Jerrys profil

Anmeldelser (23)

Postdanmark

Forkerte åbningstider i mail

Fik en mail om at pakken kunne hentes i Kvickly Roskilde mellem kl. 8 og 20, men da jeg ville hente den kl. 9:20 fik jeg besked om at postbutikken kun har åbent fra kl. 10-17:30 og gik dermed forgæves.

26. marts 2014

Besvarelse fra Post Danmark

Hej Jerry

Der er ikke fejl i din mail, men det er der til gengæld i den besked du fik.

Du kan nemlig få udleveret pakker i hele Kvicklys åbningstid og ikke kun, når postbutikken har åbent.

Jeg sender din anmeldelse videre til den lokale kundechef, så hun får rettet den misforståelse.

Jeg beklager, at du måtte køre forgæves.

Med venlig hilsen

Mette fra Post Danmark Kundeservice

Web10

Alt for ofte kan man ikke hente mails

Gennem de seneste par måneder har jeg flere og flere gange oplevet at jeg hverken kan hente mails gennem Outlook eller Iphone eller logge på webmail hvilket er til stor irritation. Web10 mailservice er simpelthen for ustabil og svartiden i supporten er også alt for lang.

FieogDorte.dk

Inspirerende webshop med hurtig levering

På fieogdorte.dk fandt jeg hvad jeg skulle bruge til at peppe børnefødselsdagen lidt op med plastikkrus, tallerkner, lys og flag. Det skinner igennem at det er to ildsjæle der står bag. Er man ikke så kreativ, så har de en fin blog med masser af inspiration. Levering gik hurtigt og uden problemer.

Vistaprint

Pas på! Ok, produkter, men luskede salgsmetoder

Bestilte 60 invitationer med tryk/billede og en stak konvolutter. Fandt prisen ok, men fragtomkostningerne ret så høje. Bestilte alligevel da jeg skulle bruge dem hurtigt.

Ved bestilling kunne man få nogle latterlige ekstra varer (labels og klistermærker) med GRATIS, hvilket jeg takkede ja til, selvom jeg egentlig ikke havde brug for det.

Det fuskede kom så da jeg efter at de havde sendt varerne mailede mig en faktura/momsspecifikation, hvoraf det fremgik at jeg havde betalt ekstra fragt for hver af de gratis ting. Det var så også forklaringen på at deres fragtomkostning var så høj.

Man skal derfor ikke sige ja til noget gratis fra dem, for der er intet gratis, tværtimod. Under bestillingsprocessen skal man også vogte sig for deres ublu mængde af forsøg på at sælge mere af alt fra klistermærker til kaffekrus. Synes ikke det virker som et helt ærligt firma.

TIl sidst skal det nævnes at produktet ellers er godt. Invitationerne var flotte og leveringen hurtig.

Men kun 1 stjerne da jeg synes at oplevelsen med de såkaldte gratis produkter er urimelig.

L. Worm, Casper Pedersen, Michael Weidingerog Per fandt anmeldelsen nyttig

Shell

Ikke særlig brugervenlig hjemmeside

Har et Shell kort og modtager hver måned en mail med et link til faktura. For at åbne fakturaen skal man generere et password som var det CIA's systemer man skulle have adgang til.

Kunne Shell ikke blot vedhæfte fakturaen den email som man modtager? Ville gøre arbejdet meget nemmere.

ILVA

Levering forsinket 2 uger uden at Ilva giver besked

Den 1. august (Uge 31) bestiller vi en seng i Ilva.
Til trods for at sengen er på tilbud og til en god pris, ligger den en hel del over det budget vi havde fastsat hjemmefra, men sengen virker rigtig god og vi har en god fornemmelse. Da vi startede med at tale med sælgeren mente han at det var en lagervare. Da vi skulle betale fandt han frem til at der var leveringstid på tre uger.

Til trods for leveringstid og budgetoverskridelse køber vi sengen og begynder at tælle ned til leveringsdagen da vi glæder os rigtigt meget. Ikke mindst da den ene bruger ammer om natten og derfor vil have stor gavn af elevation.

Skuffelsen er stor da vi i uge 33 ringer for at høre om Ilva kan sige hvilken dag sengen bliver leveret i i uge 34 (Som aftalt). Her fortæller de at den ikke kommer i uge 34, men i uge 36.

Det er rigtig dårlig service at Ilva for det første ikke kan overholde en leveringsaftale og at de så, når de bliver opmærksom på det ikke SELV kontakter os.

Den i øvrigt flinke sælger som vi talte med kunne ikke tilbyde nogen form for kompensation, men foreslog os at smide SMÅ 2000 kroner ekstra på bordet og så få en anden og tilsynladende bedre seng som kunne leveres hurtigere.

