Telenor anmeldelser

Telenor anmeldelser

Middel
6.5

Virkelig elendigt!

Telenor lever på ingen måde op til deres løfte om god service.
Når man efter 3 ugers forsøgen kommer igennem til kundeservice, møder man i røret en person, der ikke hverken kan tale/forstå dansk i nogenlunde grad, eller som har den mindste viden omkring Telenors produkter.
Jeg vil på det kraftigste anbefale folk til at benytte sig af andre mobilselskaber!

Hej Frederik.
Tak for din anmeldelse.
Vi er rigtig kede af at høre, at dette er din opfattelse af os. Det er bestemt ikke sådan det skal være, når du forsøger at komme i kontakt med os.

Hvis du stadig ikke har fået besvaret din henvendelse, må du meget gerne uddybe den, så skal jeg kigge på det med det samme.

Amatøragtig håndtering af nummerflytning

Jeg har lige haft en virkelig skidt oplevelse med Telenor nummerportering. Jeg skiftede i nat fra Oister til Telenor men mit nye simkort kan ikke gå på Telenors (eller andres netværk). Puk kode og pinkode accepteres, så kortet virker i telefonen (HTC One). Det virkede fint med mit gamle Oister 3G kort.

Men man kan ikke komme i kontakt med nogen medarbejder på kundeservicenummeret, da dette er lukket indtil anden januar, og den automatiske aktiveringsmulighed (som ingen fortalte mig om i velkomstbrev, den fandt jeg selv ud ad) virkede heller ikke. Jeg blev bedt om at ringe til kundeservice. Der først åbner på torsdag.

Den medarbejder, jeg alligevel kom igennem til i kortspærring, måtte desværre ikke hjælpe mig og kunne ikke tilbyde nogen løsninger.

Så nul telefon indtil...ja, jeg finder et andet simkort og kommunikerer det ud.

For mig er det ret utilgiveligt, at de laver nummerportering en dag, hvor de ikke kan håndtere fejlhenvendelser. Farvel nytårsplanlægning, det er fedt at vide, at man har en 'go forbindelse', når man skal koordinere en køretur med opsamligng gennem landet. Og koder til f.eks. døgnbox, sendt til ens telefon pr. sms, som man ikke kan tilgå.

Jeg har i øvrigt et arbejde, hvor folk SKAL kunne ringe til mig i de her dage. Jeg finder nok en løsning, men ting er ligesom lidt mere besværlige i de her dage, og det er sgu' en del bøvl. Og det er simpelthen ikke i orden, når jeg eksplicit i forretningen fik at vide, at jeg bare skulle proppe det nye kort i, når det gamle gik dødt.

Så aldrig mere Telenor!!! Når bindingsperioden er ophørt skrider jeg. Og til jer andre, hvis I virkelig er afhængige af jeres telefon, så vælg ikke Telenor.

Hej Morten.
Tak for din anmeldelse.

Vi beklager dybt din oplevelse.
Jeg kan dog se at du har været i dialog med min kollega Henrik, og I sammen har fundet en løsning.

Du ønskes en rigtig god dag.

kompetent service .

p.g.a. en fejl i adressen , blev min mobil lukket 23/12 ! bestilte `ring op`til 27/12 .
blev betjent af en ualmindeligt , kompetent medarbejder , blev vejledet og undskyldt .
NYT PINKORT MED POSTEN LØRDAG . (stik den )
godt nytår til medarbejderen .
v.h.
alex .

Hej Alex.
Mange tak for din flotte ros.
Hvor er der rart at høre, at du har fået god service i forbindelse med ovenstående problem.
Jeg giver din hilsen videre til Dan.

/Natasja, Telenor

Dårlig kundeservice, og ikke styr på fakturaerne

Jeg har i mange år været trofast Telenorkunde, men det sidste år har bestemt ikke været Telenors bedste.
Jeg har modtaget 4-5 fejl faktura, og senest en på et abboment jeg opsagde i maj måned. Da jeg ringer og spørger deres kundeservice, hvad beløbet drejer sig om bliver jeg videre stillet til deres advokat, så det havde åbenbart ikke lyst til at svare på.

Hej PRohde.
Tak for din anmeldelse.

Det lyder meget mystisk, at du skulle være blevet stillet videre til en advokat. Jeg har sendt dig en kopi af fakturaen, således du kan se hvad det er du skal betale for.

