Super personale

Jeg skulle til et eurepærisk land så hurtigt som muligt i.f.m. et dødsfald. Takker være en helt ekstraordinær service fra Ålborg Lufthavns personale, med en masse ekstra servicee, særlige hensyn, og en kæmpe imødekommenhed klarede jeg det på rekord tid.

Dette er virkelig hvad jeg kalder service.

Tak!

P.S.: Læs i øvrigt også min anmeldelse at Billund Lufthavn. Da den er relevant for min bedømmelse at ålborg lufthavn.

Flabet og ubehjælpsom betjening i Aalborg lufthavns servicedesk

Efter at skulle anmelde forsvundet bagage modtog jeg ringe hjælp fra Aalborg lufthavns servicedesk. Hun var flabet og ubehjælpsom, og var tydeligvis ikke gearet til at yde kundeservice.
Jeg håber aldrig at skulle have noget med AAL's service personale at gøre igen.

Er AAL din virksomhed?

kundeservice