Slank365.dk anmeldelser

Slank365.dk anmeldelser

Lavt
4.4

ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEI MOD DETTE FIRMA PAS PÅ DE HAR KUN ET FOREHAVENDE AT STJÆLE DINE PENGE

DETTE FIRMA SLANK365.DK ER DET SAMM SOM
DENEKSTRAINGREDIENS OG MEMBERS MARKET
JA ET ((VÆMMELIGT)) BARN HAR MANGE NAVNE
ALLE MED SAMME FOREHAVENDE AT SNYDE DIG FOR PENGE
NÅR DU HAR GIVET DINE KORT OPLYSNINGER PÅ DIT BETALINGS KORT

ALLE PROBLEMERNE NÅR DU SVARER PÅ NEDENSTÅENDE MAIL
DU MODTAGER IKKE DE TING DE LOVER

JEG HAR STADIG IKKE MODTAGET DEN TABLET SOM JEG HAR BETALT FOR I 18/DECEMBER 2013

----------------------------------------------------------------
Kære John XXXXX

Du er blevet udvalgt til at modtage en tablet, men vi mangler din adresse bekræftet. Dit adresse felt står stadigt tomt og derfor kan vi ikke sende dig den Android Tablet, du er blevet udvalgt til.

Derfor må vi bede dig bekræfte din leveringsadresse hurtigt! XXXXX NR XX

Bekræft venligst dine oplysninger i dag, da vi ellers finder en ny modtager!

Oplys din leveringsadresse her

----------------------------------------------------------------

Prisen for de første 7 dage af dit løbende medlemskab er 2,00 kr. Fortsætter du udover de 7 dage, er prisen 289,00 kr /måned ., som opkræves automatisk indtil du selv opsiger medlemskabet. Du modtager din velkomstgave ved opfyldelse af betingelsernes krav om fx. adresse indtastning mv. Du skal dog huske at udfylde din leveringsadresse efter tilmelding, for at modtage din velkomstgave på din adresse.

Vi tager forbehold for trykfejl ol. og velkomstgaverne gælder så længe lager haves, hvorefter en anden gave tilbydes i stedet.

Slank365.dk udbydes af: LetsSayit Skindergade 15 1159 København K

Denne anmeldelse er blevet indberettet af vores system på grund af manglende købsbevis.

Trustpilots Kundeservice er ved at gennemgå anmeldelsen.

Når vi har gået den igennem, vil den enten blive slettet eller lagt op på Trustpilot igen.

Se vores retningslinjer for anmeldelser her.

Trustpilots Kundeservice er ved at gennemgå anmeldelsen.

Se vores retningslinjer for anmeldelser her.

Det er bare ikke i orden nr 2

Det et det værste jeg nogen sinde har oplevet. Jeg var inde på en konkurrence over Face Book for at vinde en bil. Jeg er helt ny på Face Book, så det er ikke normalt for mig at deltage i sådanne konkurrencer. Det viser sig at der er et hav af reklamevirksomheder ind over denne konkurrence, og jeg har fejlagtigt fået tilmeldt mig til Slank365.dk idet jeg bliver spurgt om jeg vil købe en gps for 2 kr. Dette betaler jeg over mit visa kort. Efterfølgende bliver jeg bombarderet med reklamemails og jeg prøver enten at afmelde eller slette dem. Jeg tjekker på et tidspunkt min konto og opdager at Slank365.dk har trukket 289 kr. fra min konto. Jeg aner ikke hvad der sker, ringer til min bank, som siger at jeg må have givet min tilladelse. Efter nærmere undersøgelse viser det sig, at man ved at betale de 2 kr for denne gps altså har meldt sig ind i Slank365 og jeg kan ikke umiddelbart melde mig ud. Mine rettigheder om fortrydelse kan jeg ikke bruge idet jeg ved indmeldelse allerede har taget varen i brug som efter Slank365 må være at man kan læse hvad de har skrevet på deres hjemmeside. Man kan ikke ringe og tale med nogen. Man kan skrive en mail, men her kan man ikke udmelde sig. Jeg mener, at det som de skriver på deres sider er stof som de nemt kan finde andre steder og så har de bildt folk ind at de får noget. Det er bare ikke i orden. Ellers ville man heller ikke være bange for at tale med sine kunder eller lokke dem til at melde sig ind ad skjulte veje. Jeg vil opfordre alle til at holde sig langt væk!

Svindel og humbug!