Dårlig kundeservice telenor

Jeg har været kunde hos telenor en del år og har oplevet lidt af være, telenor sagde jeg havde betalt på en mobil i mange måneder ude jeg havde bestilt mobi,telenor indindrømme at det var deres fejl, så kig efter at telenor ikke snyder jer, i denne måned har jeg problemer igen med telenor de ville ha jeg skal trække betaling service ud på deres regninger, det er ikke i orden og behandle kunder på den måde ud over det sagde medarbejdere på telenor at jeg skulle betale
extra denne måned og så skulle ha betalt det tilbage i næste måned af telenor det er dårlig kundeservice
Og i februar har jeg fået en regning hvor der ikke stå noget beløb på jeg er også færdig med telenor dårlig kundeservice steen

Hej Steen.
Tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig kede af at dette er din opfattelse. Grunden til at min medarbejder vejledte dig i at afvise PBS'en denne gang var for at slette rykkergebyrerne således du kunne betale regningerne manuelt.
Vi beklager denne gene.

Acceptabel men ikke tilfreds

Jeg har nu været kunde ved telenor 1 års tid + det løse.
Oplever dem som hjælpsomme i det små "telenor kiosker" som f.eks. findes ved føtex og andre steder.
Når det så er sagt, så fungere deres netværk af H til.
Bliver alt, alt, alt for tit smidt af deres netværk, hvortil telefonen skriver "intet signal" Dette er gældene på både 3G og 4G netværket, samt har testet på en anden telefon.
Det sker ca hver 14 dag.
Derefter modtager man pludselig heller ikke opkald i nogle timer.
Deres automatiske fejlmelding service er 12 timer forsinket. Hvad hjælper det at få en sms fra dem, hvor der står at de undskylder ulejligheden, 12 timer efter med et nedbrud. De bør sende en mail også (aldrig modtaget nogen)
Når man bruger deres selvbetjening ved login, så er deres site UFATTELIG LANGSOMT og ikke mindst DÅRLIG OVERBLIK over ens betalte regninger.
Ringer man ind til deres kundeservice så laver de ikke andet end at undskylde. De kan ikke engang hjælpe eller oplyse om hvor meget man mangler at tilbage betale. Hjælper ikke at deres site er misvisende omkring hvor meget der mangler at blive betalt.
Det virker meget som om, de ikke har styr på ret meget.
Tit så sidder man 10 min og venter på at siden skifter, hvortil man bliver smidt tilbage og bedt om at logge på igen.
Hvis telenor skal holde sig på marked, så skal de få fingeren ud og give en meget bedre service end hvad de gør idag.
Jeg overvejer nu at skifte tilbage til mit tidligere selskab, hvor jeg havde været kunde i 9 år, før skiftet til telenor!

De har dog fået en bedre dækning efter de har udbygget deres 4G netværk, men der er stadig alt for tit udfald.

Hej Anders.
Tak for din anmeldelse.

Det er rigtig beklageligt at du oplever udfordringer med vores netværk. Jeg vil klart anbefale at du udfylder dækningsklage, hvori du angiver hvor og hvornår dette sker, så vi kan finde den eksakte fejl. http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/mobil/daekning/fejlmeld-daekning/index.aspx
Mht. "Mit Telenor", så lyder det lidt mystisk at der skulle være problemer med at det er langsomt. Det kommer naturligvis an på din bredbåndsforbindelse også?
Jeg vil gå videre til rette afdeling med, at vi evt. skal se på det med bedre overblik over betalinger mv.

Du ønskes en god dag.

/Natasja

Lyver og formår ikke at kommunikere.

Først bliver jeg ringet op af en sælger fra Telenor der lover et abonnement som jeg takker ja til, men først vil tage imod når mine penge fra det foregående selskab er brugt op (dvs. 3 måneder fra jeg takker ja).
Da abonnementet så træder i kraft (en overgang der også var besværlig, gik dage uden forbindelse), viser det sig at sælgeren har løjet overfor mig og at jeg ikke kan få noget i nærheden af samme pris som jeg havde før (Telenor har sidenhen anerkendt at sælger løj overfor mig). Derfor skal jeg skifte tilbage, jeg mister penge (og meget tid) på at skifte frem og tilbage da dette også koster. Telenor går da med til at dække nogen af mine udgifter hos dem og skriver at sagen nu er afsluttet.

Efter et par måneder får jeg breve fra dem mens jeg er væk, min daværende værelseskammerat siger der er kommet brev fra Telenor og jeg beder ham smide dem ud da jeg tror det er reklamer, eftersom de udtrykkeligt har sagt at vi ikke har noget mellemværende.

Efter et par måneder mere får jeg så et brev fra inkasso! Jeg ved ikke om postvæsenet var sløve, de sendte det senere end de angav eller jeg har lavet en fejl. Men jeg får set det på den dag den skal betales før jeg ryger i register! Så jeg betaler 750 kr til et selskab som jeg ikke anede jeg skyldte penge, havde ikke nogen tid til at reagere.

