Troldeborn anmeldelser

Troldeborn anmeldelser

Meget lavt
2.7

De tager ikke telefonen

Ville gerne købe noget på deres webshop, men de tager ikke telefonen.
Blev derfor i tvivl om der var nogen i den anden ende. Derfor tjekkede jeg cvr og de har tilsyneladende intet varelager, personale og et underskud.

Hvorfor lukker i ikke webshoppen?`

Øv ville gerne have haft den jakke, men tør ikke handle der.

DYBT USERIØS FORRETNING!

Jeg bestlte en vare først i januar og da der stod der var en leveringstid på 2-3 uger ventede jeg og da der var gået 3 uger kontaktede jeg firmaet både pr mail, på deres hjemmeside og pr telefon, men har aldrig hørt fra dem og når man ringer går den bare til viderestilling. Det kan simpelthen ikke passe at man kan køre en forretning på den måde. Har aldrig oplevet noget lignende og skal da så absolut gøre mit til at de ikke får flere kunder!

Ingen kundeservice eller kontakt

Har returneret en kjole for en måned siden, har ikke modtage penge retur. Har forgæves ringet og mailet i 3 uger, men forgæves - ingen kontakt. Så dårligt og uacceptabelt.

Kundeservice ignorerer mails totalt

Bestilte et par sutsko i maj, den 28/6 skrev de så at de var afsendt, og trak pengene fra mit kort. Pakken er dog aldrig kommet og jeg har siden sendt dem 5-6 mails både via email samt via deres hjemmeside med forespørgsler hertil uden at de har svaret på dem, og ligeledes har jeg ringet på deres kundeservicenummer, der endnu ikke er blevet besvaret og der er også lagt en besked på deres telefonsvarer uden resultat.

Skulle jeg på et eller andet tidspunkt få mine sko eller mine penge tilbage skal jeg nok opdatere min anmeldelse her, men lige meget hvad det ender med står Troldeborn.dk for den dårligste kundeservice jeg nogensinde har oplevet.

Edit 18/9:

Så dukkede de sørme op i postkassen i dag. Troldbørn har altså ikke har været svindlere, men postvæsenet blot grotesk langsomme, men det ændrer dog ikke på at manglende svar på utallige henvendelser er stærkt kritisabelt.

Ignorere alle henvendelser

Ikke et sted jeg nogensinde handler igen. De skriver på hjemmesiden at de har kundeservice og mail adr man kan henvende sig til, der er bare ingen der svare. Meget dårlig kundeservice. Havde købt bukser og da jeg fik dem, var der fejl på dem, det tog 3 uger at få et par nye.

God hjemmeside.God information om leveringstidspunktet.

Jeg købte 3 bluser. Fik hurtigt svar om, hvornår jeg kunne forvente, at de ankom. De kom præcist som lovet.God service hos Troldebørn.dk

Super dårlig service!!

Efter bestilling og modtagelse af ordrebekræftelse, gik der halvanden uge uden at jeg hørte fra dem og hverken modtog afsendelses mail eller den lovede mail, der skulle komme hvis varen var forsinket.

Herefter mailede jeg til dem og begyndte at ringe da jeg ikke fik noget svar. Dette stod på i godt en uge med mails og opkald, uden svar eller respons!!
Endelig lykkedes det dog at få kontakt, dog på et helt andet nummer.
Har blev der lovet at der ville blive set på sagen. (tror der var en der blev taget med bukserne nede!)
Et par dage efter modtog jeg en mail med beklagelse om forsinkelsen og at min vare var udsolgt fra leverandør, men snart skulle være klar til afsendelse fra dem.

Det var jo også vældig fint, bare; to little, to late!!

Modtog dog til sidst min vare, heldigvis, men havde da bestemt haft mine tvivl.
Så der bør nok arbejdes lidt på kundeservicen!!!!!!
Havde jo ikke haft et problem med at vente 3 uger, hvis jeg bare vidste det på forhånd!

Gode udsalgskøb

Jeg har flere gange gjort nogle rigtig gode udsalgskøb hos Troldebørn og har intet haft at klage over dem. Fragten er rimelig og forsendelsestiden hurtig (2 dage). Jeg har også byttet varer uden problemer, de nye varer blev hurtigt sendt til mig. Jeg synes det er en gog netbutik og jeg vender gerne tilbage

Advarsel - hold jer væk fra Troldebørn!

Jeg har for over en måned siden returneret fejlbehæftede varer for et godt stykke over 1.000 kr.
Siden da har jeg ikke hørt fra dem :-(

Som andre har skrevet, så svare de hverken på mails eller telefonopkald.

Jeg har ringet dagligt den sidste måned til deres kundeservice på tlf. 66 13 20 30, men telefonen bliver aldrig taget.

