Ziggo anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Supersnel Internet & fijne service door monteur

Lang getwijfeld, uiteindelijk toch voor Ziggo gekozen. Pakketten redelijk aan de prijs, maar absoluut waard. Snel internet, zelfs via Wifi, & Televisie is haarscherp. Daarnaast heeft een monteur de boel geïnstalleerd, was zo klaar.

Wat een ....hommels

Zit al weken te soebatten over een defecte decoder/harddisk. Ongelofelijk hoe slecht ze hun beloftes nakomen. En al die tijd kan ik geen tv kijken. Maar dat is da eigenlijk wel weer een blessing in disguise :D

MACHTSWELLUSTELINGEN

Heb een camera draaien die 's nachts in de storing ging. Hierdoor raakte in 1 nacht mijn mailbox vol.
De volgende dag had ik geen internet en wist niet waar dit aan lag.
Bellen bellen bellen maar kwam er niet door bij Ziggo.
Nog een dag later naar veel zweten, bleek dat Ziggo mij gewoon had afgesloten vanwege de fair policy use.
Hebben niet het fatsoen om even te bellen en te vragen wat er aan de hand is. Jammer.
Blijkt dat ik ook als straf gewoon 2 dagen geen internet krijg
Dit noemen ze "op de macht" en heeft niets met klantvriendelijkheid te maken.
Niet zo slim van SIKKO.
trustpilot stars

Ik heb maar een woord voor ziggo dat is GEWELDIG !!

Als ik nu met ZIGGO bel of een vraag stel op de ZIGGO site , ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en zij proberen als ik een probleem heb het allemaal zo snel mogelijk op te lossen en ik heb nog niet meegemaakt dat het niet naar mijn zin was opgelost .
B.V. Gisteren kreeg ik het bericht van ZIGGO dat de internet snelheid word verhoogt en zij hebben vaak aanbiedingen zoals nu ALLE T.V. KANALEN voor half geld geweldig toch .
Ik ben al sinds 1995 abonnee bij ZIGGO en als zij zo door gaan ga ik daar nooit van z"n lang zal zij leven weg . zoals men wel eens zegt een 10 en een griffel !!!

Ziggo: Geldlustige dieven!!!!!

Ik ben op zich al jaren klant bij ziggo, Maar begin me steeds meer te irriteren aan Ziggo, waarom krijg je niet automatisch als bestaande klant korting? wel als nieuwe klant allemaal lokkertjes. Bestaande klanten moeten steeds meer betalen. Ieder jaar gaat de prijs maar weer verder omhoog. En onderling bellen naar ziggo klanten moet je opeens ook al voor betalen. Het zou in voordeel zijn van de klant!?!?!?

En heb je een probleem dan doet ziggo hier ook nog eens niks aan. Bij mij is het geval dat ze geld van me rekening afboeken met een automatische incasso die ik nooit verstrekt heb samen met Buckaroo st.Derdengelden (Deze doet de betalingen voor ziggo mobiel) .
Ze hebben de verkeerde klant aan mijn rekening gekoppeld. Ik heb hier in januari over gebeld ja meneer u heeft helemaal gelijk, maar oplossen ho maar. Het is nu april en en nog steeds plegen ze iedere maand diefstal. Ja diefstal kun je het noemen.
Als ik niet opgelet had op mijn rekening was ik nu 700 euro lichter geweest. Iedere maand mag ik die incasso terug boeken! Buckaroo kan kennelijk voor ziggo mobiel ook niet in een keer het totaal bedrag afboeken nee ze boeken gerust 3 x geld af op 1 dag.
Ben er klaar mee. Nog even en ik zeg mijn ziggo op. Ga wel over naar een andere maatschappij. Ik heb nu ook via de bank ziggo en buckaroo hun rekening geblokkeerd zal binnen kort wel brieven ontvangen over dat ze het geld niet kunnen incasseren. Verwacht dat ze dan wel als de kippen er bij zijn. Maar als het om de bestaande klanten gaat is hun service ver ver te zoeken!!!
trustpilot stars

Ziggo is echt verbeterd gewoon perfect.