Siden da har jeg forsøgt at få opklaret sagen, få svar på hvorfor de modsat tidligere beskeder synes jeg nu skyldte penge alligevel og for hvad.
Det har taget omkring en måned og små ti mails før jeg modtager fakturaer på pdf. Som jeg så ikke kan åbne! Så nu venter jeg, igen, på at få noget brugbart fra dem så jeg selv kan tage stilling til hvorvidt gælden er berettiget.

Jeg ved godt at de vil have mig til at ringe dem op for at ordne denne slags sager hurtigere, men jeg har ikke tidligere oplevet at det har hjulpet og i sagens forløb har det tydeligt vist sig nødvendigt at have det hele på skrift.

Problemet er bare at de konsekvent kun læser halvdelen af ens mail så tingene tager dobbelt så lang tid som nødvendigt!

Dette har for længst kostet mig mere i tid og frustration end de 750 kr., det kunne langt bedre have betalt sig for mig at bruge den tid og energi på at arbejde. Men er blevet stædig.
Den eneste trøst er at de selv har udgifter ved det.

//SVAR PÅ Natasja:
Tak for svar. Jeg er helt enig at det var min fejl ikke at læse brevene, også selvom jeg havde fået at vide at sagen var afsluttet.
Men jeg kan stadig ikke afgøre om jeg oprindeligt manglede at betale noget til jer, eftersom jeg stadig ikke har modtaget den relevante dokumentation i pdf-filer der ikke er fejl i.
Og det ændrer heller ikke på at hele forløbet har været meget uheldigt.

Hej Aske.
Tak for din anmeldelse.

Det lyder som en rigtig træls oplevelse, men vi har sendt dig breve hvori ovenstående problemstilling stod oplyst i. Vi forventer naturligvis at du reagerer, såfremt du er uforstående overfor den manglende betaling vi sendte dig breve om - at du har smidt brevene ud uden af læse dem, kan vi desværre ikke gøre noget ved.
Jeg er nødt til at henvise til den afgørelse der er truffet i forbindelse med din sag.

/Natasja

Forfærdelig dårlig kundeservice - kan ikke stole på Telenor!

Telenor har virkelig dårlig kundeservice og den oplevelse der har hændt mig nu, gør i hvert fald at jeg ikke ønsker at være kunde her mere.

Jeg købte en forsikring, da jeg købte min iphone og af en eller anden årsag blev betalingen afvist efter 2 måneder. Dette har jeg dog intet fået at vide om hverken mundtlig, SMS eller email. Derefter da min mobil bliver ødelagt her i decembermåned går jeg ind i Telenor der informerer mig om, at jeg ingen forsikring har. Dette forbavser mig selvfølgelig men jeg får fat i kundeservice, der siger de ikke kan gøre noget ved det og at det er min egen skyld for ikke at tjekke mine betalinger. Nu står jeg med en smadret telefon og hvis jeg vælger at fikse den, kan der ikke komme ny forsikring på. VIRKELIG dårlig kundeservice!

Hej Nathalie.
Tak for din anmeldelse.

Det er rigtig uheldigt, men der kan desværre ikke være en forsikring der dækker, når du ikke har betalt til den.

ny mobil

har været i telenor butik i fakta i hillerød og købt ny mobiltellefon ved hjemkomst blev den sat til opladning og dagen efter da den blev tændt viste det sig at den indeholdte billeder og en masse gamle tlf. nummer og man kunne se det var en brugt telefon er pt kørestols bruger og der gik 4 dage inden jeg kom i telenor for at bytte eller få penge tilbage jeg blev mødt med den besked at det ikke var den telefon jeg havde fået og jeg prøvede at svindle dem jeg er i forvejen kunde hos telenor, nu har jeg flere gange ringet til kundeservice hvor man lover mig at en chef vil ringe tilbage til mig ,men det sker ikke det drejer sig om sølle 620 kr. og jeg vil ikke mistænkes for svindel der ligger beskeder fra en tandlæge på telefonen skal jeg virkelig prøve den vej igennem at finde ud hvem der har ejet telefonen før og om den er afleveret i telenor har kontaktet politiet ,men den er ikke stjålet hvad gør jeg ellers, nu er det en principsag. mvh erik petersen

Hej Erik.
Tak for din anmeldelse.

Det lyder meget uheldigt og mystisk.
Hvis jeg kan få dig til at angive et korrekt referencenummer, så skal jeg kigge på sagen med det samme.

/Natasja, Telenor

De lover guld og grønne skove.. Svindlere!

Jeg er skuffet, irriteret og rasende.

Jeg bliver lovet "17-71 Mbit download, 5-43 Mbit upload", og min hastighed er på 1.56/.0.05, ja du læste rigtigt 1.56/0.05! Jeg forklarede sælger at det vigtigste ved mit abonnement var mit internet's hastighed, da jeg skal bruge det til at streame osv, og han forsikrer mig om at jeg mindst ville få en hastighed på 30/5, der hvor jeg bor.

