Uffe Hagen Nielsens profil

Anmeldelser (9)

Toolworld.dk

Virker bare

Jeg har flere gange købt varer på Toolworld.dk
Altid fin service, hurtigt opdatering og hurtig levering
Kan klart anbefales

Befro

Perfekt. Som sædvanligt

Som sædvanligt hos Befro er alt perfekt

TDC A/S

Hvor svært kan det være at skifte til TDC ? Nok er nok

Efter at have haft TDC som leverandør af bredbånd gennem firmaet, fik vi sidste år Fullrate. Ikke en god oplevelse, så derfor bestemte vi os for TDC medarbejderbredbånd i 2013. Bestilt gennem Atea i oktober til ikrafttræden den 1. januar 2013.
Første overraskelse kom med bekræftelsen, der kom i December. Bredbånd kunne etableres den 8. januar.
Det har vi så ventet på, heldigvis har vi Oister på mobilerne sp vi havde forbindelse med omverdenen.
Idag kl 16 blev det hele sat op. Ganske enkelt, fjernede Fullrates router, som stoppede med at virke 31.12, og satte TDCs box på istedet.
Ingen forbindelse :-(
Så måtte jeg jo ringe til TDC Erhvervs support. Kom hurtigt igennem, og en ung mand satte box'en i test og ville ringe tilbage efter 15 minutter.
Hvad sker der lige hos support? Jeg blev ikke ringet op. Efter 45 minutter ringende jeg selv op igen, men nu blev jeg så bare afbrudt når jeg forsøgte at ringe tilbage... ØV
Efter 6 forsøg kom jeg dog igennem, og en anden ung mand ville prøve nogle ting og teste igen. Han ringede dog tilbage som lovet, men lige lidt hjalp det. Han mente der skulle et teknikkerbesøg til. Jeg forsøgte at forklare at det jo næppe var installationen der var noget galt med, siden alt virkede inden boxen blev skiftet.. Men nu er der bestilt teknikker, og jeg må vente igen, Til torsdag.
Opdatering
Tja, det viste sig at være en menneskelig fejl, en tekniker havde taget kablet ud af fullrate og glemt at sætte det i hos TDC. Tja, den slags kan ske og kan tilgives.
Desværre viste det sig så efterfølgende at TDC også havde glemt at vores telefonnummer skulle flyttes med. Igen en række samtaler med support. De kunne godt se, st jeg havde bedt om nummerportering, men alligevel skulle jeg sende en fuldmagt så nummeret kunne opsiges hos fullrate.. Det er så sket og jeg har nu fået et brev om at nummeret flyttes den 22. Januar, heldigvis står der også 2013. For så at drysse salt i såret er der lige en regning på en nummerændring med!!!
99,- kr at betale for TDCs forglemmelser! Suk, er der nogen der kender et bedre selskab?
Først skal man have 8 dage uden internet - naturligvis med fuld betaling, da det endelig etablere kan der leveres 10/1, selvom jeg faktisk betaler for 20/2, og selvom jeg de sidste 2 år har fået leveret 10/2?? så 22 dage uden telefon, og så en regning oven i.

9. januar 2013

Besvarelse fra TDC A/S

Hej Uffe,

Det er meget beklageligt at din bredbåndsforbindelse ikke virkede fra første dag, hvilket jo ville have givet dig den bedste oplevelse.

Vi kan se at din fejl er lokaliseret i et af vores krydsfelter. Fejlen er formentligt en menneskelig fejl der opstod i forbindelse med udbyderskiftet, men skulle være hurtigt løst af vores tekniker på tirsdag.

Forhåbentligt er der kun tale om lidt start problemer, og fra tirsdag af, vil du kunne fortsætte med at være en tilfreds TDC kunde :)

Venlig hilsen
Alex
TDC Kundeservice

Alka

Fin kundeservice

Vi har netop været gennem en undersøgelse af hvilket forsikringsselskab vi vil benytte fremover, da vores nuværende er blevet alt for dyre. Herunder hav vi flere gange været i kontakt med Alka kunderservice. Meget venlig og professionel behandling, og altid i en behagelig atmosfære

Fullrate A/S

ikke prangende

Spændende support hos Fullrate. Efter at have haft mange problemer med stabilitet i det trådløse netværk gennem 8 måneder fik jeg byttet min router til en Zyxel P-2601HN-F1.
Det har helt klart forbedret stabiliteten, og udfald er næsten ikke eksisterende nu, dejligt efter at have levet med 3-4 udfald om dagen.
Desværre har det medført et nyt problem. Jeg kan ikke få forbindelse mellem mine trådløse enheder, derunder til min trådløse printer. Svaret fra Fullrate: "det er din opgave at finde ud af hvordan printeren skal sættes op kontra routeren" Noget arogant synes jeg, især i betragtning af, at der i Fullrates forum er mange eksempler på, at den router og Apple enheder ikke spiller sammen.

Set fra min stol er verden anderledes.

Jeg har haft et netværk som, når det virkede, var fint. Alle enheder inclusive printer kunne se hinanden, men med de stabilitetsproblemer der var. Så fik jeg den nye router - hvor tingene ikke virker - og nu er det så pludseligt mit problem.

Men det gør jo valget af leverandør fremover enklere, så egentlig er det største problem lige nu, at forklare min arbejdsgiver at jeg vil ud af aftalen - NU og ikke til januar

www.computersalg.dk

Bliver ikke bedre

Jeg har købt eg par gange ved Computersalg, alt fungerer bare 100%

avXperten.dk

Super

Super support og hurtig levering, alt er som det bør være

Byg1

Ingen varer leveret

Bestilte en sømpistol hos Byg1 den 28. april. Fik straks en ordrebekræftelse, varen ville komme efter 2-3 dage.
Tirsdag den 4. maj er pengene trukket på min konto.
Jeg rykkede pr. mail for en status
Mandag den 10. maj fremsendes en faktura, men jeg har endnu ikke modtaget varen. Telefonen besvares ikke af firmaet.

opdatering: jeg har nu fået svar og pengene retur, uden problemer

Uffe Hagen Nielsens profil

profilbillede af Uffe Hagen Nielsen
Uffe Hagen Nielsen
Anmelder
Mand, 1953
Danmark

Profiltekst