Tinashjem anmeldelser

Tinashjem anmeldelser

Perfekt
9.2

Super fin pakke

Super fin pakke med skønne ting. Dejlig hurtig levering, fin indpakning og en lille overraskelse.

fantastisk service

Unik webshop med skønne sager, hurtig levering og gave med i pakke, har handlet et par gange og det er så hyggeligt at åbne sine vare op :-) jeg har fået en særbehandling som jeg er dybt taknemmelig for <3 :-)
Glæder mig til at handle igen :-)

En positiv oplevelse

Har været tro følger af Tinashjem længe på facebook og blev forleden fristet af deres fine fødselsdags tilbud.
Har idag modtaget en SUPER SKØN pakke med dejlige julesager i.
Flere af tingene var glas der kunne gå i stykker men alt var pakket ind til den store guldmedalje på en sikker måde.

Dog vil jeg nævne at det var lidt forvirrende da jeg skulle vælge forsendelse med så mange valgmuligheder. Det bøvlede jeg med længe for at være sikker på at få valgt den rigtige.

Ellers en positiv handel jeg takker mange gange for den dejlige pakke

mvh Karin

Lækre varer, gode tilbud, hurtig levering

Denne webshop er helt i top.
Dejligt hurtigt svar på spørgsmål på mail, mange lækre varer og gode tilbud
Hurtig forsendelse, kan helt klar anbefales.

En ***** oplevelse

Jeg er MEGET tilfreds. Kan kun give mine bedste anbefalinger.

Waoooo nogle dejlige ting fra Tinas hjem :o)

Det har været en super oplevelse at bestille og fået tøjet hjem,Super kvalitet !!!! og bare det at pakke pakken ud var noget helt særligt :o)
Jeg gik direkte hjem og bestilte noget mere tøj, både til min datter og lidt til mig... de har også The :o) som jeg skal have smagt :o)
Jeg kan varmt anbefale at købe igennem Tinas hjem

Glæder mig til sommer når der er nye vare :o)

Tina's hjem = ting til mit hjem :-)

Ved et tilfælde "faldt jeg over" denne hjemmeside. Den er intet mindre end fantastisk. Jeg nyder at sidde og bestille, og det er som at få gaver, når pakken kommer. Det er så spændende at pakke ud. Alle ting er pakket så fint ind og pyntet. Det er én af mine yndlings sider... Og servicen er i top...

Fint udvalg og hurtig levering

Købte nogle tilbudsvarer, som var sat mærkbart ned, og fik nogle rigtigt fine produkter hjem. Leveringen gik hurtigt og jeg handler helt sikkert her igen.

Fantastisk

Virkelig god service, hurtig levering.Fede ting. Kan klart anbefale andre at handle her.

www.tinashjem.dk

Jeg vil meget gerne anbefale køb hos Tinashjem.dk. Bestilte varen mandag aften og modtog den onsdag morgen. Alt er i orden og der var endda sendt en lille modtagergave med. Alt i alt en god oplevelse og handel.

Preben Jensen

Efter andre dårlige oplevelser får en handel på Tinashjem ens lyst til at nethandle frem igen, supert, flot side, god service og hurtig levering, kan kun anbefales.

Troværdig, hurtig & fremragende service!

Produkterne er gode og er af god kvalitet. Leveringstiden er hurtig, og servicen er i top! Anbefaler hjemmesiden til dem der har lyst til en fed og smuk livsstil, og ikke mindst er det er troværdig hjemmeside.

God, troværdig og god service

Deres produkter er gode, de er troværdige, og de har en af det bedste service jeg har oplevet i lang tid.

Næsten ligesom at pakker gaver ud :-)

Leveringstiden ok og super sød indpakning.

Fantastisk service

Virkelig fin behandling og service. Fuldt ud tilfreds med køb og service.

Super service

Det var super service, hurtig forsendelse og fine varer. Kan absolut anbefales og bestemt et sted jeg gerne vil handle igen.

Super fin betjening og hurtig levering

Super flot lysekrone, der var pakket ind i flot silkepapir

Er Tinashjem din virksomhed?

Tinashjem kundeservice

Hos Tinashjem.dk kan du forkæle både dig og dit hjem - home sweet home.

Besøg Tinashjem

Tinashjem er placeret 43 ud af 143 i kategorien