Jeg er nu bundet i 6 måneder med et abonnement jeg ikke kan bruge til en skid. Det er simpelthen under al kritik, at de kan love sådan nogle ting og så får man kun en brøkdel af det man bliver lovet.

Min hastighed er så langsom at det tager flere minutter at åbne en side, og flere gange virker det slet ikke.

Hvis dækningen er så dårlig der hvor jeg bor, så fortæl sandheden i stedet for at lyve på den måde, det er simpelthen groft og direkte svindel.

Og så få lige rettet jeres "fra 17-71 Mbit download, 5-43 Mbit upload" til "1.56-71 Mbit download, 00.5/43 Mbit upload" når man bestiller et nyt abonnement.

Hilsen
- En meget vred kunde.

Hej Ethan.
Tak for din anmeldelse.
Det lyder bare rigtig uheldigt og trælst.
Jeg vil anbefale at du kontakter vores supportafdeling, så vi sammen kan lave en fejlsøgning på dit bredbånd, sådan at det kommer til at fungere optimalt.

Overordnet god service HVIS man får fat i den rette medarbejder

Overordnet god service HVIS man får fat i den rette medarbejder

Hej Stan.
Mange tak for din fine anmeldelse.
Vi er glade for at du har oplevet god og tilfredsstillende service.

Dårlig dækning

Har været kunde i 2 år, og desværre oplevet at dækningen er blevet dårlig. Det er især i midt og vestjylland. Håber det snart bliver bedre !

Hej Susanne.
Tak for din anmeldelse.

Vi forsøger hele tiden at forbedre vores netværk, og håber på at det vil blive bedre i dit område. du kan dog angive en dækningsklage via følgende link: http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/mobil/daekning/fejlmeld-daekning/index.aspx

Telenor....jeg slår op

Kære Telenor.

Jeg har forsøgt at ringe til dig for at fortælle at, det forbi imellem os men du accepterede ikke bruddet og manglede oplysninger jeg ikke kunne give dig.

Jeg er rigtig ked at vores forhold skulle ende på denne måde men jeg kan ikke mere nu.
Jeg er glad for alle de mange år vi fik sammen, dengang du hed Sonofon og jeg fulgte dig gennem din karriere. Men det sidste halve år har været et helvede for vores forhold og mig og jeg har følt mig svigtet. Jeg har tilgivet dig gang på gang og givet dig nye chancer men du misbrugte min tillid. Alle mine venner fortalte mig at, jeg var dum, naiv og blind og at jeg fortjente bedre og at, der var andre bredbåndsudbydere som ville behandle mig med respekt....men jeg lyttede ikke og det skulle jeg have gjort for længe siden.

Jeg har forklaret det for dig utallige mange gange før men du forstod det åbenbart ikke så nu prøver jeg igen, ikke fordi at vores forhold kan reddes men fordi at du skal vide hvor mange sure timer jeg har brugt på dig til ingen verdens nytte og det ønsker jeg ikke skal ske for nogen anden.

Jeg betalte dig gennem betalingsservice i mange år men for et halvt år siden fik min kæreste og jeg tilbudt at få betalt mit bredbånd(dig) af mit min kærestes arbejde. "Super" tænkte jeg, men det var der det gik galt.
Allerførst kunne du intet gøre før at, jeg havde afmeldt mit betalingsservice derefter fik du gjort os til erhvervskunde, hvilket vi utallige gange fortalte dig at vi ikke skulle være, regningen skulle blot betales af hans arbejde, vi skulle stadig forblive privatkunder. Dette medførte at, du lukkede vores net og vi skulle have ny router.
Dernæst sendte du mig en rykker over manglede betaling og fortalte mig at betalingsservice ikke skulle afmeldes før en ny regning var betalt!!!! Du havde selv bedt mig om at afmelde før noget andet kunne fortages!
Vi var nu pludselig blevet erhvervskunder som ikke havde betalt vores regning.
Efter mange lange seje telefonsamtaler blev vi igen privatkunder og du fik sendt regningen til min kærestes arbejde, alt kørte godt i ca en måned.
En dag jeg kom hjem var nettet lukket, jeg ringede til dig og spurgte hvad der var galt, men du havde intet svar, du vidste simpelthen ikke hvorfor vores net var lukket, regningen var betalt men du kunne ikke åbne igen. Så vi skulle nu have en nu router, igen. Du beklaget meget og sagde at vi kunne hente et mobiltbredbånds-stik i en Telenor butik som vi kunne bruge indtil I havde sendt os en ny router og nettet var oppe igen. Jeg hentede et mobilt bredbåndsnet og fik også tilsendt et med posten, så nu havde jeg to! Jeg brugte det ene stik to dage og sendte det retur til Telenor da nettet virkede igen. Mobilt bredbåndsstikket som jeg havde hentet i butikken afleverede i igen i butikken.
Nu kørte alt igen.....troede jeg indtil jeg fik en regning på Router, og to gange mobilt bredbånd. Du fortalte at det ville blive slettet på fakturaen og det blev routeren også men ikke det Mobile bredbånd! Jeg fik nu en rykker på mobilt bredbåndet og på vores bredbånd!!! Men den skulle jo betales at min kærestes arbejde hvis adresse du har fået 4 gange før og også har sendt til! Men det kendte du pludselig ikke noget til da jeg snakkede med dig igen. Vi skulle bare betale ellers ville nettet ikke blive åbnet. Desuden kan du kun se at det ene bredbåndsstik er kommet retur men at, du vil slette mit abonnement på begge bredbånd alligevel. Nå tænkte jeg så. Jeg må vel se om jeg kan få returneret mine betalte regninger selv med økonomiafdelingen på kærestens arbejde og så må jeg hellere gøre det forbi med dig inden der går mere galt.