2000 kr er ikke småpenge og er ikke en tilfredsstillende løsning for os da vi i forvejen har brugt mere end planlagt på ny seng. En seng som vi stærkt har brug for.

Min konklusion er at Ilva har nogle flinke medarbejdere og nogle fornuftige produkter, men de har et stort problem med at overholde deres leveringsaftaler.

22. august 2012

Besvarelse fra ILVA A/S

Hej Jerry

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at jeres senge er forsinket og at I ikke blev informeret om dette. Desværre bliver leverancer fra vores leverandører af og til forsinkede, og vi forsøger altid at kontakte vore kunder hurtigst muligt for at informere om dette. Jeg beklager, at det ikke er sket i jeres tilfælde.

Jeg er ked af, at I ikke blev informeret om vores leveringsgaranti, da I kontaktede butikken, for den har vi netop til situationer som denne. Leveringsgarantien går ud på, at hvis vi mod forventning ikke kan levere en vare på det lovede tidspunkt, kvitterer vi efter 14 dages forsinkelse med et gavekort til ILVA på 5% af varens pris pr. forsinket hele uge derefter.
Det vil sige 2 hele uger = 5%. 3 hele uger = 10%. Er varen forsinket 4 hele uger eller mere, får du et gavekort til ILVA på 15% af varens pris. Gavekortet udstedes efter varen er leveret ved henvendelse i en af vore butikker. Husk at medbringe den originale ordreseddel.

Hvis I sender jeres telefon- eller ordrenummer til kundeservice@ilva.dk att.: CHGL, vil jeg holde øje med jeres ordre. Jeg vil også meget gerne sende gavekortet på jeres leveringsgaranti med posten.

Håber at høre fra jer.

Med venlig hilsen
Charlotte
Kundeservice ILVA

Lysmesteren

ok oplevelse med plads til forbedringer

Bestilte en lampe den 25/6 og modtog straks en ordrebekræftelse.
27/6 trækkes pengene fra mit kort. Modtager dog ikke besked om at varen er sendt. Rykker den 28/6 om aftenen og er meget tæt på at afbestille varen da jeg ikke har hørt fra dem. Får dog hurtigt svar den 29/6. Varen leveres også den 29/6.

Konklusion:
Jeg kunne godt have brugt lidt mere information vedrørende ordreforløbet f.eks. en mail om leveringstiden og en mail om at varen er på vej og gerne med Track & Trace nummer.

Jeg fik dog hurtigt svar fra Lysmesteren ved mail henvendelse, hvilket trækker lidt op.

Anbefaling til lysmesteren:
Det ville være en god service og i øvrigt også give jer et mersalg, hvis I sammen med varen på hjemmesiden anbefalede en passende pære til lampen, så jeg ikke skal ud og købe den et andet sted.

3 stjerner gives for en købsoplevelse der alt i alt var ok, men med plads til forbedringer.

DPD

Elendigt fragtfirma

Pakke afsendt fra Tyskland 31/5 og modtaget hso DPD i DK den 1/6.
I følge Track & Trace har de forsøgt at levere pakken den 4/6, 6/6, og 7/6 til min arbejdsplads somer en butik der har åbent hver dag mellem 10 og 17:30. Efter hver dag har jeg rykket for at høre hvor pakken blev af og har fået at vide at chaufføren ikke kunne nå at aflevere pakken. Først den 8/6 måtte vi tage nogle alvors ord med DPD og den kom til sidst ud med en stresset og ligeglad chauffør.

Det er under al kritik at det skal tage dem 4 forsøg at levere en pakke til en butik der har åbent dagligt. ærligt talt, så tror jeg slet ikke at chaufføren har forsøgt at aflevere den.

Står du og skal bruge dine pakker hurtigt, så overvej at få sendt fra et firma der ikke anvender DPD som speditør.

Flemming Madsen, M. Sørensen, Liselle Angelique Awwalog morty fandt anmeldelsen nyttig

Sagatrim

Fin og god service

Bestilte en Kettler Coach romaskine.
Den blev leveret dagen efter og stillet af fragtmanden.

Der manglede nogle stropper til fødderne. De blev efterleveret uden problemer et par dage efter. God vejledning i butikken og effektiv levering. Alt ok. Havde der ikke manglet en del i pakken var det naturligvis 5 stjerner.

FotoSjov.dk ©

Lidt for løs omgang med kundedata

Fik besked fra Fotosjov/Lasertryk om at min bog var afsendt og med et link til min "kunderservice" side hvor jeg kan se mine tidligere ordrer, genbestille, få kopi af fakturaer osv. Eneste problem er bare at de henviser til denne side: http://kundecenter.lasertryk.dk/?bruger=info@fotosjov.dk&kode=XXXX hvor du kan se ALLES ordrer, telefonnumre, adresser, eksempler på personlige billeder osv. (BEmærk at jeg har rettet XXXX i linket, da jeg ikke vil have blotlagt mine oplysninger til flere end hødt nødvendigt.

