SILVAN anmeldelser

SILVAN anmeldelser

7.0

Smed ordre væk, og leverede ikke som lovet

Bestilte nogle varer i webshoppen, og fandt ved et tilfælde ud af at Silvan havde smidt min og andres ordrer væk. Måden Silvan bruger til at finde ordrerne igen, er ved at vente til kunderne ringer og spørger til manglende levering.

Men jeg blev så lovet varerne onsdag før påske, så jeg kunne lave hegn i påsken.
De kom bare ikke,...
God påske !

Besvarelse fra Silvan

Hej Walther. Det er vi kede af. Vil du ringe til mig på 2764 9897, så vi kan rette op på det? Mvh Steen - Kundeservice

Langsom og mangelfuld betjening!!!

Skulle afhente en vare i intern vareindlevering. Ringede over 100 gange med klokken. Nul betjening i butikken. Det er sku for billigt.
Silvan Roskilde

Besvarelse fra Silvan

Hej Johnny. Vi er kede af din oplevelse. Vil du ringe til Varehus Chef Torben Jacobsen på 6023 9501 så han kan rette op på det? MVh STeen - Kundeservice

God service

Bestilte brolæggersand og lidt diverse på webshoppen, havde lidt ændringer til ordren.
Ringede dem op og alt blev ordnet med det sammen. Fin og hurtig betjening.

Tak for feedback. Det luner altid på kontoret. MVh Steen - Kundeservice

manglende håndtag til mit badrumssæt

Så har jeg ventet i snart 1 måned på mine håndtag fra det badrumssæt jeg købte, jeg har af 2 omgange fået afvide at i ville sende dem.. Men idag får jeg en mail hvori der står at der ikke medfølger håndtag, Der medfølger håndtag til sættet, og det ved jeg da min søster efterfølgende har købt det samme sæt. Men silvan bliver ved med at påstå at der ikke medfølger håndtag!!

Besvarelse fra Silvan

Hej Dorthe. Ring evt til mig på 2764 9897 så vi kan finde ud af hvad der er sket. Mvh STeen - Kundeservice

Silvan Gladsaxe

Har 2 gange i ugens løb været i Silvan Gladsaxe for at købe udstyr til Weber-grillen, og hver gang har vi fået den bedste service af Peter fra Weber afdelingen. Han er yderst hjælpsom, og da vi havde set et af produkterne billigere i et andet varehus, skulle vi blot dokumentere dette og vupti, så matchede Silvan prisen uden problemer. Utrolig flot service - det er bestemt ikke sidste gang at vi handler weber udstyr (eller andre varer) der :-).

Tak for roserne. Den er givet videre til Gladsaxe. Mvh Steen - Kundeservice

Virkelig dårlig stil.

Jeg bestilte nogle varer ved silvan på nettet og wups så var pengene taget på kontoen, nu 14 dage efter har jeg stadig ikke modtaget nogen vare og når man så skriver til silvan så sker der absolut intet, man gider ikke engang svare tilbage. Det er virkelig dårlig stil. Kommer aldrig til at handle ved silvan igen

Besvarelse fra Silvan

Hej Tonny. Vil du ringe til mig på 2764 9897 så vi kan rette op på din oplevelse. Mvh Steen - Kundeservice

Køb aldrig park produkter hos Silvan

For hvis det går i stykker og du bare skal bruge en lille reservedel, er der INGEN hjælp at hente hos dem

En lille plastdims på en græsslåmaskine er røget af min, og det eneste svar man får er at man kan komme ind med dem, så rekvirer de en til at reparere noget som jeg selv kan gøre på under 1 minut

Virkelig dårlig stil

Besvarelse fra Silvan

Hej Gitte. Hvis du tager et billede af maskinen og delen, og sender det til os på webshop@silvan.dk vil vi prøve at rette op på din oplevelse. Vi har en del reservedele på lager. Mvh Steen - Kundeservice

Alt i orden :-)

Synes kun jeg har oplevet positivt når jeg har handlet hos silvan. Der har aldrig været problemer når jeg har returneret noget og har altid fundet hvad jeg skulle bruge. Ingen problemer!

