SmartBuyGlasses Sverige anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Enkelt, snabbt och smidigt,

Jag upplevde SmartBuyGlasses som ett professionelt företag som gör allt för att behaga sina kunder. Det jag saknar är en telefonkontakt som skulle underlätta vid vissa frågor.
Verificeret af virksomheden

kundsupport med hög service känsla

Jag är mkt nöjd med mina Ray Ban och den hjälp som jag fick av Claes på kundsupporten innan köp;)))

Bara glasen fattades!

Synd att ni inte hade lösa glas till Ray Ban-bågar!
Annars Perfekt service för de beställda kompletta glasögonen!!
S-O

Byt budfirma!

Ni var toppen men byt budfirma!! Jag fick mina varor drygt 2 veckor efter beställning för att jag inte råkade vara hemma vid 12 på måndagar. Och vem är det?? För de tog med sig paketet och drog istället för att lämna till närmaste utlämningsställe. Min förtidspensionerade pappa fick ta emot budet.
Verificeret af virksomheden

Struntar i kunden efter man betalat - Räkna inte med någon hjälp om varan kommer bort. Har fortfarande inte fått min vara efter 4 veckor.

Efter att jag beställt och betalat via nätet började problemen. När varan inte kommit på en vecka hörde jag av mig och det visade sig att mina glasögon från smartbuyglasses "kommit bort i frakten". Deras budfirma, Fedex, hade inte ringt innan dem kom hem till mig med varan - trots att de tydligt ska göra detta. Jag påpekade detta för smartbuy, som menade att det var upp till mig att "lösa detta själv med Fedex". I samma stund man köper en vara på nätet ingår man ett avtal med säljaren. I avtalet lovar smartbuyglasses klart och tydligt snabba leveranstider direkt hem. Så jag påpekade att det är deras leverantör - och att de har ansvaret att se till att de levererar till mig. Det är aldrig kundens fel. Sen fortsatte soppan. I veckor. Först erkänner smartbuy till mig i olika mail att de gjort fel och ska rätta till det. Sen fortsätter de anklaga mig i andra mail för att jag har gett dem fel telefonnummer, fel adress så de inte kan leverera en andra gång de försöker - trots att jag kan visa att jag gjort allt rätt. Med adress och med nummer.

För mig tog det en månad innan jag tröttnade. Då hade jag fortfarande inte fått min vara, mötts av arrogans och anklagelser av deras kundtjänst (för att jag påpekade att det inte är rimligt att vara hemma flera dagar i sträck 07-18.30 och vänta på ett bud som "kanske ska komma. Därför ska de ringa innan). Andra dagar erkände de felet och erbjöd sig betala tillbaka (hela) 50 sek i kompensation. För en vara som kostar 1000 kronor, är nära en månad sen i leverans, och när jag dessutom fått en rad anklagelser i ansiktet av deras kundtjänst så tröttnade jag. Har fortfarande inte heller fått igen mina pengar för glasögonen som aldrig levererats. Vi får väl se hur det går.
Verificeret af virksomheden

Snabb smidig beställning och bra levererad produkt

Allt från beställning till leverans var toppen. tog ca 2 dagar tills varan kom levererad till uppgiven adress. Snygga solglasögon.

Perfekt :)

Funkade riktigt smidigt. BRA priser. Beställde rayban wayfarer solglasögon för 900.
Det tog 3 arbetsdagar från beställningen gjordes till att varan levererades till dörr. Har man framförhållning och tid är det perfekt!

Sparade 4500kr genom att handla hos smartbuyglasses

Supernöjd!! Mina glasögon kostade 6700 hos optikern! Beställde genom smartbuyglasses o betalde 2200 kr! Kommer ALDRIG handla hos optiker mer! Malin Hagman

Perfekt!!

Snabbt och smidigt!!

Supernöjd!! Snabb leverans, ordentligt förpackade & jätte fina glasögon👍

Snabb leverans, ordentligt förpackade & jätte fina glasögon👍

Supernöjd

Snabbt, problemfritt, billigt
Verificeret af virksomheden

Snabb leverans, bra pris, äkta vara!

