TELMORE anmeldelser

TELMORE anmeldelser

Middel
6.3

13 år med Telmore...

...og jeg har ALDRIG haft grund til at være utilfreds! :)

bestilte nyt simkort i lørdags og modtog det i dag torsdag

bestilte simkort i lørdags - modtog det i dag kl 13(torsdag) og stadig kl 23.15 er det ikke lykkes at få det til at fungere. Har haft kontakt flere gange på både facebook /tlf og mail. Men ingen foreslår det rigtige. Sim kortet er låst nu og kan ikke aktiveres på Itune . Men sker der noget ? Nej . Har nu udsat min afrejse i morgen til lørdag da det er nødvendigt arbejdsmæssig at have en mobil med . Absolut ingen ros herfra trods at have været kunde i 10 år

Hej Linda.

Jeg beklager, at du har haft problemer i forbindelse med aktivering af dit nye SIM-kort. Det plejer typisk at være en hurtig omgang at få det nye kort ud, og få gang i brugen af det. Det er uden tvivl rigtig ærgerligt, at denne oplevelse overskygger 10 år hos os, men det også rigtig frustrerende at stå uden SIM-kort.

Jeg kan se, at du nu har fået aktiveret et SIM-kort, og du er blevet anbefalet at tage kontakt til forhandleren af din nye telefon. Jeg håber det hele løser sig, med den nye telefon.

Skulle du have nogle ubesvarede spørgsmål, må du endelig ikke tøve med at tage kontakt til os igen.

Trine, TELMORE

Anbefaler ikke telmore til nogen!

Har "forsøgt" at bestille en mobiltelefon med abonnement hos telmore....

Kan i den forbindelse fortælle at de har verdens ringeste informations niveau og kundeservice. Mere inkompetent virksomhed skal man fandme lede længe efter.

Alt fra bestillingsprocedure til kundeservice er både vildledende og direkte elendig.

Jeg vil ikke anbefale nogen at handle med dette selskab!

Hej Mads.

Jeg beklager, at du har haft problemer med at bestille Mobilt Bredbånd hos os.

Jeg vil meget gerne kigge nærmere på hvad der er gået galt. Jeg kan desværre ikke finde dig i vores kundesystem, ud fra oplysningerne i din anmeldelse. Jeg vil derfor gerne bede dig sende en uddybende mail til mig. Den kan du sende til trustpilot@telmore.dk.

Jeg håber at høre fra dig, så vi forhåbentlig kan få vendt denne ærgerlige oplevelse til noget bedre.

Det en ommer!!!!

Død svært at logge ind!!!

"Hov der skete vist en fejl..."

Kan skoda ikke passe man ikke kan komme ind og tanke op!!! Har nu førsøgt 12 gange i løbet af dagen! I truer med at lukke folks telefoner, men I gør det dæleme ikke nemt at indbetale.

RINGE... kan man vel kalde det

Hej Søren.

Jeg beklager mange gange, at du oplever problemer med at logge ind.

telmore.dk har desværre drillet og arbejdet langsomt, både i går og i dag. Vi knoklet for at få siden op i normal drift, da vi ved hvor stor gene det er til for vores kunder.

Jeg håber selvfølgelig at du har fået indbetalt nu. Skulle du opleve nogle problemer videre, er du velkommen til at skrive til mig på trustpilot@telmore.dk.

----------

Hej Søren.

Grundet de de systemudfordringer vi har oplevet, har der desværre været forsinkelse på udsendelse af saldo-mails. Dette har betydet, at der desværre er nogle kunder der har fået en forældet saldomail. Det kan for eksempel være, at vi mailen der er dannet ud fra saldoen natten til d. 2/4 først er modtaget efter man har indbetalt.

Du skal altid gå ud fra den saldo du kan se på Mit TELMORE.

Vi er kede af den forvirring det har givet.

