Webshoppen anmeldelser

Webshoppen anmeldelser

Middel
6.6

Hurtig levering.

Jeg købte sidste år en Hacha PF11 2GB mp3 afspiller, med indbygget Voice-recording.
Der var hurtig respons fra web-hoppen og leveringen kørte også som smurt.

Og den har været rigtig nyttig i forbindelse med afklaring af min situation efter min færdselsulykke.
Så kan varmt anbefale at man køber en hvis man har brug for at optage, men ellers er selve afspilleren også ganske god.

Fin bestilling, fin kundeservice!

I forbindelse med mit valg af alarm ringede jeg flere gange til virksomheden. Opkaldet blev besvaret hver gang.
Efter købet konstaterede jeg at jeg selv kunne afhente varen. Jeg ringede og lavede aftale om afhentning den kommende dag. Afhentning foregik smidigt og uden problemer.

Det er ikke 100% selvforklarende hvordan man installerer og konfigurerer en Infinite Prime alarm. Jeg kontaktede web-shoppen og fik med det samme hjælp. Da problemet ikke kunne løses over telefonen tilbød de at komme forbi - uden beregning!

Jeg fik besøg af en tekniker, som hjalp med at løse problemet. Og nu fungerer min alarm perfekt!

Alt i alt en rigtig god oplevelse med www.web-shoppen.dk

webshoppen.dk svarer ikke

Trods flere forsøg på webshoppens hjemmeside, hvor jeg har udfyldt et skema, hvorefter firmaet snarest vil vende tilbage med svar, har jeg aldrig fået svar på et spørgsmål, som omhandler evt. GSM modul til en Penta alarm købt i webshpoppen.
Det undrer mig, at firmaet kan eksistere med den holdning.
Jens Bang
Lejre

meget dårlig service

Bestilte 2 stk mp3 afspiller Hacha PF11 4GB blå
fik dem 2 dage efter som var fint nok.

den 1 var defekt text på display kunne ikke læses
den anden kunne ikke registreres at windows.

fik fat på dem og bad om at få min penge tilbage ved at levere varen retur og det sagde de god for.

jeg har endnu ikke set skyggen af mine penge og de svare heller ikke på mails og de er meget svære at få fat på via deres telefon

når man så endelig får fat på dem så får man en sang fra de varme lande.

så en rigtig dårlig ide at bestille noget fra dem.

Meget hurtig

Bestilte en alarm med montering. Der gik vist kun 3-4 arbejdsdage før den var på plads (var nok lidt heldig at komme med i puljen til montering). Montøren var flink, og kvik til monteringen. Kom dog lidt senere en forventet. Konklusion, meget tilfreds.

Svare ikke på mails

Købte en alarm og havde problemer med opsætning har skrevet flere mails til dem og de har ikke svaret på en eneste.

Vare udeblev - kundeservice ikke eksisterende

Bestilte en DAB radio onsdag eftermiddag, hvor der stod at den var på lager og at leveringstiden var 1-2 dage. Da det var blevet fredag og jeg stadig intet havde hørt fra virksomheden, sendte jeg en mail, for at høre, hvornår jeg kunne forvente varen leveret.

Tirsdag kontaktede min mand, så web-shoppen.dk og fik at vide at radioen desværre var udsolgt. Hvor svært kan det være at skrive inde på selve shoppen og sende en mail til mig om dette? Derudover prøvede vedkommende at bilde min mand ind han havde kontaktet mig telefonisk. Hverken min mobil eller vores fastnet (der har nummerviser) er blevet ringet op. Hvorfor lyve?

Nå, men det endte med vi fik en DAB radio, der mindede om den vi havde bestilt. 2 stjerner fordi vi fik varen - efter selv at have taget kontakt - kundeservice, var der slet ikke tale om.

Primitiv og manglende support

Troede ikke at det var muligt at finde en e-mærket online forhandler der ikke sender information ud når de afsender en vare, men der tog jeg fejl.. Nå men det er jo en detalje for deres vare kan man jo ikke sætte nogen finger på eller hva' ? Den MP3 afspiller jeg bestilte havde en fejl, jeg kontaktede dem på mail samme dag og efter 2 dage havde jeg ikke fået et svar, Jeg sendte så varen tilbage og det er nu ca 1 uge siden har stadig ikke hørt noget. Udover at selve mp3 afspilleren havde en fej så kunne det medfølgende batteri ikke starte afspilleren, skulle sætte et nyt i den for at få liv i den. Et eller andet sted undre det så også mig at der i forvejen var to stykker mp3 musik på afspilleren, er en smule usikker på om det er standard fra producenten eller om de muligvis har sendt mig en brugt vare.

Webshoppen kundeservice

mp3, mp3player, dvd, dvdplayer, dvdafspiller, mp3afspiller, playstation, CMTECH, ProTeco, Force, Force D-Master, Kiss

Besøg Webshoppen