Ikke særligt betryggende. De har ikke besvaret min henvendelse i sagen, hvilket er ret ærgeligt, da det ikke er så fedt at få blottet sine personlige oplysninger.


Når alt det så er sagt så er fotobogen, som jeg har modtaget over al forventning. Når det får rettet sikkerhedsbristen, vil jeg atter overveje at bestille derfra.

Bjørn Roa Bæhr-Larsen fandt anmeldelsen nyttig

7. marts 2012

Besvarelse fra FotoSjov.dk

Kære Jerry

Tak for din anmeldelse. Det lyder meget ubetykkende og er ikke en fejl jeg har hørt om om. Det er helt sikkert et sikkerhedsbrist og jeg beklager mange gange.

Har du stadig den fremsendte mail med det hele må du meget gerne sende den til tomas@lasertryk.dk og naturligvis slette din kode fra mailen.

Med venlig hilsen
Tomas Byg Jørgensen, kundeservice, FotoSjov.dk

nemlig.com

Udsolgt ketchup :-(

Det går som regel rigtigt godt med leveringer fra Nemlig.com. Et lille forbedringsforslag: Når en bestilt vare pludselig er udsolgt er det ærgeligt at få en mail om at den er udsolgt. Når man nu står og regner med at få leveret ketchup og det så ikke kommer alligevel. Det ville være super service hvis I i stedet for at rkeditere varen, måske foreslog en alternativ vare. Når alt kommer til alt, så vil jeg hellere have leveret en anden ketchup end at skulle til at starte bilen og køre afsted for at hente den. Det er jo netop derfor jeg anvender nemlig.com.

8. november 2011

Besvarelse fra nemlig.com A/S

Hej Jerry. Tak for din anmeldelse og observationer af vores biler. Alle vores chauffører har klare instruktion for hvordan de skal agere i trafikken, herunder at overholde færdselsloven! Derfor overrasker det mig at modtage din besked og jeg vil straks tage fat i den ansvarlige for vores chauffører så han kan indskærpe at færdselsloven selvfølgelig skal overholdes. Hvis du har yderligere information om hændelsen; adresse, tidspunkt, registreringsnummer, o.lign. vil vi meget gerne høre fra dig på tlf.70337233 eller på e-mail:kontakt@nemlig.com, så vi kan konfrontere chaufføren direkte. Mange hilsner Jan

Greed

Er Greed blevet grådige?

Jeg har med stor fornøjelse benyttet mig af Greeds tilbud som startede med at være gode tilbud hvor man oftest sparede min. 30%. Fordelen ved Greed er at det er gode restauranter og at de kun var et tilbud om ugen så man ikke blev bombarderet med tilbud som til sidst druknede i hinanden. Det ugentlige gode tilbud var hvad der adskilte greed fra lignende sider.

Nu er greed imidlertid blevet grådige med 2-3 tilbud om ugen og en besparelse på 30% som i virkeligheden ikke er en rigtig besparelse, men et glas spumante som man får med i prisen. F.eks. står der i denne uge at man kan få en valgfri 3 retters middag på restaurant Fiasko incl. et glas spumante til 295, hvilket er en besparelse på 30%. Menuen koster også normalt 295,- så eneste besparelse er et glas boblevand, som man måske alligevel ikke ville have bestilt.

Så jo, man sparer da noget, men greed er ikke længere så godt som det har været og jeg er blevet mere opmærksom på at se efter om man får value for money. Greed er ikke helt afskrevet endnu og oplevelserne har da også været gode ved tidligere tilbud. Alt administration osv. fungerede perfekt. Men kære Greed: Bliv nu ikke for grådige! Sørg for at det er reelle tilbud :-)

Opdatering:
Havde ikke set at det var 4 retter. Det gør det en smule bedre og en rettelse fra 3 til 4 stjerner.

Thrusty

Kontakter private

Alene det faktum at de ringer til privatregistrerede telefonnummer får alle mine alarmklokker til at ringe.

Thrusty siger at de har mit telefonnummer fra Krak, men det har de ikke, da det er registreret som et privat telefonnummer.

Pernille Stormog Henrik Larsen fandt anmeldelsen nyttig

wupti.com

Svigtet levering og ingen kompensation

Havde lørdag bestilt, betalt og aftalt levering af køleskab søndag jf. Wuptis betingelser. Da levering udeblebv søndag som aftalt, rykkede vi for levering og fik besked på at den desværre ikke var nået med.

