Webdomain anmeldelser

Webdomain anmeldelser

7.4

Fungerede fint i hele perioden, men når du vil væk går der store skår i glæden.

Mit domæne har fungeret fint i hele perioden, men jeg kan ikke give topkarakter, da ordlyden i deres mail når ens abonnement nærmer sig tiden for fornyelse. Her vil man fristes til at tro at man er forpligtet til at betale for en ny periode. Der er ingen mulighed for blot at lukke ens domæne, og slippe for deres mange mails, men man vil med jævne mellemrum modtage mails der er mere og mere insisterende på at man skal betale flere penge. Intet sted er nævnt at man også kan stoppe sit abonnement hos Webdomain.
Dårlig forretningsskik, men bestemt med fuldt overlæg, og det skal nok få nogle til at betale, for en sikkerheds skyld. Det er ikke i orden. Svært at give stjerner, da jeg er sikker på at der er tale om ond tro, og det betyder i praksis 1 stjerne her på Trustpilot, men selve produktet har aldrig fejlet noget, så jeg smider en middel karakter af sted.

Kanon service!

Kun gode oplevelser herfra.
Kørte fra start til slut uden det mindste problem.
Helt sikkert her jeg vil købe webhotel næste gang.

God service og domain, !Men bare dyr priser!

Ikke noget problemer med webdomain.dk, men bare lidt dyrt 348,- for et 3GB webhotel er måske lidt for meget.
Men alt i alt ikke nogen problemer super godt.

Både godt - og dårligt

Har været kunde i mange, mange år og aldrig haft problemer, indtil jeg fik Smartphone. Kunne ikke få min mail ind på telefonen, derfor ringede jeg til dem for hjælp. Svaret jeg fik var, at han havde en i-Phone og kunne derfor ikke hjælpe mig, da min er en andet mærke. Bare han dog havde fortalt mig, at jeg kan viderestille og/eller bare indtaste flere mail addresser på 'min side' hos dem. Det ville have sparet mig mangen stress.
Efter så mange år som kunde, blev jeg meget skuffet.

Manglende information ved ændringer

Har været kunde ved Webdomain i mange år uden problemer.
Men en dag kunne jeg pludseligt ikke afsende emails længere. Efter selv at have været i kontakt med dem fik jeg at vide at de havde været nød til at lukke for min udgående post, da nogle havde fået fat i min adgangskode.
En mail fra dem havde været nok som information men deres respons hertil var bare følgende:
"Problemet med at kontakte dem som det går ud over har vi prøvet, men de vender sjælent tilbage..."

Jamen lad da endelig os andre lide under det. Mærkelig holdning at have.

Ringe kundeservice og mange nede-tider

Jeg har flere websites hostet hos Webdomain, og det er kun fordi jeg ikke har fået flyttet dem endnu, at jeg er kunde hos Webdomain.

Kundeservicen - hedder det det? Mon ikke det det begreb, de selv bruger internt er "tvungen interaktion med irriterende elementer" - er lig 0. Der er utrolig mange problemer med nede-tider på mine sites, og hver gang jeg forsøger at komme i kontakt med dem, så er de gået hjem (gerne 10-15 min. før lukketid) eller også får jeg hånlige mails tilbage, hvor de slet ikke svarer på problemet. Det plejer at lykkes mig at få dem til at rette de problemer, de nu har, men det er ikke en let opgave. Man skal virkelig sætte tid af, for det er en pine og plage for dem, når de har fejl og de skal rettes.

Webmailen er så ufattelig ringe, at man tror det er løgn. Folk griner altid og spørger hvad det dog er for noget, jeg sidder med.

Jeg kan ikke anbefale dem.

MEGET BILLIGT og hurtig "levering"!

Det er meget billigt og du er hurtig igang med at få din hjemmeside i luften! For det billigste hotel betaler man 9,- om måneden for 10 mails, PHP 5 og MySQL 5 og en masse andet.

Hvis du benytter linket nedenunder så får du gratis oprettelse hos webdomain, og så bliver det endnu billigere, da oprettelse koster 99,-.

Webhotel med skrabet service

Plus:
Gode priser og fri trafik
PHP og mySQL
Minus:
PHP Safe Mode ON
Display Errors ON
(så virker Akeeba Installer IKKE!!!)
korte åbningstider (10-16)
lange svartider på mail
ingen underskrift på mail (aner ikke hvem man har fat i)

Skal du ikke bruge Akeeba, sikkert et udmærket sted at blive hosted.

Webhotel nedlagt uden underrettelse herom

Ingen regning modtaget og har ikke hørt fra dem. En dag kunne jeg bare ikke logge ind på min mail længere.
De benægter at kommunikere ang. problemet, sandsynligvis fordi de ikke kan indrømme deres fejl.

Kan ikke anbefales

Virkelig fin service

Skulle flytte hjemmeside og kontaktede webdomain. Selvom det er en "internet-baseret" virksomhed fik jeg en fin telefonservice og alle løfter og aftaler blev overholdt.
Klart anbefalelsesværdig

Ganske godt firma

Jeg hade nogle problemer med dem da de hade overtaget webzero men det har løst sig og blevet ganske godt.

Er Webdomain din virksomhed?

Webdomain kundeservice

Domæne og webhotel