Vordingborg anmeldelser

Vordingborg anmeldelser

7.2

God service og flot køkken

Vordinborg Køkken i Søborg har leveret et rigtig flot køkken og en god service. Vi oplevede en god process, køkkenet blev leveret som aftalt og de få justeringer, der skulle til undervejs, blev håndteret professionelt.

Super god service, og alt kom som aftalt.

Kan varmt anbefale Vordingborg køkkenet i Hillerød, rigtig god sælger og flot udstilling. Alt kom som aftalt efter 4 uger, vi havde valgt de håndværkere som de havde anbefalet, og de levede bestemt op til vores forventninger, under 1 uge efter at køkkenelementerne var leveret kunne vi tage vores køkken i brug. 😊

Overordentlig tilfreds!

Jeg har ikke andet en ros til overs for Vordingborg Køkkener. Jeg brugte Hillerød Branchen og fik den bedst tænkelig service og rådgivning. Der blev taget hensyn til vores budget, køkkenet blev leveret til tiden og da vi manglede nogle beslag, blev der tænkt ud af boksen og jeg modtog dem to dage senere. Jeg formoder der går mange år før jeg har brug for et køkken igen men da jeg vil da bestemt se Vordingborg vejen.

Manglende service

Efter flere måneder kom køkkenet endelig på plads med korrekt vendt bordplade, og korrekt mål i senere omgang. Desværre måtte der nye håndværkere på, og køleskabet som vi synes har en irriterende lyd, forholder man sig ikke til. Jeg vil ikke anbefale at betale et Vordingborg-køkken på forskud.

Hurtig og præcis levering, flinke folk

Besøget i butikken gik hurtigt, og vi blev mødt af en imødekommende og hjælpsom medarbejder.
Vi var lidt i bekneb for tid, så vores glæde var stor, da varerne ankom 3 dage før lovet.

Rigtig tilfreds kunde!

Jeg valgte Vordingborg Køkken fordi min mor også er rigtig tilfreds - så jeg vidste det blev et godt resultat.
Jeg har fået et super flot køkken! De forskellige håndværkere, malere, elektrikere osv. har været super at tale med! Hvis jeg har været i tvivl om noget, har de nemt kunne fortælle hvorfor de gjorde, som de gjorde.
Der var et lille problem i at skraldespandsstativet i min skabslåbe var skruet for hårdt i, så 2 af skruerne var knækket. Jeg kunne ikke bruge stativet fordi det sad for tæt på skabslågen - men jeg får en helt ny låge, så det kan blive sat i med nye skruer.
Jeg er rigtig glad og tilfreds!

Flot og funktionel nyt køkken

Vi kan kun anbefale den service vi har fået lige fra start til slut hos Vordingborg køkkenet i Vejle, Ole som vi har handlet med, har været rigtig god til og vejlede hvis vi havde spørgsmål undervejs.
Køkkenet kom som planlagt på dagen, montøren kom den næste morgen. I løbet af få timer var det stillet op, det eneste var bordplade/vask, som var en dag forsinket. Montøren kom igen næste formiddag så snart han havde fået opkald fra os, for og montere den. . Så ja, der er levet op til vores forventninger under hele forløbet, og vi nyder det flotte og funktionelle resultat.

Lilian & Hans Chr.
Horsens

Ikke oppe på dupperne

Jeg har ikke været helt tilfreds, da man i begge tilfælde, hvor der har været betalt til tiden har rykket for pengene, (på grund af konteringsfejl, men det er vel ikke min skyld) og den sidste leverance var skabet vendt forkert,( har ikke nået at klage), man kunne se på tegningen, hvordan skabet skulle vende..

Med venlig hilsen

Jørgen Markussen, Nørre side alle 7. st.t. København N

Useriøs virksomhed, som ikke er serviceminded

Ringe mulighed for at ændre indmad i modulerne.
F.eks. leveres skufferne uden brugsanvisning på opsætningen.
Vordingborg forslag er at købe et helt nyt modul til en væsentlig højere pris end hvad skufferne koster.

