Scanway/Tyrkiet Eksperten anmeldelser

Scanway/Tyrkiet Eksperten anmeldelser

Det er ikke muligt at anmelde Scanway/Tyrkiet Eksperten. Har du spørgsmål til dette, er du velkommen til at kontakte os via vores kontaktformular.

Hotel from Hell

Vi er netop vendt hjem fra en uge på Hotel Yurttakalan i Kusadasi. Det er 2. gang jeg rejser med Tyrkiet eksperten og det er udelukkende pga. prisen. Det bliver absolut også sidste gang! Først og fremmest landede vi i Milas lufthavn - hvilket ikke er den tætteste lufthavn til Kusadasi. Det tog os min. 2 timer i bus før vi ankom til vores hotel.
Beskrivelsen af hotellet på Tyrkiet ekspertens hjemmeside kan ikke være mere usand!
Aldrig er jeg blevet misvejledt så voldsomt som af Tyrkiet eksperten. De mangler at tilføje følgende info om hotellet:
Der er intet træningslokale på hotellet og det har der ikke været det sidste år. Der er så proppet med gæster på hotellet, at der ikke er plads til dem ved eller i selve poolen. Derfor kunne flere af os få fornøjelsen af at ligge på liggestole uden madrasser-hvis der endelig var nogle ledige stole.
Pga. afføring i børnepoolen havde vi fornøjelsen af skrigende børn i den store pool.
Buffet´en gav flere af gæsterne voldsomme maveproblemer. Der er ikke fri bar efter kl. 22. Personalet på hotellet har ingen forstand på service. Vi følte os meget uvelkomne. Sovesofaerne var stenhårde. Vores toilet skulle repareres 3 gange før det virkede. Rengøringen var under al kritik. Alt i alt en rigtig uheldig oplevelse.
Jeg har ingen tillid til Tyrkiet eksperten efter denne oplevelse og fraråder alle, at tro på det der står på deres hjemmeside!

Scanway Baywiev Hotel i Gülluk

Har været på overnstående hotel i august 2013, med familien, 2 voksne og 3 børn. Generelt en god ferie, men personalet er meget forskellig ift. deres serviceniveau. Rengørring af poolområdet var ikke eksisterende - der flød med mad, glas og cigaretskodder under liggestole - desuden var poolen et interessant eventyr, jeg fandt glas på bunde og en lille pige fandt et kondom deri. Regler vedr. indtagelse af mad ved pool eksisterer ikke - jeg observerede en dame made sin datter med pizza i børnepool.Toiletterne er ikke lækre. Jeg ved udemærket at som gæst er man selv ansvarlig for at opretholde en standard, men MEGET skuffende servicestandard - specielt på rengøringen.

Gode guider og godt udvalg af ture. Maden var god, godt udvalg. Poolbar var fin.

Har rejst med selskabet før til Diamond of Bodrum - der er kun en stjerne til forskel, officielt, men jeg vil sige at Scanway Baywiev Hotel i Gülluk, var i en hel anden liga pga. rengøringen.

Rigtig god ferie på Sultan Sipahi Resort

Tak til TE for en fantastisk dejlig uges ferie i Alanya på byens dejligste hotel Sultan Sipahi Resort, det ligger så perfekt for strand, city og alt, der var rigtig stort udbud af mad som de kredser meget om at holde pænt og friskt, søde tjenere så vi kan kun anbefale dette hotel til andre, vi takker TE og vi vender helt sikkert tilbage til Sultan Sipahi Resort igen. Mvh Ivan
Ps. Skal lige huske at sige at de spiller ikke højt disco musik på Sultan sipahi, det var bare så skønt man kunne sagtens sidde og sludre sammen det giver 5 stjerner mere. Mvh Ivan

God ferie

Ferie i 2013 til Gülluk, første gang vi rejste med selskabet..
Hotelværelset ok, ikke det største. Balkon meget lille.
All- inclusiv var ikke det bedste, man kunne tilkøbe snack til sidst på formiddag og eftermiddag, forlænge morgenmaden med 1 time og baren 1 time om aften..Er vant til at når det er all- inclusiv så er alt med...
Pool området var lukket fra kl. 18.00, men man begyndte at jage folk væk kl 17.30..
Aftensbuffen fra kl 1900- 2100, kunne godt have været til kl 22.00.
Maden var god..
Poolen havde et uheld en dag, hvor et barn havde kommet til at lave Puha... i den, der blev ikke renset godt nok efter det uheld. Så vores børn komme ikke der i mere, heldigvis skulle vi hjem dagen efter..
Jeg syntes at man kommer ti at mangle en dag, kommer derned natten mellem torsdag og fredag kl 02.30, og rejser hjem igen kl 14.30 om torsdagen.

