Sydbank anmeldelser

Sydbank anmeldelser

Middel
5.1

skifter bank

jeg skriver her for jeg er stærkt utilfreds men banken og dens rågivere.
jeg tjener godt og giver mig den frihed til at gøre ting som så mange andre ikke kan.
jeg har en rågiver der komenterer mit forbrug i det private,jeg betaler mine regninger til tiden hver gang har lån i banken men rågiveren skal ikke blande sig i hvad jeg gør og ikke gør det er mit private om så jeg bruger alle mine penge på tant og fjas.
få billige renter !ja køb aktier i banken så halverer de?hvad er det for noget.
første gang jeg kom i banken var alt godt der blev ikke sparet på noget.jeg flyttede over til sydbank for det lød indbydende,men det har jeg vitterligt fortrudt.
næste måned er jeg ude af banken.heldigvis
kunderådgiverne er ubehøvlede og begrænsede i deres evner til at tage beslutninger og hjælpe jeg har ikke brug for at en person på de 20 år at fortælle mig om livets gang hans interesse står kun hos banken og ikke kunden.
jeg er 50 år og oplevet meget i mit liv men den modgang jeg har mødt siden jeg kom i sybank kunne jeg godt være for uden
tak for denne gang og for altid

Hej Hans

Joan, Sydbank Kundeservice

Føler mig ikke velkommen når jeg kommer ind som kunde!

Havde hørt lidt at Sydbank, var en god bank.
Der er som sådan hellere ikke noget problem, hvis jeg bare skal havde mine penge til at stå i banken hos Sydbank, eller når jeg skal bruge deres hjemmeside.
Men når jeg så skal ind og havde personlig hjælp eller rådgivning.
Så føler jeg mig ikke velkommen, ved godt at jeg stadig er ny kunde, har været det siden September og jeg har også et lån inde ved Sydbank.
Men skal jeg føle mig utilpas når jeg kommer ind i min bank og skal havde hjælp, rådgivning eller skal spørge om noget.
For det er sådan at jeg har oplevet det, jeg føler mig ikke velkommen, føler mig utilpas og til tider angrebet af min rådgiver.
Det er virkeligt ubehageligt, kan da også mærker at kemien imellem mig og min rådgiver ikke er særlig god.

Ved ikke hvor meget i vil få ud af sådan en anmeldelse, men jeg kan fortælle at der hvor jeg var kunde før, der fik jeg ikke sådan en behandling og har da også til tider overvejet at skifte bank på grund af det her.

Med venlig Hilsen
Rasmus Larsen

Hej Rasmus.

Tak for din anmeldelse.

Det lyder desværre til, at du har haft en uheldig oplevelse i en af vores filialer, og det er vi kede af at høre. Det er absolut ikke vores ambition, at man som kunde skal føle sig utilpas og uvelkommen i Sydbank.

Du er derfor velkommen til at kontakte filialchefen i din filial, hvis du ønsker at få kigget på mulighederne og få vendt situationen.

Selv om vi helst samler på positive anmeldelser, så er det vigtigt for os, at vi lytter til alle vores kunders input – også de knapt så rosenrøde. Derfor skal du have tak for, at du tog dig tid til at skrive her på TrustPilot.

Fantastisk nærværende service

Vi kontaktede Sydbank i Dalum (Odense) mandag eftermiddag med en hastesag. Vores bil var på afgrundens rend og mit job afhænger af, at vi har en bil. Tirsdag ringede de med et godt tilbud og et ønske om at overtage alle vores bankforretninger. Tirsdag eftermiddag skrev vi under på papirerne og fik en check med til bilforhandleren. Det kalder jeg effektivitet!

Vi havde tidligere Danske Bank, men nu er vi ved at overføre alt til Sydbank. Vi har fået vores egen personlige rådgiver, som forholder sig til vores vilkår og udviser oprigtig interesse. Vi er meget positivt overraskede over, at det pludselig er lettere interessant at beskæftige sig med vores bankforretninger, og det kan vi takke vores rådgiver for. Hendes entusiasme smitter og fleksibiliteten i vores vilkår er uden sammenligning.

