Karina Bundgaards profil

Anmeldelser (22)

Babyshower

God vare, hurtig levering

Min datter har meget smalle fødder, og hos www.babyshower.dk har de en kategori specielt til smalle fødder - og skoene passer perfekt.

Hurtig levering, og ingen bøvl.

Foto Fun

Super kundeservice

Jeg har endnu ikke købt noget, men har stillet nogle indgående spørgsmål til et videokamera, og har fået meget fyldestgørende svar.

Tusind tak for det!

iBob.dk

Super service

Jeg har købt nogle printerpatroner gennem discountpatroner.dk, og fik ikke hentet dem i tide hos GLS pakkeshop.

Så fik jeg en mail om at ibob.dk har fået pakken retur, og om de skal sende den igen - hvor ER det fedt! Og uden at kræve ekstra betaling for det :)

Sikke en dejlig overraskelse!

28. januar 2013

Besvarelse fra iBob

Hej Karina

Tak for din gode anmeldelse, den er vi rigtig glad for.

Med venlig hilsen

Tommy
Kundesupportteamet
iBob A/S

Callme

Mange fejl og nedladende holdning til klage

Egentlig havde jeg glædet mig til at blive kunde hos Callme, efter at have talt med en telemarketingsælger og til husstanden købt to iPhone 5 med tilhørende abonnementer. Men så begyndte det at gå lidt galt.

1) De simkortnumre jeg havde opgivet over telefonen var ikke blevet tastet korrekt ind af sælgeren, så jeg skulle sende dem pr. mail. De var identiske, og havde ikke noget at gøre med de reelle simkortnumre.
2) Jeg havde først bestilt nummerflytning ved slutningen af min opsigelsesperiode (udløbsflytning), men ændrede det til nummerflytning førstkommende hverdag (ønskeflytning), og fik bekræftelse på at det var modtaget.
3) Dagen efter modtog vi begge beskeder om vi fik flyttet vores numre ca. en måned senere. I den tro at det var det hurtigste der kunne lade sig gøre købte vi nanosimkort hos vores gældende udbyder.
4) Få dage efter lukkedes det ene "gamle" abonnement uden varsel. På trods af at vi havde fået besked om at nummerflytningen først ville ske måneden efter. Meget ubelejligt!
5) Ingen af de nye simkort som vi havde modtaget fra Callme kunne få forbindelse til noget netværk, og der var ikke mulighed for at aktivere dem på Callme's hjemmeside. Desuden havde vi fået at vide at de allerede var aktiverede. Meget ubelejligt.
6) Da vi først havde tid til at kontakte Callme efter kundeservice havde lukket, kontaktede jeg dem på Facebook. Efter mange timers ventetid fik jeg at vide at det nok var telefonen som var simlåst til den gamle udbyder, på trods af at jeg havde skrevet at det var den nye telefon som ikke kunne få forbindelse. Meget lidt anvendeligt.
7) Dagen efter kontaktede jeg kundeservice pr. telefon. Og fandt ud af at det GODT kunne lade sig gøre at få nummerflyttet på næstkommende hverdag, som vi havde bedt om. Jeg blev henvist til at kontakte den afdeling der står for fuldmagter pr. mail for at bede om refusion for de nanosimkort vi havde købt. Kundeservice aktiverede begge simkort for os.
8) Det abonnement som blev lukket kunne vi sagtens få refusion for. Dejligt!
9) Det andet abonnement ville de ikke give refusion for, da de troede at vi ikke havde bestilt flytning til næstekommende hverdag. Den mail blev den ansatte ved med at overse, også selvom jeg havde copy-pastet den og henvist til hvilken dato jeg havde sendt den. I og med at hun ikke havde set den mail troede hun at jeg var en virkelig irriterende kunde, og blev meget sarkastisk i sine formuleringer. Jeg citerer:

"Det er ”bare” 100 kr. men du har selv valgt at dit nummer skal flyttes som udløbsflytning og selv valgt at købe et nano simkort hos 3. Dette er ikke vores ansvar at dække en udgift her. Du kunne benytte dit midlertidige nummer fra os, som du ”klager” over ikke virkede." (Jeg havde bestilt ØNSKEFLYTNING. Og simkortet var IKKE aktiveret, det havde jeg lige fået bekræftet af kundeservice)

og så lige:

"Denne mail er sendt fra dig. Jeg vil ikke diskutere det mere, og jeg starter din nummerflytning til i morgen. Jeg kreditere 100 kr. som kompensation for flytningen. Det er ikke det der skal skille os ad." (den mail der er hentydet til er min første mail hvor jeg rent faktisk bad om nummerflytning frem i tiden, men den ansatte overså altså IGEN den anden mail, som jeg havde bekræftelse på, og jeg blev liiiige svinet til en gang mere. Tak.)

