VW Aalestrup anmeldelser

VW Aalestrup anmeldelser

Middel
5.7

Advarsel

Ved første besøg på værksted, blev bilen skadet med stenslag på kølerhjem, venstre forskærm og dør. Da det var vinter med meget salt på vejene, blev jeg først opmærksom på det efter nogle dage. Da jeg kontakte værksted, benægtede de alt.
Jeg var så heldig at have en forsikring uden selvrisiko, så det kostede mig ikke noget.
Hvis man tør bruge værksted kan jeg kun anbefale dig at tjekke din bil for skader inden afgang fra værkstedet.

Det bedste vw værksted jeg kender.

Har igennem en del år (siden 2000 - næsten uafbrudt) fået serviceret og repareret vw og skoda. Jeg får altid en god behandling. Da jeg kommer mere end 80 km fra værkstedet, er det bl.a. vigtig for mig at de tager bilen med det samme, da jeg ofte venter. Jeg har gentagne gange oplevet at den er kørt på lift inden jeg er gået derfra. værkstedet er helt igennem faglig kompetent, og er altid parat til at lytte og give hurtig tilbage melding. Jeg kører gerne turen for den gode betjening, og så gør det hellerikke noget at de er blandt de billigste vw værkstedet. Jeg anbefaler gerne vw forhandler, Egon Hansen og Søn i Ålestrup.

Grotesk dårlig værksted / forhandler

Jeg har købt en Golf 6 TSI Highline ved VW Aalestrup, som er meget fejl behæftet. Bilen var ny ved køb, og jeg har i 2 år kæmpet med at få VW værksteder / importør til at udbedre fejl. Ingen af partnere tager noget ansvar for at få udbedret fejl. Fejl bliver afvist gang på gang som konstruktionsmæssigt betinget eller grundet bilen er lavet af forskellige materialer.
Fejl er som følger (alle afvist):
- Periodisk starter motor sygeligt op med meget høje og hoppende omdrejninger, dette varer 2-3 minutter inden motor er nede i normale tomgangs omdrejninger.
- Hvis jeg vælger at køre i de 2-3 minutter hvor den har sin sygelige opstart, er det med en meget ujævn motorgang hvor det er soleklart at den får en forkert benzin blanding,
- Så snart det bliver tørt og varmt i vejret, begynder samtlige gummilister i alle døre at knirke og knage.
- Når solen skinner på sider af bilen, står begge sideruder og afgiver meget irriterende knæklyde.
- I vinter periode er der en mystisk lyd fra instrument bord (som en syg elektrisk enhed)
- Periodisk voldsomme klunk/klank lyde fra undervogn.
VW Aalestrup har nægtet at udbedre fejl, og jeg bliver bare beskyldt for at tale usandt når jeg fortæller om problemer. Det er den oplevelse jeg hele vejen har oplevet ved VW, hvis det man oplyser ikke stemmer overens med VW’s norm, lyver man. De er som værksted slet ikke lydhør over for det man fortæller.
Da jeg igennem 2 år har kæmpet for at få fejl udbederet, men at enten det ikke er lykkedes værksted eller blevet afvist som konstruktionsmæssigt betinget, bad jeg forhandler om at tag bilen tilbage, men det blev også afvist. Når jeg som forbruger har været i gennem sådan et forløb kan jeg kun på det kraftigste advare mod sådan en forhandler / værksted. Desuden kan jeg kun på det kraftigste advare mod at købe VW.
Jeg har ellers selv kørt VW i mange år, hvor jeg var tilfreds indtil jeg fik købt Golf’en. Jeg var derfor meget tålmodig i starten da jeg havde en forventning om at fejl naturligvis blev udbedret, men jeg tog voldsomt fejl. Når først man har lagt penge, er du som VW ejer helt på egne ben.

Sansynligvis det bedste værksted i verden.

Jeg har benyttet mig af VW Aalestrup i årevis og bliver stadig overrasket over deres høje faglige niveau og rimelige priser.

Højt kvalitetsniveau og fornem service

Hos VW-Aalestrup har jeg gennem en årrække fået serviceret min VW Golf med stor tilfredshed.

Her er tale om en virksomhed, der sætter kunden i centrum og jeg føler mig altid godt behandlet - lige fra modtagelse til diskussion med værkfører - og til det færdige resultat er opnået.

Ved større reparationer tilbydes lejebil til en lav pris.

Det er en virksomhed jeg har stor tillid til og uden betænkning kan anbefale.

Er VW Aalestrup din virksomhed?

Egon Hansen & Søn A/S kundeservice

I vores salgsafdeling, finder du de nyeste Volkswagen modeller og et bredt sortiment af brugte biler. Vi råder også over et autoriseret V

Besøg VW Aalestrup

Vi bor Borgergade 37