Trine, TELMORE

Ingen er perfekt, men som teleselskab er Telmore tæt på

Har før haft dårlige oplevelser med teleselskaber og de ligger ikke just højest på troværdighedslisten.
MEN, med Telmore er det hele nemt at forstå, og det der nu engang står med småt, står med stort.
Stort set alting kan klares på hjemmesiden, ændringer af pakke, abb. osv. - HVIS man altså gider tage stilling til noget selv. Hvis man har brug for hjælp fra Kundeservice bliver man altid mødt af en venlig sjæl, med styr på sit arbejde og JEG føler bestemt at Telmore gør det "ekstra", der gør at jeg føler mig værdsat som kunde. Vi vil alle gerne føle os som en stor fisk i en lille dam, og selvom jeg ved at jeg nærmere er en lille fisk i en stor dam får den behandling som kundeservice leverer mig til at føle det først nævnte. Dét er god kundeservice.
Telmore har fair priser og vigtigst af alt en kundeservice fyldt med mennesker der rent faktisk ved hvad begrebet kundeservice betyder.
Jeg er af den overbevisning efter at have læst et par af anmeldelserne nedenfor at folk i nogle tilfælde simpelthen ikke tænker sig om eller måske ikke gider at give det et forsøg, måske kan det endda tænkes, at nogle er direkte dumme.
Jeg synes derfor at Telmore fortjener et par roser med på vejen for jeg er ikke før stødt på et teleselskab jeg bryder mig om, før jeg skiftede til Telmore.
En god huskeregel er, altid at behandle andre som man gerne selv vil behandles.

Havde intet telefonnummer i 20 dage

Jeg var uden telefonnummer i 20 dage pga. at Telmore ikke kunne finde ud af at klare overførslen af nummeret fra mit gamle teleselskab.
Telmore havde ikke styr på hvilke oplysninger de skulle bruge og mistede dem flere gange så jeg måtte fremsende dem igen.
Hver dag fik jeg at vide at det var klaret og at jeg ville få mit nummer dagen efter, men hver dag var der et nyt problem og jeg måtte selv tage kontakt før at der skete noget.
Desværre er der ingen tegn fra Telmores side på at de vil gøre noget ved det så fremtidige kunder ikke ender i samme situation.

Så foretag kun nummerflytning til Telmore hvis du har meeeget(!) tålmodighed.

Hej Michael.

Jeg beklager meget, at du har været ude for så ærgerlig en oplevelse. Vi laver mange nummerflytninger dagligt, og det er dybt beklageligt at din nummerflytning desværre ikke gik efter bogen.

Det er godt at se, at det nu er på plads. Jeg kan se, at vi tidligere har været i dialog på mail, og du er naturligvis velkommen til at skrive, hvis der skulle være nogle problemer.

Website en skandale

Websitet enten virker ikke eller er så langsomt at det er til at blive vanvittig af! Synes det er godt nok når det er der al info og betaling skal foregå! Det har simpelthen varet alt for længe nu og forstår ikke at det ikke er tilrettet.

Hej L.J.

Hjemmesiden har desværre drillet os både i dag og i går, og jeg beklager meget de gener det har betydet for dig. Vi arbejder på højtryk på både at få løst fejlen, og også få gjort, så vi undgår det en anden gang. Vi er klar over hjemmesiden skal spille, det er der det hele foregår, og vi er kede af de problemer det har givet.

Trine, TELMORE

Trofast kunde i mange år.

Skiftede i sin tid fra *andet teleselskab* til telmore og har aldrig fortrudt!
-og jeg bliver her! ;-)

Sælgere der lyver.

Jeg har efter at stødt ind i to sælgere ved Vanløse station oplevet at blive direkte løjet for at Telmore's sælgere.

Fordi jeg før har haft dårligere oplevelser med teleselskabers skjulte gebyrer og stigende priser, sikrede jeg mig flere gange med sælgerne at dette ikke var tilfælde. At der ikke var tale om en 'kampagne pris' der steg efter et halvt år, eller et gebyr der gjorde mine regninger dyre.

Allerede 2 dage efter jeg møder de to unge piger ved stationen, ser jeg nu at prisen stiger med 50% efter KUN 3 måneder.