Nu har jeg så forsøgt at ringe til dig og slå op, men du kan ikke opsige mit abonnement uden et dsl-nr, hvilket IKKE fremgår af nogle af de faktura, regninger og rykkere du har sendt mig selvom du meget arrogant påstår noget andet. Hvor skal jeg så finde det?
Desuden fortæller du mig at, jeg er bundet af et mobilt bredbånds-abonnement frem til april. En fejl som DU Telenor har begået, hænger jeg nu på!!! En fejl blandt mange som du beklager for men det er stadig mig som skal betale prisen! Det kan bare ikke være rigtig. Det er så absurdt at, det er til en dårlig spillefilm, men jeg vil ikke være med i den, jeg vil ud af dine kløer. Jeg kan intet gøre. Jeg har mistet tilliden til alle selskaber som jeres. Desværre.

Mvh og tak fra Sisse

Hej Sisse.
Tak for din henvendelse.

Først og fremmest er jeg ked af at høre om din oplevelse, men mest af alt ked af at du nu vil forlade mig.
Jeg vil rigtig gerne kigge på din sag, men i den forbindelse har jeg brug for at du angiver et gyldigt referencenummer, så jeg kan finde dig i mit system.
Jeg ser frem til at høre fra dig.

/Natasja, Telenor

Ekstra forbrug/simkort, viser sig som et sikkert faktureringsgrundlag for Telenor uden kundens forbrug

Ved køb af mobilt bredbånd til vores datter fik vi et ekstra simkort med som skulle give adgang til dobbelt forbrug. Vi forstod det aldrig helt og brugte det ikke og følte at det var et ekstra produkt vi fik påduttet.
Da vi her et år efter opsagde aftalen blev vi ikke informeret om at vi havde det ekstra kort og var ej heller selv opmærksomme på at opsige dette også, da vi jo aldrig havde bestilt eller brugt det.
Derfor forbeholdt Telenor sig ret til at fakturere for dette, vi havde jo ikke opsagt det, hvilket måske kunne være o.k.?
Efter henvendelse fik vi lukket nummer to kort og blev lovet en endelig opgørelse.
Da opgørelsen kom var det inkl. et tillæg for papirregning på 50 kr., da vi i god tro havde afmeldt PBS. ved førsteopsigelse forsøgt vi at få krediteret dette uden held.

Nu troede vi så at vi endelig var kvit men så i går kom endnu en regning på 29 kr for de sidste par dage, selvfølgelig også tillagt et 50 kr. tillæg for papirregning.
Dvs. 100 kr. ekstra for tillæg og 100 kr. for et kort vi aldrig havde brugt.

Sådan har Telenor sikret sig at jeg ALDRIG kommer til at handle hos dem igen.
Måske også en lidt for hurtig beslutning for småpenge fra Telenors side, da jeg arbejder for en stor global virksomhed som fra tid til anden genforhandler storkundeaftale på teleområdet, vil jeg gøre alt for at fortælle om Telenors 'fortræffeligheder' og dermed sikre at Telenor ikke bliver vores foretrukne samarbejdspartner på dette område.

Hej Gitte.
Tak for din anmeldelse.

Det lyder som en rigtig uheldig og træls oplevelse. Jeg vil rigtig gerne kigge på ovenstående problemstilling, men det kræver at du angiver et korrekt referencenummer, så jeg kan slå dig frem i vores systemer.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

/Natasja, Telenor

Er der når du har brug for dem

Er hurtige og effektive

Hej Mary.
Tusinde tak for din anmeldelse.

