SPAMfighter anmeldelser

SPAMfighter anmeldelser

7.9

Langt fra god nok.

Har kørt med Spamfighter i flere år og bruger den nu på Outlook 2013. Selv når jeg kører med hård filtrering slipper der alt for mange spam igennem. Mange af dem bliver oveni købet opdaget og markeret som spam af min Kaspersky Pure. Får jeg f.eks 300 åbenlyse spams er der ca. 50 Spamfihgter ikke opdager. Jeg har prøvet andre også og Spamfighter er den bedste af dem, men stadigvæk ikke god nok.

Køb ALDRIG Driver Fighter

Efter første opdatering stod den ene USB port af. Nyt motherboard. Ny opdatering med Driver Fighter, så gik USB porten ud igen. Kontakt til forretning, hvor jeg har købt computer og fået den repareret. Malware sagde de. Hjem og formatere UDEN opdatering (har IKKE installeret Driver Fighter, og jeg gør det heller ikke. Nu virker USB port nemlig. Råd fra dette firma? Opdater ikke mere end 3 drivere ad gangen (det havde jeg også gjort). Havde klart forventet atbblive krediteret-men nej! Mit råd? BLIV IKKE FRISTET-DET ØDELÆGGER MERE, END DET GAVNER!

Hej Loevemor

Tak for din anmeldelse, omend jeg synes den er lidt unfair og ukorrekt.

1. Man kan altid lave et system restore i DRIVERfighter hvis der opstår komplikationer. Dette kan gøres under "Gendan Drivere".

2. Dit motherboard kan ikke dø af en software opdatering, så dette kan ikke medføre at den går i stykker. Her tror jeg forretningen har ville tjene lidt ekstra.

3. Malware forstår jeg desværre ikke noget af i denne situation. DRIVERfighter er godkendt af Microsoft og vi er Gold Certified Partnere. Hvis du kører DRIVERfighter igennem alle større sikkerhedsselskaber vil du også finde 0 trusler: https://www.metascan-online.com/en

Jeg beklager du har haft en dårlig oplevelse med produktet, men der er mange tusinde andre der kun har gode oplevelser.

Super support

Jeg var så heldig, at der helt tilfældig 13. marts kom en mailinvitation fra Spamfighter, hvori man tilbød at klare alle computerproblemer.
Derfor kontaktede jeg firmaet og talte med Ryan, som via fjernstyring - sammen med kollegaen, August - efter ca. 3,5-4 timers arbejde "afeverede" en fejlfri computer til mig. NB: For ikke igen at komme i problemer, har jeg nu fået installeret Bitdefender , som beskytter mod Vira, Virus, Spam mm.
I alle henseender er jeg særdeles tilfreds med den fine service, venlige og informative betjening fra nævnte personer - og kan derfor anbefale andre med PC-problemer at rette henvendelse til Spamfighter og få løst problemerne!

Thisted, 14/3-14: Chr. Dybdahl

Super hjælpeprogrammer

Spamfighter er rigtig god, og jeg har haft programmet et par år. Forleden fik jeg SLOW-PCfighter, da jeg syntes, min pc var blevet lidt sløv i betrækket. Jeg skal da lige love for at de kom fart over feltet !! Kan kun anbefales. Og så er det flinke folk :-)

Hej Svend

TUSIND tak for din flotte anbefaling, den er vi rigtig glade for. Vi jubler allesammen på kontoret :)

Vi håber du vil nyde vores programmer og en lettere hverdag med computeren.

Outdate Fighter

Havde et spørgsmål om pris mm. på Outdate Figther.
Ringede ind kl 11:15, fik at vide at telefonerne er åbne mellem 10 -17
Hvorefter en arrogant stemme meddelse at man kunne gå ind på support, hvilket heller ikke gav noget resultat

DET ER ALTSÅ IKKE GODT NOK
Og jeg har nu fundet et andet program.

Der findes andre programmer, som fuldt ud lever op til forventningerne, og til den halve pris !

3 minutter siden Hej NG

Jeg er ked af at du havde problemer med at nå vores support. Vi har netop lige afsluttet et halvt times møde hele firmaet hvor vores supportmedarbejdere i Danmark også var med, det beklager vi.

Med hensyn til OUTDATEfighter så er programmet fuldstændig gratis og koster ikke en eneste krone og vil ej heller nogensinde. Der findes andre programmer det er korrekt, men halv pris på 0 kr. er stadig 0 kr. :)

Rigtigt.
Men vil man købe koster det små 300,-, for der er jo ingen grænser for, hvor dårlig PCen er, hvis man ikke opgraderer.
Mit spørgsmål ville være, om det er for et år eller permanent.?

Hej NG

Edit:

Hej igen NG

Er du sikker på at du ikke snakker om SPAMfighter anti-spam produkt og ikke vores softwareupdater OUTDATEfighter?

SPAMfighter PRO kan man købe for op til 3 år ad gangen (som så er billigst) for en PRO udgave med ekstra funktioner og muligheder.

På http://www.spamfighter.com/SPAMfighter/Lang_DA/Product_Info.asp kan du læse om alle de forskellige funktioner der er til forskel.

