SmartBuyGlasses Sverige anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Verificeret af virksomheden

Snabb leverans, bra pris, äkta vara!

Bra mail kontakt, snabb leverans, väldigt nöjd med solglasögon Valentino, fin förpackning, äkta!

Denne anmeldelse er blevet indberettet af virksomheden på grund af andre overtrædelser af Trustpilots retningslinjer.

Trustpilots Kundeservice er ved at gennemgå anmeldelsen.

Når vi har gået den igennem, vil den enten blive slettet eller lagt op på Trustpilot igen.

Se vores retningslinjer for anmeldelser her.

Perfekt!

Allt, hemsida/beställning/betalning/leverans, gick helt perfekt! Jag gjorde beställningen och leveransen dök upp ca 1 vecka senare. Lysande!
Verificeret af virksomheden

Bra kvaité på glasögonen och snabb leverans, men extra tullkostnad.

Köpte ett par billiga glasögon för att jag ville få ner priset, då kom en tullavgift på 200 kronor som jag inte förutspådde. Men själva glasögonen va riktigt bra!
SmartBuyGlasses Sverige

Besvarelse fra SmartBuyGlasses Sverige

Hej Rickard,

Vi beklagar över att du har fått en faktura från tullen och vi vill givetvis åtgärda problemet åt dig. Vår kundtjänst har redan kontaktat dig angående det här och vi hoppas att allt löser sig inom kort. Om du har fler frågor, vänligen kontakta servicemanager@smartbuyglasses.se direkt och vi kommer göra vårt bästa för att assistera dig i ärendet.

Vänliga hälsningar,
SmartBuyGlasses
Verificeret af virksomheden

Snabbt billigt och bra kvalitet

Snyggaste brillorna ever.
Verificeret af virksomheden

Återkoppling om statusen var uppskattad

Tog lång tid att få produkten jämfört med andra nätbutiker plus att jag fick fel fodral skickat till mig. Men snabb hantering av reklamationen och nytt fodral på väg men återigen tar det alldeles för lång tid att få hem den. Prisvärt dock!
Verificeret af virksomheden

Ett företag som även fungerar för de som bor i Norrland!

För mig som bor i Norrland brukar det sällan vara att företagen håller det de lovar! Men SmartBuyGlasses håller måttet! Inga problem med leveransen, betalning och mina nya solglasögon är bättre än vad jag skulle kunna förvänta mig! Mitt nästa köp av glasögon/solglasögon kommer definitivt vara ifrån SmartBuyGlasses!

Snabb leverans!

Snabb leverans, bra produkt, bra feed back till sig gällande ens beställning!

Bra priser snabb leverans

Beställde på söndagen, och fick hem dem på fredagen, supernöjd hela vägen!!

Snabbt och rätt

Allt som står om produkten stämmer, det blir rätt levererat och det går snabbt, kan rekommenderas

Helt ok

Helt ok. Fick leveransen under en vecka.
Verificeret af virksomheden

bra pris med omgående leverans

Med dagens alla oseriösa internet handlare är gott att handla hos nån som håller det dom lovar.
100% nöjd

Snabb leverans från SmartBuyGlasses

Snabbt, mycket bra prisrer.
Bra paketering
Jag kommer att fortsätta beställa via er.

Dunder nöjd!!

Beställde ett par ray bans åt min kille till hans födelsedag som han velat ha ett tag! Fick hem dom snabbt och i tid för hans födelsedag! Jag kommer helt klart beställa härifrån varjegång är verkligen jätte nöjd med köpet sevicen!
Rekomenderar alla att köpa härifrån :)

Easy to order......

Nice price, Fast delivery. What more can you ask for?

Smidigt

Snabb leverans, inga konstigheter
Verificeret af virksomheden

Mycket bra sortiment och prisvärt.

Jag kommer att fortsätta handla här. Snabb leverans och mycket prisvärt.

Perfekt

Mer än nöjd med shop, pris, leverans och produkt!

Rekommenderas!

Bra utbud, snabb leverens, bra service och bra priser! Inget att tveka på!

SmartBuyGlasses - Oslagbara priser

180 designermärken

Hos SmartBuyGlasses har vi det största sortimentet av solglasögon och glasögon från designermärken, med över 80,000 produkter och 180 märken.

Fri & snabb leverans

SmartBuyGlasses erbjuder fri frakt över hela världen på alla solglasögon och glasögon. Få din beställning snabbt och smidigt levererat hem helt utan extra kostand.

100 dagars returrätt

Om du inte är helt nöjd med dina nya solglasögon eller glasögon är det inget problem att returnera, tack vare vår 100 dagars returrätt. Det enkelt och smidigt att returnera din beställning och du har upp till 100 dagar på dig att bestämma dig. Hos SmartBuyGlasses är onlineshopping helt säkert och riskfritt med vår returrätt och pengar-tillbaka-garanti.

24 månaders garanti

Hos SmartBuyGlasses står vi för högsta kvalitet när det gäller våra solglasögon och glasögon. Därför ger vi alla våra kunder 2 års garanti för att se till att du får de bästa produkterna. Vår exklusiva 24 månaders garanti täcker alla produktionsfel i alla lägen för solglasögon och glasögon. För kontaktlinser erbjuder vi en 3 månaders garanti.

Kundservice på hög nivå

För alla frågor och funderingar som du kan ha, hjälper vår hängivna kundtjänst dig! Skicka ett e-mail till oss och vi garanterar ett svar inom 24 timmar. Om du behöver hjälp med att välja rätt stil för dig eller har en fråga om en produkt, tveka inte att höra av dig till oss och vi kommer glatt att hjälpa dig. Nöjda kunder är vår största prioritet.

Om virksomheden

Besøg SmartBuyGlasses Sverige

Kontaktuppgifter

Vi bor Sverige

Kategori

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.