Toptours anmeldelser

Toptours anmeldelser

8.4

Drømme rejsen til Thailand.

Hej Top Tours,

tak for en flot arrangeret rejse, alt fungerede perfekt. Kort opsummering følger, da vi gerne vil give vores rejseforløb til andre interesserede.

Thai Air fra København til Bangkok , lokalfly til Koh Samui. Oplev hér den smukkeste lufthavn. Med speedbåd til Koh Phangan.
Vi boede 1 uge på det yderst dejlige hotel ”Santhiya”, beliggende med den smukkeste udsigt over bugten ( ren Bounty). 5* kvalitet på alle områder. Har man lyst til ægte fred og ro er det stedet.
Speedbåd fra Koh Phangan tilbage til Koh Samui.
Derefter 1 uge på Hotel Centara 5*, Chaweng Beach, dette hotel er beliggende i den roligere del af Chaweng beach, men alligevel med kort afstand til mere ”liv i gaden”.
Lokalfly fra Koh Samui til Bangkok og videre med Thai Air til København.

Suverænt planlagt rejseforløb. Fotos af hotellerne på Top Tours hjemmeside holder med virkeligheden. Vi vil klart anbefale en rejse med Top Tours.

Hilsen
Bo & Karen, Vordingborg

Tak til Top Tours -og en særlig tak til Ida Thorsen

Vi har lige været en tur i Thailand - og har rejst med Top Tours for anden gang.
Begge gange har været så fint. Alt har bare klappet og Hotellerne m.v.
har levet op til forventningerne.
I år var vi på ø rundtur i og omkring Ko Samui. Kan anbefales. Som et ekstra
kolorit på turen, blev vi hentet på hotellet og kørt til havnen af en taxi.På havnen
ventede en speedbåd på at sejle os til Ko Phangan. 1 time senere sejlede vi ind på
stranden.Det havde vi ikke forventet og heller ikke bestilt..Det var en sjov og ekstra oplevelse.
Ida havde bare forstået, at vi ikke ønsker længere rejsetid en nødvendigt!!!!! hi hi.
Vi vil til enhver tid anbefale Top Tours til andre.
En særlig tak til Ida for en fin tilrettelagt tur.

fantastisk ferieoplevelse, syd Thailands hemmeligheder

Da hele familien (12 personer i alderen 10 -67 år) for 4 gang skulle på oplevelsetur sammen, valgte vi igen at rejse med Danmarks bedste rejsebureau Top Tours til Thailand
turen startede med rundrejse til Hua Hin, Myanmar, Khoa Sok og Krabi, hvor vores dansktalende guide Brian gjorde sit bedste for at opfylde alles ønsker om at vide og forstå Thailands mange skønne sider og historie.
stor ros og tak for Brians engagement så turen blev oplevelsesrig for store og små.
herefter gik turen til det skønne Kamala, hvor fantastiske strande ventede os.
VI vil til enhver tid anbefale andre at lade Top Tours arrangere deres rejse.

God ferie ønskes af Inge Lise og John Buch

Top Tours leverer bare varen!!!

2 gange har jeg nu rejst med Top Tours, og begge gange var det en meget god oplevelse. Professionel betjening og orden i sagerne.
Jeg har været i Thailand og Malaysia, og begge steder levede mere end op til mine
forventninger, der var store.
Jeg har besøgt 43 lande og stiller altid store krav til mine rejsemål.

Top Tours leverer hvad de lover, og navnet passer godt på oplevelsen.
ALT VAR HELT I TOP !!

SUPER OPLEVELSE I THAILAND

vi har haft en fantastisk tur til Thailand. vi blev anbefalet denne tur af vores
bekendte, og vi må sige, at vi blev ikke skuffet.
vi fløj til Bangkok den 24 januar og var på rundtur i Nordthailand en god uges tid,
og derefter på Hilton Hotel i Hua Hin indtil den 7. februar.
Alt var perfekt og med en fantastisk god rejseleder, Danni Frederiksen, fik vi mange
gode oplevelser.
vi kan varmt anbefale denne rejse til andre.
på gensyn Thailand.mvh. Anny og Mogens

Tak for en fantastisk ferie

Vi var i januar/februar på en dejlig kombinationsferie i Thailand arrangeret af Toptours.

