www.trendhim.dk anmeldelser

www.trendhim.dk anmeldelser

Perfekt
9.2

Tjjaaaa

Så jeg har købt en sort rund 6mm zirkon ørering, jeg må indrømme at servicen er fantastisk, og der er et stort udvalg af meget pæne varer, leveringstiden er 1-2 dage, det er jo perfekt så hurtigt som det kommer, men der står at den er nikkel testet, jeg er bare kommet lidt i tvivl da, jeg har fået en allergisk reaktion eller noget, for da jeg havde ørering i anden eller tredje dag, begyndte mit øre at få en lille hævninger på øreflippen. Det kan selvfølgelig godt være at jeg er allergisk over for noget andet, jeg er ikke en ørerings ekspert, og jeg ved ikke om man kan være allergisk over for noget andet i en ørering.
Trendhim ApS

Besvarelse fra Trendhim ApS

Hej Casper.

Det er jeg utrolig ked af at høre.

Jeg har ikke kunnet grave din ordre frem Casper, men hvis du sender mig en mail på mikkel@trendhim.dk, så finder vi ud af det med pengene i hvert fald.

Med hensyn til nikkelindholdet, så er loven således at øreringe ikke må frigive mere end 0,2 mikrogram nikkel pr. kvadratcentimeter. Vi sigter efter 0 nikkel, og det samme gør vores leverandør, og vi stikprøve tester alle modeller.

Du kan sagtens være allergisk overfor andre metaller, ligeledes kan man sagtens udvikle allergier også.

Beklager meget oplevelsen. Håber du sender mig en mail, så finder vi en løsning :-)

Perfekt service

Trendhim er en super fed net butik.
Nem og overskueligt hjemmeside, hurtig handel samt hurtig levering.
Er ikke sidste gang jeg handler der og kan varmt anbefale andre til at handle der.
Købte et par fede solbriller samt et par moderne briller der passer til enhver lejlighed.
Tak for en fed handel:)

Lyn hurtig levering :)

Bestilte min varer indfor den tidsramme der for afsendelse sammen dag, og modtag allerede dagen efter varen, i en lille fin boks godt beskyttet og det hele..
Udover er varen jeg bestilte som de ser ud på siden, og genialt det med videoerne især når det er punge man er på kig efter :)

Nemt, hurtigt og underholdene!

Varen jeg modtog passede på beskrivelsen, den kom hurtigt og uden problemer :) og så sendte de nogle underholdene e-mails der gav mig et smil på læben.

Jeg ville bestemt handle der igen :D

Næsten perfekt!

Jeg var lidt i tvivl om 4 eller 5 stjerner. For alt fungerede perfekt, udover et par små ting.
Betaling: Jeg havde problemer med at betale med mit Visa Electron, så jeg måtte låne et andet betalingskort. Den betalingsside man kommer ind på, ser en anelse uprofessionel ud i forhold til resten af hjemmesiden. Og det kan gøre en lidt utryg.
Billeder: De har super flotte billeder derinde, og til mange af deres varer - en video. Jeg kunne dog godt mangle et billede af, hvordan varen ville se ud på et menneske. For jeg bestilte en ørering, og den var lidt mindre end hvad jeg havde troet. Men det var selvfølgelig min egen skyld.
Leveringen: Jeg modtager hurtigt to mails om, at mine varer er blevet sendt afsted. De to mails indeholdte også humor, så det var jo en dejlig oplevelse, også at få et smil med :) Jeg fik mine varer inden for et døgn. For allerede 20 timer efter jeg havde bestilt mine ting, stod jeg med dem i hånden.

Trendhim.dk kan KLART anbefales. De eneste "fejl" er ret små. Så 4,5 stjerne herfra :)
Trendhim ApS

Besvarelse fra Trendhim ApS

Hej Casper.

Sikke da noget fantastisk brugbar feedback! :-)

Det hele er taget til efterretning, især størrelsessammenligning på øreringe er et must, som vi også har på vores liste med forbedringer.

Håber du får en fantastisk torsdag, og at du bliver glad for dine varer :-)

Mvh. Mikkel Andersen

Vildeste kundeservice

Havde købt en deal, som for længst var udløbet, men prøvede alligevel at tage kontakt til Trendhim, i et forsøg på alligevel at kunne bruge dealen. Det viste sig, at dealen var ude af systemet, men Sebastian fra kundeservice ydede den bedste kundeservice og lagde det tilsvarende beløb ud til mig. Trendhim ønsker tilfredse kunder, hvilket de også får med den service! Sidst jeg bestilte, kom varerne også hurtigere end forventet - så fem stjerner med pil op herfra!

UNIK OG PERFEKT! T.R.U.S.T.A.B.L.E!

Det er ikke sidste gang jeg handler på Trendhim.dk. Sikken oplevelse!
Jeg elsker deres produkter. Men sikke en e-mail jeg også fik, da den var på vej. Den inkluderede drager, enhjørninger og var i det hele taget meget humoristisk! Wauw en fed, unik oplevelse!
Tak for I ikke er så tøre som mange andre Netbutikker! I kører fuldstændig jeres egen stil og det er LÆKKERT!
Min kæreste blev glad for sin gave, alt var i den skønneste orden.
TAK :D

DEJLIGT

Fantastisk at få sådan en god behandling. Ikke så tit man prøver det nu om dage. Jeg takker...

Latterlig god service

Ja man tror jo næsten man er udsat for en joke. Hvordan kan det ellers være dette firma kan levere SÅ god en service når så mange andre har problemer med det?