Ikke noget særligt

Natur Hotel er ok, men ikke noget særligt.
Fik kun skiftet linned og hånklæder én gang efter 6 dage (ferien varede 7 dage).
Det største minus er dog at videoen på deres Tyrkiet Eksp. hjemmeside viste en film fra hotellet som var super duper og var grunden til at vi valgte den pågældende rejse og hotel - Hotellet var bare et helt andet (et russer hotel kaldte guiden det, og åbenbart slet ikke deres) mega uprofessionelt!
Herudover var tyrkisk aften slået stort op, men var en gang amatøroptræden med artister der havde mere travl med at tigge drikkepenge end at lave et godt show, hertil kom guidernes eget fup lotteri hvor der stort set er gevinst på alle lodder, men hvor præmien er at blive kørt ind til guld/læder butik hvor præmien kan afhentes mod betaling.
Generelt havde guiden mere travlt med at reklamere for udvalgte butikker og restauranter end at ville høre på de spørgsmål vi og andre gæster havde.

Scanway/Tyrkiet Eksperten

Har rejst med Scanway 6 gange.
Kusadasi 2 gange
Side 1 gang
Gülük 1 gang
Bitez 2 gange

Vi rejser gerne med Scanway da de har nogle gode priser som ingen selskaber kan matche.
Scanway er ikke eksperten, man får hvad man betaler for.

Kusadasi vil vi meget gerne til igen, men ikke så længe at man skal lande i Milan lufthavn, der er simpelthen for lang transfer.
Side tager vi aldrig til igen, vi synes alt var for nedslidt og man blev anråbt meget når man gik i byen og desuden skal man flyve længere tid og får karantæne, hvis man er bloddonor når man kommer hjem.
Gûlük var rigtig dejlig. Vi var der med vores familie i 2011 hvor hotellet lige var blevet renoveret. Smuk udsigt, men ingen badestrand og hvis man ville bade var det i noget der mindede om en havn, hvor vandet lugtede af olie. Maden var utrolig lækker og kokkene knoklede for os. Værelset som vi bookede skulle være familierum, men var et alm. dobbeltværelse hvor der var presset en ekstra seng ind - ikke optimalt - vil klagede da vi kom hjem og fik bare et svar tilbage "at Scanway ikke var enige i vores kritik"
Bitez er en fantastisk dejlig by og har en skøn badestrand. Hotel Natur er ikke super luksus, men som tidligere skrevet , man får hvad man betaler for. Hvis jeg skal kritisere noget på Natur så er det deres plastikglas, som der bliver serveret sodavand og øl i hele dagen. De er så beskidte og fyldt med solcreme og meget fedtet. Sidste år blev min svigerdatter og jeg dårlige og jeg er overbevist om at det var pga. de uhygiejniske plastikglas. Glassene bliver dyppet i noget ikke særlig rent vand, uden sulfo og sat på et stykke klæde, rigtig tit når glassene ikke at tørre inden næste mand kommer og skal have noget at drikke. Dette må kunne ændres til nogle mere hygiejniske glas.
Vi rejser gerne til Tyrkiet og med Tyrkiet Eksperten igen og fortæller også at vi rejser med Scanway, men vi anbefaler ikke selskabet til nogle, det er op til den enkelte hvem de ønsker at rejse med.

Hotel Natur i Bitez det bedste sted i verden !