Først var vi på en uges rundrejse, Fantastiske Thailand. Alt, hvad Toptours var herre over, fungerede perfekt, og deres guide Danni, som har boet en årrække i Bangkok, var en sprudlende kilde til viden. Han kunne svare på alt, hvad vi kunne finde på at spørge om, og han arrangerede ekstra ture udover, det vi var lovet i programmet. Desuden sørgede han for alternativ transport, de få gange, vi skulle i nærheden af de igangværende politiske demonstrationer, så den oprindelige transport ikke var brugbar.

Uge 2 var vi på Krabi, hvor vi var mere på egen hånd, men Toptours havde entreret med Krabi Specialisten til at sørge for transport til og fra lufthavnen og velkomst, da vi ankom. Meget fin service, og selvom vi ikke benyttede os meget af det, var det betryggende at vide, at hjælpen kun var et telefonopkald væk, hvis vi skulle for brug for det.

Vi var meget tilfredse med Toptours, og kan sagtens se os selv rejse med dem igen.

Alt klappede

Vi er netop hjemkommet fra rundrejse i Vietnam med Anton Lee, som guide.

Selve turen var en stor oplevelse, og alting klappede. Man har overalt valgt
gode, centrale hoteller, og fine spisesteder, der alle serverede
vietnamesiske retter.

Top Tours guide, Anton Lee, skal have stor, stor ros. Anton er et behageligt
menneske. Har et godt overblik, og styr på tingene. God til at fortælle om
Vietnams historie, og vietnameseres hverdag.
Vi var meget imponerede over Antons professionalisme, samtidig med, at han
fik selskabets deltagere til at føle sig, som var vi hans første og eneste
gæster.

At vi kom til Antons fødeby og områderne der omkring var en stor, stor
oplevelse, vi ikke ville have været foruden ! Det gav et helt andet indblik
i den vietnamesiske hverdag, som andre rejsende vi kender, har misundt os !
Tak for det !

Håber, at vi vender tilbage til Vietnam en anden gang, og at Top Tours
værdsætter deres fantastiske guide, Anton ! Han har virkelig gjort vores
oplevelse af landet helt speciel !

Lisbeth og Peter, Roskilde

Vores livs rejse med Top Tours

Jeg ville ikke holde en store fest da jeg blev 50 og valgte derfor at tage vores livs rejse.

Vi henvendte os til Top Tours og fortalte lidt om vores ønsker. De kom med flere forslag som alle var rigtig gode. De var meget lydhører for hvad vi sætter pris på og der blev bestemt følgende:

5 dage i New York. midt på Manhatten
Toget til Washington DC med 3 overnatninger.
Flyet til Fort Lauderdal og et Cruise med "Oasis of the Sea".
Herefter tilbage til Fort Lauderdal og afhentning af mandens drøm en "Ford Mustang"
Herefter 3 dage i Miami og så afslutning i Key West.
Der blev også lige tilføjet en lille detalje, nu når vi havde sejlet med verdens største krydstogts skib så skulle vi også flyve hjem med verdens største flyver (sikke en oplevelse) dette var uden merepris. Top Tours planlagde bare den rette afgang fra
Miami.
Inden vi tog afsted fik vi en mappe med alle rejsebilag og vouchers. Alt gik bare lige efter bogen og hver gang vi ankom til et nyt sted overgik det vores forventninger. De havde virkelig lyttet til hvad vi bad om. Samtidig var vi godt rustet, da det i USA er meget anderledes end at rejse i Europa. Vi havde fået masser af gode informationer så der var egentlig ikke noget som kom bag på os.

Det hele var bare planlagt ned til den mindste detalje og det gjorde at vi kunne nyde vores ferie 100%.