Har nu handlet der et par gange og samtlige køb har været en god oplevelse. Første gang jeg handlede hos dem var der dog problemer med leveringen da Post Danmark aldrig kom med pakken. Skrev til dem og fik inden for få minutter respons. En kort mailudveksling resulterede i at jeg fik tilsendt varen igen uden beregning.

Sidste køb her blev bestilt i går og leveret af Post Danmark her til morgen.
Kan kun anbefale folk at handle hos dem da de har en helt unik form for service hvor man bliver behandlet som en Konge/Dronning. Det fås ganske enkelt ikke bedre. :-)

ELSKER i øvrigt starten på deres mails når de skriver ens ordre er på vej:
"Find lagkagen og flagene frem..
..din ordre er afsendt, og blev nænsomt pakket ind i det fineste uld fra en enhjørning og drysset med englestøv, hvorefter den blev overbragt til PostDanmark på en pude betrukket i dragelæder. Så der er massere at fejre :-)"

Lækre produkter til gode priser!

Købte en tungstensring til min kæreste i julegave. Rigtig god kvalitet af varen og den er meget holdbar.
Priserne og portoen er overskuelig og varerne bliver leveret rigtig hurtigt, så kan stærkt anbefale folk at handle fra TrendHim.dk! :-))

super

Virkelig flotte varer, billige priser, gid service og hurtig levering ..

Flotte produkter til overskuelig priser

Det kan sagtens anbefales at købe hos Trendhim.dk.
Den vare som jeg bestilte, var også den jeg fik leveret. Pakken ankom dagen efter, og selve produktet var fint pakket ind i en lille pose.
Der har ingen negative oplevelser været med Trendhim - Foruden den uhyggelige Gif.fil som ankommer med nyhedsmailen... Nasty, hvis man ikke er forberedt.

Super fin

Bestilte den ene dag og havde min vare, den næste dag

Kunder over penge

Jeg skrev til Trendhim angående en vare jeg havde købt som desværre gik i stykker efter 2 ganges brug. Jeg sendte en mail til kundeservice og det eneste de spurgte om var ordrenummer og så ville de sende en ny afsted hurtigst muligt, og så fik jeg allerede en erstatning dagen efter! - Hvis du kigger efter accessories til mænd, så er det KUN www.trendhim.dk
Service: 10/10

Hurtig, personlig og super service!

Kan kun sige godt om den service jeg har oplevet fra Trendhim. Vi oplevede lidt bøvl med post danmark som aldrig kom med pakken, så den blev sendt retur til Trendhim. Jeg blev med det samme kontaktet af Mads og fik tilbudt at få varen tilsendt igen til samme pris selvom den ikke var på tilbud mere, fedt! Igennem det hele har jeg fået svar på henvendelser i løbet af få minutter(tror faktisk ikke der er gået over en time på noget tidspunkt) og det har altid været med henblik på at hjælpe mig videre!! Man ville ønske det var den slags oplevelser man fik alle steder!

God service

Netop købt et Herre armbånd. Til en rigtig god pris, og ikke mindst en super service.
Kan ihvertfald klart anbefale dette firma, og vil da benytte det fremover.

GOD service, HURTIG levering, HURTIG retur

Jeg vil klart anbefale at du køber dine varer på Trendhim.dk. Jeg bestilte et ur hos dem. Jeg bestilte uret lørdag aften, og modtog det med posten tirsdag formiddag. Virkelig hurtig service! Da jeg fortrød købet, returnerede jeg pakken tirsdag, og jeg har modtaget tilbagebetalingen (uden afskrivninger) i dag mandag. (det inkluderer både tid til forsendelse og bankoverførsel)
Jeg vil klart handle på Trendhim.dk en anden gang.

Hurtig levering

Jeg bestilte fredag efter middag og fik det leveret med posten om lørdagen. :-)

Kan kun anbefale..

God service god kontakt til kunder..
*********************************************************************************************
Det er stjerner for kundeservice..
Hvorfor er Vores regering ikke sådan..
Her er der mange andre firmaer der kan lære noget..

Upåklagelig service!

Jeg bestilte for halvanden måned siden flere ting hos virksomheden - heriblandt et af deres fede træure. Selve ordrebehandlingen foregik hurtigt og upåklageligt.
På en ferie tur går uret så i stykker (dele af remmen brækker af). Jeg kontakter Trendhim på en søndag for at høre om hvorvidt uret kan repareres. 5 minutter efter får jeg svaret at det kan det godt. Mandag sender jeg det ind og modtager det om torsdagen, repareret og som nyt igen - helt uden omkostninger. Det er service!

Trendhim.dk

100% Tilfredshedsgaranti

Vi sørger altid for, at vores kunder ender som tilfredse og glade kunder, og du har altid fuld returret!

Dag til dag levering

Vi sender alle ordrer samme dag, der er modtaget inden kl. 17, hav dine varer i morgen!

Altid kun 25kr i porto

Uanset hvor meget du bestiller!

30 dages fuld returret

Og skal du bruge varerne til gave, eller får du på anden måde brug for en længere returret, er det intet problem!

Ingen skjulte gebyrer

Vi sørger for alle former for gebyrer til dankort og andre betalingskort. Du kommer aldrig af med andet end varens pris og 25kr i porto!

Om Trendhim.dk

Trendhim.dk - Det fedeste udvalg af prisvenlige accessories til mænd på nettet. Kig ind og få opdateret din stil! Find os også på facebook; www.facebook.dk/trendhim.dk

Besøg www.trendhim.dk

Kontakt Trendhim.dk