Tak Puck. Det luner altid med ros. Mvh STeen - Kundeservice

silvan snyder dig/os

silvan har ikke tilbud de sætter prisen op i et mrd og sætter den ned igen et mrd efter og kalder det et tilbud,, det hørt jeg chefen sagde ,,, det var i greve jeg arbejde der

Fin service

Venlig betjening og hurtig ekspedering. Tak for det

Sæt dog priser på jeres varer! ( Silvan Nørrebro)

Jeg oplever gang på gang at der ikke er pris på varer i Silvan Nørrebro. Jeg har flere gange henvendt mig til personalet omkring det, jeg får samme besked hver gang. At jeg bare kan tage varen med i informationen hvor de vil kunne give mig en pris. Og nej det er sgu ikke godt nok . Jeg vil meget gerne kunne overveje mine køb nede i butikken og tage stilling til hvilken vare jeg foretrækker i forhold til pris og kvalitet. Der er altid ekstrem lang ventetid ved både kasse og information. Det kan jeg leve med hvis bare at der var priser på varene. På mit sidste besøg fik jeg nok- og må nu køre til den ganske udmærkede Silvan i Vanløse , og det samme vil jeg anbefale andre der har den mulighed.

Bare super

Normalt syntes jeg, at servicen i Silvan er på det jævne, men idag oplevede jeg intet mindre, end en fantastisk service, ud over det sædvanelig. Efter mit besøg i Silvan, Nørrebro bycenter, i sidste uge, finder jeg ud af, at jeg glemte min 5l færdig spartel i indkøbsvognen, i kælderen. I dag køre jeg så forbi, for at returnere et par ting, og spørger samtidig, om de havde fået indleveret en glemt færdig spartel. Manden i informationen kigger, men vender desværre tomhændet tilbage. Øv, men så siger han, at jeg bare kan hente en ny, uden beregning...Det er da service, så tak til den pågældende medarbejder der kl. 11.15, idag, stod i informationen. Mange kunne lære, at så lidt, betyder så meget.

Besvarelse fra Silvan

Tak Lars. Den er allerede sendt videre til Nørrebro, så de selv kan se hvad du skriver. Mvh Steen - Kundeservice

Kort og godt!

Gode priser og fantastisk service!

Hurtigt og Problemfrit!

Jeg bestilte 5 varer mandag som ankom onsdag formiddag!
Webshoppen er forvirrende og svær at finde rundt i.
(dog kun et problem fordi jeg ikke vidste hvad man kalder den vare jeg ledte efter) En bedre indholdsfortegnelse ville være optimalt!
Servicen kan man dog ikke sætte en finger på, hurtigt og problemfri levering og varerne er i topkvalitet!
- KH sisse

Besvarelse fra Silvan

Tak for input Sisse. Vi arbejder hele tiden på at gøre siden bedre og er glade for kundernes tilbagemeldinger. Mvh Steen - Kundeservice

Fik hjælp til udskæring

Fik hjælp til udskæring af bordplade fra deres skrammel hylder. Det dur

Besvarelse fra Silvan

Tak Torben - det er er altid dejligt at høre om gode resultater. Mvh Steen - kundeservice

Hurtig og professionel service

Jeg bestilte et par varer over Silvans webshop fredag aften, og modtog dem tirsdag. En af varerne havde en mindre defekt, hvorfor jeg skrev en e-mail tirsdag aften. Onsdag modtager jeg besked om at der sendes en erstatningsvare.

Stor tak til Silvan for smidig og professionel betjening!

Besvarelse fra Silvan

Tak Christian. Roserne er allerede givet videre til de implicerede. MVh Steen - Kundeservice

Silvan kostede os 41000 kr

Købte fliser til vores ny hus i silvan Aalborg.De skulle ligge i vores nye drømme badeværelse.men drømmen blev kort.Da muren havde lagt og fuget dem var de fyldt med ridser.jeg kontaktede silvan og fik af vide de skulle ha en reklamation,Sådan en udfyldte jeg og efter nogle tlf samtaler sendte de en mand der skulle se på dem. .Han mente ikke det var så galt.og sagde at det var jo noget man skulle regne med når man købte sort blanke klinker .Har da ikke købt nye fliser for de skulle se sådan ud.De burde da kunne holde til og blive fuget.. man køber jo heller ikke en ny sort bil for at den så skulle være ridset i lakken efter første vask..håber virkelig silvan kommer med noget vi kan bruge. Så vi kan få det badeværelse vi havde drømt om.men det gjorde de så ikke,efter lang tids bøvl frem og tilbage med dem, kommer de med at de vil betale pengene tilbage for fliserne.og nu står vi så med en regning for optagning af de gamle fliser og nedlægning af andre på 41000 kr. og det var selv om jeg havde tilbudt dem et forli hvor de kun skulle af med 21000 kr også havde de stadig haft en kunde..HANDLER ALDRIG MERE I SILVAN om det så er det sidste byggemarkede i verden..står i og skal købe klinker i silvan er i velkommen til og kontakte mig inden på jenielsen@privat.dk Tak for de mange mail. og beskeder på face book bliv endelig ved med at skrive hvis i har spørgsmål til min oplevelse af silvan.