Vi er nu igang med at tilrettelægge vores næste tur, denne gang til Californien med Top Tours. Det kan kun blive godt.

P.S Vi undersøgte selv alle priser og kunne ikke komme i nærheden af tilbudet fra
Top Tours.

En meget taknemmelig kunde.
Jane Devine Daugaard

anbefaling af Toptours

Vi kan med god tilfredshed anbefale Toptours som særdeles gode rejsearrangør, og nu skal vi snart ud for at rejse med den for 4 gang, det ser vi meget frem til.

Toptours.dk

Vi er i øjeblikket på en tur som Toptours har arrangeret . Det er en længerevarende tur, hvor der indgår 7 gode hoteller i 4 lande. Hotellerne er incl. Morgenmad og alle transfers.
Turen er en individuel tur, som går til Mauritius, Singapore, Thailand og Emiraterne.
Turen er arrangeret i dialog med Toptours, hvor vi har fået god og fyldestgørende Info om hoteller og destinationer. Vi er også af den overbevisning, at vi har fået, hvad vi har betalt for. Når vi ser priser på pakkerejserne fra andre bureauer, mener vi, at vi har fået en god behandling.
Vi er også af den overbevisning, at vi nok ikke selv kunne arrangere turen billigere.
Vi har rejst med Toptours de sidste 10 år, hvor der har tale om individuelle rejser til Fjernøsten. Vi har haft hele familien flere gange.
Vi er særdeles godt tilfreds, og vi håber den gode samarbejde vil fortsætte fremover.

Fynboerne

Snyder deres kunder på pris og hotelkvalitet - vi betalte 50792 kr for en rejse der var annonceret til 31.992 kr

Klage over pakkerejse foretaget den 13.10.2013 -27.10.2013

Hændelsesforløb:

Den 30.6.2013 henvender jeg mig via mail til Top Tours på et rejsetilbud med Offer ID 122466830.

Thailand –Koh Samui til super pris i efteråret. Pris 7998 kr pr.person. Rejsens varighed 12 dage.

Tilbuddet gælder udrejse i perioden 1/9-10/10 2013 og har fgl ordlyd:

I får flyrejse med Thai fra Kastrup til Bangkok og videre med Bangkok Airways til Koh Samui t/R Alle skatter og afgifter på fly 10 nætter på Samui Laguna Resort i standart værelse med morgenmad og transport til og fra hotellet. Kombiner evt med 2 nætter i Bangkok på 5* Anantara Riverside i deluxe værelse for 1200 kr pr person inkl morgenmad og transfer.

Tilbuddet har endvidere været annonceret i Børsen hvilket ledte mig til Top Turs hjemmeside, da jeg pga meget arbejde ikke havde mulighed for at kontakte bureauet i arbejdstiden.

Jeg svarer på dette tilbud at vi ønsker udrejse den 10/10 hjemrejse den 24/10 og 2 nætter i Bangkok.

Jeg får en mail retur fra rejsekonsulenten Rikke Vangsø den 1/7. I denne står:” Hej Pernille, inden jeg går videre med tilbuddet skal jeg oplyse, at jeg først har plads fra den 13/10. Kan I bruge denne afrejsedato?”

Jeg svarer på denne mail samme dag: ”Hej Rikke, det kan du tro”.

I dagene derefter har vi en del telefonsamtaler. Jeg fortæller tydeligt at jeg er rejsevant i Asien, og at jeg normalt aldrig booker gennem bureauer – men at vi pga cancer i familien og nyt arbejde og meget arbejde (60 -80 timer pr uge) har brug for at et ordentligt bureau – hermed forstået en rejseudbyder af en hvis kvalitet tager sig af rejsen, desuden at min kæreste skal have en god oplevelse da det er hans første rejse til Thailand og det er en fødselsdagsgave( han har fødselsdag den 12/10). Vi gør opmærksom på at vi ønsker 2 separate soveværelser og rejsekonsulenten siger, at hun vil sørge for at vi får ”Connecting doors”. Jeg oplyser, at dette er meget vigtigt da jeg har rejsevante men ikke store nok børn ( drenge på 10 og 12 år) Selv har jeg ikke været på Koh Samui før men på andre Øer i Thailand (Phuket, Phi Phi. Koh Yoa og Krabi-området). Rejsekonsulenten får alle disse informationer og vi taler desuden om vejret som nogengange kan være stabilt andre gange med dagsregn i denne periode – så vi har også en drøftelse af dette og jeg ekspliciterer at jeg ikke ønsker at komme afsted til en periode med heldagsregn ( Koh Samui ligger inde i bugten og har en lidt anden vejrlig end de steder jeg ellers har rejst der ligger på tangen og ud mod havet). Jeg har hørt de har lidt forskudt regnperiode og vil ikke ramme denne. Alt dette er rejsekonsulenten informeret om i vores samtaler.