Det er ok at begå fejl, jeg kan sagtens forstå at Callme har meget at se til med den sidste tids succes og gode kampagner. Men det er f***** IKKE ok at tale sådan til kunder, eller andre mennesker i det hele taget. Især ikke når misforståelsen beror på:

1) Fejlagtig information fra Callme's side.
2) At Callme har overset en mail som systemet har givet kunden bekræftelse på er modtaget.

Jeg har lyst til at give EN stjerne. Jeg føler mig virkelige p***** på af denne medarbejder. Men giver to, fordi telefonisk kundeservice var venlige og gav mig helt korrekte svar på mine spørgsmål.

Mobilabonnementer er ikke noget jeg gider spilde en halv dag på at slås med. Det skal bare virke.

19. december 2012

Besvarelse fra Call me

Hej Karina.

Tak for din anmeldelse


Jeg er godt nok ked af de besvarelser du har fået her. Vi er helt enige om at det ikke er i orden, det der er skrevet til dig.

Jeg har prøvet at ringe til dig omkring kl. 16.45 for at rede trådene ud, men hvis du sender en mail til Trust@callme.dk, med et nummer og tidspunkt så skal jeg ringe dig op.

Så vidt kan jeg se, skulle dine problemer være løst. Ellers må du meget gerne skrive dem på ovenstående adresse, og jeg skal løse dem så hurtigt jeg overhovedet kan.


Med venlig hilsen

Anders
Kundeservice

Gyldendals Boernebogklub

Gode bøger, gode tilbud - men man skal være opmærksom

Jeg har været medlem af Gyldendals Børnebogklub i snart 2 år, i forbindelse med mit første barn.

Vi har modtaget mange gode bøger, og fundet mange gode tilbud på deres hjemmeside, som jeg har læst om i de postomdelte brochurer man som medlem får

Jeg har haft en rigtig god oplevelse med reklamation af en bog der var defekt - jeg havde 14 dage jeg skrev en ny bog mellem hænderne uden beregning. Den var så også defekt, på nøjagtigt samme måde (det er en børnebog med en masse flapper og andre features).

Mit eneste "men" er at hvis man ikke afmelder månedens bog, så får man den automatisk tilsendt. man modtager ikke mail om hvornår der er sidste deadline, og man kan ikke se kataloget online. Så det er om at holde øje, og logge ind engang imellem, og hvis man vil se månedens gode tilbud skal man huske at sige til den øvrige familie at de ikke må smide kataloget i skraldespanden.

Kristina Engelsbæk Poulsen fandt anmeldelsen nyttig

Det Faglige Hus

Dårlig vejledning med økonomiske og personlige konsekvenser til følge

Jeg vil hverken ønske for ven eller fjende at opleve det som jeg har oplevet gennem Det Faglige Hus' A-kasse.

Det hele startede med at jeg blev sygemeldt, og derfra blev jeg mistænkeliggjort, dårligt vejledt, talt ned til og fik frataget min dagpengeret i næsten et halvt år.

Jeg er blevet decideret forkert rådgivet flere gange (mht. opsigelse med/uden karantæne, og mht. anvendelse af blanket i forbindelse med sygemelding).

Den kontorelev som havde min sag da jeg blev ledig var MEGET svær at træffe, og informerede mig ikke ordentligt angående mine 3 timeansættelser jeg havde mens jeg var på supplerende dagpenge.