Bra mail kontakt, snabb leverans, väldigt nöjd med solglasögon Valentino, fin förpackning, äkta!

Usel affär

Leveranstiden drog ut med två månader samt dålig kommunikation gällande denna försening.

Mina Ray Bans saknar även texten "Hand made in Italy" vilket är tämligen suspekt.

Perfekt!

Allt, hemsida/beställning/betalning/leverans, gick helt perfekt! Jag gjorde beställningen och leveransen dök upp ca 1 vecka senare. Lysande!
Verificeret af virksomheden

Bra kvaité på glasögonen och snabb leverans, men extra tullkostnad.

Köpte ett par billiga glasögon för att jag ville få ner priset, då kom en tullavgift på 200 kronor som jag inte förutspådde. Men själva glasögonen va riktigt bra!
SmartBuyGlasses Sverige

Besvarelse fra SmartBuyGlasses Sverige

Hej Rickard,

Vi beklagar över att du har fått en faktura från tullen och vi vill givetvis åtgärda problemet åt dig. Vår kundtjänst har redan kontaktat dig angående det här och vi hoppas att allt löser sig inom kort. Om du har fler frågor, vänligen kontakta servicemanager@smartbuyglasses.se direkt och vi kommer göra vårt bästa för att assistera dig i ärendet.

Vänliga hälsningar,
SmartBuyGlasses
Verificeret af virksomheden

Snabbt billigt och bra kvalitet

Snyggaste brillorna ever.
Verificeret af virksomheden

Återkoppling om statusen var uppskattad

Tog lång tid att få produkten jämfört med andra nätbutiker plus att jag fick fel fodral skickat till mig. Men snabb hantering av reklamationen och nytt fodral på väg men återigen tar det alldeles för lång tid att få hem den. Prisvärt dock!
Verificeret af virksomheden

Ett företag som även fungerar för de som bor i Norrland!

För mig som bor i Norrland brukar det sällan vara att företagen håller det de lovar! Men SmartBuyGlasses håller måttet! Inga problem med leveransen, betalning och mina nya solglasögon är bättre än vad jag skulle kunna förvänta mig! Mitt nästa köp av glasögon/solglasögon kommer definitivt vara ifrån SmartBuyGlasses!

Snabb leverans!

Snabb leverans, bra produkt, bra feed back till sig gällande ens beställning!

SmartBuyGlasses - Oslagbara priser

180 designermärken

Hos SmartBuyGlasses har vi det största sortimentet av solglasögon och glasögon från designermärken, med över 80,000 produkter och 180 märken.

Fri & snabb leverans

SmartBuyGlasses erbjuder fri frakt över hela världen på alla solglasögon och glasögon. Få din beställning snabbt och smidigt levererat hem helt utan extra kostand.

100 dagars returrätt

Om du inte är helt nöjd med dina nya solglasögon eller glasögon är det inget problem att returnera, tack vare vår 100 dagars returrätt. Det enkelt och smidigt att returnera din beställning och du har upp till 100 dagar på dig att bestämma dig. Hos SmartBuyGlasses är onlineshopping helt säkert och riskfritt med vår returrätt och pengar-tillbaka-garanti.

24 månaders garanti

Hos SmartBuyGlasses står vi för högsta kvalitet när det gäller våra solglasögon och glasögon. Därför ger vi alla våra kunder 2 års garanti för att se till att du får de bästa produkterna. Vår exklusiva 24 månaders garanti täcker alla produktionsfel i alla lägen för solglasögon och glasögon. För kontaktlinser erbjuder vi en 3 månaders garanti.

Kundservice på hög nivå

För alla frågor och funderingar som du kan ha, hjälper vår hängivna kundtjänst dig! Skicka ett e-mail till oss och vi garanterar ett svar inom 24 timmar. Om du behöver hjälp med att välja rätt stil för dig eller har en fråga om en produkt, tveka inte att höra av dig till oss och vi kommer glatt att hjälpa dig. Nöjda kunder är vår största prioritet.

Om virksomheden

Besøg SmartBuyGlasses Sverige

Kontaktuppgifter

Vi bor Sverige

Kategori

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.