Efter vi har lavet reservation får jeg at vide, at der er meget booket og at jeg hurtigst muligt og senest den 4/7 2013 skal betale ½ af biletterne.

Jeg får en mail med faktura den 4.7.2013 og med betalingsfrist den 5.7.2013 med 24.000 kr og restbetaling den 3.9.2013 på 19.792 kr i alt 43,792,00 kr – temmelig langt fra 4x 7998 kr = 31.992 kr som rejsetilbuddet lød på. En difference på 11.800 kr.

Jeg skimmer faktuaren igennem og bemærker at hotellet er ændret fra det i annoncen til et hotel der hedder

First Bungalow Beach Resort – Double Building First Row

Min umiddelbare tanke er at prisforskellen skyldes at vi får et væsentligt bedre hotel og at det er første række på standen.

Jeg bemærker også at vi har et andet hotel i Bangkok det hedder Cha Da og der er booket Superior værelse.

Da man ikke kan vide hvad man får alene pga en linje på en faktura og da fakturaen skal betales dagen efter tager jeg en beslutning om at sætte regningen til betaling, da vi ønsker at komme afsted.

Jeg ser også at der står at de endelige rejse dokumenter vil jeg få ca 7 dage før afrejsen, og da rejsekonsulenten virker lidt irriteret i stemmen i telefonen -ja så orker jeg ikke på det tidspunkt at gøre mere ud af det.

Inden afrejse googler jeg hotellet på Koh Samui men billederne siger ikke noget om værelserne.

Jeg skriver også til Top Tours den 10.10 2013 inden afrejsen da vi ved gennemgang af pas og biletter opdager at der mangler en transport Voucher - og jeg gentager min bekymring for hhv vejret, rejsens pris mm og jeg skriver allerede her at jeg ikke synes jeg synes jeg har modtaget korrekt og ordentlig information

Da vi ankommer får jeg et chok. First Bungalow Beach Resort – Double Building First Row giver os et værelse på 4 sal uden elevator I samme bygning som hotellets rengøringspersonale bor i. Der er en mikroskopisk altan med udsigt til en væg i baggård og der er kun plads til en enkelt stol på altanen så man kan end ikke sidde 2 personer ( der er også kun en stol) men omvendt er der heller intet at komme efter. Hertil kommer at der er monteret hotellets aircon så der er en konstant larm fra maskinen.

Vi er lovet” connceting doors” men vi få ikke værelser med connecting doors. Vi får værelser i hver sin ende af hotelgangen og på hver sin side af hotelgangen. Vi er chokerede og kan slet ikke få det til at stemme.

Vi er enormt trætte og lægger os og hviler os på sengen.