Acceptabel

Var lidt for længe om længe om levering af bordplade, mangel af liste.
Syntes det er for dårligt man ingen kompensation kan få, når man skal vente 1 uge på bordplade, fordi Vordingborg køkkenet havde glemt at bestille den.

Supertilfreds kunde

Vi havde fået Frank Andreassen fra Vordingborg Køkkenet på Gl. Køge Landevej i Valby anbefalet af en anden familie i den ejendom, hvor vi bor. De havde været godt tilfredse med forløbet af deres egen køkkenrenovering, og det giver jo som start en tryghed, at andre har afprøvet firmaet og forløbet, inden man selv kaster sig ud i projektet.
Vores nye køkken står nu flot og færdigt, og vi er ovenud tilfredse med både forløbet og resultatet. Vi er blevet godt vejledt fra allerførste møde. Frank har med venlighed og faglig dygtighed været meget lydhør over for vores ønsker og de muligheder, der var for netop vores køkken inden for det beløb, der var til rådighed. Under hele processen har vi følt, at der var tid til at vende alle ønsker og også mulighed for at ændre, hvis vi skiftede mening, fx valg af bordplade, størrelse af skabe eller valg af skuffer.
Vi er supergodt tilfredse med resultatet og den behandling vi har fået, som både har været professionel og hyggelig.

Overraskende godt

Gik med en fornemmelse af at Vordingborg køkken ikke helt var så godt som andre. Har i den grad revideret den fejltagelse. Lige fra første besøg i Roskilde til det blev sat op, har det kun været en positiv oplevelse. Flink og vidende sælger, flotte rabatter, og ikke mindst en meget dygtig tømrer der satte køkkenet perfekt op på ganske få timer. Alt er 100% i orden. Top kvalitet på alle elementer.

Mvh Evon Petersen

Vordingborgkøkken - Vesterport

Tusind tak til Susanne Gallus for rigtig god service og tålmodighed. Susanne er en dygtig og flittig sælger!
Vi har ikke modtaget køkkenet endnu, men jeg er sikker på at det bliver super fedt.
Jeg kan til enhver tid anbefale Vordingborgs Vesterport afdeling.

super handel

super handel og hurtig levering. alt er som det skal være. Mads er bare en flink og dygtig sælger

Dejligt nyt køkken

Købte nyt køkken ved Vordingborg køkken i Aalborg. Havde et budget som gerne skulle være nok, sælger lavede 3 tilbud og det vi gerne ville have var desværre lidt for dyrt.
Efter lidt snak blev vi overtalt til at købe det dyrere køkken og det må jeg sige vi ikke har fortrudt. Vi valgte selv at sætte køkkenet op og er endelig blevet færdig. Desværre var det ene hængsel på det ene overskab defekt men der blev straks bestilt et nyt uden nogen problem. Vil gerne rose Jørgen Cold Andersen for at være tålmodig og svare på spørgsmål og lave ændringer i ordren uden nogle problemer, svare hurtigt når man skriver mail til ham.

Super Service

En stor tak til Vordingborgkøkken Randers især Kim Lørintz, som var en stor hjælp.
Bordpladen blev desværre leveret med et lille hak, men intet problem i at få det byttet.
Det er virkelig blevet vores drømme køkken.
Ole og Lene Hald..

Super service

Så er vi fået vores nye køkken sat op, og det lever fuldt ud op til alle vores forventninger. Vi har mødt en upåklagelig service igennem hele processen. Der var sat rigtig god tid af, da vi var I butikken og skulle designe vores drømme køkken. Vi kan til enhver tid anbefale Vordingborgs Kolding afdeling og deres sælger Peter Yderholm.

