Sparnebel anmeldelser

Sparnebel anmeldelser

8.2

Skynd dig at flytte alle dine bankforretninger til Sparekassen for Nr. Nebel og Omegn!

Kære Alle.
Jeg har kun godt at sige på den gode måde! Er yderst tilfreds med at være kunde i Sparnebel. Altid er personalet venlige, men vigtigst af alt fremtræder de ærlige omkring ens økonomiske muligheder (og udfordringer ;-) )
... og så betyder det meget for en som mig at kan IKKE kan forhandle renter, dvs. alle kunder er kunder under samme vilkår.

Gid alle banker var som Sparnebel - eller sagt på en anden måde kan jeg ikke forstå de ikke har mange flere kunder.

Venligst Søren

Mig og min bank

Jeg har haft sparekassen siden 99 og kan kun sige positive ting om dem. Alle man taler med er utrolig flinke og rare og gør alt for at hjælpe med ens forespørgelsel eller problem. Kunne jeg give 6 stjerner gjorde jeg det

God bank

Super god bank som jeg har haft hele mit liv. Gode renter og god betjening. Jeg har aldrig haft større problemer med dem, på nær en enkelt gang hvor jeg skulle have nyt kreditkort og de kom til at give mig en ny pinkode selvom jeg var blevet forsikret om det modsatte - det havde været en god ide at informere mig om fejlen inden jeg begyndte at benytte det :)

Men ellers super god bank :)

Fortsatte med at opkræve livsforsikring for ophørt lån

De fortsatte med at opkræve forsikring for ophørt lån og mente det var mit eget ansvar jeg ikke havde opsagt det selvom det var dem som i første omgang havde ønsket det. Er en amatør-agtigt bank uden nogen reel forståelse for økonomi, hvilket også reflekteres i at de ikke kan sondre imellem et begreb som gæld kontra kredit. Der har iøvrigt været problemer for andre pengeinstituter omkring denne praksis, hvilket jo yderligere skaber incitament for at mene det her er utilbørlig forretningsskik. Jeg skifter selv bank nu og er glad for at det ikke var noget mere alvorligt de krejlede sig til end mine 850 kr. Synes ikke det er en tillidsvækkende bank og deres praksis og kundeservice efterlader et stort potentiale for forbedring. Ydermere er det mit faglige indtryk at Sparekassen ikke er speciel solvent og derfor ikke en egnet forretningspartner qua manglende evne til udlån. Jonas Blom Revisor og cand.merc.aud. stud.

Tillidsvækkende bank

Venlig hjælp og vejledning ud fra sund fornuft

Bank, der varmt kan anbefales

En bank, der er til at snakke fornuftigt med. Og der er orden på tingene....

God bank

Jeg har været kunde her i banken i flere år og det er den bedste bank i DK efter min mening.
De er nede på jorden og er altid klar til at hjælpe med spørgsmål mm.

Super service og søde medarbejdere

har været kunde i 9 år og har kun gode ting at sige :)

God service og fornuftigt prisniveau

Jeg har benyttet Sparekassen for Nørre Nebel og Omegn i ca. 7 år og har stort set kun godt at sige om dem.
Eneste minus er at de benytter SDC's webbank, som ikke er specielt brugervenlig.

Er Sparnebel din virksomhed?

kundeservice

Besøg Sparnebel