Geo Johansens profil

Anmeldelser (27)

Onlinepizza

Pizzaria Hälso & Thai Express

Firmaet tilbyder hjemkørsel for 20 kr, og de ligger ca 1 km fra mig, men da jeg bestilte en pizza med ekstra tilbehør nægtede man at køre den ud da ordren ikke var på 100 kr !
Det står der intet om nogen steder og jeg kan på ingen måde anbefale at handle fra dem !!

Google

udueligt bras

Jeg var meget glad for Gmail i starten, men absolut ikke mere !!
Nu kan jeg knapt læse indkomne mails og de spammer mig ved HVER indlogning at jeg skal opgradere mine systemer , til en betalversion, men da mine hotmails kører perfekt på Windows XP ser jeg ingen grund til dette !
Jeg er nu ved at afvikle min gmail og når det er sket holder jeg mig LANGT væk fra dette uduelige mailsytem !

WWF

Bestikkelse , eller penge lukter ikke !

WWF er , uanset hvad de selv tror og mener om sig selv, en småkriminel organisation hvor bestikkelse og cower ups af deres scams høre til dagens orden !!
Så et tv-program på svensk tv der handlede om det mijøsvineri [navn] er indblandet i ,specielt i Chile, hvor det har krævet meneskeliv, og i dette program indrømmer 2 WWF medarbejdere at de modtager 100 000 euro fra nævnte firma og der er ingen forklaring til dette ?
Det kaldes bestikkelse alle andre steder end hos WWF .
Det er sørgeligt at en organisation der siger sig at være miljø-og dyrevenlige i den grad sælger sig til højestbydende !!
Jeg har prøvet at få en fornuftig forklaring fra WWF, men har kun fået benægtelser og ikke et eneste modbevis eller andet med nogen substans.
Blot en barnlig benægtelse som et barn med chokolade om munden der nægter at have tømt æsken !!

Unicef

inkompetance

Det er pinligt at en en velgørende organisation er så arogant at man ikke orker/gider at svare på kritiske mails fra sine faddere, der er rygraden i organisationen!
Den svenske afdeling er så stupide at de tror at deres faddere vil svindle dem når de blot vil give vaccine til afrika.
Den danske afdeling svarer ikke på mails og hovedorganisationen har samme indstilling ??
Jeg ophørte at være fadder af nævnte årsag og jeg fatter ikke at man kan forsvare denne børnefjendske holdning! G Johansen

TV 2 Play

LALLEGLAD

Dette er danmarks suverænt mest lalleglade tv kanal der sender meget gamle amerikanske serier det meste af dagen, og det er 100 % umuligt at starte noget program på udsat tidspunkt !

Nokia

Weltklasse

Har haft Nokia i alle år og de er blevet slidt op .
Ingen anden telefon ville holde til den behandling mine Nokia har klaret !
Købte en smartphone, sony ericsson og den holft i 3 måneder !

Telia

storsvindlere

Telia er internetverdenens største fupmagere og de skulle have -5 i point!
Deres sælgere fupper handikappede til kontrakter de ikke ønsker eller har brug for !
Jeg betalte 3500 kr for at slippe ud af deres svinske greb,sommeren 2011, og nu hvor jeg prøver at bytte mobiloperatør fortsætter de deres syge chikane !