Per og Maria, Vejle

Salg og vejledning perfekt, levering til tiden, god info under hele forløbet

God og venlig service fra start til slut (Vordingborg Køkken, Odense)
Vi har fået et flot og funktionelt køkken -
Levering til tiden af 2 dygtige vognmænd - salg og vejledning helt i top.

Vi kan kun anbefale Vordingborg Køkken med de mange muligheder og design.

Venlig hilsen fra
Alice og Per Thomsen, Odense

Perfekt service, vejledning og levering

Selvom der var tale om en supplerende ordre til køkkenelementer, vi havde købt for 3 år siden, var vejledningen og servicen helt i top. Leverengen af de nye elementer var præcis og venlig.

En langtrukken oplevelse

Jeg er egentlig rigtig tilfreds med resultatet af mit nye køkken, og Vordingborg fremstod grundige og professionelle, da de sendte en anden mand ud for at måle op en ekstra gang (for en sikkerhedsskyld). Jeg pointerede igen om min bekymring ved ovn og køleskab, som jeg gerne ville have i et hjørne, om ovnen ville kunne åbne for køleskabet, som rager lidt ud. Det skal lige siges, at jeg udskiftede alle mine hvidevarer bortset fra mit køleskab. Jeg fik at vide, at det ikke så ud til at være noget problem, men jeg ville lige høre fra dem, hvis det var. Eftersom jeg ikke hørte noget fra dem, regnede jeg med, det var i fineste orden. Så skulle tømmeren (ikke fra Vodringborg) sætte det op, og heldigvis kunne han tænke selv, for han kunne godt se, det blev problematisk, så han rykkede elementerne med ovnen så langt til højre, han kunne, men ovnen kunne stadig ikke åbne. Da jeg konfronterede Vordingborg med dette, kom de naturligvis ud og tjekkede det og målte en ekstra gang. Mit forslag var en ny ovn med en smallere låge eller et nyt køleskab med samme funktion som mit. Det resulterede i en ny ovn, som er en god opgradering i forhold til den anden - jeg er yderst tilfreds med den nye (og at den kan åbnes).
Efter køkkenet blev sat op, skulle vi også bestille nogle pyntelister og nogle ekstra hylder (der manglede en hylde ved levering), men det kunne man ikke bestille sammen med ovnen, så vi måtte vente nogle uger på ny ovn, før vi kunne bestille de resterende ting og endnu en gang vente på levering.
Nu er alt endelig ved at være på plads (jeg fik køkkenet leveret den 6. januar), og det er et rigtig dejligt og funktionelt køkken, som man kan mærke er af god kvalitet. Min tømrer fortalte, at han var imponeret over samlingen i bordpladen (to bordplader skulle sættes sammen), og at det var meget ligetil for ham. Jeg har fået god vejledning om bl.a. håndtag vs. grebsfrit, pladsbesparelse ved at vælge skabe fremfor skuffer osv.
Når det er sagt, synes jeg dog, det er problematisk, at de andre sælgere ikke kan åbne ens projekt, så vi som kunder er nødt til at være afhængig af den sælger, man har startet projektet med. Det er træls at stå og vente i butikken, når han er optaget med et hold kunder, og de andre sælgere ikke er. Man ved jo, at køkkenprojekter tager tid.
Derudover savnede jeg information om, at min mørke laminatbordplade meget nemt får ridser. Havde jeg vidst det inden bestilling, ville jeg have overvejet en anden type/farve bordplade.
Man skal betale et depositum ved bestilling og det resterende beløb fire uger inden levering.

Vordingborg Køkkenet kundeservice

Vordingborg Køkkenet er leverandør af køkkenluksus alle har råd til. Vores produkter fortjener at være i danskernes hjem, eller rettere; danskerne fortjener ordentlige, miljøvenlige køkkener i godt design, i god kvalitet, med masser af lækre detaljer, og uden de behøver koste en bondegård.

Besøg Vordingborg

Skriv til vk@vordingborg.com