Vi kan i den grad anbefale Sydbank.

Hej Martin.

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg vil fluks dele din anmeldelse med mine dygtige kolleger i Dalum, og jeg er sikker på, at den giver dem en super start på dagen.

Det var dejligt at læse din beskrivelse af vores serviceniveau, og det glæder os, at du vil anbefale Sydbank til andre.

Kasper, Sydbank.

Alt det man har brug for i en bank.

Er virkelig glad for min konto hos Sydbank.

Hej Tim.

Mange tak for din anmeldelse.

Det er rart, at du har valgt at dele din positive oplevelse af Sydbank med andre her på siden.

Kasper, Sydbank.

dejlige behagelige mennesker at snakke med

prøv dem næste gang du vil skifte bank

Hej Henrik.

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre om dine positive oplevelser med Sydbank, og det er dejligt, at du har taget dig tid til at dele dem her på Trustpilot.

En tilfreds kunde...

Jeg skiftede til sydbank for to år siden og det har jeg ikke fortrudt. Var tidligere kunde hos en af de større banker, og selv om sydbank er mindre end den bank, jeg kom fra, dækker den fint mit og min families behov.

Hej Per.

Tak for din anmeldelse.

Det er altid rart at høre, at du er glad for at være kunde hos Sydbank.

Kasper, Sydbank

Det er super godt, at jeg kan tale med en kvalificeret bankansat om søndagen

Det er en god service, det er jo om søndagen jeg har tid !

Hej Thomas.

Mange tak for din anmeldelse.

Det er dejligt, at du har haft glæde af vores udvidede åbningstider om søndagen i Kundeservice.

Flere og flere kunder ønsker at få rådgivning udenfor bankens normale åbningstid, og vi har derfor også telefonisk rådgivning indtil kl. 20 mandag-torsdag og til kl. 18 om fredagen.

Endnu en gang tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse her på Trustpilot.

Kasper, Sydbank

Glimrende støtte til et lille entreprenørfirma

Sydbanks Odense afdeling, gjorde det muligt at få overført hele opsparingen på vedligeholdelseskontoen, fra den Andelsboligforening, hvori firmaet udlejer en lejlighed, til betaling af firmaets udgifter.
Sydbank har nu sørget for at der kan trækkes 30.000 – 40.000 kr. hvert år fra Andelsboligforeningens vedligeholdelseskonto, til betaling af firmaets udgifter.
Tak til Sydbank for uden tøven at overføre pengene til firmaets dispositioner.

Hej Palle.

Tak for din anmeldelse.

Det er godt at høre, at du har oplevet god service og smidig håndtering hos Sydbank i Odense.

Jeg sørger for, at mine dygtige kolleger i Odense får besked om din fine ros.

glad kunde, men...

Ja jeg er hvert fald glad for sydbank, har været der hele mit liv og forsvinder nok ikke. Men den procedure i følger når der bestilles kort, som fx mastercard, den skal i nok lige have kigget lidt på. For jeg er oppe på 3 ugers venten nu og jeg skal betale hver gang jeg går ind banken og hæver, hvilket jeg hvert fald ikke synes er fair, når det er på baggrund af jeres fejl, at jeg stadig venter.

Hej Steffan.

Mange tak for din anmeldelse.

Der er normalt kun en uges leveringstid på at få et MasterCard, så hvis du stadigvæk ikke har fået et kort, er du meget velkommen til at kontakte vores Kundeservice.