Om aftenen går vi ned i receptionen og viser vores rejsepapirer og spørger om hvad Double Building First Row dækker over. Receptionen siger til os at der fra Top Tours side er booket laveste kategori værelse og at det koster 700 Bath døgnet, og at vi ikke er berettet til bedre værelses standart. Jeg er så rystet. Vi går ud og spiser og diskuterer hvor vidt vi kan holde 10 nætter ud i et sådant værelse og om det skal ødelægge vores ferie. Værelsekategorien er så lav, at jeg aldrig selv ville have booket en så lav kategori.
Vi vælger at sove første nat i hver vores værelser og det fungerer slet ikke. Børnene er jetlaggede og banker på forkerte værelesesdøre. Dagen efter går vi i receptionen og beder om priser på opgradering og ser de værelser vi kan få med connecting doors. Receptionen har 2 forskelige værelseskategorier tilbage med connecting doors. De siger at vi skal træffe en beslutning inden kl 13 da der kommer en stor gruppe russere og derfor har de ikke mulighed for at holde flere værelser til os.
Vi spiser morgenmad og taler om hvad vi skal gøre. Da jeg kun har min ipad med og skriver jeg med det samme en mail til Top Tours, hvor jeg klager over værelserne, hvor jeg beder om en forklaring på pris og kvalitet.
Vi vælger så, efter at have genbeset værelserne, og nogen overvejelse ,at opgradere vores værelser så vi får ”connceting doors” og en bedre værelseskategori. Den samlede pris for opgraderingen af de to rum er 36.800 bath = 7000 kr. Og vi bruger resten af formiddagen på at finde hæveautomater og må i 3 forskellige automater for at få kontanter nok til betalingen som receptionen ønsker skal falde på en gang.
Dagen efter skriver jeg igen en klage til Top Tours over rejsens pris og kvalitet og den 17/10 bliver jeg så ringet op på værelset af en Ulrik. Han viser sig at være en lokal repræsentant for Top Tours. Jeg forklarer sagens sammen hæng og at vi ikke har fået de værelser vi har bestilt med connceting doors, at vi har betalt 11800 kr mere end det rejsen var annonceret til og at vi derfor ikke er tilfredse, vi siger også at vi har opgraderet værelserne og at vi ikke ønsker det hotel i Bangkok som de har reserveret til os Cha Da da det kun er 3 stjernet og ikke 5 stjernet som Anantara – jeg har desuden fra bekendte der har boet på Cha Da ikke hørt godt om hotellet.
Ulrik lover at finde ud af noget og ringe tilbage – det gør han dog ikke hvilket jeg påpeger i mail til Top Tours den 19/10 2013
Den 20/10 får jeg svar fra Rikke Vangsø – hun har været på ferie og svarer derfor først nu, en mail som jeg giver replik på senere den 20/10. Vi har yderligere korrespondance den 21/10 og den 22/10 svarer jeg, at vi kan tage det op når jeg kommer hjem fra ferie og at jeg agter at tage det i ankenævnet. Jeg får den 22/10 en mail fra Martin Bisp som er rejsekonsulentens chef.
I Bangkok kan jeg blot bekræfte at Cha Da hotel var et simpelt og kedeligt hotel. Godt nok fik vi her connecting doors men der var kakelakker som kom ud fra gulvpanelerne og hotellet lå 45 minutter fra centrum. En hel anden beliggenhed end Anantara Hotel.

En sober og god kundeoplevelse havde det givet, hvis rejsekonsulenten havde gjort mundtligt og eller skriftligt opmærksom på ændringerne og bedt mig som kunde aktivt at tage stilling til, om det var den kategori værelse jeg ønskede og rejsens samlede pris.

Jeg kommer aldrig til at rejse med toptours mere vi endte med at betale 18.800 kr mere og den samlede rejsepris blev 50792 kr det dobbelte af hvad de annoncerede med.

Utlfredsstillende

Hej Top Tours!

Min familie og jeg er netop hjemvendt fra en rejse til USA gennem jer.

Dette indlæg bliver skrevet grundet ALLE de fejl vi har oplevet ved at rejser med jer ( Konsulent [navn] ).
[navn] er på ingen måde tilfredsstillende som rejsekonsulent.

Vores rejse bestod af 5 nætter i Orlando, 4 nætters krydstogt til Bahamas og 3 Nætter i Miami.

