Vegetarkontakt anmeldelser

Vegetarkontakt anmeldelser

7.8

Skøn side!

Rigtig fint fora, hvor man kan finde svar på rigitg mange spørgsmål.
En lækker og overskuelig opskriftssektion som gør det nemt at blive inspirrert.

super side

vegetarkontakt har betydet meget for mig en side fyldt med spændend, søde inspirere, kloge mennesker , har fået mange gode venskaber og er blevet meget kloger på hvad det vil sige at være vegetar og veganer. vegetarkontakt har på mange måder gjort det letter at være veganer både med hensyn til de mange opskrifter med flotte billeder og deres " små " projekter som her senest at vi har fået aastiderne til at lave en veganer kasse med opskrifter, og næste projekt er allerede i gang her prøver vi at få flere veganske produkter til danmark som veganer ost, vegetarkontakt har og vil forandre og udbrede vegetarismeen

Super dejlig side

Rigtig god side, hvor man nemt kan finde det man har brug for, inden for begetar retter, når man a og til får lyst til at lave en vegetarret ;)

Er Vegetarkontakt din virksomhed?

Vegetarkontakt kundeservice

Mød andre ligesindede vegetarer og veganere, del dine yndlings-opskrifter, find madklubber i dit område, deltag i debatterne eller find en kæreste som deler dine verdier

Besøg Vegetarkontakt