Trykspar anmeldelser

Trykspar anmeldelser

7.0

Hvad sker der

jeg kan hverken ringe eller skrive til dem ingen kontakt oplysninger på nettet.

har købt en blæk patron til min helt nye epson 405 printer og den virker ikke.

i skal ikke handle her... køb et andet sted

Super priser

Jeg har handlet hos Trykspar.dk for først gang, og synes det var nogle super gode priser.
Kvalitet er os i top.
Hvis jeg skulle sætte en lille bitte finger på noget, var det at det tog 3 dage at få dem leveret... men det er vel os ok til den pris...

en meget troværdig netbutik

god hjemmeside, hurtig betjening og hvis der opstår en fejlbetjening er der hurtigt svar og løsning. Med andre ord en meget troværdig netbutik.

Glad og tilfreds

levering inden for 24 timer hjemmesiden nem at finde det ting man skal bruge så der vil jeg gerne anbefale at købe fra

Ødelagt printer

Købte et ciss system til canon mg6250 men virkede ik efter aftale sender jeg den tilbage og fik et par dage efter et ciss som jeg satte til og min printer har ikke virket siden da fejl kode 6502 siger den så jeg har ikke haft nogen printer siden den dag. Efter et kik på ciss kartonen står der ciss til mg8150 .Har skrevet til dem, og de siger jeg selv har ødelagt printeren har købt hos dem for næsten 2000kr blæk patroner ciss system. Så jeg mangler en printer den dag idag. Tak trykspar.

Virkelig hurtig levering

Meget tilfreds kunde. Jeg modtog mine varer ca. 24 timer efter min bestilling var afsendt :-)
Dejligt, nemt og hurtigt. Vil helt sikkert handle hos trykspar.dk igen.

Super service

Har været kunde hos Trykspar i årevis, og er virkelig tilfreds med deres service. Der bliver svaret på henvendelser med det samme og pakkerne afsendes ligeså. De solgte produkter er i høj kvalitet.

glad og tilfreds kunde

Jeg har handlet hos trykspar flere gange og har generelt været glad og tilfreds. Både med prisen som er markant billigere end andre steder samt mulighed for afhentning og derved ingen fragtomkostninger.
En enkelt gang måtte vi konstatere at vi havde fået leveret en forkert farve toner til vores printer, men vi gjorde intet ved det, da vi alligevel skulle til at bestille nye og sagtens kunne bruge den fejlleverede farvepatron.

Er SÅ imponeret!!

Jeg handler MEGET på nettet, og må sige, at jeg er VANVITTIG imponeret over så effektiv en kundeservice! Bestiller kl. 12.28 i går. Kl. 16.39 får jeg mail om afsendelse og i dag kl. 12 ligger varen i min postkasse!

Hvis bare ALLE var som jer! :) Tusind tak, I får flere ordrer fra mig fremover :)

Vh. Christina

Super fin at handle med

Jeg har handlet hos Trykspar.dk i flere år. Jeg bor i nærheden, og har altid mulighed for, at hente mine varer portofrit. Super fin service.

Reklamation til ug med kryds og slange eller et klart 13 tal.

Kære TrykSpar alias MC
aaadet er sagt, at du kender ikke din familie før du har arvet med dem. Det samme gælder i forretning, blot med den forskel, at det drejer sig om reklamationer.

Mine genfyldelige patroner med chip til min HP virkede ikke og blev returneret til kreditering uden problemer. Se det er service.

Fin "fyld slev blæk"

Har handlet der 2 gange, ingen problemer, pakkerne kom dagen efter.
Det virker fint med selv at fylde blækpatroner. Har printet mange foto på fotopapir, ser ud til at de er lige så lysægte som med original blæk. Har dem hængt op hvor der kommer sol, uden de falmer.
Har sendt en enkelt mail til trykspar, fil svar inden for en dag.
For at få 5 stjerner skulle de ikke have så mange udsolgte varer og måske lidt flere oplysninger på hjemmesiden.

Helt perfekt

Har flere gange haft handlet med dem. Jeg har hver eneste gang været meget tilfreds.

Der var dog en gang hvor der var et problem med nogle patroner jeg modtag. Og der sendte de straks nogle nye med det samme. Det var god service

Gode pris og service. kan varmt anbefales ;)

Daniel Otto

Overtakstering på fragt.

Lang leveringstid kombineret med overtakstering af fragt. Kan simpelthen ikke forstå at firmaer skal tjene på fragten.

Fik varen efter 3 dage

Jeg bestildte lørdag d. 1/12 to E-cigareter (eGo Ce4) hos trykspar og fik dem torsdag 6/12-2012
De bytter hvis varen er defekt.

Fantastisk!

Jeg har længe søgt efter en E-cigaret, og hos trykspar kunne jeg få den model jeg ville have meget billigt.
Jeg bestilte en dobbelt pakke for kun 320 kr. Den samme pakke koster over 800 kr. i en butik i Aalborg. Så jeg har sparet en hel del.

Leveringen gik rigtig fint, pakken ankom 2 dage bestilling.
Pakken var pakket meget forsvarligt. :-)

Handler meget gerne her igen!

Super Handel :)

Har handlet der mange gange og der har ikke været problemer overhovedet :)

Super service, altid i orden og til billige penge

Jeg har intet fårligt og sige overholdet..

Jeg bestilte et foto til en kage, jeg betalte og 3 dage efter havde jeg det med posten.. Kanon kvalitet..

Absolut ikke sidste gang jeg handler ved dem det er helt sikkert :)

Meget tilfreds

Dårlig service

Firmaet sender pakker ud der ikker er pakket ind, der vil sige du kan ikke sende det tilbage inden for de 14 dages fortrydelses ret, det var pakket ind i en plastikpose med lynlås, de såkaldte pølsemandsposer, og det æske jeg fik var ikke plomberet, så ingen hjælp og hente derfra.

Og der er ikke nogen brugsansving med, og der skal der være, det er sælger der skal bevise at man har accepteret den manglende eller udenlandske brugsanvisning... og den side han henviser til, er der ikke meget og hjælp og hendte.... og slet ikke fra det her firma af, og i så frem skal brugsansvingen være på et sprog og være nem og finde ud af, der hvor han linker til, er ikke en skid nemt og finde ud af.

TOTAL LORTE FIRMA DER SNYDER FOLK

Kvalitet og favorable priser passer godt sammen

Har gennem flere år handlet printerpatroner her til diverse printere,
og agter fortsat at gøre det, hvis kvaliteten står må med de tidligere indkøb.

Derfor 5 stjerner.

Er Trykspar din virksomhed?

Trykspar kundeservice

Danmarks billigste priser på blækpatroner, refill blæk, e-cigaret, laser toner og mange andre spændende varer. Vi yder også kageprint service sam nogle andre gratis servicer. Spar masser af penge hver dag. Omgående levering!

Besøg Trykspar