Hvor er det rart at høre, at vi har været der, når du har brug for os.
Vi vil altid forsøge at hjælpe så godt vi kan.

Du ønskes en god jul.

/Natasja

Reklamationretten er ikke et ord i Telenors ordbog!

Aldrig har jeg mødt og handlet med sådan et dårligt firma!
Jeg har en telefon, hvor skærmen er smadret - ja, det er korrekt - men den blev mere skadet efter at butikken forsøgte at se på fejlen. Jeg kontaktede Sony i Danmark, og spurgte om en skærm kunne have så meget indvirkning på højtaler og batteriets holdbarhed. Sony skrev - nej. Og det var egentlig også min vurdering, at det var sådan, eftersom at skærmen først gik i stykker EFTER batteriets holdbarhed og højtalere gik i stykker! Men det er jo lidt svært at bevise. Jeg havde en forsikring, men to gange er den samme fejl kommet frem - sidste gang fik jeg en ny telefon og fik at vide af deres dårlige kundeservicemedarbejder at det sikkert også havde været tilfældet denne gang, MEN telefonen har som sagt været i stykker to gange, så INGEN forsikring dækker :(
Telenor er et selskab der kun interessere sig for store kunder, og når det gælder "almindelige mennesker" behandler de dem som de vil --> dårligt!
Hvis man kunne give den negative stjerner, så var det dem jeg gav!

Så dette er en advarsel til alle derude, PAS på Telenor.

De ville ikke engang lave højtaleren og batteriet på reklamationsretten. Jeg har Sonys ord for at det er en højest usædvanlig beskrivelse de giver mig i forhold til de skader min telefon har fået. Aldrig køb en mobil ved Telenor - de kender ikke til forskellen på reklamationsretten og en forsikring købt ved dem, hvis i ønsker at beholde den i mere end et halvt år! Egentlig burde en forsikring ikke være nødvendig, når der er tale om en fejl som jeg nu har haft på to telefoner og som Sony siger ikke burde kunne lade sig gøre! Det er tros alt anden gang den samme model går i stykker, men præcis samme fejl.

Dårlig, dårlig og dårlig service - både i kundeservice og i butikken! Jeg er RYSTET!
Jeg har endda forsøgt at kontakte kundeservice - deres svar var at jeg kunne tage kontakt til forbrugerklagenævnet. De har en ventetid på cirka et 1 år, og så lang tid kan jeg ikke gå uden telefon.

Virkelig en skøn gave at give sine kunder her midt i julen!

Nikolaj.

Hej Nikolaj,

Vi er rigtig kede af det der er sket med din telefon. Vi ønsker altid at hjælpe så godt vi kan, men da din telefon blev indleveret har værkstedet registreret at der foruden skærmen som er revnet, også var stød og slagskader flere steder på telefonen. Værkstedet oplyser at der er direkte sammenhæng mellem de påklagede fejl og skaderne på telefonen, derfor har vi valgt at afvise reparationen, og vi ser derfor sagen som afsluttet. Såfremt du stadig er utilfreds med afgørelsen, har du mulighed for at viderebringe klagen direkte til forbrugerstyrelsen.

Telefonsælgeren fra helvede

Jeg er igennem mange år blevet kontaktet af div. telefonsælgere, men ham her fra Telenor sætter dog rekord i at prøve at presse en aftale igennem.
Vi blev kontaktet af sælgeren uopfordret og selvfølgelig fra hemmeligt nummer, og han begynder at ævle om hvor billigt han kan gøre det i forhold til TDC og jeg siger til ham, at han må sende noget til os på mail, så vi kan kigge det igennem, efterfølgende har jeg slet ikke tal på hvor mange gange vi er blevet ringet op på flere af vores numre. I dag var dog prikken over iet, da jeg blev ringet op i morges, gør jeg ham opmærksom på at jeg ikke har tid nu og derefter lægger jeg røret på. Efterfølgende har han ringet min. 6 gange uden at lægge besked på telefonsvareren. Til sidst tager jeg telefonen og siger meget kontakt til ham at han skal stoppe med at ringe på den måde, og at vi nok skal kontakte ham, hvis det er et tilbud vi er interesseret i og smider derefter på, da jeg som tidligere nævn ikke havde tid til at tale i telefon. 10 min efter får jeg den her SMS fra et nummer jeg ikke kender, men jeg kunne hurtigt konstatere at det var telefonsælgeren fra Helvede. Jeg har oplevet meget med sælgere igennem mine år, men jeg har ALDRIG oplevet efter at have afvist en sælger, at han efterfølgende begynder at sende SMSer og ovnikøbet fra hans private nummer, efter han i flere dage har kimet en ned fra hemmeligt nummer. Det er det mest uprofessionelle jeg nogensinde har været ude for - og en ting er da helt sikker, vi kommer da aldrig til at skifte til Telenor nu!!!