TDC A/S

storfuskere

Er bosat i sverige og ønskede et taletidskort fra TDC, og det skulle være nemt nok da jeg jo betaler i FORSKUD .
5 min efter at jeg havde snakket med, og bestilt sim-kortet, hos en flink ung mand ringede han tilbage og fortalte mig at TDC krævede 6000 kr i FORSKUD for at jeg skulle kunne få et sim-kort hvor jeg jo betaler i FORSKUD .
Dette er optrækkeri af værste skuffe og jeg modsætter mig på det kraftigste at blive behandlet som en potentiel svindler !
FØJ FOR FAEN!!
Fik endelig et TDC taletidskort, og nu burde alt være i orden, men nu startede problemer rigtigt !
Da jeg bor i SE fik jeg næsten omgående en SMS med PRICEINFO, som jeg besvarede med det samme og afmeldte fremtidige priceinfoés.
Ca 1 uge senere, kl 02,13 om NATTEN modtager jeg så en sms, og sms på dette tidspunkt plejer at betyde problemer for familie eller anden nærstående, men NEJ,
Det var klaphattene på TDC der lige ville sikre sig at jeg ikke sov mere denne nat og sendte PRICEINFO for at checke det !
Næste dag ringede jeg TDC , rasende, og fik , efter en del omstillinger og ventetid fat i en fyr der kunne oplyse mig om at min første afmelding af PRICEINFO, VAR registreret og han ville undersøge sagen !
Det hører med til sagen at det skema man som TDC kunde udfylder på deres hjemmeside var forældet allerede for 30 år siden da der feks ikke kan skrives udenlandske telefonnumre ind i systemet uden at man får en fejlmelding , ej heller svenske postnumre, 5 cifre, kan ifyldes!
Fik en mail at man havde prøvet at ringe til min fastnet og min mobil, men de glemte at , som jeg oplyste 4-5-6 gange, at slå landsnummer for SE !!
Prøvede så at ringe tilbage, men da der blev meldt 45 min ventetid opgav jeg og må blot kontastere at TDC ikke på nogen måde, og slet ikke teknisk, lever op til de krav man burde kunne stille til en moderne IT firma !!
Min ene stjerne får de KUN fordi man skal sætte dem.
Korrekt skulle de have haft minus 2-3 !!


Dette er tragikomisk !!
Fik præcis en SMS fra TDC at min saldo var UNDER 35 kr og jeg derfor IKKE kunne sende sms fra udlandet, hvor jeg altså bor !!
Taletidskort er PREPAID , så dette er ren chikane fra klaphattene på TDC,

Kære Gud. Lad ALDRIG TDC begynde at bygge flyvemaskiner !!

2. november 2011

Besvarelse fra TDC A/S

Hej Geo

Jeg beklager meget, hvis det er den opfattelse du har fået af os. Det er bestemt ikke vores mening, at kalde vores kunder for fuskere eller svindlere. Jeg har undersøgt betingelserne for brug af taletidskort(TDC Mobiltid) i udlandet, og kan ikke komme frem til andet end det må have været en misforståelse fra vores medarbejders side. Der bliver ikke opkrævet noget ekstra forskud på taletidskort. Derimod på alm. faste abonnementer under meget specielle omstændigheder, er der mulighed for at kræve op til 5000 kr. i forskud.

Jeg håber det har kunnet hjælpe dig, ellers er du velkommen til at sende mig en mail på thomaswandahl(snabel-a)tdc.dk, så skal jeg gøre hvad jeg kan for at hjælpe.

Med venlig hilsen

Thomas Wandahl
Kundeservicechef

Lidl Danmark

Prisværdigt

Jeg handler mere og mere hos dem, selvom de har en smule begrænset udvalg, så dækker de 90% af mine indkøb og det er et udemærket personale og service !

Komogvind

matematiske genier ??

Betalte mit VIP medlamskab via SMS, men da der blev kludder i DERES systemer kunne de ikke længere lægge 2 og 2 sammen, så den pris de nu ville have var 180 kr for 30 dage !
Det var umuligt at forklare for dem at der var begået en fejl da de ikke kan regne, så jeg stoppede med at være VIP .
PS, deres tekniske afdeling vidste godt at der har været kludder i DERES systemer, desværre lyttede de ikke til dette i bogholderiet !!

Betclick

irritating spamming

The company are using illegal advertising methodes that are only used by scamming companies, and the arrogant support are not anwering any mails as a true scamming company !
STAY AWAY from them !

Phone House

total inkompetence

Det er ufatteligt at disse skojare har liv til at grundlure folk og franarre dem deres nye mobiler !
Deres systemer er baseret på folks mobilnumre , der jo kan skiftes mange gange pr år/måned, og ikke cpr-nr har man hele livet !!
Fik repareret min smartphone og efter havde jeg intet SD kort !

Jensens

NUL valuta for en eneste krone!

