Svenskkosttilskud anmeldelser

Svenskkosttilskud anmeldelser

8.6

alt som det skal være.

billige vare, god kvalitet og hurtig levering.

Bedste udnyttelse når det gælder Whey Proteinpulver

Deres produkter er fine. Jeg plejer at bruge Whey proteinpulver til diverse diæter, og de har ikke tilsat aspartam og andet farligt sukker på de fleste af deres produkter. Dermed er det også billigt i forhold til Bodylab. Så alt i alt er det en perfekt forretning de har nede i Sverige.

Helt fantastisk!

Jeg har før bestilt hos Svenskkosttilskud og har altid fået en hurtig samt billig levering til døren.
Utrolig gode produkter, god vejledning og en overskuelig hjemmeside.

Meget bedre end Gymnordic !!

Vil anbefale alle danskere at købe deres kosttilskud fra svenskkosttilskud istedet for det meget dominerende Gymnordic.

For det første har de langt flere produkter, og har ikke konstant udsolgt :) !!

Fik leveret varerne dagen efter jeg bestilte !!

Tak for god service og udvalg !!

Fungerede bare

Bestilte mine varer, og tog den billige "brev" levering til 19 kr og fik mine varer 2 dage efter. Det var dejlig :)

Kun gode oplevelser

Jeg har handlet der to gange. Den ene gang var der et problem med en vare, som var blevet dårlig (producentens skyld), og jeg fik pengene tilbage af svenskkosttilskud med det samme uden bøvl.

Skriver varene er sendt trods de ikke er

Torsdag den 31 maj kl 9:00 bestiller jeg varer fra deres webshop.
Samme dag skriver de at varen er sendt (kan også se pengene er trukket). En uge senere kontakter jeg dem, pga. jeg ikke har modtaget varerne i nu.
Dertil svarer de at, de IKKE er sent da smagen på produktet er udgået.
Jeg beder om pengene retur og det går relativt hurtigt før jeg har pengene igen (3dage).
Jeg synes det er frækt at skrive varerne er sent, når de ikke er
og det er decideret frækt at trække penge for en varer der ikke er sendt.
Men hurtig tilbagebetaling derfor 3 stjerner

dårlig service

Total dårlig service.
bestilte mine vare om søndagen, fik dem lørdagen efter men fik ingen sms eller mail som de skriver. Skrev en mail til dem om torsdagen men fik aldrig svar.
Fint nok at de har varerne men dårligt at de ikke svare på mail eller sms som de lover.

Alt som det skulle være

Købt pro drik og vitaminer. Hurtig levering fra Sverige, 3 dage.

God overskuelig hjemmeside

Generelt gode produkter til fine priser...
leveringstiden er ofte 3-4 dage... men jo forventeligt når lageret er i Sverige.

har handlet i denne shop flere gange... købt Protein pulver og vitaminer.

Grunden til jeg kun giver 3 stjerner, er at ved at anmelde et produkt lidt kritisk på hjemmesiden, så vælger de at slette indlægget... selvom det er fair og konstruktivt... de lader kun de mest positive blive stående....hmmppffrr

Hurtig levering, overskuelig hjemmeside og rimelige priser.

Super god side med en masse gode produkter af alle slags. De har en god beskrivelse til hvert produkt, og det er meget overskueligt at finde rundt i. Mht. til levering kan man blandt andet følge sin ordre nøje, og kan se nøjagtig hvor den befinder sig lige nu og her.

Kan kun anbefale svenskkosttilskud.dk til andre :-)

God webshop

God kundeservice, og gode priser!

Er Svenskkosttilskud din virksomhed?

kundeservice

Besøg Svenskkosttilskud