Læs selv SMSen her, fra Telenors kunde"service":
"Det kan godt være jeg i dine øjne bare er en telefon sælger. Men når du selv fortæller mig jeg skal ringe dig op igen. Så er det da ikke min skyld du ikke tager telefonen, og så vælger du at smække røret på. Hvad er det for en måde at drive virksomhed på?

Så må du da fortælle mig, at i selv kontakter mig herinde eller jeg skal vente til efter nytår. Men at du bare ligger på...

Jeg ville hjælpe dig og din virksomhed med en langt bedre og billigere løsning og det er behandlingen man får..

Du kan glemme alt om tilbuddet og blive ved dine tårnhåje priser hos TDC.

Du må det god og god jul.
Nikolaj Telenor"

Hej Frederik,

Mange tak for samtalen tideligere.
Igen vil jeg meget gerne beklage på Telenors vegne, det er selvfølgelig ikke den måde vi ønsker nogle kunder skal behandles.
Jeg har med de informationer jeg fik fra dig, kunne gå videre med sagen og garantere dig vi følger op på den.

Mange tak fordi du tog dig tid til at hjælpe.

God jul, og godt nytår.

Stadig dårlig service/support

Har nu flere gange haft fat i supporten, for kunder.
Det køre bare ikke, kan ikke anbefale telenor, det er ikke en "god forbindelse".

Jeg ville ønske mig, at det kørte bedre, og også de mennesker bag telefonerne havde en uddannelse.
Men 2 stjerner for altid at prøve, at løse deres produkter, en umulig opgave.
MVH Henning.

Hej Henning,

Jeg har forsøgt at ringe til dig, desværre fik jeg kun fat i din telefonsvarer.

Vi er rigtig kede af den oplevelse du har haft, i forbindelse med vores support.
Jeg har lagt en besked på din telefonsvarer, hvori jeg har givet dig en mail du meget gerne må sende dine oplysninger til, så får jeg en tekniker til at se nærmere på din forbindelse, og kontakter dig igen efterfølgende.

Steffen. Telenor

nej nej nej.... ahhhhhh !!!

nej nej nej.... ahhhhhh.... Det kan simpelthen ikke være rigtigt. nu er min regning fra telenor kommet på 2 af vores telefoner. dem har de valgt at oprette i et forkert firma navn og cvr nr.
kom nu ind i kampen for sat.....!!!
samtidig er jeg faktureret 1051,16 kr. for en mdr. på 2 stk. abonnementer der hver koster 289,-kr. (samlet 578,- kr.) uden yderligere forklaring.
jeg har heldigvis god tid til at skrive denne anmeldelse, da jeg sidder på (vent venligst) hos Telenor, på 23 minut.
Be om at det her snart stopper.

jeg vedhæfter min seneste anmeldelse nedenstående:

meget meget dårlig og upålideligt firma

Jeg kan på ingen måde anbefale at skifte til telenor. vores firma har lige skiftet til telenor. (stor Fejl)
vi startede med at 2 telenor sælgere fra hvert deres callcenter legede kasteboldt med os. ca.5 opkald pr. sælger modtog jeg, hvor de hver især beskyldte hinanden for at "stjæle hinandens kunde" (yderst uprofessionelt)
efter at jeg traf en beslutning om hvilken en sælger jeg ønskede at handle med stoppede dan anden sælger endelig med at ringe.
jeg lavede en aftale med den tilbageværende sælger om at flytte 3 tlf.nr. over til dem for en samlet månedlig betaling på 518,-kr. og jeg ville modtage 3 stk. I phone 4s-8G uden beregning.
Så kom der 3 telefoner og tre Sim kort. og en opgørelse hvor det tydeligt kan ses at alle tre Sim kort. er med et abonnement der koster 289,- på mdr. (samlet 867,-)
Jeg kontaktede derefter sælgeren hos telenor, som bekræftede vores aftale om de 518,- kr. pr mdr.
måden han havde tænkt sig ordne vores aftale på er ved at give mig 3 måneders kreditnota på hvert abonnement. (dette har jeg forsøgt at få skriftligt, den sidste uges tid, men mailen er aldrig nået frem til mig, skønt jeg har rykket for den 4 gang (også skrifteligt)
konklusion: uanset hvordan denne sag ender, vil jeg fraråde at gøre forretninger med telenor. Jeg forventer ikke at ledelsen er klarover denne problematik, men de har simpelthen ikke styr på hvad der sker på gulvet.