1. Min faster og søster er inde og snakke med [navn] hvor de aftaler at der er bil leje med i prisen på vores rejse. Der bliver snakket om at vi skal leje bilen i Orlando og aflevere den i Miami inden krydstogter og derefter have en bil igen de 3 nætter i Miami.
Hun undersøger endda om det kan betale sig at lade bilen stå frem for at aflevere den de 4 dage vi er på krydstogt. Hvilket det ikke kunne.
[navn] påstår at der aldrig er snakket om en bil. Hvilket er en lodret løgn fra hende side. Det har kostet os 2900,- ekstra.

2. Da vi ankommer til hotel Casablanca on the ocean oplever vi først og fremmest at der er booket 2 x dobbelt værelser til os på trods af at vi rejser 5 voksne mennesker. Hotellet har slet ikke 3+ personers værelser.
Vi beder hotellet om en ekstra seng, den vil de opkræve os 10$ pr. Nat for. Jeg får dog snakket med manageren og han indvilger i ikke at opkræve os de i alt 30$ da denne fatale FEJL er [navn] skyld.
Der er bestilt 2 værelser med ocean view, hotellet kan kun tilbyde os 1 værelse med osean view. Det vil sige at vi har betalt overpris for det værelse uden osean view.

Ydermere kan jeg slet ikke forstå hvordan i kan anbefale hotel Casablanca on the osean, værelserne er gamle og slidte, der er møg beskidt, amarturene sidder ikke fast, vi må ringe til receptionen 3 gange i løbet at 3 timer for at få håndklæder den ene dag.
Toilettet kan ikke trække ud og vi skal vente 6 timer på en blikkenslager ( læs vi kan ikke komme på toilettet i 6 timer ).
Komfurerne var ikke funktionelle.
Vi fik 1 rulle toiletpapir og skulle bede om mere når den var brugt op.

Jeg har aldrig i mit liv oplevet så dårlig service på et hotel, personalet er uprofessionelle og uforskammede.
Jeg kan på ingen måde anbefale andre at rejse med jer hvis dette er hvad i tilbyder jeres kunder.

3. Manglende info fra [navn]:

Udlejnings bureauet i Orlando reservere 500$ på ens kort i tilfælde af skader på huset. Ifølge [navn] ville de kun reservere et lille beløb. 500$ er IKKE et lille beløb.

Vi har ingen info fået ang. Sortering af skrald i Orlando. Får man ikke sorteret sit skrald ordentligt kan dette udløse en bøde på 100$.
( Der var en lille smule info i huset, men det var ikke tilstrækkeligt )

Vi skal tjekke ud fra skibet senest kl.10 og kan først få vores hotel værelser kl.16.

4. Efter vi havde været inde og bestille rejsen hos [navn] samt givet hendes alle de oplysninger hun havde bedt om, kontaktede hun os flere gange ( ca.5 ) pr. Mail og tlf. Fordi hun havde glemt at bede om vigtige oplysninger så som pas numre osv.

Dejligere

Tak for en uforglemmelig ferie glæder os vildt til at rejse med jer igen
Stor tak til jer i Kbh for hjælpen med at arrangere kørestol og transporthjælp da min kæreste var nyopereret i foden og ikke selv kunne komme rundt
Alternativ var at vi havde måtte aflyse vores ferie
KÆMPE CADEU
Med venlig hilsen frank og Susan. 2730. Herlev

De varmeste anbefalinger herfra !

Vi har nu rejst med Top Tours de sidste 4 år til Thailand og vi har absolut intet at udsætte, tværtimod glæder vi os til næste års bestiling - vi har konstateret at prisen bare er i orden - vi har en hel del venner som også rejser - men med andre bureauer. Den udmærkede service har vi nydt flere gange, senest da vi ønskede at FLYTTE hotel midt i det hele (VORES eget problem) - agenten ringede rundt på hele Phuket for at finde et andet hotel til os - vi kan simpelthen ikke klage ! Bjarne fra Helsingør afdelingen ved også efterhånden hvad vi gerne vil og ikke vil have, så han er god til at finde hoteller uden russere til os - dejligt ! De varmeste anbefalinger fra hele vores famillie!

Skøn tur til USA!!!