Efter jeg havde skrevet frem og tilbage med den juridiske afdeling, hvor mine klager blev yderligere forsinket pga. flere videresendelser til Arbejdsskadestyrelsen, fik jeg gennem flere beslutninger tilkendt størstedelen af de dagpenge jeg skulle have haft. Det var ikke nemt at nå dertil - bl.a. blev en af mine klager delt op i flere dele, som, således revet ud af kontekst, blev sendt til forskellige instanser pga. en teknikalitet omkring indhold.
Sammen med dagpengeudbetalingen fik jeg en undskyldning fra en jurist på vegne af Det Faglige Hus grundet utilstrækkelig vejledning og sagsbehandling.

Hvorfor, tænker jeg, skulle jeg trækkes igennem dette helvede af patroniserende skrankepaver, og sygemeldes yderligere 5 måneder pga. en psykisk deroute som direkte følge af sagsbehandlingen i Det Faglige Hus... Og så sidde med en flad undskyldning på et A4 ark som ringe, ringe trøst?

Måske er der nogen der synes at det er dårlig karma at give en dårlig anmeldelse.
Men hvis denne anmeldelse kan redde bare én fra at blive udsat for samme behandling som jeg har været udsat for, så er det ok i min bog.

16. november 2012

Besvarelse fra Det Faglige Hus

Kære Karina

Over 92.000 mennesker har allerede valgt Det Faglige Hus som deres fagforening og a-kasse, og vi vokser forsat. Væksten skyldes at medlemmer anbefaler nye medlemmer som så anbefaler nye medlemmer – en sådan udvikling kan kun lade sig gøre, fordi vi yder vores medlemmer en rigtig god service, endda så god at den er anbefalelsesværdig. Vi kan ikke kommentere din sag direkte her på Trustpilot – men som du også selv giver udtryk for, har vi behandlet din klage i overensstemmelse med gældende procedure og vi tilslutter os den samme konklusion som Arbejdsmarkedsstyrelsen kom frem til i din klagesag.
Hvis du har spørgsmål eller ønsker at få uddybet afgørelsen er du velkommen til at kontakte mig pr. telefon 7545 3577 eller e-mail info@detfagligehus.dk

Med venlig hilsen
Det Faglige Hus

Mikkel Jørgensen
Jurist

Prispresseren

God pris, personlig betjening

Jeg har købt en Sack It sækkestol hos www.prispresseren.dk. Jeg ville købe en til min datter på 1 år, og ringede for at spørge deres kundeservice om et andet produkt, som er beregnet til børn. Jeg blev anbefalet Sack It i stedet, og da jeg spurgte om hun kunne bruge den sagde de at man sagtens kunne bruge den model til små børn.

Det er altså ikke helt det samme som en lille sækkestol... Men de voksne er blevet glade for den, og lillepigen har også efterhånden lært at sætte sig i den, men den er slet ikke den hygge-hængeud-sækkestol som jeg havde set i hendes børnehave.

Så 3 stjerner pga. dårlig vejledning - det er lidt surt at bruge over 1000 kr. på noget man troede var til en løsning på stoleproblemet til sit barn, og så skal man alligevel ud og finde noget. (Det blev for øvrigt til en PS Lömsk fra IKEA).

Onlinesheetmusic

Flotte noder og hurtig ekspedition

Jeg har flere gange købt noder hos Online Sheet Music, og har altid været tilfreds med kvaliteten af produktet.

Virksomheden får ikke fem stjerner fordi man kun har mulighed for at printe ud 1 gang - hvis der går noget galt med printeren eller andet skal man altså kontakte dem.

Elektronik Lavpris Aps

God service, personlig betjening, god pris

Jeg har købt en Weller WS81 loddestation hos Elektronik Lavpris Aps. Da jeg ikke ved så meget om at lodde (det var til en gave) skrev jeg med nogle spørgsmål, og fik fyldestgørende og personligt svar.

Prisen var rigtig god, og jeg kunne afhente varen dagen efter i forretningen.

Aarstiderne

Økologi er supergodt, men spidskål kan man få for meget af

Jeg abonnerer på frugt og grønt fra www.aarstiderne.com, da jeg bor et sted hvor økologi ikke er rentabelt for de lokale dagligevareforretninger.

For en som mig er det fantastisk at man kan købe frugt og grønt over nettet, men hvis jeg boede et sted med bedre indkøbsmuligheder ville jeg selv købe ind i forretningerne, så jeg kunne vælge de varer jeg allerhelst vil have.