Du fanger dem på tlf. 70 10 78 79 – og de træffes også om aftenen samt om søndagen i tidsrummet kl. 11-15.

så steg renten igen,

Har lige modtaget information om at renten sættes op med 1 %. Brevet er efter min mening skrevet i en uforskammet tone. det virker som om at Sydbank ved at ham her kan vi lige vride for ekstra mønter. Kan læse alle steder at renten aldrig har været lavere, så det virker underligt at jeg skal betale 14 % på et forbrugslån og 10 % på et autolån. en dag i nær fremtid er min situation således at jeg kan skifte bank, det vil jeg gøre, og allerede nu vil jeg til alle der gider høre på mig, fortælle hvordan Sydbank flår den lille.
Jeg skal selvfølgelig lige sige at min bankrådgiver, ved ikke hvem det er nu, idet jeg bliver flyttet rundt, bare for at gøre forvirringen størst mulig, altid har talt pænt til mig.
Tilhører Glostrup afd.

Hej Thomas!

Vi er glade for at høre, at du generelt bliver godt modtaget og talt pænt til i din Sydbank-filial. Og det er bestemt ambitionen, at vores breve skal fremstå i samme gode tone.
Jeg vil derfor sørge for, at det omtalte brev bliver gennemlæst af en tekstforfatter, så vi kan se, om der er noget, vi kan gøre bedre i fremtiden.

Med hensyn til dine kommentarer vedrørende dine renter, kan vi ikke gå ind i personsager her på siden. Men du er velkommen til at kontakte vores Kundeservice på tlf. 70 10 78 79. Her har vi også åbent om aftenen samt om søndagen kl. 11-15.

Joan, Sydbank Kundeservice

Skift slogan.

Skift jers slogan, til hvad kan VI gøre for jer,det vil passe på den service i gir til jerd kunder.

Hej Klaus

Det lyder til, at du har haft en dårlig oplevelse i en af vores filialer. Det er vi kede af at høre.
Hvis der er noget, vi kan hjælpe dig med i vores Kundeservice, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 70 10 78 79.
Vi har også åbent om aftenen samt om søndagen kl. 11-15.

Henrik, Sydbank Kundeservice

Usympatiske og umenneskelig behandling.

Den mest usympatiske og inkompetent bank og betjening, jeg nogensinde har oplevet. Kan på ingen måde anbefale Sydbank Rødekro. Venter kun på jeg bliver færdig som studerende til sommer og kan skifte bank.

Hej Kira

Vi er kede af, at du har haft en uheldig oplevelse i en af vores filialer.
Hvis du ønsker det, er du altid velkommen til at kontakte Kundeservice på tlf. 70 10 78 79.

super service

efter jeg er skiftet til sydbank funger min økonomi bare super har en super god rådgiver

Hej Michael

Tak for at du har valgt at dele dine positive oplevelser med Sydbank her på siden.

Mette, Sydbank

God service og rimlige gebyrer.

Sammenlignet med de andre banker jeg har haft til min virksomhed er det hos Sydbank at jeg har oplevet den bedste service og de laveste gebyrer.

Hej Kasper!

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med Sydbank som erhvervsbank. Det er helt i overensstemmelse med den analyse, som analyseinstituttet Aalund Business Research laver. I deres 2013-undersøgelse blev Sydbank nemlig endnu engang kåret som den af de største danske banker, der har de mest tilfredse erhvervskunder.
Tak fordi du ville dele dine gode oplevelser her på siden.

Mette, Sydbank

Tilfreds kunde hos sydbank.

Alting fungere som det skal, og der er styr på tingene.
Søde og hjælpsomme med arbejdere i Roskilde's filial.
Der kommer altid hurtigt svar fra vores rådgiver, eller anden medarbejder.

Hej Jo.

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg sørger for, at din flotte ros kommer ud til mine dygtige kolleger i Roskilde.

Det vil helt sikkert sprede glæde, når de hører om din høje grad af tilfredshed med deres serviceniveau.

Endnu en gang tak fordi du brugte tid på at skrive om os her på Trustpilot.

Leverer varen

En god og professionel bank der leverer det den skal til konkurrencedygtige priser.

Hej Jes.

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre om dine positive oplevelser med Sydbank, og det er dejligt, at du har valgt at dele dem med andre her på siden.

Tak for det.

Kasper, Sydbank

Seriøs, hurtig og konkurrencedygtig bank!

