trioBike anmeldelser

trioBike anmeldelser

8.3

Triobike VS. Nihola og Christiania ladcykler...

Jeg har nu haft min Triobike i 2,5 år, og er meget tilfreds med den, vi har 2 drenge på 2,5 og 4 år og købte cyklen til at køre rundt i byen, frem og tilbage mellem børnehave m.m. min yngste søn har kunne ligge i en stol vi købte med og Triobike monterede, fra han var 1 mdr gammel.

Inden vi valgte ladcyklen, var vi hele ladcykle tilbuddene rundt, for at se hvad der passede til os. Vi var ude at prøve alle og endte med en Triobike, fordi det er den bedste at køre på, god sikkerhed, så er den lidt smaller end en Christiania cykle, så man også kan køre på smalle cyklestier som på gl. Kongevej og folk kan stadig passere på cykle, men den er ikke lige så lille som en Nihola, da vi også gerne vil have en cykle vi også kan bruge til hyggeture rundt i byen, derfor var det også vigtigt for os at både jeg og mine 2 børn kan sidde i ladcyklen på samme tid og min mand køre, når vi skal fra f.eks. Frederiksberg til Amager strandpark.

Og så er den stort set vedligeholdes fri, hvilken betyder meget for os, der ikke har tid og ikke er ”gør det selv mennesker”. Jeg har først nu kørt den til 1. Service efter 2,5 år da gear og bremser lige skulle justeres lidt. Men eller har der ikke været noget, heller ikke rust på cykle eller kæde. Og jeg kan kun sige vi er MEGET tilfreds med vil valgte Triobike og ville ikke bytte.

<3 <3 <3 Love my Mono's <3 <3 <3

Har aldrig troet jeg skulle være så glad for en cykel da jeg er en bil-person. Men jeg har haft min Mono S i lidt over 1 år og har været super glad for den. Og idag modtog jeg min Mono E (2 dages levering!!!!). Jeg kan ikke sige andet end "WOW".

Virksomheden er troværdig på alle måder. De er handle kraftig og super hjælpsomme. De er hurtig på dupperne når de modtager mails og opkald fra mig. Hvis de ikke lige når at tage tlf, så ringer de tilbage med det samme (Hvis man har vis nr). De er gode til at holde hvad de siger f.eks med levering.

Når man kommer ind i biksen, så bliver man velkommen som en gammel ven. Personalet er altid smilende og klar til at betjene/hjælpe en. De er altid klar til at lytte hvis man har nogle specielle ønsker (og jeg har altid en del af dem), og derefter undersøge om det er muligt for dem at opfylde.

Når det angår ladcykler, så skal jeg aldrig handle med andre end Triobike (Nyropsgade)

Nu kan ungernes sikkerhed se cool ud..!!

Vi har nu haft vores Triobike Mono i et års tid og har udelukkende haft glimrende oplevelser med den.
Vi har indtil videre kun et barn og hun råhygger sig i de cognacfarvede sæder med plads til en evt lillesøster/bror...
Selv i dårligt vejr hvor man lukker cyklen til, gør designet det nemt at holde den fornødne kontakt på vej til vuggestuen.
Jeg var på et tidspunkt forbi deres værksted for at få lavet lidt småjsuteringer og blev mødt med en kammeratlig modtagelse og professionel vejledning.
Især Triobikes sikkerhedsforanstaltninger var vigtigt for os.
Endvidere er det jo et stort plus at den snildt kommer rundt på sparsom plads,rummer en del når der handles stort eller flyttes ejendele.
Og nå ja.. Så er den bare elige det hak mere cool end de gængse trækasse-ladcykler..

TrioBike Mono - Let, nem og hurtig!

Vi er rigtig glade for vores TrioBike Mono. Den er let og nem at cykle på og man kommer hurtigt afsted. Den føles tryg og stabil, men samtidig levende og mobil. Man kan nemt komme over bump og mindre kantsten. Den er nem at manøvrere rundt med fx når man skal vende på lidt plads eller finde et sted at parkere. Vores lille datter på 11 måneder kan godt lide at sidde i den.
Kun ét "men": Den er ikke optimal til at sove lur i, da kassens bund skråner og kassen ikke er så lang. Men vi har fundet en madres og klippet den til, så det går an at lægge den lille pige til at sove i cyklen lidt endnu:-)
Trods dette kan jeg virkelig varmt anbefale en TrioMono!

Bedste på markedet

Har haft eller prøvet de fleste mærker af ladcykler, men mht sikkerhed, holdbarhed, komfort, pris og køre-egenskaber giver Triobike alle andre mærker baghjul. Derudover giver de solid, ansvarlig service.

Troværdigt firma med kvalitets produkter

Triobike er et fantastisk firma med vægt på kundeservice og - heldigvis - har de fantastiske ladcykler med høj kvalitetsniveau. Deres Mono er let, nemt at cykle og stilfulde.

Vi er superglade for Triobike - både produktet og service.

Efter 1 år med vores trioBike mono er vi stadig 100% tilfredse...

Vi (en familie m/ 2 børn) bruger vore trioBike hver dag og er rigtig glade for lige netop denne ladcykel. De få problemer vi har haft er blevet løst af Sammy og team hos trioBike i Nyropsgade med et smil på læben.
Baseret på vores anbefalinger er der for 2 uger siden endnu en familie i vores karré som har valgt trioBike. :-)

trioBike er den bedste ladcykel jeg har prøvet

Ladcykel der ikke ligner noget fra 1972 og så er den praktisk og let at køre.

Køb af Triobike mono

Der har ikke været andet end problemer med cyklen siden modtagelsen! Skade på fronten ved modtagelsen, bremser der ikke fungerer, en sadel man bliver våd bagi af at cykle på og eger der knækker! - cyklen er kun 6 mdr. gammel!
Triobike mener ikke reklamationsret og købelov gælder for dem, og jeg kan derfor ikke anbefale nogen at handle med dem. De giver skylden videre til alle andre og erkender ikke deres ansvar for cyklens problemer.
Virkelig dårlig service på en mega dyr cykel!

Bestilling af cykel

Bestilte en Triobike mono i juni 2010, lovede at sende den efter ferien. Har aldrig modtaget den - uden begrundelse. Ingen reaktion fra ejeren selv efter utallige henvendelser på mail og telefon.
Ekstrem dårlig service.

Triobike kundeservice

trioBike Verdens første ladcykel, hvor cyklen også kan bruges som almindelig cykel.

Besøg trioBike

trioBike er placeret 34 ud af 81 i kategorien