Webglobe anmeldelser

Webglobe anmeldelser

Lavt
3.0

DUMPET: To alvorlige og langvarige nedbrud inden for 3 måneder

Jeg har været kunde hos Webglobe i ca. 10 år, uden problemer, indtil Webglobe for godt ½ år siden blev overtaget af Wannafind. Det første alvorlige nedbrud - i sommerferien - gav 14 dage uden e-mail, det næste, i den seneste uge, medførte et ukendt antal permanent tabte e-mails.
Konklusion: Firmaet har dokumenteret, at deres service er uegnet til professionelt brug, jeg er nødt til at finde en anden løsning hurtigst muligt.

Uprofessionnelle

Jeg har været kunde hos Serverhosting/Webglobe i et par år.

Jeg har aldrig været specielt tilfreds, men grundet den enormt lange bindsings periode, har jeg fortsat med at beholde serveren.

Men for en måneds tid siden fik jeg nok, og ønskede ikke længere at være kunde.
Jeg skrev derfor til kundeservice, dem har jeg ikke hørt fra. (ca. en måned siden)
Hvor efter jeg opsagde det via deres hjemmeside, det er desværre ikke blevet godkendt endnu.

De er ikke til at komme i kontakt med, så jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, men en ting er sikkert, jeg betaler ikke, hvis de sender en faktura mere.

God kvalitet, men kunne ønske udvide support tid

Jeg er meget tilfreds med min virtuelle server hos Webglobe, men hvorfor er der ikke som standard udvidet service? At standard servicen stopper kl. 15 er ikke godt nok.

Hej Jens,

Jeg er glad for at høre du er godt tilfreds med din virtuelle server.

Vi har valgt kun at inkluderer en standard support-pakke i alle vores produkter, for at holde prisen så langt nede som muligt. Størstedelen af vores kunder administrerer selv deres server, derfor har vi valgt at holde priserne i bund og lægge udvidet support som et tilkøbsprodukt.

Hvis du har behov for udvidet support kan dette købes via dit kundecenter til 199 DKK/md. ekstra pr. måned.

Alt feedback læses igennem, og vi vil vurderer om vi kan gøre det bedre på dette omåde.

God dag,
Daniel

Gode servere

Har haft en server hos dem i snart et år nu. En 64 bit Ubuntu cloud server. Nem adgang via SSH, og har ikke endnu oplevet nedetid. Udover hvis jeg selv genstartede serveren. (Opdatering og genstart derefter.)

Der er altid fin service

Jeg har haft min webside hostet hos Webglobe i flere år og gennemgående været tilfreds. Det kan godt irritere mig lidt når nogle brokker sig for brokkens skyld, jeg har selv et firma og har prøvet brok bare for brokkens skyld, man får som firma slet ikke mulighed for at afhjælpe et evt. problem og måske var der slet ikke noget problem, men en kunde der ikke havde forstået hvad kunden har accepteret.
Webglobe har i starten haft nogle problemer omkring den server min side ligger på, det har ikke været ofte, men der har været problemer, jeg har selvfølgelig enten lagt en ticket eller taget telefonen og fejlen har været udbedret inden for 10 - 20 min. det er da service. Prisen for at have nogle at henvende sig til næsten hele døgnet er da yderst rimelig, er man ikke tilfreds, så kan man jo prøve B-one eller andre lavprishoteller, man får hvad man betaler for og her har Webglobe jo forskellige muligheder på deres produkter. Jeg har været tilfreds og kan sagtens anbefale Webglobe.

Rigtig godt

Hurtig server. Rigtig god kundeservice. Har aldrig haft nogen problemer..

Betale for at have glemt sit password til sit webhotel?

Kan det virkelig være rigtig man skal betale 125,- plus moms for at have glemt sit password til sit webhotel? Det er simpelthen for ringe en service!

Det har jeg godt nok ALDRIG set andre steder.

