TeleNordic anmeldelser

TeleNordic anmeldelser

8.6

Overraskende mange minuter for 100 kr.

Jeg var i lang tid tilfreds med jeres City-talekort, men blev rigtigt overrasket, da jeg fik såååååå mange minutter for de samme penge - det kan man kun kalde GOD SERVICE.

Enkelt og billigt

Jeg bruger altid TeleNordic ved opringning til udlandet

Super hurdig medatbejdere og utrolig venlige

Hvis der kommer nogle problemer, så er det altid systemet, der ikke virker- enten kan jeg ikke komme igennem, eller er det dårlig forbindelse... Meget trist.

But everyone in customer service is professional and nice to talk to :)

Great for calling the states

I have been using TeleNordic for the past seven or eight years. Since they introduced City card they are the only service I use for calling friends and relatives in the US. More than 20 hours of calls for kr 100. Do the math. No need to worry if someone is at home or on their computer. Once the set up has been made everything is one touch of the dial away. Their support is great. While live hours are limited if you run in to problems on a week day after office hours just shoot them a mail and they'll answer.

Nem og billig

Det kan godt anbefales

rigtig nemt og hurtig

Prøve den bedste !

gold service as promised

Fast delivery and no hassle using the product.

love it

Its the only card i bought. I most make a call to Thailand, USA and never a problems. Good value and connection as well. :)

perfekt

fin oplevelse

Fremragende

Det er nemt at finde ud af.

Dåligt.......

Mycket märkligt att det ska ta ett dygn fast man använder nätbanken direkt .....att jag behöver vänta ett dygn innan jag kan börja ringa ....dåligt
TeleNordic Communication

Besvarelse fra TeleNordic Communication

Hej...
Du kan faktiskt ringa några minuter efter att du beställt på nätet, bara inte när du använder banköverföring. Här tar det 1-2 dagar innan vi kan se din insättning. Jag beklagar att du inte är nöjd, men vi hoppas att ni istället kommer att använda online-betalningar, så att du omedelbart samtalstid till ditt konto och kan ringa direkt.

Vänliga hälsningar
TeleNordic.se

Enkelt og hurtigt

Kan kun anbefale det, overskueligt, let og enkelt.

Nemt og billigt til udlandet

Vi har benyttet Smart Travel telekort i flere år og har hele tiden været tilfredse.

Super godt

Koden er kommet, og det virker fint

Venlighed og hurtig

Meget hurtig betjening - enkel og nemt

skønt med billig telefoni

Jeg har brugt jeres kort i mange år og det er skønt at kunne tale med min datter i Firenze så billigt.

god service

Jeg skulle forny mit taletids kort, men var ikke opmærksom på at jeg brugte en gammel kode og troede at alt var i orden. Takke være Jeres gode service kom der alligevel penge ind på den rigtige . tusind tak.
Hilsen Else

STORT ROS

I alle de henvendelser til jer har jeg haft kun positive erfaringer.

I svarer hurtig på forespørgsel.

I finder altid løsning.

Jeg kan ikke sige andet end KÆMPE ROS til jer. Kan kun anbefale jer til andre.

godt produkt

Det bliver helt perfekt , når "ekko" - problemet er løst !

Jeg blev positivt overrasket

Billigt og enkelt

TeleNordic Communication Support

Højt kundeservice/support niveau: TeleNordic er kendt for sin kundevenlige måde at behandle kunderne på en hurtig, effektiv og professionel måde, hvilket afspejles meget tydeligt i TRUSTPILOT anmeldelserne som næsten dagligt forøges. Kunderne føler at de for særbehandling og har kunderne ønske om ændring i vores systemer, hjemmesideopbygning mm. så har vi fuldt deres råd og rettet til i den udstrækning det har været muligt. Prisniveau for produkter: Vi har fuldt bevidst siden 1993 lagt et prisniveau for vores produkter som er MEGET ATTRAKTIVT og ofte med et besparelses niveau på 20-85% i forhold til de kommercielle teleselskaber. F.eks. tilbyder vi top 20 lande til 8 øre/min. med et City telekort. Produkter Erhverv og Privat: Vi leverer produkter til Private og til SME segmentet indenfor erhvervsvirksomheder. Fastnet, VoIP (IP telefoni/Bredbåndstelefoni), Mobil og Udlandstelefoni via telekort, som forhandles online eller de store forhandlerkæder som COOP, 7-Eleven, Postdanmark mfl. Kig forbi www.telenordic.dk eller kontakt os på tlf. 69902100, info@telenordic, så vil vi rådgive om hvilke produkter der passer til dit/jeres behov. TeleNordic hed oprindeligt Trimax Telecom og blev grundlagt i 1993. Der blev hurtigt udvidet med salg i Norden og firmanavnet blev ændret til TeleNordic Communication. TeleNordic er en 100% dansk ejet virksomhed, som leverer teleydelser via et globalt netværk til mere end 230 lande i verden. Mvh. TeleNordic

Besøg TeleNordic

Skriv til info@telenordic.dk