Besøgte min i Odense og kom forbi nævnte bøfhus og så et skilt med et tilbud på stegt kyllingebryst, og gik indenfor og stillede os ved skranken.
Ingen af personalet virkede som de havde ænset os, og der var kun 2-3 borde besat , så det undrede os.
Efter at have stået og gloet i ca 5 min gik vi ind i selve restauranten og NU skete der noget!!
En ung dame bad os om at vende tilbage til skanken igen, og snart efter kom der en ung mand og anviste os bord.
Vi valgte et større kyllingebryst end vist på skiltet, og det var vel det, thi så blev vi i det mindste en smule mætte.
Der var intet at indvende mod ventetiden, men da maden kom, kiggede vi på hinanden, thi mage til trist oplægning skal man lede længe efter, ingen pynt eller lignende, blot 2 korslagte brystfiletter og lidt kartoffelskiver samt en meget lille beholder med en " jensens favoritsauce" mener jeg den hed ?
Kyllingen var MEGET død og tør og meget kedelig, de såkaldte råstegte kartofler var friterede og saucen havde kun en bismag af noget ubeskriveligt, måske paprika ??
Alt i alt nok det mest triste måltid jeg nogensinde har spist på nogen restaurant og absolut ikke pengene værd.
Et vejside cafeteria tilbyder langt bedre mad til den halve penge!!
Jeg kommer aldrig til at spise eller anbefale Jensens Bøfhus til nogen !

Netto

FUPANNONCER

I en 1½ års periode havde jeg 3 Nettobutikker tæt på, Helsinge,Græsted og Gilleleje, og jeg kiggede hver uge i deres omdelte reklame og skrev indkøbsliste derefter !
Det drejede sig normalt om ml 7-14 tilbudsvarer, men i samme 1 ½ års periode lykkedes det ALDRIG at få de annoncerede varer selmom jeg var der kl 09 mandag eller over middag onsdag når der kommer friske varer !
Netto har sat det i system at snyde sine kunder med fup tilbud og så håbe på at de handler resten hos dem .
Kan nævne at det er fuldstændigt den samme fremgangsmåde men benytter i sverige hvor netto,i forhold til DK, er forholdsvis nye !
Samme fup og svindel !

Leasy

Kundeservice

Hvis genierne på Leasy brugte deres tid på det de får betalt deres ågerbeløb for, at give deres kunder en ordentlig service, ville det ikke være nødvendigt at have en ansat ,der tilsyneladende sender undskyldninger herinde på heltid !!

1. juni 2011

Besvarelse fra L'EASY A/S

Hej Geo

Vi er på Trustpilot for at lytte til vores kunder og ikke mindst at reagere, i fald vores kunder ikke har fået den service de forventede.

Vi har valgt at vores profil herinde skal være åben så enhver kan anmelde os.

Som udgangspunkt bruger vi gerne den tid det tager at besvare indlæg, fordi I vælger at bruge jeres tid på os ;)

Mvh Peter, support@leasy.dk

Elgiganten

Grov diskriminering

Ville købe en pålægsmaskine på deres web-shop, og udfyldte alle felter, men kunne ikke handle der!
Forundret kontaktede jeg Elgiganten der oplyste mig om at jeg ikke kunne handle varen til under 300 sek, med et DANSK Visa/Nordea kort selvom der stod 45 000 dkr på det !
Dette er en usmagelig diskrimination, og mistænkeliggørelse af mig, og kan kun tilføje : Tyv tror hver mand stjæler !!
Ps.Har boet her i 30 år og har svensk cpr nr, men det er uinteressant for Elgiganten !!

ATP

Klovneklub

Har man spørgsmål af NOGEN slags til klóvneklubben på ATP, så RING. thi deres behandling af mails er pinlig !!
Jeg har nu mailet frem og tilbage til dem, og den ene aner ikke hvad den anden laver og INGEN kan svare på NOGET.
De fyrer blot en liste med standardsvar af i hovedet på eén og lover ellers at svare snarest muligt hvis svaret ikke fremgår af deres spamsvar?
Det er altså goddag-mand-økseskaft for alle pengene og HVER gang de IKKE svarer på det spørgsmål men på noget helt tredie, og det tager ca 14 dage, så skal man begynde forfra med at beskrive det emne man tidligere har søgt em løsning på !
Det er pinligt skrankepaveri og burde ikke være muligt i et moderne samfund !