Nye produkter og hurtig og god service

Jeg har været kunde hos Webglobe i ca. 1.5 år og er MEGET begrejstret.
For det første har de nye produkter såsom Microsoft Exchange Server 2010. Jeg har for kort tid siden bedt dem opdatere til netop denne nye exchange server og det gik rigtig godt og smertefrit.
Priserne er i orden. Man får altid svar på konkrete spørgsmål og indenfor kort tid.
Jeg vil anbefale alle privatkunder og forretningskunder at skifte selskab(hosting selvskab) til Webglobe fordi jeg ALDRIG har oplevet problemet med de produkter jeg har hos dem.
Hvis jeg skal sige en kritisk ting er det at deres Sharepoint server er af version 3.0 hvilket jeg godt kunne have tænkt mig var af nyere dato, 2007 måske:)
Men bortset fra det så fungerer tingene og man kan altid få et godt svar.

Jeg vil sige i forhold til de andre hostingselskaber jeg har haft så er dette Danmarks mest profesionelle hostingselskab.
mvh
Nicolai

Ikke et prof. firma

Deres service er ikke høj nok. De har ikke styr på mit webhotel. Så er der nedetid, men de påstår at de aldrig har været det :(

Godt tilfreds med samarbejdet

Vi har 2 dedikerede servere hos Webglobe, en i deres tyske datacenter og en i deres danske datacenter. Vi synes der er en god sammenhæng mellem pris og service-niveau. Vi er samlet set særdeles godt tilfreds med vores samarbejde med Webglobe.

De få gange vores servere har haft driftproblemer er det vores erfaring, at Webglobe tager hånd om problemerne på en hurtig, kompetent og seriøs måde. Webglobe har stor forståelse for at det er særdeles kritisk for vores virksomheds drift at disse servere kører upåklageligt 24/7. Dette krævede serviceniveau har Webglobe levet op til, til vores fulde tilfredshed.

Webglobes personale er for det første særdeles faglig kompetente, desuden er de venlige at omgås, selv når vi en enkelt gang eller to har været oppe i det røde felt, på grund af et teknisk problem som måske ikke altid kan løses på 5 minutter sådan som vi havde håbet.

Webhosting firmaer bliver nok aldrig populære, fordi det er så kritisk de få gange det ikke virker 100%. Men vi synes bestemt Webglobe gør et rigitg godt forsøget.

På denne baggrund kan vi give Webglobe de bedste anbefalinger.

Med venlig hilsen
Jan Balslev
Balslev Media ApS
www.balslevmedia.com

ingen grund til at brokke mig

jeg må sige at jeg ikke kan genkende det webglobe som bliver præsenteret her, jeg kan også se at enkelte er enige med mig, jeg har aldrig oplevet problemer med firmaet. de er altid venlige og behagelige at snakke med og jeg har været kunde ved dem i over 9 år siden år 2000 med egen server. sidste år fik jeg opgraderet min server til en helt ny model, og det gjorde de gratis. det ser ud til at de største problem folk skriver om herinde er problemer med faktura, jeg får mine faktura på PDF og syntes det er lidt besværligt, man selv skal printe ud men altså det er ingen grund til at give dårlig karakter for det? eller misforstår jeg noget. alt i alt er jeg tilfreds og kan give give anbefalende ord med på vejen

Utrolig dårlig service!!

Sure eller ingen svar på e-mails. Forkerte regninger!

MEGET langsomt server!

Kan ikke anbefale det til nogen

Jeg har læst Børge Js anmeldelse og det lugter lidt af at det er Webglobe selv der har skrevet det!

Hej Magnus,

Jeg kan ikke finde noget om dig i vores supportsystem? Langsom server? Hvordan langsom? og forkerte regninger på hvad?

Du må meget gerne uddybe så vil jeg med glæde kigge på din sag :-)

Perfekt

Jeg kan se at en del herinde skriver de har haft nogle problemer med faktureringen, jeg må indrømme at jeg overhoved ingen problemer har oplevet med WebGlobe.

JEG ER EN SUPER TILFREDS KUNDE!

Jeg har været kunde i mange år og har både flere webhoteller og tre servere.

