Slankning.dk anmeldelser

Slankning.dk anmeldelser

Middel
6.0

Det tager sin tid...Slankning.dk

bestilte 9/8 , og nu er det den 20/8 , de har trukket pengene, men jeg har ikke fået det metabo ultramax til 20 dage.....

nu svarer de heller ikke på email, jeg skriver jeg vil have pengene
tilbage.... har aldrig oplevet noget ligende...

fik varen lørdag den 25/8, så den kom !!! så det er nok mig der har været uheldig, mvh.Palle

Fup firma - Slankning.dk

21. juni 2012 bestilte jeg vare fra Slankning.dk med reklame for hurtig levering 1-3 leverings dage.

Efter 2 uger går jeg ind på deres hjemmeside under kontakt og bliver hurtigt spurgt - hvad de kan hjælpe mig med - Jeg skriver at jeg mangler mine vare fra 21/6 og får at vide de er i restordre men på lager igen 2 dage senere. Og mine penge i øvrigt ikke bliver hævet før de sender mine varer.

Jeg tænker okey det virker da professionelt.

Men den 2. juli er pengene trukket fra min konto og i dag, den 6. juli har jeg stadig ikke fået mine varer.
Jeg går igen ind under kontakt og bliver da også spurgt om de kan hjælpe med noget - men denne gang får jeg ikke noget svar. Jeg sender en email i stedet for uden held.
Så forsøger jeg at ringe til dem og får en tlf. svarer der fortæller om deres lagerproblemer i april måned (De siger ikke hvilket år) og at alle kunder nok skal modtage deres ordre sidst i april. - Hmmm vi er i juli måned.....

Øv øv det var vist kun min pung der blev en del mere slank denne gang.

Kan absolut ikke anbefales, at bestille vare herfra.

God service

Let at bestille over hjemmesiden og fik leveret dagen efter. En god anbefaling herfra!

Altid til tiden

Gode produkter, virker efter forventningerne og kommer til tiden. Ingen anmærkninger. Tak!

Super service.

Jeg har været rigtig glad for at handle ved B-TREND.
For det første virker produkterne rigtigt godt & hvis der har været noget galt, med manglende pakke elller lignende er det blevet tilsendt hurtigst muligt.

Kan klart anbefale hjemmesiden.

/ Christina A

Hurtig levering

Virker som reel firma med hurtig levering

Slankning kundeservice

Få en gladere hverdag med Slankning.dk • Slankning.dk garanterer danmarks laveste priser indenfor kvalitets slanke- og helsekostprodukter • Din slanke og helsekostbutik på nettet • Lad Slankning.dk inspirere dig til en sundere hverdag med vores store udvalg af helsekost og slankeprodukter • Tandblegning, Slankeprodukter, Rosebud, Graviditettests, diverse kostplaner.

Besøg Slankning.dk