Vroeger was de kwaliteit en service slecht, maar mijn ervaringen van Ziggo moet ik echt kenbaar maken. De telefoon / internet / en tv werkt al 5 jaar perfect. De interactieve PVR ontvanger van Cisco kapte (na 15 maanden) ermee, er staat weer een nieuwe, het was binnen de garantie, moet je eens proberen bij de Mediamarkt .Nee hier wordt je niet van het kastje naar de muur gestuurd.
trustpilot stars

Dit bedrijf is niet eens halve ster waard!

Ik ben al ruim 6 jaar klant bij Ziggo. Maar maak nog steeds gebruik van oude apparatuur (modem, digi tv kastje) Vorige week kreeg ik een nieuwe tv en wilde een nieuwe digi tv kastje. Dat mag ook denk ik na 6 jaar gebruik en trouwe betalingen.

En denk je dat ze met je meedenken en een trouwe klant waarderen? NEE! Volgens hun (niet al te slimme) mevrouw van de klanten service moest ik nog 120 euro bijbetalen om zo`n nieuwe kastje te krijgen.
Toen ik haar attendeerde op hun concurenten die de digi tv kastjes en modules gratis aanbieden (wat ook normaal is) zegt die DOOS dat ik dan maar naar hun concurent moest overstappen.
OK, dat doen we dan! Als Ziggo geen klanten meer nodig heeft, zoek ik een andere aanbieder die ze wel wil!
Ziggo spendeert miljoenen aan reklame spotjes om hun klanten te behouden, maar de zogenaamde klantenservice vind het blijkbaar niet nodig.
WAT EEN AMATEURS BEDRIJFJE!!

Geen aanrader

Ben al weken bezig een ander wifi modem te krijgen.
Probleem: Als ik een vrij wifi kanaal opzoek, stort de bedrade en de draadloze snelheid totaal in tot 5 Mbps terwijl ik voor 60Mbps betaal !
1e Keer klacht gemeld, zou worden opgelost, week later niks van ziggo gehoord.
Ondertussen zelf maar diagnose gesteld, andere wifi router werkt probleemloos, dus ziggo modem/wifi router verdacht.
2e Keer klacht herhaald en mijn ervaring gedeeld, en om andere modem/router gevraagd. Ziggo zegt; Wifi op 3 meter zicht afstand niet goed ? Niet ons probleem, koop maar lekker een aparte wifi router :-(.
Klachten formulier ingevuld en online enquete negatief ingevuld.
Ga het nog 1x proberen. Anders is het dag ziggo ! Weer een klantje minder.

EDIT:
Heb na veel zeuren een monteur ter plaatse kunnen krijgen. Ik leg de beste man (HELD) het verhaal uit en binnen letterlijk 2 minuten is het opgelost !
Blijkt een firmware bug in het ziggo modem te zijn. Ziggo is hiervan op de hoogte maar de helpdesk en de helpdesk+ blijkbaar niet terwijl dit gewoon informatie is die zij tot hun beschikking hebben en de klacht telefonisch kunnen oplossen. Ik heb al mijn gemaakte kosten al teruggevraagd. Eens kijken of het goedgaat met het maken van fatsoenlijke facturen. Dat gaat ook vaak mis de laatste tijd.
Monteur=HELD rest ziggo blijft geen aanrader.....

Heel Slecht bedrijf

Een maand geleden met ziggo afgesproken dat ik een pakket voor internet en TV zou aansluiten. De monteur kon na 5 dagen komen en kwam op de afgesproken tijd. Tot zover alles prima.

Wij hadden een abonnement afgesloten met korting in de eerste 6 maand van het contract, na 3 dagen opgebeld om dit te wijzigen naar hun actie met de xbox 360. Dit probeerde ik te regelen via hun klantenservice. Toen ik na een kwartier wachten eindelijk iemand aan de lijn had, kon die jongen mij niet goed helpen. Hij zette mij even in de wacht en zou binnen enkele minuten terugkomen. Dit is niet gebeurd, is heb toen een kwartier gewacht en maar opgehangen want er gebeurde niets. Toen ben ik langs hun klantenbalie geweest. Hier moesten nog een aantal gegevens gewijzigd worden want die hadden ze niet goed in hun systemen gezet.

