Twoforone anmeldelser

Twoforone anmeldelser

7.2

Brugbar

God og brugbar idé. Selv har jeg nu ikke brugt den så meget. Det er det med begrænsninger på ugedage osv. Et forslag kunne være at man opdelte bogen, således at der hvor der er begrænsninger er samlet i et afsnit - som man så kan springe over ! OG der hvor det hele er åbent er for sig. Jeg vil dog købe bogen igen.
Et lille opstød er at virksomhederne kan "udmelde" sig i løbet af året. Var på Sushitarian som er med i bogen, men som ikke længere er med i 241 på grund af ejerskifte. Det kan man jo ikke se når man går ind på restauranten, i virkeligheden er det nok Sushitarian som skal have mit opstød !

Med begrænsninger

Jeg har anbefalet twoforone til venner og bekendte. De 300 spir for bogen er let tjent hjem. Vi har definitivt spist mere takeaway og været på restaurant, end vi ville have været uden 241, men det er vel hele idéen - at animere "couch potatoes" til at gå ud.
Der har ikke været de store problemer. Karry Sutra i Gyldenløvesgade ville kun sælge os den lille portion som 241. Lidt kikset, men der var fint med mad til 2 (og flere), når man fik en gratis med. Bare lidt irriterende at blive belært, når man nu er kunde...
I morgen forlader vi familien hjemme og tager til Bali... på Kongens Nytorv. På AOK.dk har en 241 bruge bemærket at de ikke ville tage imod kuponen. Jeg ringede og de oplyste at "four for two" var OK. Jeg fatter ikke en brik, men nu tager vi derind og viser kuponen ved indgangen. Er der ballade, tøffer vi ned til Tandoori Masala - der plejer det at gå glat.

Mere malurt på bunden af glædens bæger?
I 2011 versionen af "bogen", har man kun 2 kuponer istedet for 3.
Derudover er mange begrænsede (Achtung!!!) til de billige hverdage (f.eks. mandag-onsdag), så 241 kunder ikke optager pladser på de "gode" dage. Det er naturligt at virksomhederne ønsker at frigøre pladser på de travle dage, men er med til at trække en stjerne fra konceptet.

Der er stadig 4 stjerner, fordi man slipper for at vise kort. Kuponer er nok.
Det gamle "Entertainment Club" var ikke så smart - man skulle vise kort ved bestilling og følte sig lidt uvelkommen. 241 er bedre.
I USA har Entertainment Club rabat på biografbilletter. En kupon gave $3.5 i rabat per person (personer per kupon - ingen restriktionern), så man kunne komme i biffen for $6.5 per næse (ca. 35 kroner) til de nyeste film.
Det kunne være fedt hvis man i Danmark havde en tilsvarende ordning. Amager Bio have 50% rabat på "10-turs kort" i 80erne. Men de lukkede, så det er nok ikke vejen frem.

Held og lykke med 241. Jeg har bestilt og modtaget 2011 bogen. Den skal nok blive brugt!

Fed idé

Gratis levering, super fedt.
Rigtig god idé, kun 2 uger siden at jeg købte bogen og har brugt den i stor stil siden. Jeg har opdaget en masse steder ejg ikke kendte og sparet flere tusind kroner allerede.

Køb den og oplev København!

Er Twoforone din virksomhed?

twoforone.dk kundeservice

Eksklusiv, Bog, kuponbog, kupon, Rabat, Rabatkupon, København til halv pris, Køb to betal for en, få mere for mindre, to for ens pris på hoteller, restauranter, cafeer, barer, wellness. Halv pris på hoteller, restauranter, cafeer, barer, wellness, MR-restaurant, Helle Thorup Spa, Formel B, Cimber Sterling

Besøg Twoforone

Twoforone er placeret 102 ud af 216 i kategorien