Studiedata anmeldelser

Studiedata anmeldelser

Lavt
3.8

Til info - PAS PÅ!

Danrex der ejede Studiedata.dk gik konkurs i 2009, webshoppen blev overtaget af Lenco Aps (samme ejer og Direktør som i DanRex, Hr. Ole Theilvig), men han har valgt ikke at have personale der administrerer webshoppen, derfor bliver der lagt ordre som aldrig bliver gennemført og du kan derfor kun få dine penge igen hvis du kontakter din bank/PBS der laver en tilbageførsel.

Så hvis du har en reklamation kan du regne med at den eneste måde at få dine penge igen eller en ny vare, er gennem forbrugerstyrelsen!

I øvrigt ejer Hr. Ole Theilvig og Lenco Aps ikke længere domænet Studiedata.dk eller har valgt at lade ejerskabet overgå andetsteds ser det ud til!?

penge ud af vinduet...

Havde købt en Nas-disk havde ikke styr på sådan en tingest ringede til dem og spurte om råd og vedledning inden jeg købte den "gode servis intivider" ind til jeg fik den, så holdt det gode op ... der var kun problemer med den, lan delen kunne jeg ikke få til at virke.. fik andre til at kigge på den , men de måtte også give op.
Så jeg skrev en mail..... uden svar.. og endnu en og flere fuldte den uden held.. så ringed jeg det hjælp heller ikke de første par gange. men så en dag var der sku lige pludselig liv i den anden ende, så jeg skynde mig at lave en af tale med dem at den skulle sendes ind. og efter noget tid kom den også tilbage igen men med samme defekt.. så ringed jeg igen og ... nej uden held sådan blev det ved.. jeg gav op til sidst ...de gider ikke hjælpe når der er problemer kort og godt ... handel ikke der!!

Pengene snupper de, men pakken ser du ikke.

Jeg havde bestilt en pakke den 4 januar - en lagervare, så det virkede ikke som et problem, at jeg hurtigt skulle få den. Efter en uge skrev jeg til dem (André Førstø - fandt email adressen i min faktura.) som da skrev hurtigt efter, at han ville undersøge sagen om manglende levering.

Det var så det sidste jeg har hørt siden da, selvom jeg har skrevet flere gange til dem. Pengene har de hevet ud af min konto, selvom pakken ikke er blevet afsendt fra dem (tjekket hos PostDk).

Jeg ved udemærket godt ifølge forbrugerloven hvor jeg står og har da også snakket med forbrugerstyrelsen der giver mig ret i, at jeg har loven på min side og indtil videre ligger skylden hos studiedata.dk

Jeg kan ikke anbefale andre at handle der - det virker som om virksomheden er gået konkurs - deres hjemmeside virker heller ikke mere. Hvis der ikke sker noget indenfor 14. dage, så tropper jeg da op på deres adresse og sørger for min pakke bliver udleveret.

Ringe tjenester og upålidelig

Indledningsvis skal det nævnes at firmaet gik i betalingsstandsning i sommeren 2009.

Jeg har handlet sporadisk hos studiedata i en del år, og har sædvanligvis været en glad kunde, men...

Jeg indledte en reklamtionssag på en defekt enhed umidelbart før firmaet gik i betalingsstandsning. Ganske vidst skal men ikke sætte næsen op efter for meget hos et firma, hvor kreditorerne banker på døren, ikke desto mindre har jeg nu ventet i 6 måneder på at få et resultat, dette er vel at mærke efter at jeg adskillige gange har været i telefonisk kontakt med firmaet, og har forsøgt at komme i kontakt med dem endnu flere gange.

Adskillige gange har jeg fået lovning på at de vil sende min henvendelse videre, at jeg snarest muligt ville modtage svar, og aldrig er det blevet til noget.

Et andet firma overtog SD i efteråret, og det resulterede i et redesign af websiden, bl.a med teksten:

" Højeste serviceniveau
Du kan handle 24 timer i døgnet.
Du kan få råd og vejledning mellem 9-16.
Faguddannet personale du kan ringe op til."