Igen beklager jeg at du fik et dårligt autosvar og håber næste gang du ringer at du får en fantastisk service fra vores dygtige supportere.

Perfekte progammer til at gørre livet nemmere når du arbejder med din computer

De programmer som jeg har valgt:
Virus og slow og spamfighter virker som ventet.
Nem at installere - du får en renminder når din konto skal fornyes - og det virker i løbet af 1 minute - Support er super.
jeg var i telefonisk kontakt med dem om det ville være en god ide at få et ekstra program - de svarede at det jeg brugte min computer til så skulle jeg købe det program. Så jeg har stor tillid til Spamfighter

Hej Bjørn

Tusind tak for din rosende anmeldelse, den er vi rigtig glade for. Vores supportafdeling er specielt glade for at læse dine ord.

Vi håber at kunne hjælpe dig i lang tid endnu og hvis du skulle have problemer i fremtiden, skal du endelig bare ringe eller skrive.

Rigtigt godt program

Jeg vil meget nødigt undvære Spamfigther eller et af de andre programmer fra dette firma.

Thanks - Spam Fighter - You made my Christmas Merry

My computer was running slow and I tried this out. We are up and running good now and I think you very much.
Sincerely - Barbara Miller

Kanon, selv spamfighter kommer i uønsket post!!!!

Spamfighter har gjort at næsten alle spam mails kommer til rette mappe, så jeg kan kun anbefale dette produkt. ;-)

Super godt

Det er et filter der virker super godt

Besvarelse fra SPAMfighter

Tak for din fine og konkrete anmeldelse, den er vi super glade for.
Hvis du har nogen som helst spørgsmål eller andet må du altid gerne tage kontakt til os.

SPAMfighter

SPAMfighter is for you if you are HAMfisted

I had difficulty dealing with a large helping of spam daily when I just wanted fresh meat. Not only does SPAMfighter save the meat but also can save the bacon with its effective back-up Support service.

Hi Baron

Thank you for your glazing review it was great you had no major beef with us.
Next time we hope you pork over 5 stars and don't grill us if you have any issues.

Patiently helped the Grumpy Old Git

After SEVERAL email conversations, and with me ready to test the bounceability of my laptop from an upstairs window, my ever patient helper, MK, provided the solution and we are off and running. Spamfighter Pro has been brilliant for several years but passed away with my old laptop. The new laptop was too snobby to want to know S/F but has had to succumb to the extremely helpful S/F team. Thank-you.

Besvarelse fra SPAMfighter

Fantastic title and fantastic that we could help you teach your computer some manners :)

We're always here to help so don't be a stranger and contact us if there are any questions in the future.

Michaela is great :)

I got from Michaela really useful help. Thanks!

Hi Tömpe

We're thrilled you had a good experience with Michaela and her support. We will forward this review to her and you will make her day :)

Great Service

Being elderly I came to computing rather late in life and use them rather than understand them! So I was extremely pleased to have my question answered so quickly and efficiently in language and manner that could be understood - without being a Geek!

Christopher Hawes

Hi Christopher

We appreciate your review and are thrilled you found our support helpful. If you ever find yourself in the same situation again we are always happy to help and answer questions by mail, chat or phone.

SPAMfighter

excellent service couldnt be happier

I explained about losing my program due to a pc refresh a new product key was sent to me very quickly and now my program is up and running again excellent service just a shame all companies cant be like this.

Hi James

Thank you very much for your kind words. We love to help and it's an honor when we have such great users.

SLOW-PCfighter Review

I have been using the SLOW-PCfighter app for about 3 months now. After using this app; my computer is much smoother & faster in its operation.

This app does what it says it will do & that is clean-out the computer registry.

I would highly recommend this app; to other computer users.

Mr. Craig E. Whittington
(Sydney NSW Australia.)

Hi Craig

Thank you so much for your review we really appreciate it. Even after 25 million downloads of SLOW-PCfighter we love each and every happy customer.

Hej Preben

Det er vi superduper glade for at høre, det skal vi nok sørge for det bliver ved med.

Gratis - for billigt?

Har netop installeret spamfighter, men den fanger ikke ret meget, selv med den opdaterede version. Jeg får fx mails på græsk (med græske bogstaver), og de går igennem uden videre. Får også andre åbenlyse spammails, som ikke bliver fanget.
Jeg bruger Outlook 2010.

Hej Lone

Det lyder som en fejl i din opsætning. SPAMfighter fanger 99.5% af alt spam så der er noget galt. Vi vil rigtig gerne hjælpe med at få det løst så hvis du tager kontakt til support@spamfighter.com eller ringer til vores danske support på 70221551 så skal vi nok få det løst.

SPAMfighter kundeservice

SPAMfighter is Europe's leading spam filter developer, providing spam protection across the globe for millions of home and business users on PC's and Servers. In addition to award-winning spam filter, SPAMfighter offers, PC optimization, anti-spyware, and antivirus protection solutions

Besøg SPAMfighter

Vi bor Kobbelvænget 72,2