Det er altid spændende at modtage kasserne med frugt og grønt, og for det meste er det lækre og brugbare varer jeg får.
Der var dog en overgang en tendens til at spidskål hobede sig op i min grøntkasse...

Hvis der er varer som ikke er ok kan man bare skrive til kundeservice (jeg plejer at tage et billede af varen og sende med), så får man beløbet krediteret.

Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996

Billigere end konkurenterne, hurtig levering

Jeg har købt en Bamix Stavmixer Mono 140w hos www.komplett.dk, og alting gik nøjagtigt som det skulle - jeg havde min vare få dage efter bestillingsdatoen, selvom den blev sendt helt fra Sverige. Der var track and trace service på forsendelsen.

Stavmixeren er formidabel, og jeg kan anbefale både firma og vare.

OLIVER'S Petfood

Hurtig, fleksibel levering - god kvalitet til meget rimelig pris

Jeg har handlet hos www.olivers.dk mange gange, og jeg hver gang har der været superhurtig levering - man kan vælge et sted hvor fragtmanden kan stille varerne hvis man ikke er hjemme, hvilket er en supergod service.

Vores kat er en maine coon, skal have en speciel slags foder til store katte, og hun er temmeligt kræsen - men Olivers kattemad er hun tilfreds med hver gang.

Sejs Dyner

Formidabel service, hurtig levering, gode priser, og god hjemmeside (og franske pastiller, hehe)

Jeg har købt Temprakon juniordyne, juniorrullemadras og babypude, og alle 3 dele var der tilbud på. Jeg fik varerne 2 dage efter jeg havde bestilt dem, og de er bare superlækre!

Et stykke tid efter sad jeg og surfede efter en dyne til mig selv, og kiggede selvfølgelig igen hos www.sejsdyner.dk, og blev til min overraskelse kontaktet af Jakob fra Sejs Dyner via live chat, som skrev at hvis jeg havde spørgsmål. så måtte jeg endelig stille dem. Det er altså godt nok kundeeservice, og så kl. 21! Jeg fik nogle kvalificerede svar på mine spørgsmål, og har nu købt endnu en dyne.

Jeg kan varmt anbefale denne butik - og næste gang jeg skal have vår, så vender jeg også selv tilbage.

24. august 2011

Besvarelse fra Sejs Dyner

Hej Karina.
Tusind tak for din flotte anmeldelse af Sejs Dyner.

Vores live chat er et nyt tiltag som vi afprøver i øjeblikket, og jeg er glad for at du tog godt imod det :-)

Mvh
Jakob, Sejs Dyner

Naturebaby

Hurtig levering, problemfri procedure

Jeg bestilte et par Imse Vimse blebukser hos naturebaby,dk - og alt gik som det skulle, med hurtig levering og billig fragt. Mere kan man ikke forlange :).

Filiokus

Superhurtig levering og tjekket procedure

Jeg bestilte en sutteklud fra filiokus.dk om aftenen, den blev afsendt den følgende dag, og jeg modtog pakken blot 2 dage efter jeg havde bestilt.

Jeg fik ordrebekræftelse, og besked om afsendelse på email.

Jeg synes ikke man kan forlange mere af en bestilling end ovenstående - og så især ikke når der ligger sådan en sød, lille økologisk kaninsutteklud indeni :).

Opdatering:
Jeg bestilte endnu en kaninsutteklud (som backup, hehe), og fik samme god service - jeg skrev i kommentarfeltet til ordren hvor glad min baby er for suttekluden, og fik en glad personlig mail tilbage fra ejeren af filiokus.dk.

Der vil jeg helt sikkert handle igen.

Av-Cables.dk

Superbillige priser, fint udvalg og hurtig forsendelse

Jeg bestilte en ipod dock med lydudgang fra av-cables.net i weekenden, og modtog brevet tirsdag. Der var ingen slinger i valsen, hverken med websitet, betalingen eller forsendelse, så der vil jeg helt sikkert handle igen.

Huskbutikken

Gode produkter og gode priser

Jeg har købt en del BPA- og ftalatfri plastikbeholdere af mærket Sistema hos huskbutikken.dk. Produkterne er virkelig gode, og er de eneste som jeg umiddelbart kunne finde på nettet som lover at de er fri for de skadelige stoffer.

Priserne er som almindelige plastikbeholdere af en vis kvalitet.