Dette har Telmore selvfølgelig ikke andet at sige til end "Det er en beklagelig fejl" - Nu har jeg bedt om at få fjernet det abonnement MED DET SAMME!
Jeg venter stadig i spænding på om de er frække nok til at bede mig betale for første måned, i tilfælde af det må jeg have forbrugerstyrelsen indover.

Her til skal selvfølgelig siges at de to piger formentlig var fra Storm Group - En klam virksomhed der under betaler deres ansatte så groft at de vil lyve for at hive deres provisionsløn hjem.
Men det er stadig Telmores ansvar!

Pengene tilbage nu!

Hej Viktor

Jeg er rigtig ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med vores sælgere. Når man aftaler en specifik pris med vores sælgere, er det naturligvis den der skal gøre sig gældende, når man er blevet kunde.

Jeg er ked af at høre at du har valgt ikke at blive kunde, men jeg kan naturligvis godt forstå at det ikke er noget du ønsker, når du ikke har fået hvad du er blevet lovet. I forhold til den eventuelle betaling der er blevet foretaget til dit abonnement, er det normalvis sådan, at et eventuelt reserveret beløb som man har betalt, i samme ombæring vil blive annulleret.

Jeg vil meget gerne følge op på din sag og gå videre med din oplevelse omkring vores sælgere. Jeg vil samtidig sikre mig at du ikke kommer til at betale for noget. Jeg håber at du vil sende mig en e-mail på trustpilot@telmore.dk med informationer om dit møde med vores sælgere, samt dit telefonnummer.

Mia, TELMORE

Når Telmore kvajer sig får de andre til at betale regningen.

Ualmindelig dårlig kundebehandling, så kort kan det beskrives.
Telmore har solgt en Telefon i min kones CPR-nr. men sendt den til en anden adresse, det skal lige siges, at min kone havde ikke bestilt denne telefon ej heller accepteret noget som helst.
Vi har aldrig set den telefon og ønsker selvfølgelig af denne grund ej heller at betale telefonen.
Personen som bestilte telefonen er en tidligere veninde af min kone, hun er generelt dårlig betaler, har blandt andet også lånt penge af min kone, som vi heller aldrig har set skyggen af, og hun vil af samme grund heller ikke tale med min kone, hvorfor vi ikke har mulighed for andet, end at kontakte Telmore.
Min kone har gentagne gange i kontakt med jer, og forklaret jer situationen, og mødt stor forståelse fra kunderservice, og nu er vi så meldt til inkasso med diverse trusselsbreve fra advokatfirmaer, med visere, til følge.
Jeg er meget skuffet over jeres håndtering af denne sag, da jeg mener i har handlet forkert ved at sende en telefon i min kones navn til en anden person.
Jeg er for at sige det mildt ikke tilfreds med jeres håndtering af denne sag, da vi altid har betalt vores regninger hos jer, og aldrig har snydt jer for noget som helst. Vi har begge været kunder hos jer i mange år sammenlagt, dette vil så nok ophøre inden nær fremtid.

Hej Kenneth

Jeg er rigtig ked af at høre om den oplevelse din kone har været igennem. Det er bestemt en ærgerligt situation at være i, når man får misbrugt sine personlige oplysninger.

Når vi sælger et abonnement eller en telefon til en kunde, er det kun muligt at blive oprettet såfremt vi har det fulde CPR-nummer, samt navn og adresse, hvilket er nok verificering til at købe produkter hos os. I dette tilfælde, kan jeg forstå, at din kones veninde har misbrugt hendes oplysninger hvilket på ingen måde kan være rart.

Jeg kan desværre ikke se hvad præcist, der er sket i jeres situation da jeg ikke kan fremsøge den specifikke sag. Jeg vil meget gerne se, om der er noget jeg kan gøre for jer. Jeg håber derfor at I vil sende mig en e-mail på trustpilot@telmore.dk med ordrenummeret eller mobilnummeret som telefonen er købt på, og så vil jeg se nærmere på sagen.
Jeg ser frem til at høre fra jer.

godt gået Telmore

Nu er alle problemer løs og jeg er tilfreds.Har altid være glad for jeres dækning af mobil og bredbånd.
Hilsen Wivi Juul

Hej Wivi

Jeg er ked af at høre at du har haft udfordringer med at få indbetalt. Vi har efterfølgende været i en dialog sammen, og jeg er glad for at vi fandt frem til en løsning, så du igen kunne benytte Mit TELMORE og igen er tilfreds med vores service.