Det et det værste jeg nogen sinde har oplevet. Jeg var inde på en konkurrence over Face Book for at vinde en bil. Jeg er helt ny på Face Book, så det er ikke normalt for mig at deltage i sådanne konkurrencer. Det viser sig at der er et hav af reklamevirksomheder ind over denne konkurrence, og jeg har fejlagtigt fået tilmeldt mig til Slank365.dk idet jeg bliver spurgt om jeg vil købe en gps for 2 kr. Dette betaler jeg over mit visa kort. Efterfølgende bliver jeg bombarderet med reklamemails og jeg prøver enten at afmelde eller slette dem. Jeg tjekker på et tidspunkt min konto og opdager at Slank365.dk har trukket 289 kr. fra min konto. Jeg aner ikke hvad der sker, ringer til min bank, som siger at jeg må have givet min tilladelse. Efter nærmere undersøgelse viser det sig, at man ved at betale de 2 kr for denne gps altså har meldt sig ind i Slank365 og jeg kan ikke umiddelbart melde mig ud. Mine rettigheder om fortrydelse kan jeg ikke bruge idet jeg ved indmeldelse allerede har taget varen i brug som efter Slank365 må være at man kan læse hvad de har skrevet på deres hjemmeside. Jeg har fået spærret mit visa kort, så jeg ikke får flere spøjse trækninger på min konto. Det var den 11.2.14 jeg var meldt ind og jeg har med møje og besvær fået mig meldt ud i dag 22.2.14. Dette har kostet mig 2 kr for en gave jeg aldrig har modtaget, 289 for noget de har trukket som jeg aldrig har fået noget for og 100 kr for et nyt visa kort. I alt kr. 391. Man kan ikke ringe og tale med nogen. Man kan skrive en mail, men her kan man ikke udmelde sig. Jeg mener, at det som de skriver på deres sider er stof som de nemt kan finde andre steder og så har de bildt folk ind at de får noget. Det er svindel og humbug. Ellers ville man heller ikke være bange for at tale med sine kunder eller lokke dem til at melde sig ind ad skjulte veje. Jeg vil opfordre alle til at holde sig langt væk!

Hej Birthe

Først og fremmest har vi aldrig på noget tidspunkt lavet reklame kampagner i forbindelse med at vinde en bil på Facebook.

Jeg foreslår dig at du kontakter kundeservice, som kan hjælpe dig med at opsige dit abonnement, som du selv har tilmeldt dig til.

Vi har intet med den omtalte konkurrence at gøre, så det forstår vi ingenting af.

Humbug - og INGEN kundeservice

Endelig et medie hvor jeg kan fortælle om den ufattelige arrogance og INGEN kundeservice denne virksomhed benytter sig af. Jeg meldte mig ind for at se hvad det var, og for at få deres velkomstgave (GPS) ............ Jeg opdaterede de ting på hjemmesiden jeg skulle, men meldte mig ud igen. Fik både mail på velkomst og udmeldelse. Men gaven kom aldrig, Jeg kontaktede dem via mail, som er det eneste kommunikations redskab de benytter sig af, og fik et svar - se nedenstående:
Kundeservice - Slank365.dk via mailgun.org
20. jan.

til mig
Hej

I så fald vil vi behandle din sag hurtigst muligt.

Hav en god dag

-------------------------------------------------------
Med venlig hilsen

Kundeservice

Slank365.Dk
E-mail: kundeservice@slank365.dk

Hej

Jeg vil gerne vide hvornår jeg kan forvente min velkomstgave ??
Og jeg HAR udfyldt adresse oplysninger INDEN udmeldelse.

Håber på et hurtigt svar

Mvh

Pia Malmros
...................................................................

Her var der allerede gået et stykke tid, og efterfølgende har jeg rykket et par gange, UDEN nogen respons. De ignorerer fuldstændig - jeg er da bare glad for at jeg så ikke forblev medlem, hvis det er den måde de behandler deres potentielle medlemmer på.
Det er bare ikke i orden, og jeg kan kun advare mod dette firma. Er spændt på om jeg overhovedet hører noget fra dem, men de kunne bare mande sig op og få sendt den velkomst gave !!!!
Ellers står jeg tilbage med en meget dum oplevelse, og det er disse oplevelser vi som mennesker advarer andre imod, ikk ?

Holder ikke hvad de lover/virker lyssky :-(

Blev 1. december 2013 lokket til at tegne abonnement mod at få tilsendt en gps til kr. 2,- i velkomstgave. Betalte herefter også kr. 289,- for en måneds abonnement. Har stadig intet set eller hørt til velkomstgaven. Henvendte mig mange gange til kundeservice pr. mail, men de holdte bare op med at svare. Ville så ringe til kundeservice, men på hjemmesiden står der at telefonen er lukket. Det virker meget lyssky :-(

Hej

Du har ret i at vi ikke har telefon support, men vores email support svarer alle henvendelser inden for 1-2 dage,samt det autosvar der kommer ved henvendelse besvarer de fleste spørgsmål med det samme.

