag. Fik kortet dagen efter. Kunne følge pakken hele vejen,og fik en besked da den var afleveret i postkassen. Nemt, hurtigt og inden problemer med at aktivere kortet.

Hurtig levering

Vi bestilte mandag aften, næste dag fik jeg mail om at alt var pakket og onsdag modtog vi pakken med posten.
Vi havde nogle spørgsmål og ringede til supporten som brugte tid på at give gode og brugbare svar og forklaringer på vores spørgsmål. Helt klar en positiv opstart

Hurtig og sikker levering

Pålidelig firma

Pænt tilfreds

Er pænt tilfreds med servicen, får hurtig respons når man mailer til dem, dog er det svære når man vil ringe til dem, der kan godt være en del ventetid, men sjovt nok, ikke ventetid, når man taster sig ind og vil købe noget, så er du vupti igennem til supporterne. Underligt.

Men generelt tilfreds.

Ikke velegnet til huse med husdyr

Jeg kan ikke anbefale systemet til folk med husdyr. Vi har en kat, hver gang det går rundt i huset får jeg en alarm SMS og alarmen begynder at hyle. Sikkerhjem vil ikke taget udstyret retur, selv om det ikke lever op til deres egne specifikationer som er: ”Bevægelsesdetektoren måler rummet både horisontalt og vertikalt, og er desuden immun overfor kæledyr op til 15 kg”

Svaret fra support@sikkerthjem.dk er: "… prøve at hænge den på hovedet. Det lyder måske lidt mærkeligt, men på den måde giver man katten et frirum på gulvet og bevægelses detektoren vil så måle fra brysthøjde og opefter og på den måde stadig "fange" en evt. Indbrudstyv."

Nem montering og hurtig levering

Alt virkede perfekt selvom jeg udbyggede alarmen med et stort antal dørkontakter og en udvendig sirene. Det eneste minus må være at dørkontakterne ikke er forberedt til hurtig fastgørelse med skruer.

Fremragende service

Rigtig god service , meget tilfreds 😄

hurtigt og effektivt

Vi har hver gang vi har handlet med Sikkert Hjem fået varen hurtigt.

vedr.nyt simkort

Fin behandling, og god service,det er bare iorden

Jeg er helt tilfreds med det samarbejde Sikkert Hjem har med sine kunder.

Jeg vil anbefale at at blive kunde hos Sikkert Hjem p.g.a. af de nemme løsninger og en pris som man kan betale uden at det skulle vælte budgettet.

SikkertHjem Support

Besøg SikkertHjem