Skulle du have lyst til at ændre antallet af stjerner, nu der er styr på situationen, ville vi sætte pris på det.

Altid god service

Jeg har benyttet Telmore i snart 10 år og har aldrig haft problemer med selskabet.
Grunden til, jeg skriver anmeldelsen nu, er at jeg netop har sendt min HTC One telefon til reparation for to dage siden - og i dag ankom en spritny med posten. Det er både virkelig hurtig og virkelig god service.

Tilfreds kunde

Jeg har lige skiftet til Yousee med WIFI, men KUN pga. af dette. Har haft Telmore i rigtig mange år nu, og har ALDRIG haft grund til at klage. Har altid fået rigtig god hjælp, hvis jeg har haft spørgsmål. Kan trygt anbefale det til jer alle derude. Hilsen Jytte

PAS PÅ - kan ikke betale restsaldo - 20 kr blev til 798 kr efter deres advokat kom ind over

Efter opsigelse af abonnement har vi forsøgt at kontakte Telmore flere gange for at betale restsaldo men vores bogholderi kunne ikke logge ind på vores konto. Vi har telefonisk bedt om at sende en faktura til os men det kunne ikke lade sig gøre. Telmore har heller ikke sendt os login detaljer og nu er sagen overgået til advokat med og en saldo på 20 kr er blevet til 798 kr!!!!!!!

Vil kraftigt advare folk om at bruge Telmore da de bondefanger een når man skal ud af abonnementen. Holder ikke OMMER

Hej Ken

Jeg er ked af at høre at det er blevet til en væsentlig større regning, end det var til at begynde med, nu når du nævner at du har været i kontakt med vores kundeservice for at finde en løsning på problemstillingen.

Når et telefonnummer er i negativ saldo uanset set om det er aktivt, eller om det er under opsigelse, er det kun muligt at indbetale via netbank eller betalingskort på Mit TELMORE. Årsagen skyldes, at vi er et internetbaseret selskab, hvorfor al betaling foregår online. Netop da vi er en internetbaseret virksomhed, sender vi ikke girokort ud. Alt skal klares via Mit TELMORE. At du ikke har fået koden hertil lyder mystisk, da det blot er et enkelt klik og så bliver der sendt en kode til den mailadresse man har tilknyttet kontoen. Såfremt at et skyldigt beløb ikke indbetales, vil der blive pålagt gebyrer for manglende betaling.

Jeg vil meget gerne se om der er noget jeg kan gøre i din sag, da jeg naturligvis godt kan forstå at det har været en dårlig oplevelse for dig. Jeg håber at du vil bruge lidt tid på at sende mig en e-mail, med informationerne i sagen samt det omhandlende telefonnummer, så vil jeg meget gerne se om vi kan finde en løsning. Mailen kan sendes til trustpilot@telmore.dk

Dårlig start!

Jeg er lige blevet kunde, da en ung knægt nærmest hev mig ind i boden i Kvickly for et par mdr siden. Jeg har specifikt spurgt efter 4g - hvor sælgeren spørger hvilken telefon jeg har, jeg har en iPhone 5.
Han siger de selvfølgelig har 4g.. Fint, jamen så må jeg da prøve telmore !

Jeg finder så ud af at telmore kun har 4g til iPhone 5c\iphone 5s - det er jeg ALDRIG gjort opmærksom på!

Jeg ville i øvrigt aldrig skille mig af med mit gamle abonnement for at undvære 4g!!!!

Så jeg gir telmore 2 muligheder, enten sælger de mig en telefon med 4g, eller også forventer jeg alle mine penge retur.. Og tiden indtil jeg får nyt abonnement er selvfølgelig på telmores regning!