Min familie og jeg var i sommeren 2012 i USA, hvor vi var i New York og Californien med Toptours. Personalet var rigtig gode til at finde nogle gode hoteller, som passede til os - vi var nemlig syv afsted i forskellige aldersgrupper. Vi var alle glade for turen som var nøje planlagt til os - med hjælp fra Toptours 5 stjernede personale.

Fantastiske ture med Top Tours ....

Vores familie har nu 2 gange været på Bali med Top Tours - Begge gange var fantastiske...

i 2004 Var vi afsted med Top Tours til Hotel Novotel i Benoa distriktet på Bali hvor vi havde 12 overnatninger. Både hotel, rejse og de ture vi havde booket igennem Top Tours var alt hvad vi forventede... Hotellet er meget børne-venligt og personalet samt befolkningen i området er nogle dejlige og yderst behagelige mennesker.
Dette gjorde at vi i år, 2013 var afsted igen til selvsamme hotel -og vi blev ikke skuffede.
Denne gang var vi afsted og havde 19 overnatninger og som tidligere var hotel, rejse og alt klappet og klart...
Vi kan kun anbefale Top Tours og vil til enhver tid bruge dem igen.

Tak for nogle fantastiske oplevelser og vi håber at kunne få mange flere ...

Vi har begge gange brugt afdelingen i Helsingør og er blevet godt behandlet.

Fantastisk god service

Ved vores gentagne rejser til Thailand, benytter os altid af Top Tours. De yder en ualmindelig god service og gør alt for at imødekomme vores ønsker. Vi er en krævende familie og vi er altid i sidste øjeblik - men alligevel formår de gang på gang at tilfredsstille vore behov og ønsker - fantastisk team - vi anbefaler dem varmt.

Skøn rejse til Thailand. . .

Tak til Top Tours for endnu en skøn ferie til Thailand.
Vi har i de sidste 10 år haft nogle fantastiske rejser til Singapore, Bali og Thailand med Top Tours.
Top Tours levere altid en rigtig god service og vejledning. Vi er blevet præsenteret for hoteller/bungalows med skønne strande og pool-områder, hvilke seværdigheder og smukke naturoplevelser vi har mulighed for at opleve.
Vi har altid haft nogle helt fantastiske ferier - og vil fremover benytte Top Tours som vores rejsearrangører. Vi vil til enhver tid anbefale familie og venner at rejse med Top Tours.
Mange feriehilsner Tine og Lars

Super tur til Thailand

Vi har flere gange rejst med Top Tours til Thailand.

Alle vore ferier har været godt tilrettelagt, grundig rådgivning i forretningen i Helsingør.

Åbne overfor eget hotel valg, de fandt en pris bedre end vi selv kunne.

Når vi efterfølgende ønskede ændring var der klar besked om hvad det betød på rejsens slut pris, og altid mail til godkendelse før beslutningen var definitiv.

Sidste rejse var marts i år hvor vi få dage før afrejse ændrede hotel de sidste 3 dage i Bangkok, klar besked om prisændringen, de måtte aflyse det planlagte hotel og booke det ny valgte.

Super service med transport hver eneste gang med stor bil og kun os 2.

Vi glæder os allerede til næste tur.

Supergod service fra forretningen i Helsingør

Fantastisk ferie i Thailand med Top Tours

Er kommet hjem fra endnu en fantastisk ferie i Thailand med Top Tours. Vi har været på Phuket - Tropical Garden - 2 uger ( det var tredie gang vi boede der ) og derefter var vi 3 nætter i Bangkok på et 5 stjernet hotel. Da vi ankom til Thailand blev vi hentet i Phuket lufthavn og kørt til hotellet i en taxa med kun os som passagerer - herligt. Alle transporter fungerede perfekt - det var vi ellers lidt bekymrede for. Selv i Bangkok stod en chauffør parat. Så vi glæder os allerede til vores næste ferie med Top Tours - og så er prisen jo meget fin - det gør det ikke dårligere.

TOP TOURS ApS kundeservice

Besøg Toptours