Streetwear anmeldelser

9.0

Fanf***ingtastisk :-)

Lækker butik - God service! Det er lige i skabet

Totalt iorden

Totalt iorden service, priserne er i som de skal være, jeg var meget overrasket over at der kun gik 2 arbejdsdage til jeg fik mit gear, jeg har intet andet end ros til jer derinde og jeg kommer til at købe meget gear hos jer i fremtiden, masser af streetcred herfra

5 stjernet business

Loaded er bare i deres helt egen klasse af forretninger, og dette gør sig ligeledes gældende for deres webshop..
Åbent 365 dage om året, et sortiment indenfor streetwear & fitness som du kun finder her på en nem og meget overskuelig side.
Priser og kvalitet samt en service/vejledning/levering i høj-sædet = Loaded.dk
Be there og be fucking square.. Loaded fortjener alle 5 stjerner og en ekstra for de folk der står bag samt alt det arbejde de ligger i at give os kunder det bedste!!

Sublim service!

Kan kun på det varmeste anbefale Streetwear.dk
Jeg har kun positive oplevelser af forretningen, og den yder en bemærkelsesværdig god service og leverer varer af meget høj kvalitet!

Fantastic Shop

Denmark's best web shop for fitness and bodybuilders.The price is always fair and some times really cheap. Its run by people who know there stuff. No bullshit the real deal.

thumps up

Jeg kan varmt anbefale at handle i loaded, både i butikken og på deres webshop streetwear.dk. Her er servicen altid i top og levering til tiden samt de fedeste varer der findes i DK..! topkarakter til team loaded herfra!

Streetwear // Loaded.dk

Loaded er som de eneste fremme i skoene med masser af "tøm-kælderen" tilbud som jeg personligt har benyttet mig af indtil flere gange. Som studerende (= fattig bums i 3 år) er det her jeg gør mine fleste indkøb når det kommer til kluns af høj kvalitet hos de mærker jeg bedst kan lide at smide på kroppen.
5 stjerner da jeg Aldrig..!.. har fået dårlig service; eller gået tomhændet fra butikken uden at føle jeg har gjort en god handel.

Klart den bedste Fitness & Streetwear butik/website

Altid hurtig og rigtig levering! Har brugt webshoppen en del gange efterhånden. Har ikke intet at klage over! Gode priser og stort udvalg.
I butikken får man altid en god service og behandling!

Det virker bare !!!!

Jeg har handlet i shoppen praktisk taget siden dag 1, og udover , at det er super varer og mærker, både på web shoppen og i IRL butikken, så er det absolut intet at sætte fingre på...Får man en forkert str. eller farve, er det som regel en selv der har nosset i det..og man får byttet uden noget som helst vrøvl... Faren er bare, at man så lige får købt lidt extra... :) Men støtter meget gerne den fedeste shop og de gode mennesker der arbejder der...

Super service!

Jeg har handlet nogle gange i webshoppen nu og er meget tilfreds. Varerne kommer superhurtigt, servicen er i top og de har altid de nyeste og mest lækre ting.
Stor ros herfra!

fantastisk service

har handlet i Loaded i flere år og hver gang har jeg fået en fantastisk service og en kanon vejledning i brug af deres produkter
jeg har kun ros til deres produkter og virksomhed

Kristian Toff

Bruger venlig webshop, hurtig levering og tager gerne varerne retur hvis de ikke skulle passe, uden at rynke på næsen. 5 stærke..

Hurtig god service.

Kanon god service & aldrig nogle problemer med leveringen..
Kan varmt anbefale denne webshop.

det bedste sted I kbh !!!!

Selv en hard core BOnderøv som mig (musclemom.dk) kører gerne helt ind til den stygge , beskidte storby for at finde solstrålen ( og nej, det er ikke chefen for bixen LOL), altid fantastisk service, gode konkurence dygtigt produkter, bredt og velovervejet sortiment !!!!

Fin biks, med lækker service!

Flnke fyre i butikken, kom der fra med en super handel, bestemt her jeg køber mine kost tilskud når jeg løber tør næste gang.

Gode priser og hurtig levering

Har handlet flere gange i webshoppen, og i deres fysiske Butik. Altid med god service. Fik én gang forkert størrelse tilsendt, den blev byttet, uden problemer, og fremsendt i løbet af én dag. Handler der helt sikkert igen.

Sælger falske Rmc by martin ksohoh

har handlet mange gange på loadet.dk og deres søster side streetwear.dk mener jeg den hedder men det var første gang jeg købte varer på tilbud, hvor jeg ikke tænkte besynderlig meget over hvor billige de var men det viser sig så at de bukser er falske dog er de heldigvis så billige at det ikke betød så meget.. dog står jeg og tænker over hvor mange tusinde jeg har brugt siden de åbnede og om hvor meget der kan ende med at være falske varer

Kanon webshop

Rigtig fed webshop, gode priser og tilbud, og så levere de super hurtigt. Kan varmt anbefales.

Gotta love it!

Tak for fedt tøj! LOADED er for seje!

Er Streetwear din virksomhed?

Streetwear kundeservice

LOADED fitness & streetwear... De fedeste mærker og det største udvalg til den laveste pris...

Besøg Streetwear