Vi må se om anmeldelsen ændre sig..

Hej Anders.

Jeg er ked af at høre, at du har fået en dårlig start som kunde hos os.

Jeg beklager meget, at du har fået oplyst at du kan benytte 4G hos os med din iPhone 5. Det er således, at iPhone 5 desværre ikke kan bruge 4G hos os eller andre selskaber på TDCs netværk da den ikke understøtter de 4G frekvenser vi benytter. iPhone 5 bruger frekvens LTE 1800 og vores netværk benytter LTE 800 og 2600. Det er rigtig ærgerligt, at du har fået en dårlig start og oplevelse hos os fordi du er blevet fejlinformeret. Jeg har fuld forståelse for din frustration over, at have skiftet abonnement for at få et hvor du ikke kan bruge din telefons egenskaber til fulde.

Det er en rigtig ærgerlig situation og jeg vil meget gerne følge op på sagen og sørge for, at det ikke gentager sig. Du må derfor gerne sende en mail på trustpilot@telmore.dk med dit nummer, en kopi af din anmeldelse samt informationer om sælger. Så kan vi samtidigt se om vi kan finde en løsning til dig. Du har selvfølgelig også altid mulighed for, at gøre brug af din fortrydelsesret hvis du ønsker dette.

Katrine, TELMORE

Super mobil udbyder - hvis du ikke skal bruge data!

Jeg har været kunde hos Telmore siden 2005. Der har aldrig været nogen problemer, og når man ringer fx for at skifte abonnement, er kundeservice søde og hjælpsomme.
Jeg brugte kun meget lidt data de første år, da min daværende mobil ikke var en smartphone - derfor har jeg også hidtil givet telefonen skylden for den dårlige forbindelse.
Jeg har dog for et års tid siden fået en smartphone og er i denne forbindelse begyndt at bruge mere data. Men desværre er internetforbindelsen elendig (jeg har i perioden både boet i Ringkøbing og Odense).
Der står kontant det lille "E" for Edge over forbindelses-ikonet i toppen af skærmen selvom jeg er i Odense centrum!
Det er super langsomt og ofte kommer man aldrig på den side, man har skrevet i URL'en. Det samme gælder i særdeleshed, når man bruger telefonen som hotspot hvilket er stort set umuligt. Jeg bruger 3G, da min mobil ikke er kompatibel med 4G, men derfor burde forbindelsen alligevel ikke være så ringe.
De får alligevel 4 stjerner, da internet er det eneste, jeg kan beklage mig over.

Super service

Havde et mobil abb. som skulle have været opsagt men stadig var aktivt. Efter en venlig email til kundeservice fik jeg svar tilbage indenfor 30 minutter og abb. var nu opsagt og mit konto (som var negavit) krediteret. Super service - vil klart anbefale Telmore!

Langt trofast forhold endte i bedrag og utroskab.

Har været kunde hos Telmore on/off siden de startede, kun afbrudt af et par nye tlf køb med tilhørende 6 mdr binding hos 3.dk
Har altid været glad og tilfreds. Aldrig haft 1 eneste problem, solid dækning og ok service, samt billige priser.

For mig der er et tlf abbonement en tillids sag, da de fleste selskaber er nogle fuskere. Har selv haft flere problemer med 3.dk som i mine øjne, er i ledtog med djævlen.

Jeg havde ikke troet, at hele denne tillid, som er opbygget over flere år, kunne briste pga en teknikalitet. Jeg mener, et forhold bygger vel på tillid og kommunikation?
Men her står jeg og føler mig godt og grundigt taget ved næsen.

Har været i Thailand de sidste 4 uger og på intet tidspunkt brugt min tlf til opkald.
Da jeg kommer hjem, tjekker jeg for en sikkerheds skyld, mit forbrug.
Der er jeg så blevet trukket 2x 85 kr for opkald+modtagelse af opkald på henholdvis 1 og 4 min.

