Sparresholm anmeldelser

Sparresholm anmeldelser

Middel
6.1

Sparresholm Gods

PAS PÅ hvis du lejer en ejendom via Sparresholm Gods. Sørg for at du i lejekontrakten pgr 11 for skrevet alt ned - Man har fra godset side en tendens til at kun lave mundtlige aftaler ( specielt hvad angår vedligeholdelse - ) Vær opmærksom på ved det årlige huseftersyn kun bliver mundligt sagt hvad man vil forbedre - derefter vil man via kontrakten forlange at man selv afholder udgifterne. Sker der skader pga mangelfuld vedligeholdelse igennem flere år og er man som lejer uheldig, SKAL DU SELV BETALE uanset om du kun har boet i ejendommen i eks 2 år - vi har med bygninger som er over 100 år gamle..........SÅ PAS PÅ hvis du lejer GÅ ALTING IGENNEM - og få skrevet det ned. ( eks - varmeanlæg - baderum - vinduer - fyr- isolering i skunke - osv osv) Man gør alt for at dække sig ind så man som lejer istandsætter ejendommen - Tal med andre lejere inden du beslutter dig ! Held og lykke

Er Sparresholm din virksomhed?

Sparresholm Gods kundeservice

Besøg Sparresholm