Trend2 anmeldelser

Trend2 anmeldelser

8.5

jubiii..

Så mange lækre ting og rigtig mange lækre tilbud. Købte min fine pels hos trend2 og har levet med den på siden !

Overskuelig hjemmeside, holder hvad de lover

Jeg har kun handlet hos Trend2 en gang, men det bliver garanteret ikke den sidste!

Hjemmesiden er nem og overskuelig. Der er gode billeder af mange af produkterne, så man kan få en idé om det er noget for en, inden man bestiller.

Der er overskuelige størrelsesskemaer med mål ved varerne, så det er nemt at sidde hjemmefra og bestille, og være sikker på, at man får bestilt den rigtige størrelse.

Super god service

Jeg har bestilt flere gange her UDEN problemer.
Kommer helt sikkert tilbage.

Superservice

God kommunikation og super service - langt udover hvad man kan forvente af et firma og så gør det jo ikke noget at det er kvalitetsvarer til gode priser :-)

Kan klart anbefales.

oauter med udsalgs priser men hov ved betaling skal der betales normalpriser da udsalg var en fejl

bund uhæderlig sælger, kan undr emig over hvrodan man også kan markedsføre sig med regnskabs assistance, når man hele juli har aouteret med gavekort til 50 %...når man så bestiller dem, kan man ikke få dem til prisen alligevel uden at betale 100 % - dybt uhæderligt og ulovligt
Så pas på de aouter med udsalgspriser - du skal bare betale fuld pris og ikke nok med det tina siger også at hun hæver det dobbelte på gavekort - øh det kan man altså ikke efter en godkendt accept om betaling, sorry måske du skulle lave noget andet

Super

Jeg har af flere omgange handlet med Trend2. Man får en meget personlig betjening, og bytteservicen er i top! Super butik, til fornuftige priser, også til os Lidt "store" piger..Eller skulle jeg sige ISÆR til os :o))

Lækre varer og hurtig levering

Lækre varer i rigtig god kvalitet. Samt jeg fik tøjet og skoene næste dag.

Er Trend2 din virksomhed?

kundeservice

Online salg af modetøj. Trend2.dk har meget flot og super trendy modetøj til store piger. Vi har det flotteste tøj i den nyeste mode til salg online. Se vores dametøj her.

Besøg Trend2