Sparlolland anmeldelser

Sparlolland anmeldelser

7.4

Fuldt ud tilfreds som nye husejere!

Vi kom til Spar lolland for at få finansieret et evt. huskøb.
De tog os med det samme - Vi havde fin økonomi, og det hele så fint ud.
3 uger efter skrev vi under på vores hus.
Vores rådgiver har hele vejen igennem været der for os, vejledt, henvist, og tilrettelagt økonomien.
Spar Lolland er en rigtig god bank, der også kan gå på kompromis med procenter og renter for at få tingene til at hænge sammen.
fuldt ud tilfreds med en lille god bank!

Kommer an på rådgiveren...

Har haft banken i 32 år med gode rådgivere, men nu er der begyndt at dukke mange "praktikanter" eller nyuddannet op som absolut ikke har styr over noget og ikke er servicemindet overhovedet. De nye siger mange upassende ting, som at deres eneste mål er at gøre tingene så dyre som muligt for mig, for de skal tjene penge - eller siger ja til en ting, men kører så deres eget løb og gør det stik modsatte.
Få en voksen rådgiver så er det en fantastisk bank der er til at tale med - få en af børnene og så er du bedre tjent med rent faktisk at kontakte en børnehave.
1 stjerne til børnehaven, 5 stjerner hvis man har den rigtige rådgiver, derfor snit på 3.

God Bank!

En rigtig god bank og et imødekommende personale, man føler sig godt behandlet. Jeg har fået en enestående rådgivning igennem 40 år. Ps. Har prøvet andre banker.

personlig kundeservice

jeg skiftede til denne bank i forbindelse med et dårligt ophold hos en konkurent.
Spar Lolland har været imødekommende og utrolig effektive, og har sammensat en fantastisk samlet bank løsning for mig, min kone, og vores små virksomheder.
Der ud over har kunde servicen været i top, og de har svaret på vores henvendelser inde for en dags tid.
banken har ikke nogen urimelige gebyrer, og deres renter er overraskende gode på vores opsparinger..

Vil klart anbefale denne bank til alle, der kan undvære en fysisk filial i deres nær område.

Er Sparlolland din virksomhed?

Sparekassen Lolland kundeservice

SPAR LOLLAND – vi passer godt på vores kunder. Bank på Lolland der blev etableret i 1870. SPAR LOLLAND er din lokale bank med filialer på Lolland Falster og Sjælland.

Besøg Sparlolland

Vi bor Nygade 4