Hej.
Vi er meget kede af at høre om din oplevelse.
Det er bestemt ikke sådan det skal være, og vi vil gå videre med dette til rette vedkommende, således dette ikke sker igen.
Jeg vil samtidigt bede vedkommende om at sende dig mailen omkring kreditnotaen igen.

Godt nytår.

/Natasja, Telenor

DÅRLIG kundeservice - eller skulle man sige callcenter?!

Torsdag morgen d. 12/12 ringer jeg ind til kundeservice. Her får jeg fat på en flink Mads - jeg ringer for at høre om de har iPhone 5s i nogle af deres Telenor butikker i Århus. Det aner han intet om men giver mig nogle numre på butikkerne. Lige inden jeg når at lægge på for at ringe butikkerne op siger han at jeg lige så godt kan få lavet et mobilabonnement hos ham så jeg sparer oprettelsen nede i butikken. Jeg spørger skeptisk om det er muligt når jeg skal købe den samme dag og det siger han ja til.
Jeg forsøger at ringe til butikkerne men finder ud af han har givet mig de forkerte numre og må selv finde dem. Mads ringer tilbage til mig og sælger mig abonnementet og jeg går ned i Telenor butikken i Stor Center Nord Århus efter et par timer.

Her snakker jeg med en super hjælpsom medarbejder. Jeg forklarer ham at jeg netop lige har fået oprettet et abonnement i deres kundeservice og derfor ikke behøver et nyt abonnement men bare vil have det tilkoblet telefonen. Derudover siger jeg at oprettelsen vistnok også skulle være gratis!
Det siger han undrende at det på ingen måder giver mening da abonnementet slet ikke er synligt i hans system og først ville kunne tilkobles om 30 dage. Han beder mig ringe ind og annullere abonnementet snarest muligt. Jeg fortæller ham at det er yderst mærkeligt da jeg har snakket med "kundeservice" for kort tid siden...
Da jeg ringer til kundeservice IGEN forsikrer en kvinde mig om at det hele er annulleret og i fineste orden. Senere på aftenen modtager jeg en bekræftelsesmail på ordren! Jeg tænker blot at det nok er en fejl men næ nej - så modtager jeg et SIM kort!!!!!!!!! Jeg synes simpelthen det er for dårligt at man bliver snydt ikke bare en men TO gange og jeg nu skal til at ringe ind til kundeservice igen og spilde min tid på at snakke med folk der ikke aner hvad de laver!

Dette viser bare at Telenor har for travlt med at skrabe kunder til sig og har uerfarne, useriøse medarbejdere i kundeservice siddende som højst sandsynligt ikke engang arbejder hos Telenor men hos et helt anden callcenter der kun arbejder med salg!

Hej Peter,
Indledningsvis vil jeg meget gerne beklage din uheldige oplevelse i forbindelse med din oprettelse.
Jeg har forsøgt at træffe dig telefonisk, men som du sikkert ved, er der ikke ”hul igennem.” Derfor har jeg haft fat i vores tekniske afdeling, der nu har set på sagen og de vil gerne bede dig om at slukke og tænde din telefon. Så håber jeg meget det virker som det skal, ellers må du ringe på 72100100 og bede om at tale med reklamation. Jeg har forsøgt at sende dig en privat besked, men det er desværre ikke muligt på din bruger.
-Claudia, Telenor

Kundeservice har åbent hverdage kl. 8-17. Lørdag, søndag og helligdage har kundeservice lukket. Support har åbent hverdage kl. 8-19 og lørdag kl. 9-14. Søndag og helligdage har Support lukket.

Besøg Telenor

Telenor er placeret 172 ud af 241 i kategorien

Telenor er placeret 20 ud af 39 i kategorien Mobilselskaber Privat

Brug for hjælp?

Telenor Kundeservice

Har du spørgsmål eller ønsker en gene- rel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet.

1. Find svar på dine spørgsmål på

Book tid i din butik

4. Ring til os på telefon: 72 100 100

DK's stærkeste netværk

DK's stærkeste netværk

Vi har i længere tid set en stabil fremgang i netværkskvaliteten hos Telenor.I dag oplever 93% af vores kunder en fremragende signal styrke på deres mobil og mobilt bredbånd. Vores kunder kan gennemføre 99% af deres samtaler uden udfald.

Læs mere om netværket
Se driftstatus
Fejlmeld dækning

Smartphone Guide

Smartphone Guide

Få vennernes hjælp til at vælge en ny telefon. I vores Smartphone Guide på facebook har du mulighed for at spørge venner og bekendte til råds, inden du bestemmer dig for en telefon.

Se mere her

Videoguides

Har du brug for hjælp til opsætning af email, wi-fi hotspot, WiMP eller til at aktivere din iPhone så se vores video-guides.

Se vores video guide her