Jeg har nu gæstet Bitez endnu engang og endnu engang boet på Scanways dejlige hotel Natur....igen blev vi modtaget gæstfrit og supervenlig, og besøget bød selvfølgelig osse på glade gensyn fordi SÅ mange mennesker kommer igen og igen..
Natur er ikke et hotel der vinder ved sin luksus, omend der er rent og pænt istandsat og nydeligt men en vidunderlig gårdhave, hvor kølighed altid er at finde. Natur er simpelthen en menneskelig perle af sjælden karat , hvor et fantastisk personale , den gode tyrkiske venlighed og meget trofaste gæster der elsker deres hotel , gør at stemningen er af en helt særlig karakter....Det er som at komme hjem til noget og så er det ferie...fantastisk udgangspunkt for dem der søger en afslappet ferie i en afslappet og go atmosfære hvor alle taler venligt og meget med hinanden, hvor der er rigelig plads til alle også børnene, og hvor alle faktisk er med til at gøre ferien uforglemmelig,,,det har vi nu prøvet over ti gange, med garanti for at det sker hver gang....This is magic....

Godt, men fraværende guider!!

Min veninde og jeg har lige været på en helt fantastisk rejse til Bodrum, hvor vi boede på hotellet, Diamond of Bodrum. Det hotel kan jeg klart anbefale!!
Men der var dog nogle ting ved Tyrkiereksperten, vi var lidt utilfreds med. Begge veje fløj vi med Onur air (jeg har fløjet med det flyvselskab før, dengang var det også Tyrkiereksperten vi rejste med) og jeg har aldrig i mit liv fløjet med så dårligt et flyvselskab!! Der er INGEN ben plads, er glad for jeg ikke er 1.80 i hvert fald og sæderne er virkelig hårde. Det er være federe at sidde på wc'et hele vejen derned og hjem end de sæder. Personalet på flyet var IKKE dansker, men tyrker og kunne ikke særlig meget engelsk og var rigtig ubehøvlede.
Da vi ankom (heldigvis i live) var der en dansk guide, det var dejligt! Hun viste os hen til vores bus som skulle køre os til vores hotel. I bussen fortalte hun lidt om Bodrum by og Tyrkietekspertens udflugter og vi fik selvfølgelig velkomstbrev.
Dagen efter da vi gerne vil til velkomstmøde, kigge vi hvor det er og der står bare sal tre, vi går ud fra det er ved pool området, da det vil være det mest oplagte, da vi ikke kender hotellet og poolen er midt i det hele, vi går derop klokken elleve og der er ingen velkomstmøde. Da vi så indser at vi ikke finder ud af hvor velkomstmødet er, går vi op i lobbyen og kigger hvornår vores guide vil være på hotellet så vi kan spørge om de ting vi vil have spurgt om og meldt os på den bådtur vi har gået og glædet os allerede hjemmefra. Der står så hun vil være i lobby området dagen efter mellem 17:00-17:30, vi går derop så vi er der ti minutter før så vi kan være de første, men der kommer ingen guide. Vi sidder der til 17:40 og bliver derefter enige om hun nok ikke kommer, så vi går ned til poolen igen. Da vi kommer derned finder vi ud af hun har været dernede.
Det synes vi er rigtig dårligt informeret af jer. Hotellet er så stort at vi på ingen måder kunne finde hende og det skal vi heller ikke, når der står at hun er ved lobby området, går vi selvfølgelig også stærkt ud af hun er der.
Men udover det jeg har nævnt har det været en helt fantastisk ferien, vi kom desværre ikke på den bådtur, men det håber jeg vi kan hvis vi kommer tilbage engang!

FANTASTISK

Natür Hotel kan KLART anbefales!! Ikke luksus hotel, men det er et super hyggeligt sted med en masse skønne omgivelser og ikke langt fra stranden! Det er helt klart værd at prøve! Scanway/Tyrkiet Eksperten og Natür hotel får kun positiv feedback herfra!

SUPER FERIE

Det var en fantastisk uge i Güllik, dejligt hotel, Scanway Bayview Hotel, lige efter min smag. :-)
Maden var bare god og spændende. Dejlig pool område.
Søde mennesker over alt........
Super Super, ikke sidste gang jeg skal derhen......