Hvis du mangler din velkomstgave, bør du skrive til vores kundeservice.
Det skyldes højest sandsynligt at du ikke har udfyldt din adresse og vi derfor ikke kan fremsende dig den omtalte gps navigation.

ubehageligt bekendtskab

For mig et ubehageligt og kedeligt bekendtskab, så derfor kun en stjerne.
Michael Helm

Jeg har diskuteret med kundeservice, min forklaring blev ikke accepteret og så tog det ene grove ord det andet, hvorefter jeg blev truet med advokat og retssag.
Men da i har min adresse, kan i jo vise jer fra den gode side af og sende mig min velkomst gave, hvilket også vil se pænt ud her på trustpilot.
Michael Helm

Hej Michael

Det er vi utrolig kede af og vil naturligvis gerne rette op på den her misforståelse, som der utvivlsomt er sket i sagen her.

Kan du ikke kontakte kundeservice, så vil de hjælpe dig med denne sag.

Alle vores kunder skal have en god behandling, deres gave hvis den er berettiget.

Hav en god dag.

Mvh. Slank365.dk

Ubehagelig oplevelse og elendig kundeservice

Jeg bestilte et abonnement og en velkomstgave til 2 kroner hos Slank365.dk. Som Anne Riis meldte jeg mig fra efter et par dage, fordi siden ikke var noget for mig. Da jeg skrev til Kundeservice for at sikre mig, de havde min adresse, fik jeg - igen ligesom Anne - en besked om, at min betaling var afvist pga. "ugyldigt kortnummer" og at de derfor ikke ville sende mig "hverken medlemskab, gave og andet". Det til trods for, at der ikke havde været nogen fejlmelding tidligere. Jeg havde fået min "kvittering for betaling".

Jeg bad om muligheden for at indbetale 2 kroner, så jeg kunne få min velkomstgave, eftersom transaktionsfejlen lå hos firmaet. Det nægtede den navnløse kundeservicemedarbejder, som forøvrigt også ignorerede min forespørgsel om dokumentation på fejlen. Efter at have læst Annes anmeldelse researchet lidt på nettet var min tålmodighed ikke i top, og jeg havde fået indtrykket af et temmelig hemmelighedsfuldt firma. Derfor gjorde jeg dem opmærksom på, at jeg har lovmæssigt ret til at offentliggøre korrespondance på sider som dette.

Resultatet blev kort fortalt, at de stillede sig på bagbenene og truede mig med advokater og politianmeldelse. Da de indså, det ikke rørte mig, prøvede de at trække i land og tilbød mig det, som jeg oprindeligt selv havde foreslået - på forudsætning af at jeg ikke ville skrive negativt om dem. Længere nåede vi ikke, for jeg vil naturligvis hellere advare andre om deres måde at drive virksomhed på end få to gratis biografbilletter.

Alt i alt en dybt ubehagelig oplevelse, som jeg først har fået taget mig sammen til at skrive om måneder senere. Jeg vil ikke anbefale nogen at bruge på dette firma, som synes arbejde ud fra mottoet "kunden har aldrig ret".

Jeg er spændt på hvilke kreative beskyldninger, der følger denne anmeldelse.

Hej Signe

Vi er kede af denne sag og ønskede blot at løse sagen internt med dig.
Vi må accepterer den ene stjerne her fra dig, selvom vi har gjort alt i vores magt for at løse sagen, på trods af at du ikke har været korrekt kunde hos os.

Hav en god dag.

Måtte vente lidt længe til at starte med.

Meldte mig ind 10 september, det var ikke for mig og meldte mig ud igen dagen efter. Der var lige lidt lang ventetid på deres svar på min forespørgsel til velkomstgaven men de kom igennem til sidst og jeg fik en fin mobil, tak for det!
Siden ser ellers okay ud med masser af læsestof for interesserede.

Besvarelse fra Slank365.dk

Vi beklager den forsinkede levering af din velkomstgave.
Men vi håber at din oplevelse af vores kundeservice har ændret sig til det bedre nu efter vi fik styr på din levering.

Vi havde naturligvis håbet på at din anmeldelse ville bære lidt mere præg af en positiv oplevelse og lidt flere stjerner, men vi er tilfredse med at du har fået din gave og held og lykke med den.

Mvh. Kundeservice, slank365.dk

Slank365.dk kundeservice