Det er rigtigt ærgeligt, da søndag var eneste mulighed for at vi kunne hjælpe modtageren med at bære køleskab og tørretumbler ind i huset.

Vi forespurgte høfligt om Wupti i så fald ville hjælpe med at bære varerne ind som et plaster på såret for manglende levering og fik tildelt et koldt og meget lidt medfølende svar at det kunne der ikke blive tale om når vi ikke havde betalt for det. Meget usympatisk kundemedarbejder og meget lidt løsningsorienteret. Vi fik at vide at vi skulle være glade for at det kunne komme ud mandag.

Ærgeligt når man vælger Wupti pga. af at de skriver at de kan levere fra dag til dag.

Nespresso

Overfladisk service

Jeg bestilte 200 nespresso kapsler for at opnå fragtfri levering. Dog valgte jeg at få sendt varerne til min arbejdsplads som jo oftest er den billigste forsendelsesmetode. Der var dog ikke fragtfri levering på denne metode, hvilket jeg opdagede få minutter efter at have sendt ordren.

I samme øjeblik sendte jeg en mail til order@espresso.com som ordrebekræftelsen blev sendt fra og oplyste at jeg ønskede at ændre fragtmetode. Jeg har dog ikke modtaget svar fra dem. Næste formiddag ringer jeg til kundeservice og fortæller at jeg ønsker at ændre fragtmetoden, hvilket ikke kan lade sig gøre. De vil heller ikke kreditere fragten.

Løsningen er nu at nægte at modtage pakken. og bestille på ny. Irriterende for mig som kunde og vel også irriterende for Nespresso, som kommer til at betale for en pakke der er sendt forgæves plus den administration de skal have med at tage pakken retur og kreditere. Kundeservice medarbejderen var meget lidt forstående og meget lidt løsningsorienteret. Så virker det altså lidt overfladisk at de ringe og følger op på om man er glad for sin kaffemaskine og for at fortælle hvornår den skal afkalkes.

Dunjaog Jens Knudsen fandt anmeldelsen nyttig

Ellos

Trækker penge lang tid før varerne er på vej

Ellos har trukket beløbet fra mit dankort selvom varen ikke er på vej. Eller på deres hjemmeside står der at varen er sendt, men når man klikker på linket til Track & Trace er der ingen info om forsendelsen og har nu ventet i en uge. Det er både ulovligt og meget dårlig service. Så når varen kommer, så får posten den med tilbage.

UPDATE:
Har sendt varen retur og fået beskeden:

"Hej
Tak for henvendelsen.
Vi har i øjeblikket en behandlingstid for returnerede varer på 2 - 3 uger.
Du vil modtage en mail når din retur er registreret.

Har du sendt pakken retur for mere end 4 uger siden bedes du efterlyse din pakke hos postdanmark. Medbring din postkvittering til posthuset. Der skal du udfylde en formular, hvorefter Postdanmark efterlyser din pakke."


2-3 uger er jo helt uhørt lang tid og det er især sjovt at de trækker pengene med det samme de modtager ordren. Omvendt tager det åbenbart rigtig lang tid.

Usability fandt anmeldelsen nyttig

Yogaudstyr

Sendte til forkert adresse

Fin hjemmeside og forholdsvis hurtig levering. BEstilte en julegave til min kæreste og udfyldte fakturaadresse hjemme og leveringsadresse på mit arbejde. Alligevel blev pakken sendt hjem hvilket er lidt uheldigt når det nu var en julegave og man har en nysgerrig kæreste der tog imod pakken. Derfor kun en enkelt stjerne, da det jo er en vigtig detalje i denne juletid.

Debusy

Udmærket

Alt var som det skulle være. Intet ekstraordinært og intet skidt.

Laptops.dk

Super support

Jeg købte for nogle år siden en bærbar. Laptops var super gode til at vejlede i hvilken der opfyldte mine behov.

Efterfølgende har der været probelemer med harddisken ad to omgange. Første gang sendte jeg den til reperation efter de havde forsøgt at løse problemet via telefon. harddisken blev skiftet inden for garantien uden bøvl. Anden gang løste de problemet via telefon og mail og igen uden bøvl.

Det er befriende at man kan handle noget så følsomt som bærbare computere via internettet og få en langt bedre service end i computerbutikker, elgiganter osv. Og så uden undersøgelsesgebyrer.

Mine varmeste anbefalinger går til Laptops.dk

Getmore

Super hurtig levering

varen kom dagen efter bestilling. Lige som man bør forvente.

Jerrys profil

profilbillede af Jerry
Jerry
Anmelder
Mand
Danmark

Profiltekst