Jeg skriver til Telmore´s bruger service, at de enten må komme med en særdeles god forklaring, tilbage betaling af 2x 85 kr, eller jeg vil kigge mig om efter alternativer.
Vil lige sige, at jeg får en god service og hurtigt svar (1 døgn).
Men svaret er alt andet end tilfredsstillende alligevel.

Det viser sig nemlig, at er man uden for EU´s grænser og "nogen" ringer til ens tlf svarer, så skal man betale en formue, uanset om man har aflyttet denne svarer, som jeg gætter på alligevel står i DK.
Dvs jeg har betalt 2x 85 kr, for absolut INGENTING!
Jeg kunne forstå det, hvis jeg aktivt har brugt en service, altså selv ringet op for at aflytte disse 1+4 min "lommesnak". Det har jeg bare ikke.

Så svaret fra kunde Telmore service, er at jeg aktivt selv skulle have afmonteret min tlf svarer, da jeg rejste ud af EU.
Det virker fuldstændigt vanvittigt, at skulle betale en mindre formue, i forhold til hvad jeg har fået.
Tænk engang, hvis en eller anden prankster, feks havde sat 2 udsolgte koncert billetter i Den blå avis og angivet forkert tlf nummer. Altså mit tlf nummer og jeg så kom hjem til en tlf svarer med 200 beskeder.
Så havde jeg nu skyldt Telmore over 1 million kr!!!

I får 2 stjerner, da jeg trods alt stadig husker de mange gode tider. Dengang der stadig var kærlighed mellem os og ikke utroskab og enomt tarvelige kneb.

Daniel

Hej Daniel.

Jeg er ked af at høre, at du efter så lang tid som kunde hos TELMORE nu har mistet tilliden til os.

Jeg kan godt forstå, at du synes det er rigtig ærgerligt, at skulle betale penge for disse to opkald som er gået direkte til din telefonsvarer. Når du er i Thailand koster det dobbelt udlandstakst for ikke-besvarede opkald, hvis de viderestilles til din telefonsvarer. Dette er fordi du betaler for, at modtage opkaldet og for at opkaldet sendes tilbage til beskedcentralen i Danmark.

Det er rigtig ærgerligt, at du mener vi har brugt tarvelige kneb, det har bestemt ikke været vores intention. Vi gør rigtig meget ud af at skrive omkring udlandstelefoni på vores hjemmeside, da det kan være en dyr fornøjelse, og har blandt andet samlet nogle gode råd, herunder information omkring telefonsvareren i udlandet, da vi altid anbefaler at slå den fra inden afrejse.

Hvis du ikke føler, at du har fået et fyldestgørende svar eller ønsker, at vi kigger nærmere på dine opkald, så er du meget velkommen til, at sende mig en mail på trustpilot@telmore.dk med dit nummer og kort om sagen.

----

Hej Daniel.

Det var bestemt ikke tiltænkt som et bla bla-svar, men en forklaring af, hvordan det hænger sammen, og altid har hængt sammen. Det er ikke blot indført for øget profit, det er sådan det hænger sammen, når telefonsvareren ikke er deaktiveret. TELMORE registrerer opkaldet fra Danmark, mens opkaldet fra mobilen til mobilsvareren i Danmark bliver registreret af det udenlandske teleselskab.

Det kan fx også være når din telefon er slukket og derfor går direkte på telefonsvarer, der gælder samme funktioner og regler.

Du er som sagt velkommen til at sende mig en mail, hvis der er noget du ønsker jeg skal kigge nærmere på.

Danmarks Ringeste kundeservice.

Jeg har været kunde hos Telmore siden jeg fik min første mobiltelefon for snart 10 år siden og jeg kan på ingen måde anbefale Telmore!

De første mange år har der aldrig være problemer med telmore men på det sidste har det være fuldstændigt urimeligt.
Jeg har i løbet af den sidste tid modtaget 2-3 nye reglements ændringer og i en normal hverdag har man ikke umiddelbart lyst eller tid til at læse nye regler igennem. Pga. dette blev jeg desværre fanget og måtte i år slippe 100 kr ekstra for at betale for en service jeg aldrig brugte imens jeg var ude at rejse , fordi jeg ikke var opmærksom på at reglerne for opsigelse af talepakker blev ændret i forhold til deres oprindelige udmelding.