Ikea

Gangbesværedes mareridt, IKEA !!

Er man gangbesværet skal man IKKE handle i IKEA da de ikke lytter til deres kunder der er gangbesværede og de kommer med løgnagtige påstande om deres MEGA butikkers indretning !
Disse butikker ,eller alle andre er IKKE på nogen måde handikapvenlige !
Efter møbelafdelingen er der INGEN stole/steder hvor man kan sidde og hvile sine smertende ben , og påpeger man dette over for deres kundeservice bliver man fyldt med usandheder om er MASSE siddepladser EFTER møbelafdelingen !
Dette er et falsum og ikke et verdensomspændende virksomhed værdigt!
Det er pinligt at verdens største møbelkæde ikke ejer så mange stoleat man kan placere dem lidt strategisk så et besøg der ikke bliver tortur !!

Nordea

Uduelig,synsk,flabet kundeservice !

Opdagede at der var trukket 2 beløb , sammenlagt ca 500 kr fra min konto af Payson, og kontaktede Nordea for at få hjælp med hvad der var sket og hvorfor da jeg absolut aldrig havde haft nogen kontakt med pågældende firma !!
Jeg ville bla gerne vide om alle,tilfældige firmaer kunne stikke snablen ned i min konto og ringede derfor til deres kundeservice !
Her fik jeg at vide at jeg skulle kontakte payson og snakke med dem , men jeg helt sikkert havde klikket på " noget" derinde på deres hjemmeside , og dette blev gentaget et par gange til jeg blev sur og knaldede røret på !
Jeg anede dengang ikke HVAD Payson var, og havde ALDRIG besøgt deres hjemmeside og kunne derfor IKKÈ klikke , bevidst eller ved en fejl på noget som helst som deres servicemedarbejder påstod !
Har senere kontaktet payson og nu er det problem forklaret og løst, men det forklarer ikke denne uduelige,synske Nordea kundeservicemedarbejders opførsel og attitude !!

Der er åbenbart ingen grænser for hvad Nordea mener DE kan tillade sig.
De stoler mere på svindlerfirmaer der har snablen i min konto end på mig .
Denne klovneklub bør omgående ophøre med at drive bankvirksomhed til de får styr på deres tekniske værktøjer og ikke udsætte deres kunder for mere økonomisk uføre !
Nu er den gal igen,igen med denne amatørbank der ikke klarer de mest simple transaktioner,bla pga deres engagement i Klovneklubben NemID´s makværk alle er nød til at bruge.
900 000 klager taler sit tydelige sprog, desværre vælger amatørbanken at bortse fra disse klagemål fra sine kunder, PINLIGT !!

Danid

Klovneklub

DanID har glemt ca250 000 talblinde der er TVUNGET til at benytte et system der IKKE er ánpasset til dem der lider af dyskalkuli som talblinhed hedder med et fint ord !
Klóvneklubben har tilmed ment at jeg burde have en formynder der tog hånd om mine bankaffærer ! Hvor krænkende kan en de være ??
Jeg er ikke mindrebegavet, og det er pinligt at de behandler mig som en sådan og der er INTET jeg skriver til dem der åbenbart kan få dem til at skifte mening ??
Der ser desværre ikke ud til at være nogen klageinstans og det er DEM SELV der der behandler de klager over deres overgreb på borgerne !

lion75og Tr192919 fandt anmeldelsen nyttig

Paypal

uduelig kundeservice

Jeg skulle oprette et paypal konto og var næsten klar med at udfylde de mange felter med højst personlige oplysninger da jeg klikkede på linket " handelsbetingelser" og så kom der en pop-up som min blocker fangede og da jeg gav tilladelse til så at jeg kunne læse de meget vigtige ting med småt,forsvandt ALT jeg tidligere havde udfyldt og jeg skulle så begynde forfra!!
Dette blev jeg sur over og prøvede ,totalt forgæves,at komme i kontakt med deres kundeservice, men den kan man KUN kontakte hvis man er logget ind/kunde og det er lige det jeg ikke kunne!
Det virker IKKE som et seriøst firma der ikke har en åben kundeservice/kontakt , det er trods alt MINE PENGE de skal håndtere !

