Ulrik G.s profil

Anmeldelser (4)

BIGWHEELS.DK

SÅDAN skal det være

Jeg bestilte 4 vinterdæk online, efter først at have fået nogle gode tips om valg af dæk m.v. telefonisk fra Bigwheels' medarbejder (jeg havde selvfølgelig tjekket FDM's seneste test af vinterdæk før jeg ringede).

Prisen var rigtig god - og jeg skrev i min bestilling, at jeg gerne ville have Bigwheels til at montere dækkene på mine nuværende fælge og derefter på bilen. Der gik ca. 1 time efter bestillingen online - så blev jeg ringet op med en bekræftelse på, hvornår dækkene var parate osv.
Få dage senere blev dækkene monteret og afbalanceret på min bil hos Bigwheels i Risskov, mens jeg ventede.

Alt i alt forløb det meget, meget professionelt og overraskende let - man mærkede tydeligt, at man var "i gode hænder" og at det var erfarne folk. Jeg bruger gerne Bigwheels igen og kan klart anbefale firmaet til andre.

iMusic

Holder hvad de lover

Har ofte købt gammeldags CD'er hos imusic - især lidt sjældne udgivelser.
Flot website - og helt fantastisk praktisk for en århusianer, at man kan afhente gratis på Ryesgade. Kan klart anbefales.

Blues Brother Aps

"Underpromise og overdeliver" - en herlig kombination

Vort firma har benyttet Blues Brother til adskillige film efterhånden - alle til brug på internettet.
Filmene har vedrørt en præsentation af vort firma samt forskellige juridiske emner.
Blues Brother har gennem hele forløbet været i stand til at sætte sig godt ind i stoffet, lave drejebog m.v. og sørget for, at budskabet blev formidlet forståeligt og præcist.

Gennem hele forløbet har Blues Brother holdt vores aftaler - faktisk har de leveret mere og hurtigere end det aftalte, hvilket har været en fornøjelse for os. "Underpromise - overdeliver" er en god måde at drive forretning på.

Priserne er bestemt også anbefalelsesværdige.

SHG

Lagerstatus skifter som vinden blæser - hos SHG

Jeg bestilte et stykke elektronik den 14.12 - det var ment som en julegave.
Varen var ikke på lager, men der var en forventet leveringstid på 4-5 dage.

Få dage senere blev lagerstatus ændret til "restordre - forventet levering 22.12". Jeg bor i Århus lige som SHG - jeg ville derfor kunne hente varen inden jul. Jeg havde stadig tillid til SHG på det tidspunkt.

I dag - den 23.12. - er varen ikke leveret og lagerstatus er ændret til "ukendt".

Der røg den julegave.

Når et firma som SHG lægger så enormt meget vægt på lagerstyring og på, at folk kan stole på deres lageroplysninger på hjemmesiden - så er dette forløb bare IKKE ACCEPTABELT.

SHGs supportside er eksempelvis een lang forklaring om, at man bestemt ikke behøver at ringe for at høre om leveringstid osv - man kan altid stole på, hvad man læser på deres hjemmeside.

Nå, men SHG klarer sig jo nok uden mine penge - jeg vil aldrig råde nogen til at handle der i fremtiden: Jeg har oplevet SHGs lagerstyring som komplet amatøragtig og min tillid er væk.

Ulrik G.s profil

profilbillede af Ulrik G.
Ulrik G.
Anmelder
Mand, 1974
Århus, Danmark

Profiltekst