Dernæst ændrede de endnu engang reglerne for gebyrer for ikke i brug konti som også har kostet mig dyrt i gebyrer. hver opmærksom på at disse gebyrer IKKE trækkes pr. måned men derimod når telmore synes. f.eks. er mut gebyr for Marts måned belejligt trukket den 22 marts - 2 dage før jeg lukker min konto ved Telmore. Så deres "måndelige" gebyr for inaktivitet er desværre ikke måndligt som i at det er den 1 dag efter en måned at du ikke har brugt din konto men mere lidt tilfældigt trukkede gebyrer.

Det skal gøres opmærksom på at Telmore også er begyndt at trække gebyrer for at indbetale penge til din konto. Desuden oplyses det ikke fremgår hvad dit aktuelle gebyr er når du betaler men oplyses først efter at du har betalt (med andre ord når det er forsent ) . Jeg er sikker på at dette er ulovligt og er i en mild form for bondefangeri . Telmore BØR oplyse hvad den totale pris er, så folk kan tage stilling til beløbet. Det er misvisende at i direkte skrive kortgebyr: 0kr og efter betalingen oplyser i , at der kommer et par kroners kort gebyr på.

Dernæst er deres kundeservice fuldstændig håbløs. De har ingen respekt for loyale kunder og alle argumenter for fejl på deres side eller lignende er som regel: "vi beklager meget"..

Jeg har flere gange oplevet, at Telmore har trukket tilfældige beløb fra min konto. De har dog refunderet dette når jeg har skrevet til dem, men det er meget betænkeligt at de benytter sådanne metoder. Hvis du vælger Telmore skal du være meget opmærksom på at dit forbrug matcher hvad Temore trækker af penge på din konto ellers kan de ende med at snyde dig.

Jeg vil ikke anbefale Telmore der findes andre selskaber derude og efter 10 år har jeg fået nok. Det er muligt at de ikke forsøger at snyde med vilje og der sker fejl i systemer men efterhånden har der været så mange problemer med Telmore at det er en befrielse at skifte til et andet selskab.

Til Telmore: få styr på jeres gebyrer, STOP med at ændre vilkårene i jeres abbodomenter og for himlens skyld jeres nuværende system med indbetalinger og totalpris (inkl kort gebyr) er helt sikkert ulovlig.

Hej Simon.

Jeg er ked af at høre, at vi skal sige farvel til dig efter 10 år.

Vi har haft udsendt to vilkårsændringer i 2013. Disse er udsendt i januar og juni måned. Derudover har vi varslet prisændringer for basis abonnement i februar i år. Jeg har fuld forståelse for, at du ikke har haft tid til at læse disse med det samme dag. Jeg vil dog altid anbefale, at man kigger sådanne ændringer igennem så man er opmærksom på hvordan og hvorledes det berører ens abonnement.

Administrationsgebyret bliver pålagt et nummer med basisprodukt såfremt ens forbrug er under 50 kr over 3 sammenhængende måneder. Dette vil sige, at i april måned vil vi kigge tilbage på forbruget i januar, februar og marts. Er forbruget i disse tre måneder under 50 kr, så vil vi trække et administrationsgebyr i april måned. Er forbruget derimod over de 50 kr, så vil man undgå administrationsgebyret i den pågældende måned. Derfor er det ikke altid hver måned gebyret bliver trukket, da det afhænger af ens forbrug. Gebyret bliver typisk trukket i starten eller midten af måneden, men kan dog i nogle tilfælde blive trukket senere på måneden fx grundet forsinkelser i systemet. Uanset hvornår det bliver trukket på måneden, så vil det altid blive trukket på baggrund af de tre foregående måneder.