Inden nogen finder på at bestille hos Troldebørn, vil jeg anbefale at man prøve at kontakte dem først, for at se om de tager telefonen eller svare på mail. Ellers må man bare håbe, at man ikke har brug for at benytte sig af sin returret eller kontakte deres "kundeservice"

Svarer ikke på mails eller tlf!

Jeg bestilte varer i marts måned, og fik dem hurtigt leveret. Det var der ikke noget at klage over. Det viste sig desværre at der var en fejl ved en af trøjerne, for lynlåsen er i stykker. Jeg returnerede den med det samme med posten, inklusivt udfyldt returskema, og sendte en mail nogle dage senere for at få bekræftet at de har modtaget trøjen. Nu, 2 uger senere, har jeg ikke fået svar endnu, har ikke fået en ny trøje og de tager ikke telefonen trods adskillige forsøg på at ringe dem op!! :-(

Fin webshop

Tak for de fine varer, ikke sidste gang jeg kigger forbi.

Hurtig og billig afsendelse.

Jeg har handlet hos Troldebørn gennem længere tid og har kun rosende ord. Tøjet bliver altid afsendt hurtigt, som regel samme dag, og forsendelsen er blevet billigere. Hjemmesiden er let og overskuelig at handle på.
Hilsen en tilfreds kunde.

Svært at få penge tilbage

Efter 1 mdr. har jeg ikke fået penge tilbage for returnerede varer, de svarer ikke på tlf. og emails..... håber dog stadig at jeg snart får mine penge.

Super kundeservice og gode mærker...

Hurtig respons på mail ved spørgsmål om tøj, størrelser og andet.
Har altid fået varerne leveret indenfor få dage, så super service dér.

Det eneste jeg kan kommentere er de 49,- i fragt hvor andre webshops gør det billigere og differentierer mellem at få sendt til arbejdsplads eller privat. Ellers super.

God service og fine varer

Jeg er glad for at handle hos Troldebørn.

Jeg får mine varer dagen før, jeg har bestilt dem, og varerne fra dem er rigtig lækre.

Min kontakt med dem pr. mail foregår altid i en rigtig rar og imødekommende tone. Samtidig får jeg altid lynhurtig svar på mine mails.

Jeg har kun oplevet en rigtig god håndtering fra Troldebørns side, når noget ikke er gået helt godt. F.eks. var der en fabrikationsfejl ved en vare. Det var en fejl, der først viste sig efter noget tids brug, og de troede da helt klart på, at det ikke var mig, der havde ødelagt varen. Da jeg skrev til dem om problemet, fik jeg med det samme svar, hvor de virkelig beklagede, at jeg havde problemer med varen. Da jeg så sendte varen retur, fik jeg meget kort tid efter en ny vare.

Jeg har også oplevet at få en pakke sendt hjem til mig selv, selvom jeg ville have den sendt til en anden adresse. Da jeg gjorde dem opmærksom på det, beklagede de det rigtig meget og tilbød mig, at næste gang, jeg handlede hos dem, ville de betale for fragten som plaster på såret.

Så jeg føler mig meget tryg ved at handle hos Troldebørn.

Dårlig service.

Havde købt en hel del børne og voksentøj. Efter flere ugers ventetid fik jeg fat i dem på tlf, og fik surt at vide at det havde været sendt og var kommet retur da jeg ikke havde hentet det, jeg sagde at jeg aldrig havde fået besked om det, men de blev sure og sagde at nu sendte de det igen, men at de jo ikke tjente noget på at jeg købte tilbudsvarer og så skulle sende med gratis porto fordi jeg ikke hentede det på posthuset. av, men tøjet var dejligt da det kom frem..

Hurtig og korrekt levering

Bestilt torsdag eftermiddag, leveret fredag morgen. Tingene er bare i orden når jeg handler hos Troldebørn, Kan varmt anbefales og jeg vender klart tilbage.

God service

God service trods for at julegaven ikke når at komme frem

Flot tøj og super hurtig levering

Jeg købt igår tøj til min datter hos Troldebørn.dk og fik da både mail om at min ordre var modtaget og sendt.

Allerede i formiddags modtog jeg pakken med posten.

Tøjet levede helt op til mine forventninger og så ud som på
troldebørns webside.

Super hurtig levering og god service.

Perfekt webshop

Jeg bestilte tøj og strømper til kalendergave og pakken kom allerede dagen efter jeg havde bestilt. Jeg anbefaler gerne Troldebørn til andre kunder.

Er Troldeborn din virksomhed?

Troldebørn.dk Thomas Holbech Stefansen kundeservice

Køb Børnetøj og babytøj fra Troldebørn.dk, god kvalitet og til gode priser. Se udvalget af børnetøj og babytøj til drenge og piger hos troldebørn

Besøg Troldeborn

Ring til 66132030