Jeg har skiftet til Sydbank 1 år siden fra Danske Bank.
Og det kan siges, at jeg har aldrig oplevet mere kompetent, venlig og hurtigere betjening!

Prismæssigt er Sydbank konkurrencedygtig på markedet, med et stor udvalg af produkter! Deres afdeling i Dagnæs, Horsens får 5 stjerner!

Hej AA8700.

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du er meget tilfreds med at være kunde i Sydbank.

Vi sætter stor pris på din ros, og jeg har sendt dine pæne ord videre til mine kolleger i Dagnæs-filialen. De fortjener nemlig at få dit flotte skulderklap.

Endnu en gang tak for din anmeldelse, og tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse af Sydbank med andre.

Kasper, Sydbank

Umuligt at får hjælp fra Sydbank , ny bank tak!!!

Nu er tredje gange har får nej til en boglig lån, der går kun for langsom at skift bank ud ... Min råd dem der lader after en ny bank de skal lang væk fra Sydbank.

Besvarelse fra SYDBANK

Hej TC Resat Güngör Piroglu.

Vi kan ikke gå ind i personsager her på siden, men du er velkommen til at kontakte Kundeservice på telefon 70 10 78 79.

Joan, Sydbank Kundeservice.

Man kan ikke stole på Sydbanks rådgivning!

Her kommer et meget surt opstød!

Jeg er dybt skuffet! Min familie og jeg har brugt Sydbank så længe, jeg overhovedet kan huske, min svigerfamilie bruger Sydbank, mine venner bruger Sydbank - og vi har altid været meget tilfredse med vores bank. - men nu gider vi ikke mere!

Det er svært at komme i kontakt med rådgivere, der er lang svartid, vi har af to forskellige omgange følt at vi ikke er blevet taget seriøst, og man kan desværre ikke stole på, hvad der bliver sagt fra Sydbanks side!!!

Vi har været ude for en rigtig ØV-situation i Sydbank. Min kæreste og jeg finder et hus, vi kan se os selv bo i, og kontakter vores rådgiver i Sydbank. 5 måneder forinden har vi også haft kontaktet banken med henblik på huskøb (vi har dog snakket med en anden rådgiver). Her får vi at vide, at vi kan låne en lille million til huskøb. Vi forhører vores nye rådgiver, om beløbet stadig er gældende, sender dokumenter osv. - bare for at være sikre (better safe than sorry) - og får så at vide, at der altså ikke er nogen grund til at ringe og spørge hende, når vi tidligere har fået at vide, at det er det beløb vi kan gå ud fra, så er det sådan det er. Vi forelsker os mere og mere i huset og kommer til møde i Sydbank for at høre mere om finansieringsmulighederne. Her får vi at vide, at med vores økonomi kan vi altså IKKE låne penge af dem - heller ikke selvom husets pris ligger indenfor aftalte beløb!
Det er helt i orden at komme til den konklusion, at de ikke vil låne os penge, men IKKE når vi af flere omgange har fået at vide, at det ikke var noget problem! Det er så utroværdigt og så ringe en kunderådgivning! øv øv øv!

Præcis det samme nummer er lige sket for min søster også - den selv samme møgdårlige bankrådgiver!

VI ER ALLEREDE PÅ UDKIG EFTER EN ANDEN BANK! og jeg kunne aldrig drømme om, at anbefale Sydbank! Jeg vil tvært imod råde familie, venner og bekendte til at finde en anden bank med en troværdig rådgivning!

Hej Scintillation.

Vi er kede af din opfattelse af Sydbank, men vi kan ikke gå ind i personsager her på siden. Du er derimod meget velkommen til at kontakte Kundeservice på telefon 70 10 78 79.

Joan, Sydbank Kundeservice.

GEBYRTYVERI

Sydbank er nu også faldet for at kunne tage gebyrer , det har ellers været en god bank i mange år , vi har da også fået andre til at bruge dem, men nu må vi så se os om efter en Bank/Sparekasse, der ikke er så grådig.

SYDBANK kundeservice

Besøg Sydbank