Det hyggeligste sted at holder ferie

Sidste år var første gang jeg var på Natur Hotel I Bitez! Jeg har været i Alanya og Marmeris før! Men en ting er sikker vil helt klart fortrække Natur Hotel frem for de andre steder! Syntes at det er et meget hyggeligt sted, med søde og venlige personale! Især Bartenderen Onur :) Vi fik meget god betjening og frem for alt deres gode humør Værelserne var pæne og rene og de gjorde dem fin for os. Maden var også god .
Og vi rejser derned igen søndag den 18-08-2013. Og det glæder vi os meget til.
Så vi syntes det er et skønt sted at holder ferie :)

Hanne Danielsen :)

Kan klart anbefales

Hotel Natür i Bitez er det bedste sted vi har været.
Værelserne er med eget badeværelse, køleskab , lille tv og aircondition.
De ansatte er meget søde og hjælpsomme. Hotellet har en hyggelig gårdhave m. borde og stole. Baren er velassorteret. Poolen ,der er omgivet af solsenge er lidt lille, men børnene elsker at plaske rundt i den. En stor pool er ikke nødvendig her , stranden ligger næsten lige ovre på den anden side af vejen. ( bagved genbo hotellet)
De har egne tennisbaner, bordtennis ,Frisør og Massør .
All inclusive er dejligt at have ,når man har hele familien med. Her skal man ikke tjekke
pengebeholdningen, men bare nyde at få alt serveret :)
Vi skal helt sikkert derned igen.

Vi kommer altid igen

Det er nu vores 7 år vi skal rejse med scanway..
hvert år rejser vi samme sted hen. Bitez hotel natur.. det kan ikke gøres bedre. Super dejligt personale på hotellet, rigtig lækkert mad, personalet er suveræn til børn.. ja jeg kunne blive ved.. vi vil ikke andre steder hen.. det er så skønt på hotel natur.. ligesom en stor familie.. man føler sig virkelig velkommen :-)

Ferie over forventning

Vi var med Scanway i Bitez, Tyrkiet på Natur Hotel.
Vi var lidt spændte på, om Scanways beskrivelse af hotellet, var rigtig, da vi havde læst temmelig mange dårlige anmeldelser på nettet.
Alt var dog over forventning.
Flinke guider både i bussen, på hotellet og på udflugt.
Hotellets standard og all inclusive maden var en meget positiv oplevelse!
Alle ansatte var smilende og hjælpsomme.
Hotellet var rent og meget hyggeligt.
Vi kommer gerne tilbage.

All inklusive Diamond of Bodrum

Havde en skøn ferie, hotel var dejligt, maden god, intet at klage over på nogen måde.

Ferie med Scanway ALDRIG MERE

Scanway Bayview var et fint hotel, men dårlig service, mad der var opvarmet fra dagen før, skulle på tur en tidlig morgen og kunne nå morgenmad æggene var kolde men der kom en og tændte for dem så de kunne blive varme, dette var bare lidt for meget kødet tør jeg ikke tænke på hvor gammelt det var.
En lille kaffe maskine, der kun virkede halvdelen af tiden vi var der, en bar hvor vi kunne hente vand drinks eller øl, havde man lyst til noget andet kunne dette købes i købmanden på hotellet 3x så dyr som den købmand der lå 100 meter væk fra hotellet røveri siger jeg lige, godt nok er man på ferie men har jeg lyst til noget andet end det der var på hotellet kunne man ikke få det, hvad f.... er det for en holdning har aldrig været med til noget lignende, og har været i Tyrkiet en del gange. Smilende personale var der heller ikke meget af, rengøring var ikke til at finde, på vores værelser og vi havde 2. hvor der i øvrigt også var bestilt med delvis havudsigt det ene værelse den var dækket til med træer, der var flere ting.

Utrolig ringe hotelservice m.v.

Scanway Bayview var et utroligt ringe bekendtskab. Jeg kan ikke finde ord der er dækkende !!!!!
Synd da Guluk er en rigtig dejlig destination, med mulighed for fantastiske naturoplevelser.

8 dage All-inklusive på Diamond of Bodrum !