Supporten er af en karakter jeg aldrig har oplevet lignende før.
Jeg får mine faktura som jeg skal og min personlige kontakt 'daniel bahl' hos webglobe er det mest kompetente menneske jeg nogensinde har mødt, han hjælper mig og ved ALT, utroligt men sandt. Jeg har hvertfald aldrig give ham nogle opgaver eller spørgsmål han ikke kunne løse.

Jeg tror Trustpilot er et sted mange går ind for at brokke sig, men det er sjællendt tilfredse kunder går ind og skriver herinde, så nu vil jeg gerne dele min mening med jer andre, for når man er tilfreds har man ikke behov for at dele meninger med andre ;)

MVH Børge Johansen

Hej Børge,

Tak for de pæne ord.

Rod i bogholderiet

Jeg vil absolut ikke anbefale firmaet. Kan i høj grad nikke genkendende til, at Webglobe har rod i bogholderiet og sender regninger med ufuldstændig tekst, som ikke giver mening. Desuden får man ofte intet eller meget ufuldstændige svar, når man henvender sig med spørgsmål til regninger via helpdesk. Bogholderiet er simpelthen præget af sjusk.

Derudover kan man godt risikere sure svar, hvis man tillader sig at spørge til de forvirrende regninger, eller hvis man minder firmaet om, at de stadig ikke har besvaret spørgsmål, man tidligere har stillet via helpdesk.

Firmaet er desuden kendt for at reklamere for sig selv ved at skrive falske positive anmeldelser på nettet. Man skal derfor være på vagt, hvis man falder over ensidige positive anmeldelser af webglobe på nettet. De kan meget nemt være fiktive.

Hej Websurferen,

Vi arbejder på at forbedre os hele tiden, jeg beklager hvis du oplevet uforståelige faktura, du er mere end velkommen til at ringe til mig på 70 27 20 20 så vi kan få afklaret dit fakturaproblem.

Du må meget gerne sende mig et ticket-id fra support-system på de sure svar, så vi få løst dette, for man skal bestemt ikke opleve sure medarbejdere hos WebGlobe :-)

Den du nævner med at vi reklamerer for os selv vil jeg meget gerne høre mere om, du må meget gerne kontakte mig på 70 27 20 20 eller daniel snabel-a webglobe.dk

Dårlig service, rod og forkerte fakturas

Dårlig service, rod og forkerte fakturas
E-mails man får fra kundeservice er sure og ikke særlige venlige. Fakturaerne er dårlige og ikke korrekte og forsøger man at få 14 dages fortrydelsesret får man ikke noget svar. Selv om man mailer kundeservice om problemet får man intet svar. Det eneste man får er en regning der ikke har noget med virkeligheden at gør og hvis man forsøger at gør indsigt truer de med at sende en til inkasso.
Jeg kan ikke anbefale firmaet til nogen!

Update:
Efter jeg har opsagt min service hos Webglobe (for snart over et år siden) - modtager jeg nustadig regninger på services som jeg ikke modtager.

Det her firmaer er inbegrebet af Bondefangeri!!! PAS PÅ!

Jeg vil præcisere hvad jeg mener med mener med begrebet Bondefangeri:
1. Jeres Exchange server er ubrugelig, langsom og ikke til at komme i kontakt med - jeg forsøgte at komme ud af jeres Klør – da jeg ikke fik hvad jeg var lovet jeg mailed opsigelse pr. brev og mail – ikke noget svar
2. Pga. jeres langsomme system bliv der ved en fejl trykket forkert og jeg stod med en service jeg ikke hade interesse i – jeg mailed support – ikke noget svar
Det er korrekt at jeg forsøgte at bruge 14 dages tilbage garanti – DA DEN ER TILGÆNGELIGE I JERES SYSTEM forventer jeg også den er brugbar ellers er den vildledende.
3. Jeg prøvede at sende et brev pr post og intet svar. Jeg har en gang forsøgt at ringe det opgav jeg hurtigt.
4. Dog modtager jeg stadig regninger for noget jeg IKKE modtager – det er bondefangeri
Mht. til surhed så mailed jeg til jeres support omkring et af jeres mange server nedbrud og sjovt fik jeg et svar der lød næsten sådan her ”ja serveren er nede” meget informativt og ikke særligt venligt eller prof.