Med hensyn til betalingsgebyret der pålægges ved en manuel indbetaling, så er dette et omkostning som DIBS, der administrerer kreditkortbetalinger på nettet, opkræver. Førhen har TELMORE dækket omkostningerne ved indbetaling. Dette er nu ændret således, at man selv skal betale dette betalingsgebyr. Gebyret afhænger af hvilket kort man har og hvor meget man indbetaler. Gebyret bliver derfor først beregnet når man har indtastet sit kortnummer, for før dette, kender vi ikke gebyrets størrelse og der står derfor 0 kr. Kortgebyret fremgår altså når kortnummeret er indtastet og det er derfor muligt at se det inden betalingen gennemføres. Skal man undgå kortgebyret kan man i stedet tilmelde sig vores Automatiske Betaling.

Jeg beklager de fejl du har oplevet, og de misforståelser der har været. Jeg håber, at ovenstående har kastet lidt lys over de problemstillinger du har skrevet om, og ønsker du noget uddybet er du velkommen til at skrive til mig på trustpilot@telmore.dk.

Katrine, TELMORE

Advarsel! Himmelråbende ringe information og service ved tyverispærring !!!

Er en pakke med taletid og dataforbrug et abonnement? - IKKE hos Telmore!!!

Min datter tabte sin telefon på skiferien og jeg fik den tyverispærret omgående. Intet problem i det og en fin mail fra Telmore angav, at den var spærret og at alle mine services var afmeldt:
"Services, der betales på månedlig basis, som fx TELMORE til TELMORE, Ubegrænset sms og mms og Mobilt Bredbånd, vil dog blive afmeldt, hvis nummeret stadig er tyverispærret den 1. i førstkommende måned. Tyverispærrer du fx dit nummer den 31. marts, afmelder vi services, der betales på månedlig basis, den 1. april. Du kan altid tilmelde dig services igen på Mit TELMORE."

DET der IKKE står, er at min pakkeløsning også er en "service", hvorfor min datters abonnement ændrede sig til at basis-abonnement med dertilhørende højere priser på dataforbrug og taletid uden min viden. Det kostede mig 1800 kr. i merforbrug!
Hvordan skal jeg som kunde kunne gætte mig til, at mit abonnement (pakke med taletid og data) er en service og ikke et abonnement?

Henvendt til Telmores eget klagecenter blev jeg affærdigede med henvisning til ovennævnte mail og med ovenstående passus fremhævet. Derudover henviser de til en mail, som jeg aldrig har modtaget, og som de sjovt nok ikke kan gensende tiltrods for, at de skam har informationerne om at den er sendt. Afsluttende besked er at jeg kan klage til telestyrelsens klagenævn!

Så kære nuværende og kommende kunder vær opmærksom på, at hos Telmore er det man tror er et abonnement ikke nødvendigvis et abonnement, hvilket kan ende med at koste dyrt!

Hej Sune.

Jeg er ked af at høre, at du har haft problemer med din datters abonnement hos os.

Som du selv skriver, modtager man ved tyverispærring en mail omkring at services bliver afmeldt. Det er uden tvivl rigtig ærgerligt, at der er sket denne misforståelse, så der er kommet en ekstra regning. Udover mailen ved tyverispærringen, er der også sendt en mail, da pakken er blevet afmeldt ved månedsskiftet.

Jeg kan se, da du var i kontakt med vores klageafdeling, at de har undersøgt afsendelsen af denne mail, og at de har fået bekræftet at den er afsendt, og det er forløbet som det skulle. Grunden til, at vi desværre ikke kan gensende dig mailen, er fordi, at vi siden denne tyverispærring, der skete i februar 2013, har fået nyt system, og derfor fremgår denne mail ikke længere i systemet. Det fremgår kun i de bagvedliggende systemer, og der har vi desværre ikke mulighed for at gensende den fra.

Telmore A/S

- det behøver ikke være svært

Vi holder rigtig meget af vores kunder, og vi hjælper dig gerne, hvis du har nogle udfordringer eller har brug for generel vejledning til et af dine produkter – er du ny kunde, hjælper vi dig også gerne med at komme godt i gang.

1. Ring til os: 7021 8900
  2. Besøg os på Facebook