Stcnord anmeldelser

Stcnord anmeldelser

Lavt
4.5

Nul service

Firmaer der skifter navn ofte gør det fordi de har noget at skjule, og dem skal man holde sig fra.

Stort fupnummer!

Har osse lige bestilt en vare, som jeg fandt til spotpris. De har lige svaret at de ikke har den på lager, og er derfor "desværre" nødt til at aflyse aftalen - men de viser stadig at de har den på lager, dog med 3 gange så høj pris!

Det er www.Gamepimp.eu - som er deres nye firma - pas på, selvom de har e-handels-mærket!

mangler min vare ??

Nu har jeg ventet på mit spil i 2 månd :((((
De har trukket pengene ... æv
Til alle,,, hold jer fra dem
Fup firma der er ikke mere at sige om dem

Snydt af dem, den gang de kaldte sig zupernova.dk

Mens de kaldte sig zupernova.dk bestilte jeg et PS2 spil, som de påstod var lagervare. Det kom først efter en måned og flere rykkere pr e-mail. Jeg fik aldrig svar fra dem. Der kom kun 1 (en) e-mail med ordrebekræftelse, ellers intet !

Dårlig service. Hold dig væk fra dem.

Er Stcnord din virksomhed?

kundeservice

Besøg Stcnord