Rigtig god service

Jeg bestilte et skab med skydedørslåger på Silvan's hjemmeside.

Da skabet endelig kom efter nogle uger (det var et special-tilskåret skab, derfor længere leveringstid) kunne jeg konstatere at lågernes højde ikke passede med højden til loftet i mit soveværelse.
For at gøre en lang historie kort, skyldtes det flere faktorer som der nu er rettet op på på Silvan's hjemmeside.
Jeg kontaktede deres support og talte med Maria og Reneé.
De var begge rare og flinke og forstod mit problem. Reneé kom med et løsningsforslag, som jeg i starten var lidt skeptisk overfor - men gav det en chance.
Jeg har nu en super flot skydedørsgarderobe i mit soveværelse.

Kan kun sige at jeg ikke fortryder et sekund at jeg kontaktede Silvan's support-afdeling, de hjalp hele vejen med råd og vejledning. Både telefonisk og på mail.

Det er ikke sidste gang jeg handler der.

Venligst
En tilfreds kunde der har fået god service lige efter servicebogens ABC.
Lasse

Besvarelse fra Silvan

Tak Lasse - også for feedback til vores online løsning, så vi kan forbedre os. Mvh Steen - Kundeservice

SILVAN har åbenbart ikke styr på deres lager

Ringede til SILVAN Frederikssund for at høre om det havde et bestemt højskab på lager. Det havde de ikke, men jeg fik oplyst at SILVAN Roskilde og SILVAN Hilerød begge havde 3 stk på lager. Jeg kørte til SILVAN Roskilde og ville købe 1 skab og blev undervejs betjent af 4 forskellige ekspedienter/lagermedarbejdere som efter både, 10, 20 og 30 minutters søgen kunne konstatere at varen ikke fandtes på lageret. Jeg ventede i 30 min og spurgte så hvar de havde gang i. Jeg fik her at vide at de ikke kunne finde varen, men at de kunne tilbyde at bestille varen hjem. Nu var det sådan at jeg skulle bruge skabet til en gave 2 dage efter, så det afslog jeg bestemt.
Turen gik da til SILVAN Hillerød, da de jo også skulle have varen på lager. Samme oplevelse. Efter 15 min. måtte ekspedienterne konstatere at de ikke kunne finde varen.

EN STOR TAK til SILVAN. I ved det nok ikke, men I score det ene selvmål efter det andet og være vis på at den slags pålevelser ikke får flere kunder ind i jeres butikker. Det vi som kunder på markedet kan prise os lykkelige for er at det er muligt at købe flere og flere ting på internettet (ikke blot hos SILVAN) og så kan de fysiske butikker jo på et tidspunkt bare konstatere at konkurrencen fra internettet er blevet for stor. MEN husk nu at de fysiske butikker kun overlever, såfremt de formår at give kunderne en ordentlig kundebetjening. Ingen gider at løbe forgæves rundt i butikkerne og ikke få noget med derfra.

Vh / Arne T

Besvarelse fra Silvan

Hej Arne. Jeg kan ikke lave om på din oplevelse, men vil du ringe til mig på 2764 9897, så vil jeg gerne komme med et forslag til at rette lidt op på ovenstående. Mvh Steen - Kundeservice

Silvan Gladsaxe!

I forbindelse med istandsætning af lejlighed, handlede jeg i Silvan Gladsaxe. Her blev vi vejledt godt og medarbejderne hjalp os med at få de bedste priser

Min anmeldelse gælder dog Silvan Gladsaxe - jeg har ikke haft lejlighed til at handle med Silvan andre steder i landet.

SILVAN

Om SILVAN

Det første SILVAN byggemarked i Danmark åbnede i Slagelse i 1968. SILVAN er med sine nu 40 butikker i Danmark en af Nordens største forhandlere af byggematerialer til private på gør-det-selv markedet.

SILVAN er med løbende åbning af nye butikker den førende byggemarkedskæde på det danske gør-det-selv marked. Siden SILVAN gjorde sit indtog på det danske marked, har kæden skabt et stærkt brand, som gennem årene er blevet synonymt med byggemarkeder og gør-det-selv arbejde i Danmark.

Administrerende direktør i SILVAN Kæden er Freddy Lauridsen

Besøg SILVAN