Besvarelse fra WebGlobe A/S

Vi er bestemt ikke sure :) Jeg har lige kigget din support-historik igennem og kan på ingen måder se at nogle at mine kollegaer har været sure? Vi har svaret tilbage på alle dine spørgsmål i god tone.

Du har opsagt dit abonnement, men du har sat flueben ved bestillingen at du binder dig for X antal måneder, derfor vil dit abonnement først bliver lukket når din opsigelsesfrist er udløbet.

Mht. til fortrydelsesrettet, så har vi har også gjort dig opmærksom på at du under bestillingen har sat flueben i et STORT felt hvor der står at du accepterer at fortrydelsesrettet bortfalder når leveringen begynder, da der er tale om et serviceprodukt. Derfor kan du ikke fortryde 14 dage efter iht. købeloven.

Vi bondefanger ikke nogle :-) Vi leverer det du har købt og tegnet abonnement på - og overholder vores opsigelsesfrister, hvorfor du er bundet i de måneder du har tegnet abonnement for.

Ok men lidt rod i faktureringen, og ustabilt til tider

Har været kunde hos Webglobe i gennem ca. 3 år nu (kom fra det tidligere Serverguider).

Vi har et lille webhotel, som vi primært bruger til e-mail. Det fungerer normalt rigtigt godt, men vi har haft nogle udfald på mailserveren, måske ca. en gang i kvartalet, hvor vi har været nødt til at skrive til supporten for at få serveren genstartet hvorefter mailen igen virker. Det er lidt irriterende, at de ikke selv opdager sådan noget.

Har haft en del problemer med fakturering. Der kommer ikke fakturaer, men tilgengæld en rykker. Det er umuligt at få et fornuftigt svar, når man ikke har modtaget fakturaen, det bliver altid til at ens spamfilter må have taget det (og så er det altså det eneste sted, hvor det sker. Mit spamfilter slette i øvrigt intet, men sorterer blot fra og der har jeg ikke kunnet finde fakturaen).

De sidste gange har jeg selv holdt øje med det, og bedt om at blive faktureret når det er tid (det skete nemlig heller ikke automatisk).

Alt i alt syntes jeg det er ok, men ikke wauw.

Hej igen,

Vi sender faktura ud på PDF og rykker pr. post. Tjek evt. i dit kundecenter på www.webglobe.dk hvilken e-mail-adresse du har opgivet, vi sender nemlig PDF-faktura til denne.

Hvis du ønsker det kan du kontakte os, så kan vi også sende faktura ud som post, så forsvinder de ikke i din e-mail indbakke :-)

Fantastisk sted

Fantastisk sted med fantastisk service og support...
Kan varmt anbefales :)

Hej Lotte - tak for de rosende ord

Meget begejstret!

Jeg har købt mit domæne og webhotel hos Webglobe - og det fungerer perfekt. Jeg er meget tilfreds.

Besvarelse fra WebGlobe A/S

Hej Anette, tak for de pæne ord om vores produkter.

WebGlobe

Jeg har lejet en dedikeret server hos firmaet, jeg må da indrømme at det bare spiller. Fantastisk support også i weekender +++++

Besvarelse fra WebGlobe A/S

Hej Jens, jeg er glad for du er tilfreds med dit produkt hos WebGlobe. Lige en note til andre kunder som læser med her: Vi har ikke officiel support i weekenden, medmindre man tilkøber et 24/7 support abonnement, men da vores team af supportere (inkl. mig) brænder for det vi laver, så sidder vi næsten både nat og dag inkl. weekender og svarer på support :-)

WebGlobe A/S kundeservice

reseller - Serverer – Hosted Exchange – Webhoteller.

Besøg Webglobe

Skriv til daniel@webglobe.dk