Hjemmesiden drillede lidt - hvis jeg kiggede i min indkøbskurv, men ville tilføje flere produkter bagefter, kunne jeg ikke se menuen længere, og kunne altså ikke browse produkterne. Hvis andre oplever det samme kan man stadig bruge søgefunktionen, så hvis man kan huske varerne udenad, så kan det altså lade sig gøre :).

Første gang jeg købte hos huskbutikken.dk fik jeg ordrebekræftelse samt meddelelse om at mine varer var afsendt.
Anden gang jeg købte fik jeg ikke nogen mail om mine varer var afsendt, de kom bare lige pludselig med pakkeposten - det ville have været rart med en mail her også, men da leveringen var meget hurtig var det hurtigt tilgivet :).

Der er ikke så meget personlig betjening over det som de andre internetbutikker nybagte, BPA-ængstelige forældre handler hos (der er mange der sender postkort etc.), men det gør ikke noget - det er som om der ikke helt er den samme babyhype over en flok plastikbøtter som af en nuttet ugle der spiller musik eller lign. Og hvor skulle huskbutikken.dk også lige vide fra hvornår det er babyfanatiske forældre der har handlet :D

Ko og Ko - økologi til børn

God kundeservice og dejlige produkter

Jeg købte i forbindelse med januarudsalget 2011 nogle få ting hos Ko og Ko, 3 dejlige ærmeløse bodystockings, som ellers ikke har været til at opdrive i vinterperioden.

Desværre var dem jeg havde bestilt ikke længere på lager, men de ringede fra Ko og Ko, og vi fandt nogle andre som var mindst lige så gode, uden jeg skulle betale ekstra.

Modernmood

Hurtigt og problemfrit

Jeg har købt en økologisk ammepude fra Pogga hos modernmood.dk. Puden var næsten 20% billigere end hos de nærmeste konkurrenter, og betaling/levering var effektiv - jeg havde min vare 2 dage efter jeg havde bestilt den.

LuxStyle

Hurtig levering, billige priser og personlig betjening

Jeg har købt et par Slim'n'Lift bukser, som jeg bestilte søndag eftermiddag. Søndag aften fik jeg en email om at varen var pakket og afsendt, og tirsdag morgen modtog jeg pakken med posten.
Alle emails angående ordrebestilling osv. har været lige efter bogen, og generelt har mit indtryk af Luxstyle.dk været at det er en professionel forretning med personlig betjening.

Samantha Hansen fandt anmeldelsen nyttig

Legeakademiet.dk

God, personlig service og spændende varer

Jeg har købt en tummelumsk (snurretop til babyer) hos Legeakademiet, og det var det eneste sted det var til at finde sådan en på nettet.

Vores baby er superglad for den, hun nyder virkelig at blive snurret - vi glæder os til hun bliver lidt større, så vi kan lege lidt vildere med hende, hehe.

Generelt lader det til at legeakademiet.dk gør meget ud af at have ekstra spændende legetøj på deres lager, så jeg vil bestemt kigge på deres hjemmeside igen når jeg har brug for ny inspirationen til den lille.

Herudover var leveringen hurtig, og servicen var god.

Tojbamsen

Gode priser, kundeservice og levering

Jeg har efterhånden købt virkelig mange varer hos tojbamsen.dk, og er generelt rigtig tilfreds med at handle hos dem.

- For det meste er mine varer blevet leveret få dage efter bestilling.
- Priserne er virkelig gode.
- Deres kundeservice er helt i top - har der været problemer, så har jeg altid kunnet ringe til dem og finde en løsning.

Jeg har ændret min bedømmelse fra 5 til 4 stjerner, fordi jeg synes der har været lidt rigeligt problemer, blandt andet varer som ikke har været på lager, selvom jeg havde ringet til dem for at sikre mig de var (natkjole+ammebh), en opfølgning på kundeservice som blev glemt, lidt rod med nogle ordrebekræftelser...

Men, det er en god internetbutik, og jeg vil helt sikkert handle der igen. 4 stjerner er også ret godt :).

Karina Bundgaards profil

profilbillede af Karina Bundgaard
Karina Bundgaard
Anmelder
Kvinde, 1977
Toftlund, Danmark

Profiltekst