3 ud af 4 linier holder ikke, da jeg har forsøgt at ringe til dem den sidste uge, uden at telefonen tages. Længere nede på siden står der så også "åben efter aftale". (Hvordan skal man iøvrigt aftale at de holder åbent når man ikek kan komme i kontakt med dem?!)

Jeg har efterhånden smidt en stor, hvid pind efter den enhed jeg har i klemme, og jeg vil råde andre handlende til at passe på før de aflægger ordrer hos firmaet.

Dårligt firma *

Mit råd til andre må være, benyt ikke det firma, de overholder på ingen måde deres leveringbetingelser, de gider heller ikke at svare, hverken pr. tlf. eller mail.

skodbixen over alle

lad være med at handle med dem de tager dig i røven så ved du det de er det største fusker firma ever

Ubrugelig service og uoverskuelig lagerstatus.

Har nu opgivet at komme igennem til Dem, både via mail og pr telefon mht forespørgsel på lagervarer samt bestilling af lager som ikke er på lager. Måske tager de bare ikke telefonen og deres mailsystem er nede eller blir forwardet til andet sted, anyway, så handler man bare et andet sted, sikkert også bedst efter hvad andre siger om service+lagerforsendelse m.m. Bare ikke iorden.

Sendte varen med forkert fragtmand.

Der står på deres hjemmeside de sender pakkerne med Post Danmark, men sender reelt pakkerne med GLS, under navnet "Tapet Compagniet". Ikke noget problem hvis jeg var forberedt på det, men da jeg kom hjem fra ferie om fredagen og troede jeg skulle hente min pakke, kunne jeg først få den mandag, da GLS kun udleverer pakker mandag-fredag, og det skal anmeldes dagen før. Ikke smart når varerne skal bruges lørdag...

service og support til et trettental

Altid villige til at diskutere problemløsninger, og laver gerne særaftaler med kunderne.
Ligger man i nærheden af deres fysiske butik, har man kun noget at vinde ved at aflægge StudieData på Hvidesværmevej et besøg.

Dog må jeg sige at lagerstatus og opdateringerne på disse, godt kunne være bedre. Tror ikke ikke altid de er retvisende.
Dog er ovenstående ikke nok til at jeg ikke skulle give StudieData fuld karkater.

Super service og vejledning

Skulle købe nyt kabinet og køler til mit hardvare og er ekstremt nybegynder indenfor det her, og Studiedata folkene brugte rigtigt meget tid på at hjælpe mig til de rigtige produkter og har endda ydet support efter jeg fik varerne. Rigtig god

Super service

De er hurtig til at svare igen når man møder et problem og varene man bestiller er fremme meget kort tid efter de er blevet afsendt. Lageret er også helt up to date, så 5 stjerner her fra

hurtig handel super

helt igemmen en god "butik" at handle ved
hurtig handel og go service

Rigtig god behandling

Har fået en helt igennem perfekt behandling.
God kontakt og alt som lovet

De tager røven på folk.

De tager røven på folk.

De sender ikke de vare man bestiller. Et stk cooler master 4-in-3 device den nye som skulle være på lager, men de sender den gamle, plus 4 stk. AC Ryan SATA EMI kabler - 50cm, men de sender 4stk på 30cm. Og de svar ikke på e-mail man sender til dem. Jeg er også glad for at jeg ikke har lavet større indkøb hos dem.
Pas på dem. Købe ikke hos dem. De tager røven på folk.

bedste sted med casemodding

de har bare alt hvad man skal bruge indenfor casemodding de er bare super lækker.

Bedste service

Studiedata.dk yder den bedste service og har en rigtig god omgang med kunden.
Kan kun sige at det er et af de bedste steder jeg har handlet!!!

Prima butik

Dagen kom dagen efter og service var helt i top.

Mvh Flemming Nielsen

Kanon modding butik

Har handlet med Studiedata i mange år og har kun få gange oplevet fejl eller problemer, som folkene i butikken gør alt for at undskylde for på den ene eller anden måde. Alt i alt en butik med en dejlig personlig service, ligesom i de gode gamle dage :D

god support og service

jeg har handled der flere gange og har aldrig haft problemer med dem, de få gange jeg har haft brug for telefon support har den været venlige og klared problemer.

studiedata.dk kundeservice

Besøg Studiedata