Daar werd aangegeven omdat het abonnement nog maar enkele dagen liep dat het geen probleem was het te wijzigen. We zouden binnen 3 weken een code krijgen waarmee we de xbox konden aanvragen. Na 3 weken wachten niets gehoord, dus weer even gebeld met ziggo. Weer lange tijd in de wacht, en na even met een medewerker gesproken te hebben weer in de wacht gezet voor 12 minuten.

Weer naar de klantenbalie gegaan om te vragen hoe het stond met de code, daar werd aangegeven dat er een achterstand was waardoor het nog even kon duren. Na aandringen kon er toch een tijdbepaling worden aangegeven. Weer twee weken wachten terwijl er binnen 3 weken een code zou komen. Dit moeten we nog even afwachten.

Maar nu kreeg ik vandaag ineens een mail dat het abonnement met een euro zou worden verhoogd. Dit is niet afgesproken en niet in het contract gezet. Zo kan een bedrijf wel heel makkelijk geld aftroggelen van hun klanten, Je kan als bedrijf toch niet zomaar de abonnementen verhogen?

Ook werkt het modem sinds korte tijd ineens heel erg slecht. Verbinding is langzaam en valt vaak weg

Heel slechte service,
Geen goede communicatie,
Lang wachten.
Medewerkers zijn niet beleefd aan de telefoon

Zodra dit abonnement is afgesloten zoek ik snel een andere provider op want zo hoort het niet.
trustpilot stars

Waardeloos modem en geen oplossing

Ziggo per november 2013. Sindsdien alleen maar slechte ervaring met WIFI. Modem van CISCO voldoet gewoon niet. Bij ONLINE had ik een klasse modem maar wilde alles bijeen. Voor Ziggo gekozen maar wat een ellende. Als de deur dicht gaat is het signaal ook weg. Bekende had op eerste verdieping aan ene kan van het bed wel ontvangst; 1,5 meter verder ook weg.
De helpdesk blijft op het niveau van onoplosbaarheid.
Als je Ziggo wilt, prima, het tv gebeuren is redelijk goed maar niet perfect. Als je iets van draadloos wilt daarbij:

ABSOLUUT NIET DOEN!!! WAARDELOOS MATERIAAL WAAR ZE MEE WERKEN

Absolute afrader, want een trap op en je bent weg met je signaal.

niet top dit

gaat lekker daar. met bellen niet echt goede hulp
trustpilot stars

Waardeloze support afd techn ondersteuning (service plus)!!!

Zelfs een ster nog teveel. Deze afdeling ( dhr M D D) komt niet veel verder dan je 4e keer achter elkaar een softe en vervolgens een harde reset te laten uitvoeren. Letterlijk: " voor wi-fi is een router niet noodzakelijk bij dit modem". Gebrek aan kennis zal ik niemand verwijten, onbeschoft gedrag wel! Ziggo: train je mensen eerst voordat je ze achter de telefoon zet

perfecte service

Perfecte verbinding altijd. Verhuizing doorgegeven. Vervolgens was het huis uitgesteld en werd ik daarbij perfect geholpen kosteloos. Ziggo liet het even op 2 adressen openstaan zodat ik rustig kon verhuizen. Perfect geregeld dus. Geen minuut zonder Internet gezeten

goed bedrijf

ik had besteld maar na een week nog niets gehoord, even gebeld en werd beloofd dat ze zouden terugbellen. de volgende dag een telefoontje dat iets niet correct was gegaan en ze zouden het in orde maken. Paar dagen later stond de monteur op de stoep om alles aan te sluiten en inmiddels ook mijn tablet in huis! Thnx ziggo

niet tevreden

heb een harddicsrecorder bij mijn abonnement gekregen en die deed het niet. toen ik ziggo belde werd er gezegd dat ik een brief moest sturen. op de brief werd vervolgens niet gereageerd. en later belde ik weer en zeiden ze dat ze de brief nooit hadden ontvangen. al met al niet behulpzaam
trustpilot stars