Customer, vgiog Kim Rasmussen fandt anmeldelsen nyttig

Nemid

amatøragtig besværligt bøvl!

Jeg bor i sverige hvor man benytter nogle små elektroniske identitets id " nøgler" og de er 100% bedre den Storm P løsning man desværre har valgt i danmark !
Disse " dåser" holder i mindst 10 år og så slipper man det kludder med at huske et lille stykke papir !

Coop

Kronisk mistro

Jeg har boet i sverige i ca 30 år og været medlem i mange år af www.coop.se og efter de fik en fin ny butik i den sydlige del at helsingborg, og jeg kørte ofte og gerne tværs gennem byen for at handle der!
Ligeledes også i forrige uge da jeg handlede for ca 470 kr, og svarede JA på om det skulle være på beløbet !
Er ved at skifte bank og havde kun 20 kr i kontanter, og da jeg købte spil i forbutikken/kiosken , bad jeg om 200 kr ekstra !
DET kunne absolut ikke da man mistænkte mig og min bank , www.nordea.dk og Visa for at ville svindle og bedrage dem for de 200 kr ??
Summasumarum! Coop vil´gerne have dine penge, men ikke hjælpe mig med 200 kr fordi at jeg er dansk!!
Grov diskriminering !!

Zoosk

WWW.zoosk.com

Jeg tilsluttede mig zoosk via facebook, og fra starten var der problemer med deres søgefunktion!
Jeg ville gerne søge efter en kvinde 45-55 år, og fyldte det i deres søgeformular, men når jeg så klikkede på SØG, ændrede Zoosk mine søgekriterier fra 38 år til 38 år, altså KUN 38 årige kvinder i mit område ??
Jeg fik så over en 2 ugers periode ca 30-40 forslag på 38 årige jeg IKKE er intereseret i overhovedet, og jeg har skrevet over 10 mails til dem hvor jeg forklarer mit, og deres problem, men ALT de gider at gøre er at sende mig en standardmail med et standardsvar der IKKE på nogen måde løser noget eller nogen problemer !
Har man påtaget sig at administrere såden en side bør man være gearet til det og ikke behandle folk med sådan en arogance !!

Louise Rittigog Peter Mühlmann fandt anmeldelsen nyttig

Groupon

ulovlig popup spam

Firmaets forretningsmetoder er usandsyndlig påtrængende og ulovlige ifølge svensk lov !!
Deres ulovlige popups er sandsynlige bærere af malware !!

Inger Buchwald fandt anmeldelsen nyttig

Telia

TOTAL INKOMPETENCE !

Ikke underligt at klaphattene på Telia ikke tilllader alle at komme med kritik , det ville blive FOR pinligt !!
Jeg modtog 20-9-2011 besked om at jeg havde fået 100 GRATIS sms da jeg er en god kunde.
Fint tænkte jeg da mit kort var tomt, MEEEN man kan IKKE bruge GRATIS sms når man ikke har penge på sit kort og man behøver at fylde med mindst 100 kr,Så er de 100 sms jeg fik IKKE gratis .....VEL ?
Jeg skulle registere mig for at få lov til at fylde MIT kort, og det nægtede jeg pure og Telia´s tåbelige forklaring køber jeg IKKE !
Man kan ikke straffe ALLE sine kunder,kollektivt, fordi nogle enkelte ikke kan passe på sine mobiler !!
Den 7-11-2011 fik jeg så besked på mit taletidskort var udløbet ???
I dag 25-11-2011. fik jeg så en ny besked fra priceinfo , som jeg har fået slået fra 2 gange at , at der var nye priser på det mobilnummer jeg ikke kan bruge og som Telia har slettet .
Forvirret, det er jeg og nu ryger det simkort ud da jeg ikke orker at høre mere bavl fra dette useriøse firma.

Geo Johansens profil

profilbillede af Geo Johansen
Geo Johansen
Anmelder
Mand, 1952
helsingør, Danmark

Profiltekst