YouMe Shopping anmeldelser

YouMe Shopping anmeldelser

8.5

God Rabat,

Og en dejlig mavefornemmelse!

Fantastisk koncept, du handler og støtter et godt formål

Jeg er medlem at YouMe shoppings facebook gruppe og synes det er fantastisk at kunne støtte et godt foretagende og samtidig se de gode tilbud firmaerne har:O)
5 fede stjerner fra mig

Besvarelse fra YouMeShopping

Tusind tak kære YouMee. Jeres opbakning på YouMe Shopping og Facebook betyder alt for vores forening - og for de mange gode sager, vi sammen hjælper via bevægelsen. Mvh YouMe Shopping.

Super koncept

Super koncept - håber der er flere der vil tage det til sig!

Besvarelse fra YouMeShopping

Tusind tak Rune. Det er vi virkelig glade for at høre! Mvh YouMe Shopping.

Genialt koncept

En rigtig god og nytænkende ide bag denne geniale side!!!

Besvarelse fra YouMeShopping

Tusind tak Malene. Det er vi virkelig glade for at høre! Mvh YouMe Shopping.

Nytænkning og win win...

Youmeshopping er en helt ny måde at handle på og er helt igennem win-win! Dejligt med nytænkning der gør det nemt og let tilgængeligt at støtte velgørenhed samtidig med at jeg kan gøre en god handel :o)

Besvarelse fra YouMeShopping

Tusind tak Linda. Det er vi virkelig glade for at høre! Mvh YouMe Shopping.

Fantastisk koncept

Konceptet bag YouMe Shopping bygger ikke kun på en helt ny måde at handle på internettet på, men det kombinere det også med velgørenhed, hvor det er overladt til brugerne af bestemme, hvilket i sig selv er fantastisk og enestående.

Organisationen er en nonprofit organisation, hvilket sikrer at alt overskud ubeskåret går til velgørenhed!

Besvarelse fra YouMeShopping

Tusind tak Simon. Det er vi virkelig glade for at høre! Mvh YouMe Shopping.

Intet mindre end en fantastisk god idé!

Sikke en vildt god idé!!!! At jeg får rabat OG samtidig gratis for mig støtter velgørenhed. SUPER! ... glæder mig rigtig meget til snart at "shoppe løs" her!! :-)

T

Besvarelse fra YouMeShopping

Tusind tak Tove. Det er vi virkelig glade for at høre! Mvh YouMe Shopping.

YouMeShopping kundeservice

Hos YouMe Shopping gør du noget godt for både dig selv og andre, mens du shopper lækre kvalitetsvarer. Hver uge sørger vi for, at der er gode tilbud til dig – og når du betaler for din vare, går en del af beløbet automatisk til et velgørende formål. Hvis du har lyst, kan du være med til at stemme om, hvem der skal modtage de penge, du er med til at samle ind. Det kan for eksempel være CARE Danmark, Dansk Flygtningehjælp, Bedre Psykiatri, WWF eller noget helt femte. Bag YouMe Shopping står flere end 25 frivillige ildsjæle, som kæmper for at finde de lækreste varer, som du forhåbentlig får lyst til at købe – for jo flere varer, der sælges, jo mere kan vi hjælpe.

Besøg YouMe Shopping

Vi bor Banegårdspladsen 1, 2.
4700 Næstved

YouMe Shopping er placeret 7 ud af 27 i kategorien