installatie pakket kwijt, en dan begint de ellende

Afgelopen zomer voor mijn nieuwe woning Ziggo TV + Internet aangevraagd maar het installatie pakket is nooit toegekomen.
Dus de helpdesk gebeld en dan begint de ellende: tientallen minuten in de wacht, van het kastje naar de muur gestuurd, doorverbinding naar een andere afdeling waarna na 10 minuten in de wacht plots de verbinding werd verbroken en elke keer weer opnieuw proberen waarbij je eerst door een ellenlang menu heen moet en vervolgens weer in gelijkaardige ellende terecht komt.
Na 3 uur was ik het zat en wilde ik mijn contract ontbinden en dan gaat het balletje eindelijk rollen en was het snel opgelost.
Uiteindelijk ter compensatie wel de harddiscrecorder gratis gekregen ipv de €49 die het normaal kost maar daar heb ik achteraf opnieuw voor moeten bellen omdat die €49 gewoon werdt afgeschreven, maar gelukkig is dit binnen 2 pogingen om het op te lossen via de helpdesk ook ook recht gezet.

Zeer slechte klantenservice

Nadat wij een factuur hebben ontvangen van ziggo voor bellen naar 0900 nummer heb ik vele malen contact gehad en kom werkelijk geen stap verder. Op betreffende dagen hadden wij een storing met de vaste lijn en internet notabene en heb hier uitvoerig contact gehad met de helpdesk op deze dagen met gsm omdat vaste lijn niet werkte.
Maar ziggo geeft geen meter toe en blijft aangeven dat ze niks meer kunnen doen. Nadat ik zelfs aangeef dat ik dan maar mijn abonnement moet opzeggen, krijg ik alleen de melding dat ze me door kunnen verbinden naar afdeling opzegging.
Werkelijk nog nooit zo iets moeegemaakt en er valt niet te praten met ziggo.
als er iemand suggesties heeft hoe ik alsnog mijn geld terug kan krijgen dan hoor ik dat graag

Erg slecht

Ik had een contract tot 9 december 2013 bij een andere provider
Maar om alles zo goed mogelijk door te laten lopen en alles zo geruisloos mogelijk over te laten gaan naar de nieuwe provider heb ik het abonnement bij Ziggo al in oktober geactiveerd.

Er zou nummer portatie plaats vinden. Omdat ik er niet geheel zeker van was dat dit ook zou gebeuren, heb ik 6 december gebeld met het callcentre van Ziggo. Lang wachten voordat ik te woord werd gestaan.
De dame die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dat de nummer portatie wel op het aanvraagformulier stond, maar niet was aangevraagd of doorgevoerd.
De toezegging werd mij gedaan dat het alsnog zou gebeuren. Hoe dat zou gaan of wat daarvoor moest gebeuren werd mij niet verteld.

Maandag 9 december 2013 was het contract afgelopen van de vorige provider, maar ook van Ziggo.
Geen telefoon, geen internet. Helemaal niks.

Ik heb maandag 9 december 3 uur aan de telefoon gehangen (mobiel) om het een en ander weer geactiveerd te krijgen.
Na nog meer telefonisch contact deze week en lang wachten totdat ik iemand aan de lijn kreeg is er tot op heden nog niks gebeurd. Geen activatie. Helemaal niks.

Alles wat ik te horen kreeg dat het allemaal opnieuw aangevraagd moest worden en dat het op z'n vroegst op 17 december 2013 weer geactiveerd zou kunnen zijn.
Niemand had schuld aan deze actie, behalve ik zelf.
Niemand voelde zich verantwoordelijk voor wat er was gebeurt.
Ik moest maar wachten totdat er iemand met z'n luie reet uit een stoel kwam en het zou behagen om wat handelingen te gaan verrichten om mij weer aan te sluiten op het gevraagde.

Het personeel is incompetent en weet niet hoe te handelen in deze. Geen enkele kennis van zaken.
Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Soms werd de verbinding gewoon verbroken, waarschijnlijk omdat ik een lastige vraag stelde.

Maar ik ben klaar met Ziggo.
Mijn frustratie is behoorlijk hoog.

Ziggo kundeservice

Om virksomheden

Ziggo is een innovatieve en betrouwbare leverancier van (digitale) televisie en radio, internet en telefonie via de kabel.

Besøg Ziggo

Kategori

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.