Bestilte en ferie til ovenstående destination i 8 dage for kr. 5000.- pr. Person. Vi havde valgt med balkon og udsigt , og udsigten holdt . Værelset var vel max. 3 stjerner værdigt, rengøring på hotellet var iorden , poolbaren starter hverdag op med højt musik fra kl. 10.00 - 24.00 hvilket for os blev generende og gjorde at vi havde svært ved at kommunikere med hinanden når vi sad ved pool området. Der er en udendørs pool , hvor der ca. Er placeret 70 solstole, det lykkedes dog aldrig os at få tilkæmpet en, da der er gæster som går ned og smider sine hånklæder på solstolene kl. 6.00 morgen.
Der ingen restaurent på hotellet , men en stor spisesal med langborde til 8 - 10 personer og mega meget støj , maden er fint anrettet , men bliver meget ensformig ( da de samme retter går igen og igen ) hotellet reklamerer med Wifi , og det lykkedes os at komme på netværket 2 x 10 minutter over de 8 dage. Stranden foran hotellet er ubrugelig , der flyder med tomme flasker og wc papir , og det er nærmere betegnet en havn , hvorfra ca. 200 store både sejler turister daglig og om aftenen holdes der tekno fester på disse. Dog kan man med Dolmus køre 20 - 30 min. Til bitez For at komme til en dejlig strand med skønt blåt vand. Gågaden i Bodrum overfaldes man af aggressive sælgere , som mærkværdigt nok næsten alle kan tale Dansk og siger de bor i Kbh. En god ide før bestilling er at tjekke afrejse tidspunktet fra hotellet , vi blev afhentet af bussen kl. 04.00 morgen og skulle flyve fra Tyrkiet kl. 07.00 , dette er ikke sjovt for dem der har børn med på rejsen.
Vi har besluttet os for ikke at rejse All-inklusive igen , vi synes stemningen og det romantiske mistes i en spisesal hvor alle kæmper om at komme først til retterne , og hvor man fornemmer at tjenerne gør alt for at holde igen med udskænkningen af drikkevarene. Der er god kaffe på hotellet og rent og pæne omgivelser . Scanway har vi intet at udsætte på , dog kunne guiderne godt informere alle gæsterne om hvad all-inklusive indebær , hvad er det for lokale drikke det indeholder . Guiderne havde mere travlt med at sælge tyrkisk bad , spa behandlinger samt frisør og barberinger , guld og udflugter. Vi fløj til tiden tur / retur.

Okay

Det var et fedt hotel og god mad!

okay ferie men nok aldrig igen

vi var 6 af sted 2 voksen og 4 børn, havde fået bestilt i go tid, men alligevel, gik en del galt, børn kom op på 4 sal og voksen kom ned på -2, hvor der lugtede så meget af kloak, at der var installeret en luftspray !!, havde betalt mere for dette rum, da den var med balkon uden udsigt., gik op og klaget over lugten da jeg havde meget sværte ved at kunne, forstille mig at skulle opholde mig 13 dage i det rum. I receptionen havde dame dog meget sværte ved at forstå vores problem, for der havde da lige boet nogen i 3 mdr. uden problemer.(Hmm ja det skal så nok passe) vi fik dog på egen regning lov til at skifte til et værelse på 4 sal uden balkon! Dog på samme sal som ungerne. Ventede derefter på at en ekstra seng skulle blive sendt op til vores knægt, hvilket kun tog 6 timer, så kl. var 23 inden der kom ro på.
Maden var meget ens formet, og de havde alt for travlt med at sørger for at fylde skåle op end at få det tilberedte korrekt. så et tip ikke spis deres kylling, blev nærmest kun smidt ned på panden vendt rundt og kastede op på fadet = halv rå. vi lå alle 6 med dårlig mave 3 dage og den ene dreng i 5, 4-5 gæster blev ligefrem kørt på hospitalet.
Og nej alt på hotellet er ikke incl. Snaks is kage og sent morgen mad, drinks ved strandbar, koster lige ved siden af så det skal hedde ultra incl.
Og man må kun tage drikkevarer og diverse med op på værelset hvis det er købt i hotels kiosk, må ikke fylde sin vanddunk fra deres beholder, men gerne købe til 3 dobbelt pris i kiosken.
Og at alle skulle kun snakke og forstå engelsk er at overdrive, ikke ret mange af dem der var der kunne.
Men underholdning for voksen og børn var fin, dog kan jeg ikke anbefale 2 uger på dette hotel, da hele programmet begynder forfra søndag aften 
Tros den dårlig oplevelse på hotel er gulluk et dejlig sted, varme og venlig indbygger der ikke presser på for at sælge diverse sager, og nemt med bus til Milas eller Bodrum.
Deres oplevelse tur var fine og kan klaret anbefale Dalyan turen, og bådtur i gulluk bugter. Milas Market er flot og stort dog mest frugt og grønt. Og køb aldrig elektronik noget være bras det meste af det en hyggelig tur til kos blev det også til men ikke helt så meget og kigge på.

Scanway/Tyrkiet Eksperten kundeservice

Størst og billigst til Tyrkiet